De nieuwe PM van GB, wen er maar vast aan.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:49 schreef robin007bond het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)ot-bashing-them.html!!!!
Hij ziet eruit als een Engelse Trump.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
De nieuwe PM van GB, wen er maar vast aan.
Dan onderschat je hem deerlijk. Het is de burgemeester van Londen en een zeer intelligente politicus.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een Engelse Trump.
Ik heb het echt letterlijk over z'n uiterlijk hè.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan onderschat je hem deerlijk. Het is de burgemeester van Londen en een zeer intelligente politicus.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het echt letterlijk over z'n uiterlijk hè.
Een beetje populist heeft raar blond haar tegenwoordig.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee druppels water.
Je kunt zeggen wat je wilt over de indo Baudet, maar zijn kapsel is wel normaal.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een beetje populist heeft raar blond haar tegenwoordig.
Zelfs als het een indo is
Heel goed, straks even terugkijken.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:17 schreef 99.999 het volgende:
Baudet werd ook lekker aangepakt in de Kwis
ja... zelf gecheckt... als indo hou ik me maar vast aan de positieve voorbeelden van Jesse Klaver en Mei Li Vosquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ja... zelf gecheckt... als indo hou ik me maar vast aan de positieve voorbeelden van Jesse Klaver en Mei Li Vos
Het blonde haar van Boris komt naar verluidt van de Turkse kant van zijn familie. Laat Trump het maar niet horen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een beetje populist heeft raar blond haar tegenwoordig.
Zelfs als het een indo is
Ik snap het. Sommige linksen gaan wel "nee" stemmen omdat ze het een neoliberaal verdrag vinden. In dat dilemma zit ik dus.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:28 schreef Bluesdude het volgende:
Ik wil " voor" stemmen, of ik kom helemaal niet.
Maar tegelijk vind ik het niet leuk als de opkomst onder de 30% is.
Referenda is directe democratie, maar raakt zo wel besmet door een te lage opkomst en
door dit referendum wat bedoeld was om de EU te ontwrichten.
Het is een kapitalistische wereld dus alle verdragen over handel en verkeer zijn kapitalistisch.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap het. Sommige linksen gaan wel "nee" stemmen omdat ze het een neoliberaal verdrag vinden. In dat dilemma zit ik dus.
Maar ja, directe democratie is wel mooi. Jammer dat de initiatiefnemer minder oprecht was.
Ik doelde op Wilders hè?quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:28 schreef freako het volgende:
[..]
Het blonde haar van Boris komt naar verluidt van de Turkse kant van zijn familie. Laat Trump het maar niet horen.
Whehe.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is een kapitalistische wereld dus alle verdragen over handel en verkeer zijn kapitalistisch.
Ik ga me niet verdiepen in de tekst van het verdrag.
oa hierom:
[ afbeelding ]
Tsja, dat is waar Bluesdude. Maar die verdragen versterken over het algemeen wel het transnationale bedrijfsleven.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is een kapitalistische wereld dus alle verdragen over handel en verkeer zijn kapitalistisch.
Ik ga me niet verdiepen in de tekst van het verdrag.
oa hierom:
[ afbeelding ]
En daardoor kennen we zo'n welvaart Robin, niets mis mee.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, dat is waar Bluesdude. Maar die verdragen versterken over het algemeen wel het transnationale bedrijfsleven.
Nee. Uitbuiting zoals in de industriële revolutie is nooit weggegaan, maar heeft zich verplaatst.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En daardoor kennen we zo'n welvaart Robin, niets mis mee.
Misschien, maar die internationale handel is wel de reden van onze welvaart.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Uitbuiting zoals in de industriële revolutie is nooit weggegaan, maar heeft zich verplaatst.
Dat zal best. Idem de middenstand, de kleine ondernemers dus. En ook weer arbeidsplaatsen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, dat is waar Bluesdude. Maar die verdragen versterken over het algemeen wel het transnationale bedrijfsleven.
I know. Maar ik vond het komisch dat raar blond haar gekoppeld werd aan "zelfs een indo" terwijl een van de andere voorbeelden zijn haarkleur juist te danken heeft aan een Turkse voorvader.quote:
Laatst kwam dit in het nieuws: http://nos.nl/artikel/209(...)d-voor-oekraine.htmlquote:Op zaterdag 2 april 2016 22:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat zal best. Idem de middenstand, de kleine ondernemers dus. En ook weer arbeidsplaatsen.
Hoe je het ook draait. Nederland moet met elk land afspraken maken voor vlot economisch verkeer.
Veelal komt het op hetzelfde neer. Ik kan me er niet in verdiepen..... het volk ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |