Geen Clasico voor jou?quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:50 schreef Ties02 het volgende:
Ja fuck dit ik ga wel gamen, kom terug als FCT speelt
Het is een middenvelder. Vorig seizoen wel eens op de vleugels gebruikt maar dat is niet zijn positiequote:Op zaterdag 2 april 2016 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Haye centraal achterin. Dat was vorig seizoen nog een vleugelspeler toch?
Ah, ik dacht mij te herinneren hem toen wel sterk te vinden spelen. Bijzondere transformatie.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is een middenvelder. Vorig seizoen wel eens op de vleugels gebruikt maar dat is niet zijn positie
Het is ook meer een noodoplossing dat hij nu in de verdediging staat natuurlijk. Ik had ook niet verwacht dat hij nog eens in de verdediging zou spelenquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah, ik dacht mij te herinneren hem toen wel sterk te vinden spelen. Bijzondere transformatie.
ZOET IN ORANJE!!!!!!!11quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:55 schreef Brammess het volgende:
Mooi spandoek in het uitvak, een Nederlandse vlag met "Zoet" in het midden.
Ja geweldig.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:55 schreef Brammess het volgende:
Mooi spandoek in het uitvak, een Nederlandse vlag met "Zoet" in het midden.
topaanvallerquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is ook meer een noodoplossing dat hij nu in de verdediging staat natuurlijk. Ik had ook niet verwacht dat hij nog eens in de verdediging zou spelen
Ik snap ook niet waarom Rienstra er niet staat, die heeft daar wel vaker gespeeldquote:
Uh, niet iedereenquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pereiro schiet op de lat en iedereen is stil :S
Niet hierna naar Barca-Real kijkenquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:58 schreef Wiebeldak het volgende:
Leuk begin. En dan ga ik straks toch echt naar Feyenoord schakelen.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
Haha wel heerlijk die teleurstelling bij de commentator.
Is allemaal een complotquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
Haha wel heerlijk die teleurstelling bij de commentator.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |