Nee, ik zat hem te typen terwijl ik met 3 dingen tegelijk bezig was. Foutje, zeg maar.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gevatte opmerkingen slagen vooralsnog niet zo.
Er is meer markt voor dan voor vrouwenvoetbal.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waarom is er een reclame voor een League of Legends toernooi op een sportkanaal?
Ja daar heb ik soms ook last van. Dan zit ik te Fok!ken en tegelijkertijd ga ik over je moeder heen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik zat hem te typen terwijl ik met 3 dingen tegelijk bezig was. Foutje, zeg maar.
Heel matig.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja daar heb ik soms ook last van. Dan zit ik te Fok!ken en tegelijkertijd ga ik over je moeder heen.
Slechte grap, matigquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja daar heb ik soms ook last van. Dan zit ik te Fok!ken en tegelijkertijd ga ik over je moeder heen.
Met twee dingen tegelijk doen lukt het mij nog wel. Wat een kut excuus dus van je.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Eens zien wat Haags voor grappen hierover gaat makenquote:
Voetbalzonequote:
Daarom altijd genotquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Voetbalzone
Treurige site met nog treurigere moderators & beheerders en ten slotte de meest treurige users
Waarom ik nou weer?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens zien wat Haags voor grappen hierover gaat maken
Jij noemt mij. Ik weet het niet. Ik vraag alleen waarom ik een grap moet maken?quote:
Nergens staat dat het moetquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij noemt mij. Ik weet het niet. Ik vraag alleen waarom ik een grap moet maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |