Eén vrouw is al lastig zat, stel je voor dat je met z'n tweeën bent.quote:Op zondag 3 april 2016 00:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://m.trouw.nl/tr/m/nl(...)gNavigationItemId=15
Waarom homo's minder vaak scheiden en lesbiennes juist vaker.
Bizarre beesten ook welquote:Op zondag 3 april 2016 00:04 schreef Rezania het volgende:
Baudet dan.![]()
Baudet aldus Google:
[ afbeelding ]
Ik vind schelden ook wel lekker, vanmiddag nog een paar keer heel hard "godverdomme!" geroepen bij het in elkaar schroeven van een Jysk-bouwpakket.quote:Op zondag 3 april 2016 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gvd, ik scheld juist teringvaak, kutartikel.
Ik ook. Snap niet waarom mensen er zo op tegen zijn.quote:Op zondag 3 april 2016 00:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik vind schelden ook wel lekker, vanmiddag nog een paar keer heel hard "godverdomme!" geroepen bij het in elkaar schroeven van een Jysk-bouwpakket.
Ik ook niet, het is beter dan je vrouw slaan of je hond een schop geven als je boos bent.quote:Op zondag 3 april 2016 00:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook. Snap niet waarom mensen er zo op tegen zijn.
Jawel, maar je hoeft er niet voor te trouwen.quote:Op zondag 3 april 2016 00:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
"Zolang je allebei hetzelfde gedrag vertoont, blijft de vrede bestaan. Er is geen taboe op vreemdgaan. Daarmee is het ook geen bedreiging. Het huwelijk geldt als een duidelijke afspraak om allerlei belangrijks te delen, zoals huis en geld, en vooral, om voor elkaar te blijven zorgen, wat er ook gebeurt. Nuchter en zakelijk dus. Geen romantiek. Een zorgcontract voor lange termijn. Levenslang."
Uh, tot de dood voor elkaar zorgen en lief en leed delen is niet romantisch?
Klinkt nogal saai zo ja.quote:Op zondag 3 april 2016 00:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
"Zolang je allebei hetzelfde gedrag vertoont, blijft de vrede bestaan. Er is geen taboe op vreemdgaan. Daarmee is het ook geen bedreiging. Het huwelijk geldt als een duidelijke afspraak om allerlei belangrijks te delen, zoals huis en geld, en vooral, om voor elkaar te blijven zorgen, wat er ook gebeurt. Nuchter en zakelijk dus. Geen romantiek. Een zorgcontract voor lange termijn. Levenslang."
Ik ben het er wel mee eens. Als je kijkt naar de financiële en juridische gevolgen van trouwen en scheiden, dan is het huwelijk vooral een zakelijke overeenkomst.quote:Op zondag 3 april 2016 00:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het lijkt alsof ze romantiek definiëren als monogamie. En lief en leed delen zien als een "nuchter" contract.quote:
Ik heb sowieso geen enkel idee hoe en wat qua langdurige relaties, dus ik zeg maar niks.quote:Op zondag 3 april 2016 00:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze romantiek definiëren als monogamie. En lief en leed delen zien als een "nuchter" contract.
Beetje eenzijdige voorstelling van zaken. Zou 't eerder andersom zien. Zo nuchter is het niet om te beslissen dat je de rest van je leven deelt met iemand.
Dat snap ik. Maar ik vind de definitie van romantiek vreemd.quote:Op zondag 3 april 2016 00:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens. Als je kijkt naar de financiële en juridische gevolgen van trouwen en scheiden, dan is het huwelijk vooral een zakelijke overeenkomst.
Ik heb het ook maar sinds een jaar dus ik moet niet de wijsneus uithangen.quote:Op zondag 3 april 2016 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen enkel idee hoe en wat qua langdurige relaties, dus ik zeg maar niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |