Luister altijd naar Haags. Die jongen is goed.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
dezelfde minuut gewoon jij hep er egt verstant van
PSVCL is ook al een tijdje niet gespot, genotquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Is allemaal een complot
fox is voor 020
Tussen HD en pixelkijken zitten nogal wat stations.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die kan ik niet in hd ontvangen waardoor ik pixels moet kijken. Dat kan ik echt niet.
Davy is dat wachtwoord kwijt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PSVCL is ook al een tijdje niet gespot, genot
quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
Haha wel heerlijk die teleurstelling bij de commentator.
Die zou niet meer terugkomen als Ajax van PSV zou winnen zei die.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PSVCL is ook al een tijdje niet gespot, genot
Genot, al zijn er genoeg PSV'ers die zich niet aan een weddenschap houdenquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die zou niet meer terugkomen als Ajax van PSV zou winnen zei die.
Zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Psvcl is zo'n radicale moslim. Die is naar Syrie vertrokken.
Is ie eigenlijk nog gezien na de aanslagen van Brusselquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Psvcl is zo'n radicale moslim. Die is naar Syrie vertrokken.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die halve zool zat in NWS even alle aanslagen goed te praten![]()
![]()
XDquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is ie eigenlijk nog gezien na de aanslagen van Brussel?
Ja ik zag het, de topics die hij ook opende, de hele insteek daarvanquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die halve zool zat in NWS even alle aanslagen goed te praten![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Opgeblazen figuur xDquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
De ajacieden wel gelukkigquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Genot, al zijn er genoeg PSV'ers die zich niet aan een weddenschap houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |