De nieuwe PM van GB, wen er maar vast aan.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:49 schreef robin007bond het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)ot-bashing-them.html!!!!
Hij ziet eruit als een Engelse Trump.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
De nieuwe PM van GB, wen er maar vast aan.
Dan onderschat je hem deerlijk. Het is de burgemeester van Londen en een zeer intelligente politicus.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een Engelse Trump.
Ik heb het echt letterlijk over z'n uiterlijk hè.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan onderschat je hem deerlijk. Het is de burgemeester van Londen en een zeer intelligente politicus.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het echt letterlijk over z'n uiterlijk hè.
Een beetje populist heeft raar blond haar tegenwoordig.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee druppels water.
Je kunt zeggen wat je wilt over de indo Baudet, maar zijn kapsel is wel normaal.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een beetje populist heeft raar blond haar tegenwoordig.
Zelfs als het een indo is
Heel goed, straks even terugkijken.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:17 schreef 99.999 het volgende:
Baudet werd ook lekker aangepakt in de Kwis
ja... zelf gecheckt... als indo hou ik me maar vast aan de positieve voorbeelden van Jesse Klaver en Mei Li Vosquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ja... zelf gecheckt... als indo hou ik me maar vast aan de positieve voorbeelden van Jesse Klaver en Mei Li Vos
Het blonde haar van Boris komt naar verluidt van de Turkse kant van zijn familie. Laat Trump het maar niet horen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een beetje populist heeft raar blond haar tegenwoordig.
Zelfs als het een indo is
Ik snap het. Sommige linksen gaan wel "nee" stemmen omdat ze het een neoliberaal verdrag vinden. In dat dilemma zit ik dus.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:28 schreef Bluesdude het volgende:
Ik wil " voor" stemmen, of ik kom helemaal niet.
Maar tegelijk vind ik het niet leuk als de opkomst onder de 30% is.
Referenda is directe democratie, maar raakt zo wel besmet door een te lage opkomst en
door dit referendum wat bedoeld was om de EU te ontwrichten.
Het is een kapitalistische wereld dus alle verdragen over handel en verkeer zijn kapitalistisch.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap het. Sommige linksen gaan wel "nee" stemmen omdat ze het een neoliberaal verdrag vinden. In dat dilemma zit ik dus.
Maar ja, directe democratie is wel mooi. Jammer dat de initiatiefnemer minder oprecht was.
Ik doelde op Wilders hè?quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:28 schreef freako het volgende:
[..]
Het blonde haar van Boris komt naar verluidt van de Turkse kant van zijn familie. Laat Trump het maar niet horen.
Whehe.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is een kapitalistische wereld dus alle verdragen over handel en verkeer zijn kapitalistisch.
Ik ga me niet verdiepen in de tekst van het verdrag.
oa hierom:
[ afbeelding ]
Tsja, dat is waar Bluesdude. Maar die verdragen versterken over het algemeen wel het transnationale bedrijfsleven.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is een kapitalistische wereld dus alle verdragen over handel en verkeer zijn kapitalistisch.
oa hierom:
[ afbeelding ]
En daardoor kennen we zo'n welvaart Robin, niets mis mee.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, dat is waar Bluesdude. Maar die verdragen versterken over het algemeen wel het transnationale bedrijfsleven.
Nee. Uitbuiting zoals in de industriële revolutie is nooit weggegaan, maar heeft zich verplaatst.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En daardoor kennen we zo'n welvaart Robin, niets mis mee.
Misschien, maar die internationale handel is wel de reden van onze welvaart.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Uitbuiting zoals in de industriële revolutie is nooit weggegaan, maar heeft zich verplaatst.
Dat zal best. Idem de middenstand, de kleine ondernemers dus. En ook weer arbeidsplaatsen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, dat is waar Bluesdude. Maar die verdragen versterken over het algemeen wel het transnationale bedrijfsleven.
I know. Maar ik vond het komisch dat raar blond haar gekoppeld werd aan "zelfs een indo" terwijl een van de andere voorbeelden zijn haarkleur juist te danken heeft aan een Turkse voorvader.quote:
Laatst kwam dit in het nieuws: http://nos.nl/artikel/209(...)d-voor-oekraine.htmlquote:Op zaterdag 2 april 2016 22:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat zal best. Idem de middenstand, de kleine ondernemers dus. En ook weer arbeidsplaatsen.
Hoe je het ook draait. Nederland moet met elk land afspraken maken voor vlot economisch verkeer.
Veelal komt het op hetzelfde neer. Ik kan me er niet in verdiepen..... het volk ook niet.
Dit is zijn overgrootvader.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:28 schreef freako het volgende:
[..]
Het blonde haar van Boris komt naar verluidt van de Turkse kant van zijn familie. Laat Trump het maar niet horen.
Als dat verdrag zo slecht is, waarom protesteren de Oekraïners zelf niet?quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laatst kwam dit in het nieuws: http://nos.nl/artikel/209(...)d-voor-oekraine.html
Dus vandaar.. Ik twijfel te erg.
Stom GeenStijl ook. Ze hebben referenda besmet.
Maar ja, in de praktijk moet je wel handel drijven natuurlijk voor fatsoenlijk economisch verkeer.
Vanwege dat er een andere grootmacht is die heel slecht is en dit daarom meer als een symbolische band met Europa gezien wordt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als dat verdrag zo slecht is, waarom protesteren de Oekraïners zelf niet?
Wat was die fez en waarom zie je die nooit meer na het overlijden van Tommy Cooper?quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit is zijn overgrootvader.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ali_Kemal
Wij weten natuurlijk veel beter wat goed voor hen is.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als dat verdrag zo slecht is, waarom protesteren de Oekraïners zelf niet?
Niet alle Oekraïners zijn tegen Rusland.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vanwege dat er een andere grootmacht is die heel slecht is en dit daarom meer als een symbolische band met Europa gezien wordt.
Wel een beetje bizar dat een landje mag beslissen over een verdrag van de hele EU met een land dat aan de andere kant van Europa ligt met een totaal andere cultuur, economie, situatie, etc. Bijna een test van hoe goed we ons in kunnen lezen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wij weten natuurlijk veel beter wat goed voor hen is.
Een minderheid is voor Rusland. Logisch ook gezien de geschiedenis.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet alle Oekraïners zijn tegen Rusland.
Niet al te goed, zo blijktquote:Op zaterdag 2 april 2016 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel een beetje bizar dat een landje mag beslissen over een verdrag van de hele EU met een land dat aan de andere kant van Europa ligt met een totaal andere cultuur, economie, situatie, etc. Bijna een test van hoe goed we ons in kunnen lezen.
Nou ja, wat is logisch. Het land is heel lang bezet geweest door de Russen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een minderheid is voor Rusland. Logisch ook gezien de geschiedenis.
Daarom is het logisch dat ze tegen de Russen zijn. Ook gezien de nare dingen die er in de geschiedenis tegen ze zijn gedaan. En de invloed die ze nog steeds uit proberen te oefenen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nou ja, wat is logisch. Het land is heel lang bezet geweest door de Russen.
Komt uit Limburg, dus goed.quote:
Omdat het ding verboden was na de revolutie van Ataturk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wat was die fez en waarom zie je die nooit meer na het overlijden van Tommy Cooper?
[ afbeelding ]
Nee. Jij bent gewoon erg gullible.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:31 schreef Webschip het volgende:
Thierry Baudet is natuurlijk gewoon een topper.
Ook gelijk het enige uit Limburg dat goed is.quote:
Gulpener Korenwolf is ook wel een lekker biertje.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook gelijk het enige uit Limburg dat goed is.
Incorrect, dat is Gulpener bier, Brand vind ik niet veel aan.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook gelijk het enige uit Limburg dat goed is.
Ik ben geen topper in het klakkeloos aannemen van uitspraken.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee. Jij bent gewoon erg gullible.
Hun Ur-Weizen is ook ok.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gulpener Korenwolf is ook wel een lekker biertje.
Meh.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gulpener Korenwolf is ook wel een lekker biertje.
quote:
Baarden, snorren en pakken. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overgrootouders Baudet-van Heemskerck
Ernestine van Heemskerck was Indisch. En ze was ook nazaat van deze hertog:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Karel_Eugenius_van_W%C3%BCrttemberg
quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En Chateau Neubourg ook. Beste brouwerij van Limburg.
Dat kan mij echt weinig schelen. Het is lekker bitter pils.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een blauw flesje? Srs?
Correct.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En Chateau Neubourg ook. Beste brouwerij van Limburg.
Hij leest vast mee.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dat zie je wel aan zijn hoofd toch
Als hij dit topic zou zien zou hij trouwens intens genieten van de aandacht.
Disrespectvol tegen Jan Roos toe. De beschaafdheid zelve.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
oa hierom:
[ afbeelding ]
Heh apart. Maar waarom verbood Ataturk die fez? Het was toch geen religieus kledingstuk? En Ataturk was toch pro-westers, met zijn latijnse alfabet enzo?quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Omdat het ding verboden was na de revolutie van Ataturk.
Grappig detail: in het Ottomaanse rijk was het een modern iets wat werd gezien als symbool van de moderne tijd en Westersheid. Maar het werd juist iets waar men Ottomanen mee ging kleineren.
Liever hierover dan wekenlang huilen over Cruijff.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:41 schreef Rezania het volgende:
Ik hoop dat we donderdag wel gelijk van al dit gezeik af zijn. Ik ben klaar met posts over het referendum.
Omdat de Fez een symbool werd voor het falen van het Ottomaanse rijk en mensen zich helemaal Westers moesten kleden.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Heh apart. Maar waarom verbood Ataturk die fez? Het was toch geen religieus kledingstuk? En Ataturk was toch pro-westers, met zijn latijnse alfabet enzo?
Die Pierre Joseph was wel een hipster.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overgrootouders Baudet-van Heemskerck
Ernestine van Heemskerck was Indisch. En ze was ook nazaat van deze hertog:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Karel_Eugenius_van_W%C3%BCrttemberg
https://de.wikipedia.org/wiki/Pierre_Joseph_Henry_Baudetquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:43 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die Pierre Joseph was wel een hipster.
Meh.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:44 schreef Webschip het volgende:
Trouwens, Baudet is wel een goed debater.
Waarom haat je Cruijff maar aanbid je wel zo'n omhooggevallen figuur als Baudet?quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Liever hierover dan wekenlang huilen over Cruijff.
Aha. Om die fez als westers te zien was al apart natuurlijk, want de enige westerling die dat ding regelmatig droeg was Tommy Cooper.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Omdat de Fez een symbool werd voor het falen van het Ottomaanse rijk en mensen zich helemaal Westers moesten kleden.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ziet er wat mij betreft op het eerste gezicht goed uit.
Dat is echt duizend jaar later.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Aha. Om die fez als westers te zien was al apart natuurlijk, want de enige westerling die dat ding regelmatig droeg was Tommy Cooper.
[ afbeelding ]
Ik haatte Cruijff het allerminst. Maar de aandacht n.a.v. zijn overlijden vond ik zwaar doorgeschoten.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Waarom haat je Cruijff maar aanbid je wel zo'n omhooggevallen figuur als Baudet?
Dat je op hem valt maakt hem nog geen goed debater.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:44 schreef Webschip het volgende:
Trouwens, Baudet is wel een goed debater.
Als wat dan? 😏quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik haatte Cruijff het allerminst. Maar de aandacht n.a.v. zijn overlijden vond ik zwaar doorgeschoten.
Baudet zou ik niet graag typeren als omhooggevallen.
Ultiem sekssymbool.quote:
Nee hoor, Tommy Cooper werd geboren voordat Ataturk president werdquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat is echt duizend jaar later.
Gvd, ik scheld juist teringvaak, kutartikel.quote:Op zondag 3 april 2016 00:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://m.trouw.nl/tr/m/nl(...)gNavigationItemId=15
Waarom homo's minder vaak scheiden en lesbiennes juist vaker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |