Aha. Om die fez als westers te zien was al apart natuurlijk, want de enige westerling die dat ding regelmatig droeg was Tommy Cooper.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Omdat de Fez een symbool werd voor het falen van het Ottomaanse rijk en mensen zich helemaal Westers moesten kleden.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ziet er wat mij betreft op het eerste gezicht goed uit.
Dat is echt duizend jaar later.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Aha. Om die fez als westers te zien was al apart natuurlijk, want de enige westerling die dat ding regelmatig droeg was Tommy Cooper.
[ afbeelding ]
Ik haatte Cruijff het allerminst. Maar de aandacht n.a.v. zijn overlijden vond ik zwaar doorgeschoten.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Waarom haat je Cruijff maar aanbid je wel zo'n omhooggevallen figuur als Baudet?
Dat je op hem valt maakt hem nog geen goed debater.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:44 schreef Webschip het volgende:
Trouwens, Baudet is wel een goed debater.
Als wat dan? 😏quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik haatte Cruijff het allerminst. Maar de aandacht n.a.v. zijn overlijden vond ik zwaar doorgeschoten.
Baudet zou ik niet graag typeren als omhooggevallen.
Ultiem sekssymbool.quote:
Nee hoor, Tommy Cooper werd geboren voordat Ataturk president werdquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat is echt duizend jaar later.
Gvd, ik scheld juist teringvaak, kutartikel.quote:Op zondag 3 april 2016 00:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://m.trouw.nl/tr/m/nl(...)gNavigationItemId=15
Waarom homo's minder vaak scheiden en lesbiennes juist vaker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |