Daar zouden ze ook meer op moeten seleceterenquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En hij heeft bij Ajax gespeeld
Ik zet de wekker er voor.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:06 schreef Tagliano het volgende:
Kijken er nog steeds mensen naar de Eretribune ja?
Dan heb je een ietwat vreemde voorkeur en overigens een wat vreemd slaapritmequote:
Ik vergeet altijd dat het bestaat is totdat ik de tv aanzet.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:06 schreef Tagliano het volgende:
Kijken er nog steeds mensen naar de Eretribune ja?
Ik kan jij niet een keer normaal doen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:07 schreef Joezi het volgende:
IN DOETINCHEM IN DOETINCHEM IS T BIER GEZOND ZIJN DE TIETEN ROND!
De Eretribune is een ondergewaardeerde show. Leuke gasten, scherpe vragen, aardige quizjes. Nee dat is wel puur genot.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan heb je een ietwat vreemde voorkeur en overigens een wat vreemd slaapritme
Ik kan jij niet een keer normaal typen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan jij niet een keer normaal doen?
Tom en ik storen ons aan je debiele gedrag.
Het is nog wel eens mijn gewoonte om voor de 18:30-wedstrijd naar 421 te gaan. Dan voel ik me altijd ernstig domquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat het bestaat is totdat ik de tv aanzet.
Begin je weer met me?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet de cringy grappen nietquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Eretribune is een ondergewaardeerde show. Leuke gasten, scherpe vragen, aardige quizjes. Nee dat is wel puur genot.
*quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf...quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Begin je weer met me?
HOUDT HET DAN NOOIT OP!!! LAAT MIJ MET RUST!
Macintosh had was opstartproblemen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Vergeet de cringy grappen niet
Goeie bandjes ook?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Eretribune is een ondergewaardeerde show. Leuke gasten, scherpe vragen, aardige quizjes. Nee dat is wel puur genot.
Het is af en toe moeilijk de verleiding te weerstaan, met Jan-Joost als kijkcijferkanonquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, dat is het enige slechte.
haha lolquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha, gaat dit over je moeder?
Dit kun je beter niet meer doen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha, gaat dit over je moeder?
Galiė lijkt eropquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
Asterix en Obelix komen volgens Jan Joost uit Galiciė.
Hoe zijn ze überhaupt op dat onderwerp gekomen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
Asterix en Obelix komen volgens Jan Joost uit Galiciė.
Jose Fortes Rodrigues komt daar vandaan.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoe zijn ze überhaupt op dat onderwerp gekomen?
Is zijn moeder een mannelijke tientonnerquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn moeder? Nee, inderdaad. Tientonner man.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:17 schreef opperkleurder het volgende:
Mario verspreekt zich en zegt we als het over Feyenoord gaat.
Gister wilde je nog haar anus rimmenquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn moeder? Nee, inderdaad. Tientonner man.
Goed programmaquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jose Fortes Rodrigues komt daar vandaan.
Gelukkig is hij altijd wel heel erg objectief, dus dit vergeven we hem maar.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:17 schreef opperkleurder het volgende:
ROFLOLquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je eigen fantasieėn moet je nooit projecteren op iemand anders.
Tja, wat is daar zo opmerkelijk aan? Hij roept vaak genoeg dat Feyenoord zijn cluppie is.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:17 schreef opperkleurder het volgende:
Dat hebben ze in Eindhoven ook 4 jaar lang gedaan over Amsterdam. Dat liep inderdaad slecht af.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je eigen fantasieėn moet je nooit projecteren op iemand anders.
Ehh, wat?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hebben ze in Eindhoven ook 4 jaar lang gedaan over Amsterdam. Dat liep inderdaad slecht af.
Dat doet hij altijd. Buiten het feit dat hij altijd een x aantal keer "nogmaals" in een uitzending zegt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:17 schreef opperkleurder het volgende:
...quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hebben ze in Eindhoven ook 4 jaar lang gedaan over Amsterdam. Dat liep inderdaad slecht af.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat doet hij altijd. Buiten het feit dat hij altijd een x aantal keer "nogmaals" in een uitzending zegt.
Je gevatte opmerkingen slagen vooralsnog niet zo.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |