Het topic gaat dit?quote:Op zondag 20 maart 2016 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het topic gaat toch dit kan je niet lezen ofzo? :S
aldus de man die altijd huilt als Feyenoorders hier niet komen posten als Feyenoord speelt.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:25 schreef GGMM het volgende:
Een apart topic is gewoon logisch. Al die autisten die per se hier willen postenGooi jezelf weg.
topci?quote:Op zondag 20 maart 2016 16:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het topci gaat dit?
Kan jij niet schrijven ofzo?
Daar huil ik nooit over, ik vind het juist grappig dat ze zich daar verstoppen.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
aldus de man die altijd huilt als Feyenoorders hier niet komen posten als Feyenoord speelt.
quote:Op zondag 20 maart 2016 16:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het topci gaat dit?
Kan jij niet schrijven ofzo?
quote:Op zondag 20 maart 2016 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [Titelstrijd] PSV - Ajax #1 Do or die
Ik zie jullie daar.
Oh ja, het ouderwetse "ik huil niet ik maakte een grapje" excuus van de opperautist van VBL.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar huil ik nooit over, ik vind het juist grappig dat ze zich daar verstoppen.
Je argumentatie slaat weer als een lul op een drumstel.
quote:Op zondag 20 maart 2016 16:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Oh ja, het ouderwetse "ik huil niet ik maakte een grapje" excuus van de opperautist van VBL.
Look kids, somebody who always failed his maths tests!quote:Op zondag 20 maart 2016 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 3 punten en los van Groningen, Heerenveen en Twente
Ik ben niet boos, ik maakte een grapje!quote:Op zondag 20 maart 2016 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]Kijk hem boos zijn om een topic. En dat noemt mij autist.
Zielig hoopje mens.
Cocu durft met een voorsprong van 20 punten niet eens wat uit te spreken.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:37 schreef RvLaak het volgende:
De laatste keer dat een PSV'er de term "kampioenswedstrijd" gebruikte, liep dat niet heel goed af... Ik snap best dat Cocu dit niet doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |