Het is af en toe moeilijk de verleiding te weerstaan, met Jan-Joost als kijkcijferkanonquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, dat is het enige slechte.
haha lolquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha, gaat dit over je moeder?
Dit kun je beter niet meer doen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha, gaat dit over je moeder?
Galië lijkt eropquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
Asterix en Obelix komen volgens Jan Joost uit Galicië.
Hoe zijn ze überhaupt op dat onderwerp gekomen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
Asterix en Obelix komen volgens Jan Joost uit Galicië.
Jose Fortes Rodrigues komt daar vandaan.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoe zijn ze überhaupt op dat onderwerp gekomen?
Is zijn moeder een mannelijke tientonnerquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn moeder? Nee, inderdaad. Tientonner man.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:17 schreef opperkleurder het volgende:
Mario verspreekt zich en zegt we als het over Feyenoord gaat.
Gister wilde je nog haar anus rimmenquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn moeder? Nee, inderdaad. Tientonner man.
Goed programmaquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jose Fortes Rodrigues komt daar vandaan.
Gelukkig is hij altijd wel heel erg objectief, dus dit vergeven we hem maar.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:17 schreef opperkleurder het volgende:
ROFLOLquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je eigen fantasieën moet je nooit projecteren op iemand anders.
Tja, wat is daar zo opmerkelijk aan? Hij roept vaak genoeg dat Feyenoord zijn cluppie is.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:17 schreef opperkleurder het volgende:
Dat hebben ze in Eindhoven ook 4 jaar lang gedaan over Amsterdam. Dat liep inderdaad slecht af.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je eigen fantasieën moet je nooit projecteren op iemand anders.
Ehh, wat?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hebben ze in Eindhoven ook 4 jaar lang gedaan over Amsterdam. Dat liep inderdaad slecht af.
Dat doet hij altijd. Buiten het feit dat hij altijd een x aantal keer "nogmaals" in een uitzending zegt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:17 schreef opperkleurder het volgende:
...quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hebben ze in Eindhoven ook 4 jaar lang gedaan over Amsterdam. Dat liep inderdaad slecht af.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat doet hij altijd. Buiten het feit dat hij altijd een x aantal keer "nogmaals" in een uitzending zegt.
Je gevatte opmerkingen slagen vooralsnog niet zo.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik zat hem te typen terwijl ik met 3 dingen tegelijk bezig was. Foutje, zeg maar.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gevatte opmerkingen slagen vooralsnog niet zo.
Er is meer markt voor dan voor vrouwenvoetbal.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waarom is er een reclame voor een League of Legends toernooi op een sportkanaal?
Ja daar heb ik soms ook last van. Dan zit ik te Fok!ken en tegelijkertijd ga ik over je moeder heen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik zat hem te typen terwijl ik met 3 dingen tegelijk bezig was. Foutje, zeg maar.
Heel matig.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja daar heb ik soms ook last van. Dan zit ik te Fok!ken en tegelijkertijd ga ik over je moeder heen.
Slechte grap, matigquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja daar heb ik soms ook last van. Dan zit ik te Fok!ken en tegelijkertijd ga ik over je moeder heen.
Met twee dingen tegelijk doen lukt het mij nog wel. Wat een kut excuus dus van je.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |