Jij zegt gekaapt, ik zeg dat het altijd al zo was.quote:Op zondag 3 april 2016 00:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is dan toch een bewijs van mijn stelling?
Is Dibi niet iets voor je?quote:Op zondag 3 april 2016 00:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik had eerst een ongeschikt figuur ontmoet op tinder en toen meer heren leren kennen en toen via een vriend "gekoppeld" eigenlijk.
Komt wel.quote:Op zondag 3 april 2016 00:28 schreef Rezania het volgende:
[..]Lijkt me nog steeds lastig, mijn gaydar is bagger.
Wat is er mis met Dibi?quote:Op zondag 3 april 2016 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een lollig figuur hè.
Hadden ze toen ook al wetgeving eigenlijk?quote:Op zondag 3 april 2016 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij zegt gekaapt, ik zeg dat het altijd al zo was.
De bijbel staat vol regeltjes die je in zo'n tijd als wet zou kunnen zien.quote:Op zondag 3 april 2016 00:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hadden ze toen ook al wetgeving eigenlijk?
Haha hij komt hier al jaren, was even een tijdje pleite maar is met zijn dubieuze obsessies en malle opmerkingen niks veranderdquote:Op zondag 3 april 2016 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een lollig figuur hè.
Nee is wel goed zo.quote:Op zondag 3 april 2016 00:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nog iemand erbij? Of is dat te vooruitstrevend?
Dat mag inderdaad niet.quote:Op zondag 3 april 2016 00:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nog iemand erbij? Of is dat te vooruitstrevend?
Ik merk het.quote:Op zondag 3 april 2016 00:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha hij komt hier al jaren, was even een tijdje pleite maar is met zijn dubieuze obsessies en malle opmerkingen niks veranderd
Jouw obsessieve gezuig is ook niks veranderd.quote:Op zondag 3 april 2016 00:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha hij komt hier al jaren, was even een tijdje pleite maar is met zijn dubieuze obsessies en malle opmerkingen niks veranderd
Kingsize bed?quote:Op zondag 3 april 2016 00:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wordt ook wel lastig. Ik heb nog nooit een driepersoonsbed gezien.
quote:Op zondag 3 april 2016 00:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wordt ook wel lastig. Ik heb nog nooit een driepersoonsbed gezien.
Wel zielig voor de degene die de beurt heeft om boven te slapen. Die ligt koud en alleen in bed.quote:Op zondag 3 april 2016 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan de bovenste meegluren, spannend.
Moeten de ondersten extra actief actief zijn, warme lucht stijgt.quote:Op zondag 3 april 2016 00:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel zielig voor de degene die de beurt heeft om boven te slapen. Die ligt koud en alleen in bed.
Matig dit.quote:Op zondag 3 april 2016 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moeten de ondersten extra actief actief zijn, warme lucht stijgt.
Ze kunnen ook gewoon bonen eten natuurlijk.quote:
Daar zat ik ook al aan te denken inderdaad.quote:Op zondag 3 april 2016 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon bonen eten natuurlijk.
Is het geen dubbel tweepersoonsbed?quote:Op zondag 3 april 2016 00:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel zielig voor de degene die de beurt heeft om boven te slapen. Die ligt koud en alleen in bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |