Eén vrouw is al lastig zat, stel je voor dat je met z'n tweeën bent.quote:Op zondag 3 april 2016 00:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://m.trouw.nl/tr/m/nl(...)gNavigationItemId=15
Waarom homo's minder vaak scheiden en lesbiennes juist vaker.
Bizarre beesten ook welquote:Op zondag 3 april 2016 00:04 schreef Rezania het volgende:
Baudet dan.![]()
Baudet aldus Google:
[ afbeelding ]
Ik vind schelden ook wel lekker, vanmiddag nog een paar keer heel hard "godverdomme!" geroepen bij het in elkaar schroeven van een Jysk-bouwpakket.quote:Op zondag 3 april 2016 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gvd, ik scheld juist teringvaak, kutartikel.
Ik ook. Snap niet waarom mensen er zo op tegen zijn.quote:Op zondag 3 april 2016 00:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik vind schelden ook wel lekker, vanmiddag nog een paar keer heel hard "godverdomme!" geroepen bij het in elkaar schroeven van een Jysk-bouwpakket.
Ik ook niet, het is beter dan je vrouw slaan of je hond een schop geven als je boos bent.quote:Op zondag 3 april 2016 00:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook. Snap niet waarom mensen er zo op tegen zijn.
Jawel, maar je hoeft er niet voor te trouwen.quote:Op zondag 3 april 2016 00:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
"Zolang je allebei hetzelfde gedrag vertoont, blijft de vrede bestaan. Er is geen taboe op vreemdgaan. Daarmee is het ook geen bedreiging. Het huwelijk geldt als een duidelijke afspraak om allerlei belangrijks te delen, zoals huis en geld, en vooral, om voor elkaar te blijven zorgen, wat er ook gebeurt. Nuchter en zakelijk dus. Geen romantiek. Een zorgcontract voor lange termijn. Levenslang."
Uh, tot de dood voor elkaar zorgen en lief en leed delen is niet romantisch?
Klinkt nogal saai zo ja.quote:Op zondag 3 april 2016 00:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
"Zolang je allebei hetzelfde gedrag vertoont, blijft de vrede bestaan. Er is geen taboe op vreemdgaan. Daarmee is het ook geen bedreiging. Het huwelijk geldt als een duidelijke afspraak om allerlei belangrijks te delen, zoals huis en geld, en vooral, om voor elkaar te blijven zorgen, wat er ook gebeurt. Nuchter en zakelijk dus. Geen romantiek. Een zorgcontract voor lange termijn. Levenslang."
Ik ben het er wel mee eens. Als je kijkt naar de financiële en juridische gevolgen van trouwen en scheiden, dan is het huwelijk vooral een zakelijke overeenkomst.quote:Op zondag 3 april 2016 00:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het lijkt alsof ze romantiek definiëren als monogamie. En lief en leed delen zien als een "nuchter" contract.quote:
Ik heb sowieso geen enkel idee hoe en wat qua langdurige relaties, dus ik zeg maar niks.quote:Op zondag 3 april 2016 00:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze romantiek definiëren als monogamie. En lief en leed delen zien als een "nuchter" contract.
Beetje eenzijdige voorstelling van zaken. Zou 't eerder andersom zien. Zo nuchter is het niet om te beslissen dat je de rest van je leven deelt met iemand.
Dat snap ik. Maar ik vind de definitie van romantiek vreemd.quote:Op zondag 3 april 2016 00:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens. Als je kijkt naar de financiële en juridische gevolgen van trouwen en scheiden, dan is het huwelijk vooral een zakelijke overeenkomst.
Ik heb het ook maar sinds een jaar dus ik moet niet de wijsneus uithangen.quote:Op zondag 3 april 2016 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen enkel idee hoe en wat qua langdurige relaties, dus ik zeg maar niks.
Gevalletje Margin Call minus de cast.quote:
Oké.quote:
Ik heb het afgelopen jaar veel met een notaris te maken gehad, en dan merk je toch wel dat er aan trouwen, scheiden en samenleven heel wat juridische en financiële gevolgen zitten. Eerst dacht ik ook meer over het huwelijk als een emotionele overeenkomst, maar dat heeft de notaris er het afgelopen jaar vrij efficiënt uitgeramd. Zonde eigenlijk.quote:Op zondag 3 april 2016 00:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ik vind de definitie van romantiek vreemd.
Hoe heb je je vriend eigenlijk ontmoet? Ik heb tot nu toe nog steeds weinig geluk, op zowel Tinder als gay.nl.quote:Op zondag 3 april 2016 00:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar sinds een jaar dus ik moet niet de wijsneus uithangen.
Ik zie drs. Knevel nooit meer op tv.quote:Op zondag 3 april 2016 00:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Nieuw programma bij de EO. Rimmen op Zondag, met Tijs "anushoofd" van den Brink.
Ik had eerst een ongeschikt figuur ontmoet op tinder en toen meer heren leren kennen en toen via een vriend "gekoppeld" eigenlijk.quote:Op zondag 3 april 2016 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe heb je je vriend eigenlijk ontmoet? Ik heb tot nu toe nog steeds weinig geluk, op zowel Tinder als gay.nl.
Zeg je nou dat ik een dikke reet heb?quote:Op zondag 3 april 2016 00:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie daar fysiek toe in staat is.
quote:Op zondag 3 april 2016 00:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik had eerst een ongeschikt figuur ontmoet op tinder en toen meer heren leren kennen en toen via een vriend "gekoppeld" eigenlijk.
Nee, meer dat god niet bestaat.quote:
Huwelijken waren altijd meer dan enkel emotie, vaak was er niet eens emotie. Kijk naar de geschiedenis van Europese vorstenhuizen.quote:Op zondag 3 april 2016 00:28 schreef Kowloon het volgende:
Misschien komt het wel omdat het huwelijk in feite gekaapt is als vehikel om allerlei juridische en financiële gevolgen aan op te hangen.
Dat weet ik niet, zo lenig ben ik niet.quote:Op zondag 3 april 2016 00:29 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, meer dat god niet bestaat.
Maar als je zo reageert heb je vast ook een dikke reet
Dat is dan toch een bewijs van mijn stelling?quote:Op zondag 3 april 2016 00:29 schreef Rezania het volgende:
Huwelijken waren altijd meer dan enkel emotie, vaak was er niet eens emotie. Kijk naar de geschiedenis van Europese vorstenhuizen.
Jij zegt gekaapt, ik zeg dat het altijd al zo was.quote:Op zondag 3 april 2016 00:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is dan toch een bewijs van mijn stelling?
Is Dibi niet iets voor je?quote:Op zondag 3 april 2016 00:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik had eerst een ongeschikt figuur ontmoet op tinder en toen meer heren leren kennen en toen via een vriend "gekoppeld" eigenlijk.
Komt wel.quote:Op zondag 3 april 2016 00:28 schreef Rezania het volgende:
[..]Lijkt me nog steeds lastig, mijn gaydar is bagger.
Wat is er mis met Dibi?quote:Op zondag 3 april 2016 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een lollig figuur hč.
Hadden ze toen ook al wetgeving eigenlijk?quote:Op zondag 3 april 2016 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij zegt gekaapt, ik zeg dat het altijd al zo was.
De bijbel staat vol regeltjes die je in zo'n tijd als wet zou kunnen zien.quote:Op zondag 3 april 2016 00:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hadden ze toen ook al wetgeving eigenlijk?
Haha hij komt hier al jaren, was even een tijdje pleite maar is met zijn dubieuze obsessies en malle opmerkingen niks veranderdquote:Op zondag 3 april 2016 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een lollig figuur hč.
Nee is wel goed zo.quote:Op zondag 3 april 2016 00:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nog iemand erbij? Of is dat te vooruitstrevend?
Dat mag inderdaad niet.quote:Op zondag 3 april 2016 00:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nog iemand erbij? Of is dat te vooruitstrevend?
Ik merk het.quote:Op zondag 3 april 2016 00:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha hij komt hier al jaren, was even een tijdje pleite maar is met zijn dubieuze obsessies en malle opmerkingen niks veranderd
Jouw obsessieve gezuig is ook niks veranderd.quote:Op zondag 3 april 2016 00:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha hij komt hier al jaren, was even een tijdje pleite maar is met zijn dubieuze obsessies en malle opmerkingen niks veranderd
Kingsize bed?quote:Op zondag 3 april 2016 00:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wordt ook wel lastig. Ik heb nog nooit een driepersoonsbed gezien.
quote:Op zondag 3 april 2016 00:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wordt ook wel lastig. Ik heb nog nooit een driepersoonsbed gezien.
Wel zielig voor de degene die de beurt heeft om boven te slapen. Die ligt koud en alleen in bed.quote:Op zondag 3 april 2016 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan de bovenste meegluren, spannend.
Moeten de ondersten extra actief actief zijn, warme lucht stijgt.quote:Op zondag 3 april 2016 00:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel zielig voor de degene die de beurt heeft om boven te slapen. Die ligt koud en alleen in bed.
Matig dit.quote:Op zondag 3 april 2016 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moeten de ondersten extra actief actief zijn, warme lucht stijgt.
Ze kunnen ook gewoon bonen eten natuurlijk.quote:
Daar zat ik ook al aan te denken inderdaad.quote:Op zondag 3 april 2016 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon bonen eten natuurlijk.
Is het geen dubbel tweepersoonsbed?quote:Op zondag 3 april 2016 00:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel zielig voor de degene die de beurt heeft om boven te slapen. Die ligt koud en alleen in bed.
Valt tegen.quote:Op zondag 3 april 2016 01:08 schreef Kowloon het volgende:
Ik ga ook slapen, hopelijk is het morgen wel lenteweer.
We zijn jaloers op je, Thierry.quote:Op zondag 3 april 2016 01:19 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Aan de hand van de TT gaat het zo te zien nog steeds over Thierry Baudet
Het begint wel een beetje op frustratie te lijken
Valt vooralsnog wat tegen hier. Wel warm, nog niet echt zon.quote:Op zondag 3 april 2016 12:04 schreef Ryon het volgende:
Lekker weer, lekker aan het werk. Wat een dag mensen, wat een dag.
Werk?quote:Op zondag 3 april 2016 12:04 schreef Ryon het volgende:
Lekker weer, lekker aan het werk. Wat een dag mensen, wat een dag.
Donderdag is mijn zondag. De dinsdag is mijn zaterdag, wat maandagavond weer mijn vrijdagavond maakt.quote:
Ik ben net voor de eerste sinds twee maanden weer even naar buiten geweest (Albert.nl leverde niet) en ondanks de hoeveelheid licht pijn deed aan mijn ogen (mijn zolderkamer is natuurlijk verduisterd) was het toch best oké. Ik zag zelfs andere mensen (die je normaal alleen op Youtube ziet) en levende organismen zoals "katten" en "honden".quote:Op zondag 3 april 2016 12:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt vooralsnog wat tegen hier. Wel warm, nog niet echt zon.
Hehe ze zijn weer lekker zuur.quote:Op zondag 3 april 2016 12:15 schreef Ryon het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)te-dwingen~a4274192/
Oh, heerlijjk. De zoete/zoute tranen van het "Nee"-kamp in de Volkskrant.
Het referendum komt verder wel mijn neus uit maar dit is wel weer genieten.
Ja, behoorlijk crappy argument. Maar goed, hij doet het natuurlijk als privépersoon en niet in opdracht van de Staat ofzo.quote:Op zondag 3 april 2016 12:20 schreef 99.999 het volgende:
Wel mooi dat zo'n Pepijn van Houwelingen als ambtenaar werkt bij het SCP maar dan wel miept dat ambtenaren zogenaamd campagne voor Ja zouden voeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |