Hier trapt zelfs Stijn niet in.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
AZ is slecht in toppers, maar vanavond natuurlijk niet
Jan Joost van Gangelen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:16 schreef vincenzo78 het volgende:
Jezus! Normaal zeg ik dit nooit, maar wat voor mongool zit er bij Eretribune aan tafel?
nee. Het is een pizza tonijn, met deze info zul je het moeten doen.quote:
Blij dat ik morgen wel in het stadion zit.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:38 schreef Tagliano het volgende:
Ron mag ook nog ADO-Groningen doen, lekker hoor
Dan zit je daar samen met Ron de Rijk, het is maar net hoe je het wil zienquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blij dat ik morgen wel in het stadion zit.
Geblesseerd Hansquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar is Locadia? Niet dat ik klaag
Kans voor Brenet is ook terecht.
Geblesseerd neem ik aan?quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar is Locadia? Niet dat ik klaag
Kans voor Brenet is ook terecht.
Owjaquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je niet naar PSV - Ajax gekeken?
De kans is klein dat ik naast, voor of achter hem zit. Of überhaupt al zijn stem hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zit je daar samen met Ron de Rijk, het is maar net hoe je het wil zien
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 02-04-2016 om 18:41:14Geen Vlaar bij AZ, Haye centraal achterin tegen PSV #azpsv reageer retweet
Ik zet het geluid van de koers wel aanquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De kans is klein dat ik naast, voor of achter hem zit. Of überhaupt al zijn stem hoor.
twitter:AZAlkmaar twitterde op zaterdag 02-04-2016 om 18:43:18Opstelling AZ: Rochet; Hatzidiakos, Luckassen, Haye, Haps; Van Overeem, Henriksen, Rienstra; Dos Santos, Janssen, Garcia. #azpsv reageer retweet
Best veel afwezig daar. Ik zie wel kansen voor PSV.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:42 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 02-04-2016 om 18:41:14Geen Vlaar bij AZ, Haye centraal achterin tegen PSV #azpsv reageer retweet
Als er niemand afwezig zou zijn had ik ook kansen voor PSV gezienquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Best veel afwezig daar. Ik zie wel kansen voor PSV.
Leuke verdedigingquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:43 schreef Brammess het volgende:
twitter:AZAlkmaar twitterde op zaterdag 02-04-2016 om 18:43:18Opstelling AZ: Rochet; Hatzidiakos, Luckassen, Haye, Haps; Van Overeem, Henriksen, Rienstra; Dos Santos, Janssen, Garcia. #azpsv reageer retweet
0-4
Luckassen - Haye als centraal duoquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:43 schreef Brammess het volgende:
0-4
Als zelfs Milik tegen AZ kan scoren, dan wordt het voor De Jong wel heel makkelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:45 schreef GGMM het volgende:
Tegen die verdediging maakt zelfs Luuk de Jong kans om te scoren.
Jammer, desondanks hoop ik dat het heeft mogen smaken.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ben je nu te laat mee.
Ik heb hem best snel opgegeten.
Milik kan zelfs tegen de beste defensie van Nederland scoren.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als zelfs Milik tegen AZ kan scoren, dan wordt het voor De Jong wel heel makkelijk.
Maakte hij een eigen doelpunt?quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Milik kan zelfs tegen de beste defensie van Nederland scoren.
Klopt, en Vd Hoorn en Viergever konden Luuk de Jong uit de wedstrijd houden.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als zelfs Milik tegen AZ kan scoren, dan wordt het voor De Jong wel heel makkelijk.
GGMM en ik waren er al uit, maar toch bedankt voor je bijdrage. Ik neem het mee.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Klopt, en Vd Hoorn en Viergever konden Luuk de Jong uit de wedstrijd houden.
Kan beide kanten op.
Misschien eerst even rijpen bij Vitesse Arnhemquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:57 schreef tompsv18 het volgende:
Vermeij is wel toe aan een stapje hogerop. Misschien wel wat voor Feyenoord.
In Oranje met die jongenquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:57 schreef tompsv18 het volgende:
Slechter dan De Jong kan het niet zijn toch!quote:
Feyenoord? Maar je zei hogeropquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:57 schreef tompsv18 het volgende:
Ach, als we Vincent Janssen selecterenquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Slechter dan De Jong kan het niet zijn toch!
Vermeij selecteren > Van Persie selecterenquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, als we Vincent Janssen selecteren
Vermeij staat minder buitenspel, ook een kwaliteitquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Vermeij selecteren > Van Persie selecteren
En hij heeft bij Ajax gespeeldquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vermeij staat minder buitenspel, ook een kwaliteit
je had een tijd een wat vollere chick die zong. Die deed het goedquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
Die coverband bij de Eretribune![]()
Die komen de eerste auditie bij Idols niet door denk ik.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, nu ben ik echt aanwezig. EH&T was weer goed.
Daar zouden ze ook meer op moeten seleceterenquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En hij heeft bij Ajax gespeeld
Ik zet de wekker er voor.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:06 schreef Tagliano het volgende:
Kijken er nog steeds mensen naar de Eretribune ja?
Dan heb je een ietwat vreemde voorkeur en overigens een wat vreemd slaapritmequote:
Ik vergeet altijd dat het bestaat is totdat ik de tv aanzet.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:06 schreef Tagliano het volgende:
Kijken er nog steeds mensen naar de Eretribune ja?
Ik kan jij niet een keer normaal doen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:07 schreef Joezi het volgende:
IN DOETINCHEM IN DOETINCHEM IS T BIER GEZOND ZIJN DE TIETEN ROND!
De Eretribune is een ondergewaardeerde show. Leuke gasten, scherpe vragen, aardige quizjes. Nee dat is wel puur genot.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan heb je een ietwat vreemde voorkeur en overigens een wat vreemd slaapritme
Ik kan jij niet een keer normaal typen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan jij niet een keer normaal doen?
Tom en ik storen ons aan je debiele gedrag.
Het is nog wel eens mijn gewoonte om voor de 18:30-wedstrijd naar 421 te gaan. Dan voel ik me altijd ernstig domquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat het bestaat is totdat ik de tv aanzet.
Begin je weer met me?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet de cringy grappen nietquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Eretribune is een ondergewaardeerde show. Leuke gasten, scherpe vragen, aardige quizjes. Nee dat is wel puur genot.
*quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf...quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Begin je weer met me?
HOUDT HET DAN NOOIT OP!!! LAAT MIJ MET RUST!
Macintosh had was opstartproblemen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Vergeet de cringy grappen niet
Goeie bandjes ook?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Eretribune is een ondergewaardeerde show. Leuke gasten, scherpe vragen, aardige quizjes. Nee dat is wel puur genot.
Het is af en toe moeilijk de verleiding te weerstaan, met Jan-Joost als kijkcijferkanonquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, dat is het enige slechte.
haha lolquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha, gaat dit over je moeder?
Dit kun je beter niet meer doen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha, gaat dit over je moeder?
Galië lijkt eropquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
Asterix en Obelix komen volgens Jan Joost uit Galicië.
Hoe zijn ze überhaupt op dat onderwerp gekomen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
Asterix en Obelix komen volgens Jan Joost uit Galicië.
Jose Fortes Rodrigues komt daar vandaan.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoe zijn ze überhaupt op dat onderwerp gekomen?
Is zijn moeder een mannelijke tientonnerquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn moeder? Nee, inderdaad. Tientonner man.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:17 schreef opperkleurder het volgende:
Mario verspreekt zich en zegt we als het over Feyenoord gaat.
Gister wilde je nog haar anus rimmenquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn moeder? Nee, inderdaad. Tientonner man.
Goed programmaquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jose Fortes Rodrigues komt daar vandaan.
Gelukkig is hij altijd wel heel erg objectief, dus dit vergeven we hem maar.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:17 schreef opperkleurder het volgende:
ROFLOLquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je eigen fantasieën moet je nooit projecteren op iemand anders.
Tja, wat is daar zo opmerkelijk aan? Hij roept vaak genoeg dat Feyenoord zijn cluppie is.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:17 schreef opperkleurder het volgende:
Dat hebben ze in Eindhoven ook 4 jaar lang gedaan over Amsterdam. Dat liep inderdaad slecht af.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je eigen fantasieën moet je nooit projecteren op iemand anders.
Ehh, wat?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hebben ze in Eindhoven ook 4 jaar lang gedaan over Amsterdam. Dat liep inderdaad slecht af.
Dat doet hij altijd. Buiten het feit dat hij altijd een x aantal keer "nogmaals" in een uitzending zegt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:17 schreef opperkleurder het volgende:
...quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hebben ze in Eindhoven ook 4 jaar lang gedaan over Amsterdam. Dat liep inderdaad slecht af.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat doet hij altijd. Buiten het feit dat hij altijd een x aantal keer "nogmaals" in een uitzending zegt.
Je gevatte opmerkingen slagen vooralsnog niet zo.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik zat hem te typen terwijl ik met 3 dingen tegelijk bezig was. Foutje, zeg maar.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gevatte opmerkingen slagen vooralsnog niet zo.
Er is meer markt voor dan voor vrouwenvoetbal.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waarom is er een reclame voor een League of Legends toernooi op een sportkanaal?
Ja daar heb ik soms ook last van. Dan zit ik te Fok!ken en tegelijkertijd ga ik over je moeder heen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik zat hem te typen terwijl ik met 3 dingen tegelijk bezig was. Foutje, zeg maar.
Heel matig.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja daar heb ik soms ook last van. Dan zit ik te Fok!ken en tegelijkertijd ga ik over je moeder heen.
Slechte grap, matigquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja daar heb ik soms ook last van. Dan zit ik te Fok!ken en tegelijkertijd ga ik over je moeder heen.
Met twee dingen tegelijk doen lukt het mij nog wel. Wat een kut excuus dus van je.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Eens zien wat Haags voor grappen hierover gaat makenquote:
Voetbalzonequote:
Daarom altijd genotquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Voetbalzone
Treurige site met nog treurigere moderators & beheerders en ten slotte de meest treurige users
Waarom ik nou weer?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens zien wat Haags voor grappen hierover gaat maken
Jij noemt mij. Ik weet het niet. Ik vraag alleen waarom ik een grap moet maken?quote:
Nergens staat dat het moetquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij noemt mij. Ik weet het niet. Ik vraag alleen waarom ik een grap moet maken?
Gezapt naar foxie 2. Maar je mag van die Duitser niets negatiefs over PSV zeggen want dan wordt ie een beetje boos.quote:
Met de squadquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:41 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
HET WAS GEZELLIG #VAKERDOEN
Kiezen tussen Ron de Rijk en Leo Oldenburger, dat wordt een lastigequote:Op zaterdag 2 april 2016 19:41 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
HET WAS GEZELLIG #VAKERDOEN
Posten tijdens de minuut stiltequote:Op zaterdag 2 april 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Duurt die minuut lang zeg, jezus.
Krijg je ervan met die Blatterminuutjes tegenwoordigquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Duurt die minuut lang zeg, jezus.
Dat doet die Sierd ook altijdquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:46 schreef GGMM het volgende:
TERING COMMENTAAR
Zeg niet "het is 1-0 voor AZ" als hij er nog niet in ligt.
LUL
/mad
Doe eens rustig man.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:46 schreef GGMM het volgende:
TERING COMMENTAAR
Zeg niet "het is 1-0 voor AZ" als hij er nog niet in ligt.
LUL
/mad
Geen Clasico voor jou?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:50 schreef Ties02 het volgende:
Ja fuck dit ik ga wel gamen, kom terug als FCT speelt
Het is een middenvelder. Vorig seizoen wel eens op de vleugels gebruikt maar dat is niet zijn positiequote:Op zaterdag 2 april 2016 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Haye centraal achterin. Dat was vorig seizoen nog een vleugelspeler toch?
Ah, ik dacht mij te herinneren hem toen wel sterk te vinden spelen. Bijzondere transformatie.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is een middenvelder. Vorig seizoen wel eens op de vleugels gebruikt maar dat is niet zijn positie
Het is ook meer een noodoplossing dat hij nu in de verdediging staat natuurlijk. Ik had ook niet verwacht dat hij nog eens in de verdediging zou spelenquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah, ik dacht mij te herinneren hem toen wel sterk te vinden spelen. Bijzondere transformatie.
ZOET IN ORANJE!!!!!!!11quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:55 schreef Brammess het volgende:
Mooi spandoek in het uitvak, een Nederlandse vlag met "Zoet" in het midden.
Ja geweldig.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:55 schreef Brammess het volgende:
Mooi spandoek in het uitvak, een Nederlandse vlag met "Zoet" in het midden.
topaanvallerquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is ook meer een noodoplossing dat hij nu in de verdediging staat natuurlijk. Ik had ook niet verwacht dat hij nog eens in de verdediging zou spelen
Ik snap ook niet waarom Rienstra er niet staat, die heeft daar wel vaker gespeeldquote:
Uh, niet iedereenquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pereiro schiet op de lat en iedereen is stil :S
Niet hierna naar Barca-Real kijkenquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:58 schreef Wiebeldak het volgende:
Leuk begin. En dan ga ik straks toch echt naar Feyenoord schakelen.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
Haha wel heerlijk die teleurstelling bij de commentator.
Is allemaal een complotquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
Luister altijd naar Haags. Die jongen is goed.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
dezelfde minuut gewoon jij hep er egt verstant van
PSVCL is ook al een tijdje niet gespot, genotquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Is allemaal een complot
fox is voor 020
Tussen HD en pixelkijken zitten nogal wat stations.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die kan ik niet in hd ontvangen waardoor ik pixels moet kijken. Dat kan ik echt niet.
Davy is dat wachtwoord kwijt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PSVCL is ook al een tijdje niet gespot, genot
quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die zou niet meer terugkomen als Ajax van PSV zou winnen zei die.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PSVCL is ook al een tijdje niet gespot, genot
Genot, al zijn er genoeg PSV'ers die zich niet aan een weddenschap houdenquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die zou niet meer terugkomen als Ajax van PSV zou winnen zei die.
Zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Psvcl is zo'n radicale moslim. Die is naar Syrie vertrokken.
Is ie eigenlijk nog gezien na de aanslagen van Brusselquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Psvcl is zo'n radicale moslim. Die is naar Syrie vertrokken.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die halve zool zat in NWS even alle aanslagen goed te praten![]()
![]()
XDquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is ie eigenlijk nog gezien na de aanslagen van Brussel?
Ja ik zag het, de topics die hij ook opende, de hele insteek daarvanquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die halve zool zat in NWS even alle aanslagen goed te praten![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Opgeblazen figuur xDquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
De ajacieden wel gelukkigquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Genot, al zijn er genoeg PSV'ers die zich niet aan een weddenschap houden
Dan is ie vast aan het voorbereiden in het nieuwe broeinest, Amsterdam.quote:
Ja dat dusquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja ik zag het, de topics die hij ook opende, de hele insteek daarvan.
Kort lontje ook.quote:
Extra zuurstof.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:05 schreef Wiebeldak het volgende:
Bruma heeft een grote neus. Gewoon omdat het kan.
Hier zit iets diepquote:
Even de 020 media opzoekenquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan is ie vast aan het voorbereiden in het nieuwe broeinest, Amsterdam.
Gewoon op Fok! hoor:quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier zit iets diep
[..]
Even de 020 media opzoeken
Die gast neem ik echt totaal niet serieus.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon op Fok! hoor:
Amsterdam is tweede Molenbeek
Altijd fijn, dit soort berichtenquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon op Fok! hoor:
Ik vraag me af hoe Breda scoort. Kinderen spelen met paraplus alsof 't wapens zijn en roepen allahuakbar, de baarden bij de kerels op het plein groeien als kool.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon op Fok! hoor:
Lijkt me een goed uitgangspunt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die gast neem ik echt totaal niet serieus.
Bedankt voor de tip, ik geef het even doorquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:07 schreef Buitendam het volgende:
Het is wachten op de eerste Amsterdamse topjournalist die uitlegt hoe walgelijk het is dat PSV nu weer jodenbrandliedjes zingt.
Begin eens in de Schilderswijk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe Breda scoort. Kinderen spelen met paraplus alsof 't wapens zijn en roepen allahuakbar, de baarden bij de kerels op het plein groeien als kool.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:08 schreef Kopsterk het volgende:
Wat zijn de PSV'ers hier weer ontzettend calimero
NWS / Tsunami van moslims? Christenen zal je bedoelen!quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja ik zag het, de topics die hij ook opende, de hele insteek daarvan.
Ahh gelukkig woon ik in Rotterdam. Oh wacht even...quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon op Fok! hoor:
Je mamsie zal het niet bijster interessant vinden.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik geef het even door
Dat is helemaal een ramp natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Begin eens in de Schilderswijk.
Hier heb ik even niet van terugquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je mamsie zal het niet bijster interessant vinden.
Typisch geval van tussenstandmadheid, dit.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:08 schreef Kopsterk het volgende:
Wat zijn de PSV'ers hier weer ontzettend calimero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |