Ik heb het ook maar sinds een jaar dus ik moet niet de wijsneus uithangen.quote:Op zondag 3 april 2016 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen enkel idee hoe en wat qua langdurige relaties, dus ik zeg maar niks.
Gevalletje Margin Call minus de cast.quote:
Oké.quote:
Ik heb het afgelopen jaar veel met een notaris te maken gehad, en dan merk je toch wel dat er aan trouwen, scheiden en samenleven heel wat juridische en financiële gevolgen zitten. Eerst dacht ik ook meer over het huwelijk als een emotionele overeenkomst, maar dat heeft de notaris er het afgelopen jaar vrij efficiënt uitgeramd. Zonde eigenlijk.quote:Op zondag 3 april 2016 00:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ik vind de definitie van romantiek vreemd.
Hoe heb je je vriend eigenlijk ontmoet? Ik heb tot nu toe nog steeds weinig geluk, op zowel Tinder als gay.nl.quote:Op zondag 3 april 2016 00:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar sinds een jaar dus ik moet niet de wijsneus uithangen.
Ik zie drs. Knevel nooit meer op tv.quote:Op zondag 3 april 2016 00:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Nieuw programma bij de EO. Rimmen op Zondag, met Tijs "anushoofd" van den Brink.
Ik had eerst een ongeschikt figuur ontmoet op tinder en toen meer heren leren kennen en toen via een vriend "gekoppeld" eigenlijk.quote:Op zondag 3 april 2016 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe heb je je vriend eigenlijk ontmoet? Ik heb tot nu toe nog steeds weinig geluk, op zowel Tinder als gay.nl.
Zeg je nou dat ik een dikke reet heb?quote:Op zondag 3 april 2016 00:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie daar fysiek toe in staat is.
quote:Op zondag 3 april 2016 00:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik had eerst een ongeschikt figuur ontmoet op tinder en toen meer heren leren kennen en toen via een vriend "gekoppeld" eigenlijk.
Nee, meer dat god niet bestaat.quote:
Huwelijken waren altijd meer dan enkel emotie, vaak was er niet eens emotie. Kijk naar de geschiedenis van Europese vorstenhuizen.quote:Op zondag 3 april 2016 00:28 schreef Kowloon het volgende:
Misschien komt het wel omdat het huwelijk in feite gekaapt is als vehikel om allerlei juridische en financiële gevolgen aan op te hangen.
Dat weet ik niet, zo lenig ben ik niet.quote:Op zondag 3 april 2016 00:29 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, meer dat god niet bestaat.
Maar als je zo reageert heb je vast ook een dikke reet
Dat is dan toch een bewijs van mijn stelling?quote:Op zondag 3 april 2016 00:29 schreef Rezania het volgende:
Huwelijken waren altijd meer dan enkel emotie, vaak was er niet eens emotie. Kijk naar de geschiedenis van Europese vorstenhuizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |