ik care niet hoorquote:Op zondag 3 april 2016 14:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dit is nu precies de reden waarom niemand je mag ;s
Ik hoop van wel.quote:Op zondag 3 april 2016 14:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik wel, hoop niet dat je dit soort akkefietjes je het plezier des leven ontneemt
op het randje hoor.... zit wel te rillenquote:Op zondag 3 april 2016 14:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik wel, hoop niet dat je dit soort akkefietjes je het plezier des leven ontneemt
Kijk uit anders heb je een mes in je oog. Zou zonde zijn.quote:Op zondag 3 april 2016 14:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nu ook kneusje bij de broodjeszaak dus
Wie ben jij nou weer ?quote:Op zondag 3 april 2016 14:52 schreef Amarantha het volgende:
Tong blijft maar vragen aan mij: Wie ben jij nou weer.
Stuur je foto en adres maar in dm, ik denk dat ik jou sws 1 vs 1 aan kanquote:Op zondag 3 april 2016 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk uit anders heb je een mes in je oog. Zou zonde zijn.
Dat wordt het bij jou alleen maar beter van.quote:Op zondag 3 april 2016 14:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
jeetje zeg, wat erg dit
ik ga zo full retard mmg-tje doen
Wat denkt die tong80 wel nietquote:Op zondag 3 april 2016 14:52 schreef Amarantha het volgende:
Tong blijft maar vragen aan mij: Wie ben jij nou weer.
doe eens niet zo naar tegen me zeg... ik heb ook gevoel hoorquote:Op zondag 3 april 2016 14:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat wordt het bij jou alleen maar beter van.
Omdat je zo onbeduidend bentquote:Op zondag 3 april 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben schijnbaar een meisje wat terug de zandbak in moet.
Hij vraagt dat altijd als ik iets zeg in zijn topic. Of hij zegt iets als: Oh jij bent zo'n kansloze SC persoon.quote:Op zondag 3 april 2016 14:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat denkt die tong80 wel niet
Ja, gevoel voor drama.quote:Op zondag 3 april 2016 14:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe eens niet zo naar tegen me zeg... ik heb ook gevoel hoor
Nou, daar heeft hij dan volkomen gelijk in.quote:Op zondag 3 april 2016 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij vraagt dat altijd als ik iets zeg in zijn topic. Of hij zegt iets als: Oh jij bent zo'n kansloze SC persoon.
Dat is wel beetje zo ja. Maar het is niet alsof hij veel beter is op FOK! qua nuttige dingen posten.quote:Op zondag 3 april 2016 14:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nou, daar heeft hij dan volkomen gelijk in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |