Incorrect, dat is Gulpener bier, Brand vind ik niet veel aan.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook gelijk het enige uit Limburg dat goed is.
Ik ben geen topper in het klakkeloos aannemen van uitspraken.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee. Jij bent gewoon erg gullible.
Hun Ur-Weizen is ook ok.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gulpener Korenwolf is ook wel een lekker biertje.
Meh.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gulpener Korenwolf is ook wel een lekker biertje.
quote:
Baarden, snorren en pakken. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overgrootouders Baudet-van Heemskerck
Ernestine van Heemskerck was Indisch. En ze was ook nazaat van deze hertog:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Karel_Eugenius_van_W%C3%BCrttemberg
quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En Chateau Neubourg ook. Beste brouwerij van Limburg.
Dat kan mij echt weinig schelen. Het is lekker bitter pils.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een blauw flesje? Srs?
Correct.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En Chateau Neubourg ook. Beste brouwerij van Limburg.
Hij leest vast mee.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dat zie je wel aan zijn hoofd toch
Als hij dit topic zou zien zou hij trouwens intens genieten van de aandacht.
Disrespectvol tegen Jan Roos toe. De beschaafdheid zelve.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is een kapitalistische wereld dus alle verdragen over handel en verkeer zijn kapitalistisch.
Ik ga me niet verdiepen in de tekst van het verdrag.
oa hierom:
[ afbeelding ]
Heh apart. Maar waarom verbood Ataturk die fez? Het was toch geen religieus kledingstuk? En Ataturk was toch pro-westers, met zijn latijnse alfabet enzo?quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Omdat het ding verboden was na de revolutie van Ataturk.
Grappig detail: in het Ottomaanse rijk was het een modern iets wat werd gezien als symbool van de moderne tijd en Westersheid. Maar het werd juist iets waar men Ottomanen mee ging kleineren.
Liever hierover dan wekenlang huilen over Cruijff.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:41 schreef Rezania het volgende:
Ik hoop dat we donderdag wel gelijk van al dit gezeik af zijn. Ik ben klaar met posts over het referendum.
Omdat de Fez een symbool werd voor het falen van het Ottomaanse rijk en mensen zich helemaal Westers moesten kleden.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Heh apart. Maar waarom verbood Ataturk die fez? Het was toch geen religieus kledingstuk? En Ataturk was toch pro-westers, met zijn latijnse alfabet enzo?
Die Pierre Joseph was wel een hipster.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overgrootouders Baudet-van Heemskerck
Ernestine van Heemskerck was Indisch. En ze was ook nazaat van deze hertog:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Karel_Eugenius_van_W%C3%BCrttemberg
https://de.wikipedia.org/wiki/Pierre_Joseph_Henry_Baudetquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:43 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die Pierre Joseph was wel een hipster.
Meh.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:44 schreef Webschip het volgende:
Trouwens, Baudet is wel een goed debater.
Waarom haat je Cruijff maar aanbid je wel zo'n omhooggevallen figuur als Baudet?quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Liever hierover dan wekenlang huilen over Cruijff.
Aha. Om die fez als westers te zien was al apart natuurlijk, want de enige westerling die dat ding regelmatig droeg was Tommy Cooper.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Omdat de Fez een symbool werd voor het falen van het Ottomaanse rijk en mensen zich helemaal Westers moesten kleden.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ziet er wat mij betreft op het eerste gezicht goed uit.
Dat is echt duizend jaar later.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Aha. Om die fez als westers te zien was al apart natuurlijk, want de enige westerling die dat ding regelmatig droeg was Tommy Cooper.
[ afbeelding ]
Ik haatte Cruijff het allerminst. Maar de aandacht n.a.v. zijn overlijden vond ik zwaar doorgeschoten.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Waarom haat je Cruijff maar aanbid je wel zo'n omhooggevallen figuur als Baudet?
Dat je op hem valt maakt hem nog geen goed debater.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:44 schreef Webschip het volgende:
Trouwens, Baudet is wel een goed debater.
Als wat dan? 😏quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik haatte Cruijff het allerminst. Maar de aandacht n.a.v. zijn overlijden vond ik zwaar doorgeschoten.
Baudet zou ik niet graag typeren als omhooggevallen.
Ultiem sekssymbool.quote:
Nee hoor, Tommy Cooper werd geboren voordat Ataturk president werdquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat is echt duizend jaar later.
Gvd, ik scheld juist teringvaak, kutartikel.quote:Op zondag 3 april 2016 00:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://m.trouw.nl/tr/m/nl(...)gNavigationItemId=15
Waarom homo's minder vaak scheiden en lesbiennes juist vaker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |