Aha. Om die fez als westers te zien was al apart natuurlijk, want de enige westerling die dat ding regelmatig droeg was Tommy Cooper.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Omdat de Fez een symbool werd voor het falen van het Ottomaanse rijk en mensen zich helemaal Westers moesten kleden.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ziet er wat mij betreft op het eerste gezicht goed uit.
Dat is echt duizend jaar later.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Aha. Om die fez als westers te zien was al apart natuurlijk, want de enige westerling die dat ding regelmatig droeg was Tommy Cooper.
[ afbeelding ]
Ik haatte Cruijff het allerminst. Maar de aandacht n.a.v. zijn overlijden vond ik zwaar doorgeschoten.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Waarom haat je Cruijff maar aanbid je wel zo'n omhooggevallen figuur als Baudet?
Dat je op hem valt maakt hem nog geen goed debater.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:44 schreef Webschip het volgende:
Trouwens, Baudet is wel een goed debater.
Als wat dan? 😏quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik haatte Cruijff het allerminst. Maar de aandacht n.a.v. zijn overlijden vond ik zwaar doorgeschoten.
Baudet zou ik niet graag typeren als omhooggevallen.
Ultiem sekssymbool.quote:
Nee hoor, Tommy Cooper werd geboren voordat Ataturk president werdquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat is echt duizend jaar later.
Gvd, ik scheld juist teringvaak, kutartikel.quote:Op zondag 3 april 2016 00:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://m.trouw.nl/tr/m/nl(...)gNavigationItemId=15
Waarom homo's minder vaak scheiden en lesbiennes juist vaker.
Eén vrouw is al lastig zat, stel je voor dat je met z'n tweeën bent.quote:Op zondag 3 april 2016 00:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://m.trouw.nl/tr/m/nl(...)gNavigationItemId=15
Waarom homo's minder vaak scheiden en lesbiennes juist vaker.
Bizarre beesten ook welquote:Op zondag 3 april 2016 00:04 schreef Rezania het volgende:
Baudet dan.![]()
Baudet aldus Google:
[ afbeelding ]
Ik vind schelden ook wel lekker, vanmiddag nog een paar keer heel hard "godverdomme!" geroepen bij het in elkaar schroeven van een Jysk-bouwpakket.quote:Op zondag 3 april 2016 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gvd, ik scheld juist teringvaak, kutartikel.
Ik ook. Snap niet waarom mensen er zo op tegen zijn.quote:Op zondag 3 april 2016 00:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik vind schelden ook wel lekker, vanmiddag nog een paar keer heel hard "godverdomme!" geroepen bij het in elkaar schroeven van een Jysk-bouwpakket.
Ik ook niet, het is beter dan je vrouw slaan of je hond een schop geven als je boos bent.quote:Op zondag 3 april 2016 00:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook. Snap niet waarom mensen er zo op tegen zijn.
Jawel, maar je hoeft er niet voor te trouwen.quote:Op zondag 3 april 2016 00:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
"Zolang je allebei hetzelfde gedrag vertoont, blijft de vrede bestaan. Er is geen taboe op vreemdgaan. Daarmee is het ook geen bedreiging. Het huwelijk geldt als een duidelijke afspraak om allerlei belangrijks te delen, zoals huis en geld, en vooral, om voor elkaar te blijven zorgen, wat er ook gebeurt. Nuchter en zakelijk dus. Geen romantiek. Een zorgcontract voor lange termijn. Levenslang."
Uh, tot de dood voor elkaar zorgen en lief en leed delen is niet romantisch?
Klinkt nogal saai zo ja.quote:Op zondag 3 april 2016 00:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
"Zolang je allebei hetzelfde gedrag vertoont, blijft de vrede bestaan. Er is geen taboe op vreemdgaan. Daarmee is het ook geen bedreiging. Het huwelijk geldt als een duidelijke afspraak om allerlei belangrijks te delen, zoals huis en geld, en vooral, om voor elkaar te blijven zorgen, wat er ook gebeurt. Nuchter en zakelijk dus. Geen romantiek. Een zorgcontract voor lange termijn. Levenslang."
Ik ben het er wel mee eens. Als je kijkt naar de financiële en juridische gevolgen van trouwen en scheiden, dan is het huwelijk vooral een zakelijke overeenkomst.quote:Op zondag 3 april 2016 00:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het lijkt alsof ze romantiek definiëren als monogamie. En lief en leed delen zien als een "nuchter" contract.quote:
Ik heb sowieso geen enkel idee hoe en wat qua langdurige relaties, dus ik zeg maar niks.quote:Op zondag 3 april 2016 00:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze romantiek definiëren als monogamie. En lief en leed delen zien als een "nuchter" contract.
Beetje eenzijdige voorstelling van zaken. Zou 't eerder andersom zien. Zo nuchter is het niet om te beslissen dat je de rest van je leven deelt met iemand.
Dat snap ik. Maar ik vind de definitie van romantiek vreemd.quote:Op zondag 3 april 2016 00:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens. Als je kijkt naar de financiële en juridische gevolgen van trouwen en scheiden, dan is het huwelijk vooral een zakelijke overeenkomst.
Ik heb het ook maar sinds een jaar dus ik moet niet de wijsneus uithangen.quote:Op zondag 3 april 2016 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen enkel idee hoe en wat qua langdurige relaties, dus ik zeg maar niks.
Gevalletje Margin Call minus de cast.quote:
Oké.quote:
Ik heb het afgelopen jaar veel met een notaris te maken gehad, en dan merk je toch wel dat er aan trouwen, scheiden en samenleven heel wat juridische en financiële gevolgen zitten. Eerst dacht ik ook meer over het huwelijk als een emotionele overeenkomst, maar dat heeft de notaris er het afgelopen jaar vrij efficiënt uitgeramd. Zonde eigenlijk.quote:Op zondag 3 april 2016 00:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ik vind de definitie van romantiek vreemd.
Hoe heb je je vriend eigenlijk ontmoet? Ik heb tot nu toe nog steeds weinig geluk, op zowel Tinder als gay.nl.quote:Op zondag 3 april 2016 00:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar sinds een jaar dus ik moet niet de wijsneus uithangen.
Ik zie drs. Knevel nooit meer op tv.quote:Op zondag 3 april 2016 00:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Nieuw programma bij de EO. Rimmen op Zondag, met Tijs "anushoofd" van den Brink.
Ik had eerst een ongeschikt figuur ontmoet op tinder en toen meer heren leren kennen en toen via een vriend "gekoppeld" eigenlijk.quote:Op zondag 3 april 2016 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe heb je je vriend eigenlijk ontmoet? Ik heb tot nu toe nog steeds weinig geluk, op zowel Tinder als gay.nl.
Zeg je nou dat ik een dikke reet heb?quote:Op zondag 3 april 2016 00:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie daar fysiek toe in staat is.
quote:Op zondag 3 april 2016 00:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik had eerst een ongeschikt figuur ontmoet op tinder en toen meer heren leren kennen en toen via een vriend "gekoppeld" eigenlijk.
Nee, meer dat god niet bestaat.quote:
Huwelijken waren altijd meer dan enkel emotie, vaak was er niet eens emotie. Kijk naar de geschiedenis van Europese vorstenhuizen.quote:Op zondag 3 april 2016 00:28 schreef Kowloon het volgende:
Misschien komt het wel omdat het huwelijk in feite gekaapt is als vehikel om allerlei juridische en financiële gevolgen aan op te hangen.
Dat weet ik niet, zo lenig ben ik niet.quote:Op zondag 3 april 2016 00:29 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, meer dat god niet bestaat.
Maar als je zo reageert heb je vast ook een dikke reet
Dat is dan toch een bewijs van mijn stelling?quote:Op zondag 3 april 2016 00:29 schreef Rezania het volgende:
Huwelijken waren altijd meer dan enkel emotie, vaak was er niet eens emotie. Kijk naar de geschiedenis van Europese vorstenhuizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |