Luister altijd naar Haags. Die jongen is goed.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
dezelfde minuut gewoon jij hep er egt verstant van
PSVCL is ook al een tijdje niet gespot, genotquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Is allemaal een complot
fox is voor 020
Tussen HD en pixelkijken zitten nogal wat stations.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die kan ik niet in hd ontvangen waardoor ik pixels moet kijken. Dat kan ik echt niet.
Davy is dat wachtwoord kwijt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PSVCL is ook al een tijdje niet gespot, genot
quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
Haha wel heerlijk die teleurstelling bij de commentator.
Die zou niet meer terugkomen als Ajax van PSV zou winnen zei die.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PSVCL is ook al een tijdje niet gespot, genot
Genot, al zijn er genoeg PSV'ers die zich niet aan een weddenschap houdenquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die zou niet meer terugkomen als Ajax van PSV zou winnen zei die.
Zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Psvcl is zo'n radicale moslim. Die is naar Syrie vertrokken.
Is ie eigenlijk nog gezien na de aanslagen van Brusselquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Psvcl is zo'n radicale moslim. Die is naar Syrie vertrokken.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die halve zool zat in NWS even alle aanslagen goed te praten![]()
![]()
XDquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is ie eigenlijk nog gezien na de aanslagen van Brussel?
Ja ik zag het, de topics die hij ook opende, de hele insteek daarvanquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die halve zool zat in NWS even alle aanslagen goed te praten![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Opgeblazen figuur xDquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
De ajacieden wel gelukkigquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Genot, al zijn er genoeg PSV'ers die zich niet aan een weddenschap houden
Dan is ie vast aan het voorbereiden in het nieuwe broeinest, Amsterdam.quote:
Ja dat dusquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja ik zag het, de topics die hij ook opende, de hele insteek daarvan.
Kort lontje ook.quote:
Extra zuurstof.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:05 schreef Wiebeldak het volgende:
Bruma heeft een grote neus. Gewoon omdat het kan.
Hier zit iets diepquote:
Even de 020 media opzoekenquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan is ie vast aan het voorbereiden in het nieuwe broeinest, Amsterdam.
Gewoon op Fok! hoor:quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier zit iets diep
[..]
Even de 020 media opzoeken
Die gast neem ik echt totaal niet serieus.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon op Fok! hoor:
Amsterdam is tweede Molenbeek
Altijd fijn, dit soort berichtenquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon op Fok! hoor:
Ik vraag me af hoe Breda scoort. Kinderen spelen met paraplus alsof 't wapens zijn en roepen allahuakbar, de baarden bij de kerels op het plein groeien als kool.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon op Fok! hoor:
Lijkt me een goed uitgangspunt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die gast neem ik echt totaal niet serieus.
Bedankt voor de tip, ik geef het even doorquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:07 schreef Buitendam het volgende:
Het is wachten op de eerste Amsterdamse topjournalist die uitlegt hoe walgelijk het is dat PSV nu weer jodenbrandliedjes zingt.
Begin eens in de Schilderswijk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe Breda scoort. Kinderen spelen met paraplus alsof 't wapens zijn en roepen allahuakbar, de baarden bij de kerels op het plein groeien als kool.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:08 schreef Kopsterk het volgende:
Wat zijn de PSV'ers hier weer ontzettend calimero
NWS / Tsunami van moslims? Christenen zal je bedoelen!quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja ik zag het, de topics die hij ook opende, de hele insteek daarvan.
Ahh gelukkig woon ik in Rotterdam. Oh wacht even...quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon op Fok! hoor:
Je mamsie zal het niet bijster interessant vinden.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik geef het even door
Dat is helemaal een ramp natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Begin eens in de Schilderswijk.
Hier heb ik even niet van terugquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je mamsie zal het niet bijster interessant vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |