Jammer genoeg leef je in een democratie en zijn dat soort afwegingen niet per se king.quote:Op zondag 3 april 2016 13:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat nou 'wij', ik vind dat helemaal niet fijn.
Oldtimers zijn het probleem niet qua kwantiteit aan fijnstof. BBQ's en houtkachels in de stad zijn wat dat betreft een veel groter probleem. Een paar Wolseley's die 98% van de tijd stil staan op de grachtengordel gaan niet het verschil maken tussen wel of geen longkanker in vergelijking.quote:Oldtimers zijn alleen maar onnodig vervuilend.
Dit is al superlang. Vind het wel interessant vooral omdat Japan over seks best preuts is zo onderelkaar maar ondertussen zijn ze echt nasty peepsquote:Op zondag 3 april 2016 13:29 schreef deadprez het volgende:
Piemelfestival populair onder Japanners.
wtf japan
Kan allemaal nog wel wat beter.quote:Op zondag 3 april 2016 13:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wordt ook al zo veel mogelijk gedaan natuurlijk, maar dat is nu eenmaal noodzakelijk.
Ja dat snap ik ook wel.quote:Op zondag 3 april 2016 13:29 schreef SpecialK het volgende:
Jammer genoeg leef je in een democratie en zijn dat soort afwegingen niet per se king.
Zo kun je ook wel redeneren dat het in Nederland sowieso allemaal geen fuck uitmaakt want China. Oldtimers zijn gewoon nergens goed voor behalve voor wat mensen die erop geilen hoe hun auto eruitziet.quote:Oldtimers zijn het probleem niet qua kwantiteit aan fijnstof. BBQ's en andere houtkachels in de stad zijn wat dat betreft een veel groter probleem. Een paar Wolseley's die 98% van de tijd stil staan op de grachtengordel gaan niet het verschil maken tussen wel of geen longkanker in vergelijking.
quote:
Uiteraard.quote:
Weg met die oldtimers idd.quote:Op zondag 3 april 2016 13:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel.Ik gaf gewoon mijn mening over een nieuwsbericht dat ik tegenkwam.
[..]
Zo kun je ook wel redeneren dat het in Nederland sowieso allemaal geen fuck uitmaakt want China. Oldtimers zijn gewoon nergens goed voor behalve voor wat mensen die erop geilen hoe hun auto eruitziet.
Wij hebben hier geen last van de fijnstof in China.quote:Op zondag 3 april 2016 13:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel.Ik gaf gewoon mijn mening over een nieuwsbericht dat ik tegenkwam.
[..]
Zo kun je ook wel redeneren dat het in Nederland sowieso allemaal geen fuck uitmaakt want China. Oldtimers zijn gewoon nergens goed voor behalve voor wat mensen die erop geilen hoe hun auto eruitziet.
Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op zondag 3 april 2016 13:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wij hebben hier geen last van de fijnstof in China.
Nee. Leg uit.quote:
Je kunt toch ook schijten? Het gaat niet alleen om fijnstof maar over vervuiling in het algemeen. Daarnaast kent fijnstof wel een ratio waarbinnen het schadelijk is. Dat is niet alleen op de milimeter ter plekke.quote:
Op kleine schaal in een Nederlandse stad heeft het afschaffen van oldtimers weinig invloed, dus daarom zou je dat volgens jou net zo goed kunnen laten.quote:
Heb ze alle 151 jaquote:Op zondag 3 april 2016 13:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]Jij bent zeker zo'n 151 mannetje ook
in chris marker zijn docu sans soleil uit krijg je beelden te zien uit japan van een museum vol met peniskunst en dat was in de jaren 80quote:Op zondag 3 april 2016 13:29 schreef deadprez het volgende:
Piemelfestival populair onder Japanners.
wtf japan
Ja jeetje, alsof die sigaretten en joints van dp zo milieuvriendelijk zijnquote:Op zondag 3 april 2016 13:33 schreef robin007bond het volgende:
Beetje schadelijke stoffen uitstoten voor je hobby.![]()
Fijnstof lijkt het hoofdonderwerp te zijn mbt milieuzones.quote:Op zondag 3 april 2016 13:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kunt toch ook schijten? Het gaat niet alleen om fijnstof maar over vervuiling in het algemeen. Daarnaast kent fijnstof wel een ratio waarbinnen het schadelijk is. Dat is niet alleen op de milimeter ter plekke.
whehequote:Op zondag 3 april 2016 13:34 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
in chris marker zijn docu sans soleil uit krijg je beelden te zien uit japan van een museum vol met peniskunst en dat was in de jaren 80
Oei dat is waar. Hoeveel rook je deadprez?quote:Op zondag 3 april 2016 13:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja jeetje, alsof die sigaretten en joints van dp zo milieuvriendelijk zijn
Veel te veel.quote:Op zondag 3 april 2016 13:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oei dat is waar. Hoeveel rook je deadprez?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |