Hier trapt zelfs Stijn niet in.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
AZ is slecht in toppers, maar vanavond natuurlijk niet
Jan Joost van Gangelen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:16 schreef vincenzo78 het volgende:
Jezus! Normaal zeg ik dit nooit, maar wat voor mongool zit er bij Eretribune aan tafel?
nee. Het is een pizza tonijn, met deze info zul je het moeten doen.quote:
Blij dat ik morgen wel in het stadion zit.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:38 schreef Tagliano het volgende:
Ron mag ook nog ADO-Groningen doen, lekker hoor
Dan zit je daar samen met Ron de Rijk, het is maar net hoe je het wil zienquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blij dat ik morgen wel in het stadion zit.
Geblesseerd Hansquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar is Locadia? Niet dat ik klaag
Kans voor Brenet is ook terecht.
Geblesseerd neem ik aan?quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar is Locadia? Niet dat ik klaag
Kans voor Brenet is ook terecht.
Owjaquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je niet naar PSV - Ajax gekeken?
De kans is klein dat ik naast, voor of achter hem zit. Of überhaupt al zijn stem hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zit je daar samen met Ron de Rijk, het is maar net hoe je het wil zien
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 02-04-2016 om 18:41:14Geen Vlaar bij AZ, Haye centraal achterin tegen PSV #azpsv reageer retweet
Ik zet het geluid van de koers wel aanquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De kans is klein dat ik naast, voor of achter hem zit. Of überhaupt al zijn stem hoor.
twitter:AZAlkmaar twitterde op zaterdag 02-04-2016 om 18:43:18Opstelling AZ: Rochet; Hatzidiakos, Luckassen, Haye, Haps; Van Overeem, Henriksen, Rienstra; Dos Santos, Janssen, Garcia. #azpsv reageer retweet
Best veel afwezig daar. Ik zie wel kansen voor PSV.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:42 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 02-04-2016 om 18:41:14Geen Vlaar bij AZ, Haye centraal achterin tegen PSV #azpsv reageer retweet
Als er niemand afwezig zou zijn had ik ook kansen voor PSV gezienquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Best veel afwezig daar. Ik zie wel kansen voor PSV.
Leuke verdedigingquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:43 schreef Brammess het volgende:
twitter:AZAlkmaar twitterde op zaterdag 02-04-2016 om 18:43:18Opstelling AZ: Rochet; Hatzidiakos, Luckassen, Haye, Haps; Van Overeem, Henriksen, Rienstra; Dos Santos, Janssen, Garcia. #azpsv reageer retweet
0-4
Luckassen - Haye als centraal duoquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:43 schreef Brammess het volgende:
0-4
Als zelfs Milik tegen AZ kan scoren, dan wordt het voor De Jong wel heel makkelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:45 schreef GGMM het volgende:
Tegen die verdediging maakt zelfs Luuk de Jong kans om te scoren.
Jammer, desondanks hoop ik dat het heeft mogen smaken.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ben je nu te laat mee.
Ik heb hem best snel opgegeten.
Milik kan zelfs tegen de beste defensie van Nederland scoren.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als zelfs Milik tegen AZ kan scoren, dan wordt het voor De Jong wel heel makkelijk.
Maakte hij een eigen doelpunt?quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Milik kan zelfs tegen de beste defensie van Nederland scoren.
Klopt, en Vd Hoorn en Viergever konden Luuk de Jong uit de wedstrijd houden.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als zelfs Milik tegen AZ kan scoren, dan wordt het voor De Jong wel heel makkelijk.
GGMM en ik waren er al uit, maar toch bedankt voor je bijdrage. Ik neem het mee.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Klopt, en Vd Hoorn en Viergever konden Luuk de Jong uit de wedstrijd houden.
Kan beide kanten op.
Misschien eerst even rijpen bij Vitesse Arnhemquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:57 schreef tompsv18 het volgende:
Vermeij is wel toe aan een stapje hogerop. Misschien wel wat voor Feyenoord.
In Oranje met die jongenquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:57 schreef tompsv18 het volgende:
Slechter dan De Jong kan het niet zijn toch!quote:
Feyenoord? Maar je zei hogeropquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:57 schreef tompsv18 het volgende:
Ach, als we Vincent Janssen selecterenquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Slechter dan De Jong kan het niet zijn toch!
Vermeij selecteren > Van Persie selecterenquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, als we Vincent Janssen selecteren
Vermeij staat minder buitenspel, ook een kwaliteitquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Vermeij selecteren > Van Persie selecteren
En hij heeft bij Ajax gespeeldquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vermeij staat minder buitenspel, ook een kwaliteit
je had een tijd een wat vollere chick die zong. Die deed het goedquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
Die coverband bij de Eretribune![]()
Die komen de eerste auditie bij Idols niet door denk ik.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, nu ben ik echt aanwezig. EH&T was weer goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |