Wat een slim idee.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:18 schreef GGMM het volgende:
Ik ga nu ff plassen, dan hoef ik tijdens PSV - Ajax niet meer.
Het is pas over een half uur!!!quote:Op zondag 20 maart 2016 16:18 schreef GGMM het volgende:
Ik ga nu ff plassen, dan hoef ik tijdens PSV - Ajax niet meer.
Ze zijn zijn naam al vergeten in Groningun, nog vóór ie weg is.quote:
Mijn richtingsgevoel is niet zo sterk, maar volgens mij ligt nootdorp daar niet.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Beugelsdijk schiet de bal richting Nootdorp
Over twee weken tegen het aangeschoten wild Groningenquote:Op zondag 20 maart 2016 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 3 punten en los van Groningen, Heerenveen en Twente
Ik citeer slechts Evert.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:21 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Mijn richtingsgevoel is niet zo sterk, maar volgens mij ligt nootdorp daar niet.
Nootdorp ligt zowat naast het stadion van Ado. Geen zuiderpark meer he.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:21 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Mijn richtingsgevoel is niet zo sterk, maar volgens mij ligt nootdorp daar niet.
Dan moet ADO maar eens laten zien dat het wel twee keer op rij kan winnen.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over twee weken tegen het aangeschoten wild Groningen
Oeeeeeequote:Op zondag 20 maart 2016 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet ADO maar eens laten zien dat het wel twee keer op rij kan winnen.
Klopt. Beugelsdijk schoot hem richting A4/Leidschendam.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:21 schreef n00b13 het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 20 maart 2016 16:23 schreef GGMM het volgende:
ALLEMAAL HIER HEEN JONGENS!!!
VBL / [Titelstrijd] PSV - Ajax #1 Do or die
Neequote:Op zondag 20 maart 2016 16:23 schreef GGMM het volgende:
ALLEMAAL HIER HEEN JONGENS!!!
bam!quote:Op zondag 20 maart 2016 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jawel anders gooi ik dit topic vanaf 16:45 op slot
Ga je gangquote:Op zondag 20 maart 2016 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SOWquote:Op zondag 20 maart 2016 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waardeloze mod ben je ook.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoor ik jou ooit klagen over aparte topics buiten de Champions League of Europa League reeksquote:
Het gaat om de windrichtingquote:Op zondag 20 maart 2016 16:22 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Nootdorp ligt zowat naast het stadion van Ado. Geen zuiderpark meer he.
Gewoon hier posten #thuglifequote:Op zondag 20 maart 2016 16:25 schreef Pascalus het volgende:
Wat een onzin om een speciaal topic aan te maken voor PSV - Ajax. Beetje meedoen aan die DIT IS DE KAMPIOENSWEDSTRIJD !!! hype die Fox creeërt.
Al die autisten die per se een apart topic nodig hebbenquote:Op zondag 20 maart 2016 16:25 schreef GGMM het volgende:
Een apart topic is gewoon logisch. Al die autisten die per se hier willen postenGooi jezelf weg.
Wij blijven gewoon hier posten, vriendquote:Op zondag 20 maart 2016 16:25 schreef Pascalus het volgende:
Wat een onzin om een speciaal topic aan te maken voor PSV - Ajax. Beetje meedoen aan die DIT IS DE KAMPIOENSWEDSTRIJD !!! hype die Fox creeërt.
Zij hebben de tijden van 2011/12 niet meegemaakt, laat gaan.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:25 schreef GGMM het volgende:
Een apart topic is gewoon logisch. Al die autisten die per se hier willen postenGooi jezelf weg.
sowquote:Op zondag 20 maart 2016 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het topic gaat toch dit kan je niet lezen ofzo? :Squote:Op zondag 20 maart 2016 16:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wij blijven gewoon hier posten, vriend
Niemand heeft dat nodig, het is gewoon verstandig dat te doen en als dat besloten wordt kan ik me daar simpel bij neerleggen.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al die autisten die per se een apart topic nodig hebben
Autisten kunnen juist niet tegen verandering toch?quote:Op zondag 20 maart 2016 16:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al die autisten die per se een apart topic nodig hebben
RvLaak is een beetje dom.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Autisten kunnen juist niet tegen verandering toch?
quote:Op zondag 20 maart 2016 16:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Autisten kunnen juist niet tegen verandering toch?
Het topic gaat dit?quote:Op zondag 20 maart 2016 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het topic gaat toch dit kan je niet lezen ofzo? :S
aldus de man die altijd huilt als Feyenoorders hier niet komen posten als Feyenoord speelt.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:25 schreef GGMM het volgende:
topci?quote:Op zondag 20 maart 2016 16:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het topci gaat dit?
Kan jij niet schrijven ofzo?
Daar huil ik nooit over, ik vind het juist grappig dat ze zich daar verstoppen.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
aldus de man die altijd huilt als Feyenoorders hier niet komen posten als Feyenoord speelt.
quote:Op zondag 20 maart 2016 16:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het topci gaat dit?
Kan jij niet schrijven ofzo?
quote:Op zondag 20 maart 2016 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie jullie daar.
Oh ja, het ouderwetse "ik huil niet ik maakte een grapje" excuus van de opperautist van VBL.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar huil ik nooit over, ik vind het juist grappig dat ze zich daar verstoppen.
Je argumentatie slaat weer als een lul op een drumstel.
quote:Op zondag 20 maart 2016 16:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Oh ja, het ouderwetse "ik huil niet ik maakte een grapje" excuus van de opperautist van VBL.
Look kids, somebody who always failed his maths tests!quote:Op zondag 20 maart 2016 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 3 punten en los van Groningen, Heerenveen en Twente
Ik ben niet boos, ik maakte een grapje!quote:Op zondag 20 maart 2016 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]Kijk hem boos zijn om een topic. En dat noemt mij autist.
Zielig hoopje mens.
Cocu durft met een voorsprong van 20 punten niet eens wat uit te spreken.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:37 schreef RvLaak het volgende:
De laatste keer dat een PSV'er de term "kampioenswedstrijd" gebruikte, liep dat niet heel goed af... Ik snap best dat Cocu dit niet doet
Tja, gewoon een laf mannetje dusquote:Op zondag 20 maart 2016 16:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Cocu durft met een voorsprong van 20 punten niet eens wat uit te spreken.
VBL / [Titelstrijd] PSV - Ajax #1 Do or diequote:Op zondag 20 maart 2016 16:41 schreef Buitendam het volgende:
Guarado besluit om voor deze wedstrijd met z'n kind op te komen. Lekker volle focus op de wedstrijd.
Bedankt, boezemvriend.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
(Joezi mag wel hier blijven posten)
lol kom er aanquote:Op zondag 20 maart 2016 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
(Joezi mag wel hier blijven posten)
Ik hoorde net dat ze om muntjes vraagt.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, gewoon een laf mannetje dus... Wat doet die nep Tina daar?
Klinkt logischquote:Op zondag 20 maart 2016 16:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat ze om muntjes vraagt.
Dat kan maar het blijft overeind staan dat Az thuis sterk presteert, de sfeer goed is en Psv Guardado in ieder geval al mist. Als Psv dan toch nog punten zal laten liggen dit seizoen dan is het vanavond.quote:
Zie ze eerder bij PEC verliezenquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan maar het blijft overeind staan dat Az thuis sterk presteert, de sfeer goed is en Psv Guardado in ieder geval al mist. Als Psv dan toch nog punten zal laten liggen dit seizoen dan is het vanavond.
AZ mist wel een hoop spelers. Waaronder Stijn Wuytens, belangrijke speler.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan maar het blijft overeind staan dat Az thuis sterk presteert, de sfeer goed is en Psv Guardado in ieder geval al mist. Als Psv dan toch nog punten zal laten liggen dit seizoen dan is het vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |