SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Peter van Vossen de nieuwe Janssenquote:Op donderdag 31 maart 2016 08:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Janssen de nieuwe Kluivert.
- Peter van Vossen
- Patrick KluivertDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ajax gaat niet verder dan vijf miljoen euro voor 'gevoelige transfer'
Donderdag, 31 maart 2016 om 07:00
Ajax heeft maximaal vijf miljoen euro over voor Sébastien Haller, zo schrijft het Algemeen Dagblad donderdag. Het ligt voor de hand dat de aanvaller aan zijn laatste maanden bij FC Utrecht bezig is. De club uit de Domstad verlangt echter minimaal acht miljoen euro voor een uitgaande transfer van de Frans jeugdinternational. Met een vasthoudende strategie van Ajax en de spits kan FC Utrecht voor het blok worden gezet.
Haller wil volgens het dagblad heel graag naar Ajax, een stabiele club die altijd Europees speelt en liefst Champions League. De Amsterdamse club is dan ook optie nummer één van Haller, die over een contract tot medio 2019 beschikt. FC Utrecht betreurt de huidige situatie, daar de club veel geld kan mislopen als de aanvaller blijf volharden in zijn keuze en Ajax ver beneden onder de vraagprijs van de Domstedelingen blijft zitten.
Een eventuele transfer van Haller naar het buitenland kan lucratiever uitpakken, zeker als clubs uit verschillende landen tegen elkaar op gaan bieden. Volgens het dagblad heeft Ajax ‘Hallers hoofd flink op hol gebracht’, al zou hij ook te horen hebben gekregen dat hij ‘één van de kandidaten’ is. De Fransman zelf wil vooral een sportieve keuze maken. Echte grote buitenlandse clubs zouden de aanvaller hooguit voor de breedte halen en wellicht zelfs direct uitlenen.![]()
Liever Janssen dan Haller inderdaad.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik zie ze liever alle 2 niet.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Graag. Huntelaarquote:Op donderdag 31 maart 2016 09:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie dan Huntelaar? Er moet gewoon wel een spits bij.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Er is meer keuze dan alleen die drie.quote:Op donderdag 31 maart 2016 09:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie dan Huntelaar? Er moet gewoon wel een spits bij.
Misschien komt Veldmate nog met iets leuks uit Zuid-AmerikaOh.![]()
In ieder geval geen Eredivisiespits, hoop ik.quote:Op donderdag 31 maart 2016 09:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is meer keuze dan alleen die drie.
Misschien komt Veldmate nog met iets leuks uit Zuid-Amerika![]()
Maar JR, wie zou jij uit Argentinië of Brazilië weten wie er moet komen? Als er al een spits komt, weten we vrijwel nada en is het ook voor jou gissen hoe hij het gaat doen.![]()
Prima, Haller voor 8 naar Engeland, Milik nog een jaar eerste spits. Misschien dat De Jong nog wel een jaartje als reservespits wil komen, speciaal voor JR-Style?Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
pantelicFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Geen idee, ik volg die competities niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar JR, wie zou jij uit Argentinië of Brazilië weten wie er moet komen? Als er al een spits komt, weten we vrijwel nada en is het ook voor jou gissen hoe hij het gaat doen.
Maar Zuid-Amerika is meer dan Brazilië en Argentinië. En aangezien Ajax zo groots bracht dat ze daar gaan scouten verwacht ik wel het een en ander.Oh.![]()
Ja, zo is het makkelijk praten natuurlijk. Een competitie niet volgen maar wel blind schreeuwen dat ze daar moeten scouten. That's the way ahahahah i like it ahahah
Tududu.![]()
Veldmate gaat geen spits uit Zuid-Amerika vinden. De vorige (Suarez) kwam hij ook maar per ongeluk tegen. Daarnaast zijn veel goede spelers daar al ondergebracht bij stel investeerders![]()
namens Ajax ons welgemeende excuses dat we niet vinden dat Haller 8 mil waard is.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:27 schreef Paul het volgende:
Of betaal normaal voor Haller of rot op!!!!!!!!!!!!
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Of vraag een normale prijs voor Hallerquote:Op donderdag 31 maart 2016 10:27 schreef Paul het volgende:
!!!!!!!!!!
![]()
Die gozer is zo overschat als maar kan door Utrechtquote:Op donderdag 31 maart 2016 10:27 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
Waarom zou Huntelaar al naar Ajax gaan, kan toch naar veel grotere clubs?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
zoals?quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:57 schreef Paul het volgende:
Waarom zou Huntelaar al naar Ajax gaan, kan toch naar veel grotere clubs?
Bron?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
meh, ik zie liever de hunt dan Haller.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Scoort ie nog een beetje dan?quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
meh, ik zie liever de hunt dan Haller.
Nadeel is wel beetje dat zo'n Huntelaar door zijn leeftijd nauwelijks restwaarde heeft en alleen maar minder gaat worden.blablablabla![]()
gewoon afschrijven, de hunt lijkt mij wel de gok waard dat je misschien eens potten kan breken in europaquote:Op donderdag 31 maart 2016 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Scoort ie nog een beetje dan?
Nadeel is wel beetje dat zo'n Huntelaar door zijn leeftijd nauwelijks restwaarde heeft en alleen maar minder gaat worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als Hunt komt dan gaat ie natuurlijk eerste spits worden, voor minder doet hij het niet. Dat is gewoon zonde als je nog Milik hebt.![]()
Ik zie Haller ook niet als tweede spits komen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Hunt komt dan gaat ie natuurlijk eerste spits worden, voor minder doet hij het niet. Dat is gewoon zonde als je nog Milik hebt.
Janssen zal wel naar PSV gaan (die kopen dat soort spelers wel) als vervanging voor Luuk, en dus ook niet als tweede spits naar Ajax willen.
Tevens zie ik Ziyech ook naar psv gaan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan moet Luuk wel vertrekken, ik zie niet in welke club hem wil hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2016 13:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik zie Haller ook niet als tweede spits komen.
Janssen zal wel naar PSV gaan (die kopen dat soort spelers wel) als vervanging voor Luuk, en dus ook niet als tweede spits naar Ajax willen.
Tevens zie ik Ziyech ook naar psv gaan.![]()
Ik zie Luuk wel naar een middenmotor Engeland gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet Luuk wel vertrekken, ik zie niet in welke club hem wil hebben
zoekt Koeman geen spits?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als ze een spits willen dan zoeken ze het wel in hogere prijssegmentquote:Op donderdag 31 maart 2016 13:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik zie Luuk wel naar een middenmotor Engeland gaan.
zoekt Koeman geen spits?![]()
ja dat denk ik eigenlijk ook wel, maar ik zie Luuk best vertrekken om het nog eens te proberen in het buitenland.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ze een spits willen dan zoeken ze het wel in hogere prijssegmentFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom the Hunter kopen als Janssen in Oranje de voorkeur krijgt en in 1 interland meer indruk maakt ( gewicht voorin legt) dan Huntelaar in 50?
En nee, ik bedoel niet Janssen halen, maar Hunter niet halen.;)Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:13 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom the Hunter kopen als Janssen in Oranje de voorkeur krijgt en in 1 interland meer indruk maakt ( gewicht voorin legt) dan Huntelaar in 50?
En nee, ik bedoel niet Janssen halen, maar Hunter niet halen.;)
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Wat was de beste interland van Huntelaar?quote:Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Je kunt toch niet serieus menen dat Janssen in een interland op jou meer indruk heeft gemaakt dan Huntelaar? Ja, hij is mislukt bij Real en Milan, maar heeft uitstekende periodes gekend bij Schalke en heeft het bij Ajax laten zien.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat was de beste interland van Huntelaar?
Janssen speelt bij AZ. Die moet het eerst nog maar eens laten zien bij de top in Nederland. Bij PSV of Ajax bedoel ik dan.
Als ik puur op die laatste interland af ga zou ik zelfs Narsingh veren in zijn reet kunnen steken, want aanstichter van de penal en doelpuntenmaker. Gelukkig weten wij met zijn allen dat die er helemaal geen reet van kan. Maar die was ook goed bij Heerenveen.
Mijn punt is dat jij niet over de potentie van een speler kunt oordelen en dat Huntelaar in dat opzicht veel meer heeft laten zien dan Vincent Janssen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Huntelaar is een pure afmaker, houterig, statisch, kan matig voetballen. Een spits uit de prehistorie die tegen 1 topland heeft gescoord (Engeland in een friendly voor het EK)quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je kunt toch niet serieus menen dat Janssen in een interland op jou meer indruk heeft gemaakt dan Huntelaar? Ja, hij is mislukt bij Real en Milan, maar heeft uitstekende periodes gekend bij Schalke en heeft het bij Ajax laten zien.
Janssen speelt bij AZ. Die moet het eerst nog maar eens laten zien bij de top in Nederland. Bij PSV of Ajax bedoel ik dan.
Als ik puur op die laatste interland af ga zou ik zelfs Narsingh veren in zijn reet kunnen steken, want aanstichter van de penal en doelpuntenmaker. Gelukkig weten wij met zijn allen dat die er helemaal geen reet van kan. Maar die was ook goed bij Heerenveen.
Mijn punt is dat jij niet over de potentie van een speler kunt oordelen en dat Huntelaar in dat opzicht veel meer heeft laten zien dan Vincent Janssen.
Absolute uitschieter topscorer van Duitsland. Maar ook daar heeft Oranje geen zak van vernomen omdat hij uiterst beperkt is. Als ik dan zon Janssen zie buffelen voorin, totaal geen ontzag voor die Engelse beren en dat zet ik af tegen zo'n statische Huntelaar. Dan durf ik het wel te menen ja.
Edit- dan heb ik het over Oranje he. Huntelaar is een keurige clubspits maar geen international.Charlie: How's it going in there?
Pippo Inzaghi was ook een pure afmaker. Van Nistelrooij ook. Helemaal niets mis met een pure afmaker. Dat je daar in sommige wedstrijden weinig potten mee breekt is evident. Soms vraagt een wedstrijd een andere aanpak.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Huntelaar is een pure afmaker, houterig, statisch, kan matig voetballen. Een spits uit de prehistorie die tegen 1 topland heeft gescoord (Engeland in een friendly voor het EK)
Absolute uitschieter topscorer van Duitsland. Maar ook daar heeft Oranje geen zak van vernomen omdat hij uiterst beperkt is. Als ik dan zon Janssen zie buffelen voorin, totaal geen ontzag voor die Engelse beren en dat zet ik af tegen zo'n statische Huntelaar. Dan durf ik het wel te menen ja.
Edit- dan heb ik het over Oranje he. Huntelaar is een keurige clubspits maar geen international.
Jouw post bevatte jouw gekleurde mening om Huntelaar niet te halen bij Ajax omdat Janssen als international beter was. Correct me if I'm wrong.
Over Janssen kunnen we nog helemaal niet zeggen of dat een goede clubspeler is. Daarvoor moet hij in Nederland bij de top 2 voetballen. En een interland tegen Engeland B wat er weinig zin in had zegt mij eerlijk gezegd helemaal niets.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Van the man was nog wel net iets meer dan een afmaker maar dat is een andere discussie.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pippo Inzaghi was ook een pure afmaker. Van Nistelrooij ook. Helemaal niets mis met een pure afmaker. Dat je daar in sommige wedstrijden weinig potten mee breekt is evident. Soms vraagt een wedstrijd een andere aanpak.
Jouw post bevatte jouw gekleurde mening om Huntelaar niet te halen bij Ajax omdat Janssen als international beter was. Correct me if I'm wrong.
Over Janssen kunnen we nog helemaal niet zeggen of dat een goede clubspeler is. Daarvoor moet hij in Nederland bij de top 2 voetballen. En een interland tegen Engeland B wat er weinig zin in had zegt mij eerlijk gezegd helemaal niets.
De laatste interlands die ik van Huntelaar heb gezien speelde hij als verkapte targetman, totaal niet scherp ook. Als ik dan Janssen zie die veel frisser staat te ballen (tegen Engeland die al sinds 2013 niet hadden verloren op Wembley, mind you) Dan waag ik op basis van die waarneming inderdaad de toegevoegde waarde van Huntelaar bij Ajax te betwijfelen.Charlie: How's it going in there?
quote:.
Huntelaar is een prima spits hoor, maakt er bij Ajax rustig 25 in een seizoen als hij zou komen, maar Van Nistelrooij was wel echt een veel betere spits.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Haha Ruud was een absolute topspits man. Wordt door vele mancunians beschouwd als beste spits van Manchester ooit.quote:Charlie: How's it going in there?
25?quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..].
Huntelaar is een prima spits hoor, maakt er bij Ajax rustig 25 in een seizoen als hij zou komen, maar Van Nistelrooij was wel echt een veel betere spits.
En daarom kan Huntelaar alleen maar tegenvallen.Charlie: How's it going in there?
Ja, ik weet het, je bent geen fan van Huntelaar.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
25?
En daarom kan Huntelaar alleen maar tegenvallen.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Het zou niet aan Huntelaar liggen maar de onrealistische verwachtingenquote:Op donderdag 31 maart 2016 15:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, je bent geen fan van Huntelaar.
Charlie: How's it going in there?
Milik heeft er al 16 in liggen met nog 6 wedstrijden te gaan. Huntelaar, die veel makkelijker scoort, moet er gewoon 25 kunnen maken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het zou niet aan Huntelaar liggen maar de onrealistische verwachtingenHoeren neuken, nooit meer werken.![]()
In zijn periode bij Heerenveen en PSV was hij veel meer dan een afmaker. Bij ManU heeft hij de pure kunst van het afmaken geleerd. Absolute held was, maar inderdaad een andere discussie.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Van the man was nog wel net iets meer dan een afmaker maar dat is een andere discussie.
De laatste interlands die ik van Huntelaar heb gezien speelde hij als verkapte targetman, totaal niet scherp ook. Als ik dan Janssen zie die veel frisser staat te ballen (tegen Engeland die al sinds 2013 niet hadden verloren op Wembley, mind you) Dan waag ik op basis van die waarneming inderdaad de toegevoegde waarde van Huntelaar bij Ajax te betwijfelen.
Laat ik vooropstellen dat ik denk dat je met Milik een goede spits te pakken hebt en dat ik niet denk dat Huntelaar het er veel beter gaat doen. Maar je afweging waarop je je baseert kan ik moeilijk serieus nemen. "Omdat Huntelaar er in een interland als een zoutzak heeft bijgestaan is hij niet van toegevoegde waarde." "Omdat Janssen in een enkele interland een aardig indruk maakt is Huntelaar niet geschikt." En dat Engeland sinds 2013 niet heeft verloren op Wembley zegt me helemaal niets zonder iets te weten over de tegenstanders. Daarnaast was dit een B-elftal.
Janssen heeft potentie maar dat zal hij eerst moeten laten zien op een hoger niveau. En een oefenwedstrijd schaar ik daar zeker niet onder.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik vrees dat het aanvalsplan teveel aangepast moet worden aan Huntelaar alvorens die echt veel gaat scoren.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Milik heeft er al 16 in liggen met nog 6 wedstrijden te gaan. Huntelaar, die veel makkelijker scoort, moet er gewoon 25 kunnen maken.Charlie: How's it going in there?
In principe zijn we het gewoon eens. Janssen moet het nog laten zien, en de toegevoegde waarde van Huntelaar tov Milik is onduidelijk en discutabel.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In zijn periode bij Heerenveen en PSV was hij veel meer dan een afmaker. Bij ManU heeft hij de pure kunst van het afmaken geleerd. Absolute held was, maar inderdaad een andere discussie.
Laat ik vooropstellen dat ik denk dat je met Milik een goede spits te pakken hebt en dat ik niet denk dat Huntelaar het er veel beter gaat doen. Maar je afweging waarop je je baseert kan ik moeilijk serieus nemen. "Omdat Huntelaar er in een interland als een zoutzak heeft bijgestaan is hij niet van toegevoegde waarde." "Omdat Janssen in een enkele interland een aardig indruk maakt is Huntelaar niet geschikt." En dat Engeland sinds 2013 niet heeft verloren op Wembley zegt me helemaal niets zonder iets te weten over de tegenstanders. Daarnaast was dit een B-elftal.
Janssen heeft potentie maar dat zal hij eerst moeten laten zien op een hoger niveau. En een oefenwedstrijd schaar ik daar zeker niet onder.
Ik greep oranje aan omdat ander referentiemateriaal niet aanwezig is. Dat vind ik zinvoller dan kijken naar 10 jaar geleden, toen Huntelaar nog in Nederland speelde of naar het geval luuk de Jong.
Maar jij bent het met dat kader oneens, dat kan.Charlie: How's it going in there?
Waterreus: ‘Daarmee doe je Cruijff tekort, hij is veel groter dan dat Ajax is;
Na het overlijden van Johan Cruijff vorige week gingen er al veel stemmen op om de voetballegende te eren door de naam van de Amsterdam ArenA te veranderen naar het Johan Cruijff Stadion. Dit plan kende ook bij onder andere de gemeente Amsterdam en de directie van het stadion voorstanders, maar volgens Ronald Waterreus is het geen goed idee om de thuishaven van Ajax te vernoemen naar Cruijff.
“De sentimenten van de Ajax-supporters begrijp ik best. Alleen: ik vind het geen goed plan”, schrijft hij in zijn column in Voetbal International. “Domweg omdat je hem daarmee tekort doet.
De voetballer Cruijff is veel te groot om zijn naam aan de Arena te verbinden. Hij is veel groter dan dat Ajax is. Die club is groot dankzij Cruijff. En niet andersom. De link Cruijff-Arena zie ik daarom niet echt, behalve dan dat hij er soms op de tribune zat om naar Ajax te kijken. Dat stadion heeft amper geschiedenis. En als Cruijff nu iets wél heeft, is het geschiedenis.”
Het lijkt de oud-doelman van PSV wel een goed idee om het Camp Nou naar Cruijff te vernoemen; dat stadion heeft volgens Waterreus veel meer internationale uitstraling dan de ArenA. Hij stelt dat iedereen over de hele wereld Barcelona kent en dat dit een veel betere manier is om de naam Cruijff levend te houden.
Bron
Droeftoetter Waterkneus laat weer van zich horen...![]()
Toen vorig jaar de kantinejuf overleed bij psv schijnt hij ook te hebben gezeg dat ze groter was dan Ajax.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
Na het overlijden van Johan Cruijff vorige week gingen er al veel stemmen op om de voetballegende te eren door de naam van de Amsterdam ArenA te veranderen naar het Johan Cruijff Stadion. Dit plan kende ook bij onder andere de gemeente Amsterdam en de directie van het stadion voorstanders, maar volgens Ronald Waterreus is het geen goed idee om de thuishaven van Ajax te vernoemen naar Cruijff.
“De sentimenten van de Ajax-supporters begrijp ik best. Alleen: ik vind het geen goed plan”, schrijft hij in zijn column in Voetbal International. “Domweg omdat je hem daarmee tekort doet.
De voetballer Cruijff is veel te groot om zijn naam aan de Arena te verbinden. Hij is veel groter dan dat Ajax is. Die club is groot dankzij Cruijff. En niet andersom. De link Cruijff-Arena zie ik daarom niet echt, behalve dan dat hij er soms op de tribune zat om naar Ajax te kijken. Dat stadion heeft amper geschiedenis. En als Cruijff nu iets wél heeft, is het geschiedenis.”
Het lijkt de oud-doelman van PSV wel een goed idee om het Camp Nou naar Cruijff te vernoemen; dat stadion heeft volgens Waterreus veel meer internationale uitstraling dan de ArenA. Hij stelt dat iedereen over de hele wereld Barcelona kent en dat dit een veel betere manier is om de naam Cruijff levend te houden.
Bron
Droeftoetter Waterkneus laat weer van zich horen...![]()
Waterkneus is te klein voor PSVquote:Op donderdag 31 maart 2016 16:15 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Toen vorig jaar de kantinejuf overleed bij psv schijnt hij ook te hebben gezeg dat ze groter was dan Ajax.![]()
Klein stukje van een interview met Tete (door Ajax zelf)Mooi dat hij verwacht nog een aantal wedstrijden te kunnen spelen, al zal het wel meevallen hoe moeilijk het wordt een plekje te veroveren natuurlijkquote:Hoe zien de komende weken er uit?
,,We kijken van dag tot dag of ik geen reactie krijg. Sowieso moet ik eerst een wedstrijd met Jong Ajax spelen. Daar zou ik dit seizoen al heel blij mee zijn. Ik hoop dat ik daarna snel bij de groep zit en mijn plekje bij het eerste weer kan veroveren. Dat laatste gaat wel heel moeilijk worden.”
Heb je nog hoop dit seizoen in Ajax 1 te kunnen spelen?
,,Als het zo door blijft gaan, denk ik wel dat ik fit genoeg ben om dit seizoen nog te spelen. Al is het niet aan mij om te bepalen of ik speel.”Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat een extreem domme reactie is dit zegquote:Op donderdag 31 maart 2016 10:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, zo is het makkelijk praten natuurlijk. Een competitie niet volgen maar wel blind schreeuwen dat ze daar moeten scouten. That's the way ahahahah i like it ahahah
Tududu.
Oh.![]()
Dit moet toch echt wel één van de meest stompzinnige redeneringen zijn die ik ooit gelezen heb. Wanneer er dus een straat, plein, wijk, tunnel, brug, enzovoort wordt vernoemd naar een persoon, dan moeten we voortaan gaan kijken of die persoon niet te groot is voor dat object of die locatie?quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
Bron
Droeftoetter Waterkneus laat weer van zich horen...Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nou, dan heb ik er nog wel1 voor je:quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit moet toch echt wel één van de meest stompzinnige redeneringen zijn die ik ooit gelezen heb. Wanneer er dus een straat, plein, wijk, tunnel, brug, enzovoort wordt vernoemd naar een persoon, dan moeten we voortaan gaan kijken of die persoon niet te groot is voor dat object of die locatie?
Bron![]()
Gewoon Nederland vernoemen naar Johan. JohanCruijffLand <3http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Zelfde laken een pak. Ik verwacht binnenkort een artikel op de Speld waarin één of andere kustexpert zich beklaagd over het gebrek aan statuur van de Rembrandtbrug in Leiden.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik er nog wel1 voor je:
[ afbeelding ]
BronVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Op zich wel een leuk idee maar waarschijnlijk noemt bijna iedereen het dan nog steeds Schipholquote:Op donderdag 31 maart 2016 17:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron![]()
Prima. Dat ding zou naar je vernoemd wordenquote:Op donderdag 31 maart 2016 16:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
Bron
Droeftoetter Waterkneus laat weer van zich horen....
Vernoem dan De Toekomst naar Cruijff.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
De Toekomst gaat over een paar jaar weg..quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Prima. Dat ding zou naar je vernoemd worden.
Vernoem dan De Toekomst naar Cruijff.![]()
Stadion oké maar dit neequote:Op donderdag 31 maart 2016 17:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron
Dan moet je meer aan vOranje Airport of de Ruyter airport denken.
Niet cruijff![]()
![]()
Dan wachten ze een paar jaar tot t nieuwe complex.quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:38 schreef Loserkid het volgende:
[..]
De Toekomst gaat over een paar jaar weg..Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Sjaak Polak Airportquote:Op donderdag 31 maart 2016 18:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stadion oké maar dit nee
Dan moet je meer aan vOranje Airport of de Ruyter airport denken.
Niet cruijff![]()
![]()
Stadhouder Cruijff heeft wel watquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:35 schreef FritzWepper het volgende:
Republiek uitroepen en Johan postuum tot Eeuwig President benoemen![]()
Mensen ff een vraagje, weten jullie waar een compilatie filmpje staat van ajax in de tijd van koeman, met opera achtig muziek? Volgens mij zat er voornamelijk CL wedstrijden in.U mad bro? U jelly?![]()
Er is zo'n site waar echt miljarden filmpjes staan. Kan zo even niet op de naam komen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:51 schreef Guitar93 het volgende:
Mensen ff een vraagje, weten jullie waar een compilatie filmpje staat van ajax in de tijd van koeman, met opera achtig muziek? Volgens mij zat er voornamelijk CL wedstrijden in.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
YouTube.comquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er is zo'n site waar echt miljarden filmpjes staan. Kan zo even niet op de naam komen.![]()
Bazenidee, zo'n website.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wow, kijk daar net zojuist. Goeie shit.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Moet je eens zoeken op sneezing Panda hahhahaquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wow, kijk daar net zojuist. Goeie shit.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Moet je eens zoeken op sneezing Panda hahhaha
Mooi liedje man.![]()
CL seizoen 2002-2003 was dat. Misschien daar FF op zoeken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:51 schreef Guitar93 het volgende:
Mensen ff een vraagje, weten jullie waar een compilatie filmpje staat van ajax in de tijd van koeman, met opera achtig muziek? Volgens mij zat er voornamelijk CL wedstrijden in.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Er staan weer geweldige 1 april grappen rondom Ajax op het internet. Ik lig helemaal dubbel van het lachen hier.![]()
Zoals? Een simpele overwinning op PEC zondag?quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Er staan weer geweldige 1 april grappen rondom Ajax op het internet. Ik lig helemaal dubbel van het lachen hier.
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."![]()
"Ajax gaat wel even makkelijk winnen zondag"quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Er staan weer geweldige 1 april grappen rondom Ajax op het internet. Ik lig helemaal dubbel van het lachen hier.
"PEC gaat geslacht worden door Ajax"
"Ajax zal geen enkele moeite hebben met PEC"
"Ajax gaat simpel kampioen worden"
Inderdaad, hilarische grappen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Mijn gevoel zegt dat ze in Eindhoven toch wat geknakt zijn mentaal, en dan spelen dit soort zaken extra door. Hopelijk leveren ze morgen punten inquote:Op vrijdag 1 april 2016 11:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
Cocu betreurt aanloop naar duel met AZ
Gunstig...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Op basis van de laatste 5 seizoenen zou PSV weer tegen puntverlies aan moeten lopen
2010-2011 AZ - PSV 0-4
2011-2012 AZ - PSV 3-1
2012-2013 AZ - PSV 1-3
2013-2014 AZ - PSV 2-1
2014-2015 AZ - PSV 2-4'Wish I was old and a little sentimental'
Goh, lekkere dooddoener.quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moet Ajax gewoon zelf alle wedstrijden winnen ipv naar PSV kijken!
Anyways, fijn bericht dat Klaassen zondag van de partij is. Knallen nu
'Wish I was old and a little sentimental'
Ja tuurlijk begint het daar mee, maar het is fijner als je concurrent nog een keer morst.quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moet Ajax gewoon zelf alle wedstrijden winnen ipv naar PSV kijken!Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moet Ajax gewoon zelf alle wedstrijden winnen ipv naar PSV kijken!![]()
![]()
Riedewald zou binnenkort ook wel eens de training kunnen hervatten, aldus De Boer op de persconferentie
Tete wellicht volgende week al bij de selectie
[ Bericht 21% gewijzigd door Tagliano op 01-04-2016 15:00:06 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moet Ajax gewoon zelf alle wedstrijden winnen ipv naar PSV kijken!![]()
![]()
Dit.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit moet toch echt wel één van de meest stompzinnige redeneringen zijn die ik ooit gelezen heb. Wanneer er dus een straat, plein, wijk, tunnel, brug, enzovoort wordt vernoemd naar een persoon, dan moeten we voortaan gaan kijken of die persoon niet te groot is voor dat object of die locatie?![]()
Ik hou niet zo van dooddoeners, maar als je met dit schema geen kampioen wordt..quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Goh, lekkere dooddoener.
Anyways, fijn bericht dat Klaassen zondag van de partij is. Knallen nu.
![]()
Dat zijn teksten.quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moet Ajax gewoon zelf alle wedstrijden winnen ipv naar PSV kijken!Ik ben inmiddels overleden.![]()
PSV zal zich natuurlijk ook afvragen waarom ze met deze selectie 6 potjes voor het einde geen straatlengte voor staan. Bovendien zal er ook een bepaalde druk meespelen bij die jonge gastjes nu het besef er is dat je dit eigenlijk nooit meer weg mag geven. En vanuit dat oogpunt komen er nog een paar valkuilen aan.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dooddoeners, maar als je met dit schema geen kampioen wordt...
![]()
Eigenlijk wel maar over algemeen is zes wedstrijden winst op rij geen zekerheidje, ook niet tegen mindere tegenstanders. (Als het inderdaad lukt pak je in de laatste 13 wedstrijden 37 puntenquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dooddoeners, maar als je met dit schema geen kampioen wordt...
)
![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar over algemeen is zes wedstrijden winst op rij geen zekerheidje, ook niet tegen mindere tegenstanders. (Als het inderdaad lukt pak je in de laatste 13 wedstrijden 37 punten)
Ik put genoeg vertrouwen uit de stabiliteit op momenten waar ik dacht dat het mis zou gaan. FC Groningen bijvoorbeeld, PSV uit. Verbazingwekkend strak overeind gebleven.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:59 schreef Fargo het volgende:
[..]
PSV zal zich natuurlijk ook afvragen waarom ze met deze selectie 6 potjes voor het einde geen straatlengte voor staan. Bovendien zal er ook een bepaalde druk meespelen bij die jonge gastjes nu het besef er is dat je dit eigenlijk nooit meer weg mag geven. En vanuit dat oogpunt komen er nog een paar valkuilen aan.
Verder ben ik dit jaar niet echt onder de indruk van PEC. SC Cambuur, geen woorden aan vuil maken. FC Utrecht is makkelijk lam te leggen aangezien die meer door het centrum spelen waar Ajax defensief heel goed in staat. SC Heerenveen, veel minder dan vorig jaar, hebben wel bewezen dat ze het kunnen tegen een PSV maar moet normaal gesproken ook winst zijn. FC Twente vind ik meer gokkend op individuele bevliegingen van Ziyech, Cabral voornamelijk. De Graafschap, met een beetje geluk ben je daar al kampioen maar normaal gesproken ook geen probleem.
Als je de resultaten tegen vorig jaar afzet, werd er alleen tegen PEC puntenverlies geboekt.![]()
We moeten niet naar PSV kijken, we moeten uitgaan van onze eigen kracht, vanuit de overtuiging dat wij onoverwinnelijk zijn. Je moet die titel kunnen visualiseren, je moet die schaal zien, en gezamenlijk, met zijn allen, richting dat doel werken. En als je eenmaal in die positieve flow terecht komt dan kunnen we dat doel bereiken. Samen staan we sterk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En alle spelers met Johan in hun achterhoofd want deze titel is voor hem dan, het mag en kan niet anders!quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:05 schreef Mani89 het volgende:
We moeten niet naar PSV kijken, we moeten uitgaan van onze eigen kracht, vanuit de overtuiging dat wij onoverwinnelijk zijn. Je moet die titel kunnen visualiseren, je moet die schaal zien, en gezamenlijk, met zijn allen, richting dat doel werken. En als je eenmaal in die positieve flow terecht komt dan kunnen we dat doel bereiken. Samen staan we sterk.![]()
letsdoittogetherquote:Op vrijdag 1 april 2016 16:05 schreef Mani89 het volgende:
We moeten niet naar PSV kijken, we moeten uitgaan van onze eigen kracht, vanuit de overtuiging dat wij onoverwinnelijk zijn. Je moet die titel kunnen visualiseren, je moet die schaal zien, en gezamenlijk, met zijn allen, richting dat doel werken. En als je eenmaal in die positieve flow terecht komt dan kunnen we dat doel bereiken. Samen staan we sterk.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ontroerend mooi.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:05 schreef Mani89 het volgende:
We moeten niet naar PSV kijken, we moeten uitgaan van onze eigen kracht, vanuit de overtuiging dat wij onoverwinnelijk zijn. Je moet die titel kunnen visualiseren, je moet die schaal zien, en gezamenlijk, met zijn allen, richting dat doel werken. En als je eenmaal in die positieve flow terecht komt dan kunnen we dat doel bereiken. Samen staan we sterk.![]()
Goede analyse, maar probleem is dat je alle wedstrijden individueel bekijkt ipv de zes als geheel. Er zijn steeds kleine kansen op verliespunten, maar als je die samenvoegt... Ik schat de kans op zes overwinningen op ongeveer 50%. Kans op de titel hoger, want PSV zou ook nog prima punten kunnen verspelen. Zonder Guardado stellen die weinig voor.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ik put genoeg vertrouwen uit de stabiliteit op momenten waar ik dacht dat het mis zou gaan. FC Groningen bijvoorbeeld, PSV uit. Verbazingwekkend strak overeind gebleven.
Verder ben ik dit jaar niet echt onder de indruk van PEC. SC Cambuur, geen woorden aan vuil maken. FC Utrecht is makkelijk lam te leggen aangezien die meer door het centrum spelen waar Ajax defensief heel goed in staat. SC Heerenveen, veel minder dan vorig jaar, hebben wel bewezen dat ze het kunnen tegen een PSV maar moet normaal gesproken ook winst zijn. FC Twente vind ik meer gokkend op individuele bevliegingen van Ziyech, Cabral voornamelijk. De Graafschap, met een beetje geluk ben je daar al kampioen maar normaal gesproken ook geen probleem.
Als je de resultaten tegen vorig jaar afzet, werd er alleen tegen PEC puntenverlies geboekt.![]()
Wat een calimeroteksten hier in het Ajax topic. Dit kan toch niet meer mis gaan jongens? Kijk dat schema dan. Dat is gewoon lachwekkend.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:59 schreef Fargo het volgende:
[..]
PSV zal zich natuurlijk ook afvragen waarom ze met deze selectie 6 potjes voor het einde geen straatlengte voor staan. Bovendien zal er ook een bepaalde druk meespelen bij die jonge gastjes nu het besef er is dat je dit eigenlijk nooit meer weg mag geven. En vanuit dat oogpunt komen er nog een paar valkuilen aan.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik volg je even nietquote:Op vrijdag 1 april 2016 16:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Goede analyse, maar probleem is dat je alle wedstrijden individueel bekijkt ipv de zes als geheel. Er zijn steeds kleine kansen op verliespunten, maar als je die samenvoegt... Ik schat de kans op zes overwinningen op ongeveer 50%..
![]()
Utrecht is alleen altijd billenknijpen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een calimeroteksten hier in het Ajax topic. Dit kan toch niet meer mis gaan jongens? Kijk dat schema dan. Dat is gewoon lachwekkend.![]()
Thuis valt dat al jaren mee.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Utrecht is alleen altijd billenknijpen.![]()
Voor vorig weekend kon het voor PSV ook niet meer misgaan afgaande op de reacties in het PSV-topic. Nagenoeg iedereen dacht dat die dag de titelstrijd beslist zou worden. Kijk hoe het er nu voor staat. Ik zeg ook dat Ajax het nooit meer mag weggeven, maar dan zullen ze er ook niet te licht over moeten denken.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een calimeroteksten hier in het Ajax topic. Dit kan toch niet meer mis gaan jongens? Kijk dat schema dan. Dat is gewoon lachwekkend.![]()
In het recente verleden zou alleen PEC een probleem kunnen vormen, maar die kunnen er niet zoveel van dit seizoen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Utrecht is alleen altijd billenknijpen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Eerlijk gezegd is dat niet de wedstrijd die me nog het meeste zorgen baart. Eerder Twente thuis, met die bevliegingen van Ziyech. Heerenveen uit ook nog misschien...quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Utrecht is alleen altijd billenknijpen.![]()
Heerenveen is een allround middelmatig team. Hun beste spelers steken uiteindelijk ook niet ver boven de rest uit. Tegen de tijd dat Ajax tegen Heerenveen moet, is Kenny Tete ook weer terug bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:37 schreef Fargo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is dat niet de wedstrijd die me nog het meeste zorgen baart. Eerder Twente thuis, met die bevliegingen van Ziyech. Heerenveen uit ook nog misschien...![]()
Ik vind Veltman op rb niet minder op dit moment.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen is een allround middelmatig team. Hun beste spelers steken uiteindelijk ook niet ver boven de rest uit. Tegen de tijd dat Ajax tegen Heerenveen moet, is Kenny Tete ook weer terug bijvoorbeeld.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Maar is Tete dan wel fit genoeg of in vorm, Veltman doet idd ook aardig daar.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen is een allround middelmatig team. Hun beste spelers steken uiteindelijk ook niet ver boven de rest uit. Tegen de tijd dat Ajax tegen Heerenveen moet, is Kenny Tete ook weer terug bijvoorbeeld.![]()
Maar de vervangers in het centrum zijn dan wel weer minder dan Veltman natuurlijk. Het zal goed zijn als Tete weer terug is.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind Veltman op rb niet minder op dit moment.![]()
Weet ik niet. Ik vind Veltman maar een twijfelaar centraal. Maakt geen geweldige indruk op me. Als Hoorn iedere wedstrijd zo geconcentreerd speelt als tegen PSV acht ik hem niet minder. Probleem is dat die ook een beetje het Bruma-kwaaltje heeft. Tegen mindere tegenstanders denkt die het op 75% te kunnen. Viergever ben ik niet zo kapot van.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:43 schreef Fargo het volgende:
[..]
Maar de vervangers in het centrum zijn dan wel weer minder dan Veltman natuurlijk. Het zal goed zijn als Tete weer terug is.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Viergever - Veltman was vorig seizoen volgens mij wel een redelijk stabiel duo.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik vind Veltman maar een twijfelaar centraal. Maakt geen geweldige indruk op me. Als Hoorn iedere wedstrijd zo geconcentreerd speelt als tegen PSV acht ik hem niet minder. Probleem is dat die ook een beetje het Bruma-kwaaltje heeft. Tegen mindere tegenstanders denkt die het op 75% te kunnen. Viergever ben ik niet zo kapot van.![]()
Veltman zal inderdaad nooit een Europese topper worden op die positie.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik vind Veltman maar een twijfelaar centraal. Maakt geen geweldige indruk op me. Als Hoorn iedere wedstrijd zo geconcentreerd speelt als tegen PSV acht ik hem niet minder. Probleem is dat die ook een beetje het Bruma-kwaaltje heeft. Tegen mindere tegenstanders denkt die het op 75% te kunnen. Viergever ben ik niet zo kapot van.![]()
Riedewald vind ik centraal wel goed. Al vond ik die in de jeugd op het middenveld ook wel heel goed. Op Linksback vind ik hem minder. Ik denk dat Dijks-Riedewald-Hoorn-Veltman niet verkeerd is. En dan zal er tussen Veltman en Hoorn weinig verschil zitten en heeft Tete een bak potentie.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Viergever - Veltman was vorig seizoen volgens mij wel een redelijk stabiel duo.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik ben benieuwd hoe Tete het zou doen bij ploegen die een 5-3-2 systeem hanteren. De rechtercentralepositie dan met name.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Riedewald vind ik centraal wel goed. Al vond ik die in de jeugd op het middenveld ook wel heel goed. Op Linksback vind ik hem minder. Ik denk dat Dijks-Riedewald-Hoorn-Veltman niet verkeerd is. En dan zal er tussen Veltman en Hoorn weinig verschil zitten en heeft Tete een bak potentie.![]()
Jij bedoelt in het 3 persoonscentrum aan de rechterkant?quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Tete het zou doen bij ploegen die een 5-3-2 systeem hanteren. De rechtercentralepositie dan met name.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Heel goed van je!quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij bedoelt in het 3 persoonscentrum aan de rechterkant?![]()
Zou je denken dat Tete op die positie tekort zou schieten dan? Ik denk dat er in verdedigend opzicht, met zo'n vooruitgeschoven back naast hem, weinig zou veranderen. Volgens mij kan hij dat prima invullen.![]()
https://twitter.com/AFCAjax/status/715189151599976451
Zal vast al gepost zijn hier maar blijft lachen.![]()
Het is een goede back. Maar hij is wel deels het probleem van dit Ajax. Je hebt eigenlijk twee vleugelverdedigers nodig die opkomen. Wanneer hij op rechts staat en de rechtsvoor trekt steeds naar binnen ligt daar ruimte. Met Tete duikt niemand in die ruimte. In sommige gevallen Bazoer, maar dan sta je meteen gevaarlijk bij een eventuele counter. Iemand uit het centrum moet dan namelijk gaan doordekken. Daarnaast is het makkelijk te verdedigen. Veltman komt wel regelmatig op en neemt dan zijn directe tegenstander mee. Dat past veel beter bij het traditionele Ajax spel.quote:
Ik denk dat hij goed genoeg is voor Ajax, maar ik weet niet of hij de positie zo kan invullen als De Boer het het liefste zou zien. Van Rhijn kon aanvallend wel wat, maar die kon helaas niet verdedigen. En de Boer heeft nu voor zekerheid gekozen. Maar met het wegvallen van Tete is Ajax wat leuker gaan spelen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik bedoel dat als je 6 keer 90% kans op een overwinning hebt, dat je dan 0,9^6=0,53 oftewel zo'n 50% kans hebt op zes achtereenvolgende overwinningenquote:![]()
Dat lijkt me de perfecte positie voor hem.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Tete het zou doen bij ploegen die een 5-3-2 systeem hanteren. De rechtercentralepositie dan met name.
Ik ben het eens met die PSV'er dat Tete in aanvallend opzicht te weinig brengt voor een top rechtsback.![]()
Zou ik wel vanuit gaan, jaquote:Op vrijdag 1 april 2016 17:39 schreef bjanaan het volgende:
Jappie met een masker onder de lat zondag?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat is mis met Bazoer die dat gat op vult?quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is een goede back. Maar hij is wel deels het probleem van dit Ajax. Je hebt eigenlijk twee vleugelverdedigers nodig die opkomen. Wanneer hij op rechts staat en de rechtsvoor trekt steeds naar binnen ligt daar ruimte. Met Tete duikt niemand in die ruimte. In sommige gevallen Bazoer, maar dan sta je meteen gevaarlijk bij een eventuele counter. Iemand uit het centrum moet dan namelijk gaan doordekken. Daarnaast is het makkelijk te verdedigen. Veltman komt wel regelmatig op en neemt dan zijn directe tegenstander mee. Dat past veel beter bij het traditionele Ajax spel.
Ik denk dat hij goed genoeg is voor Ajax, maar ik weet niet of hij de positie zo kan invullen als De Boer het het liefste zou zien. Van Rhijn kon aanvallend wel wat, maar die kon helaas niet verdedigen. En de Boer heeft nu voor zekerheid gekozen. Maar met het wegvallen van Tete is Ajax wat leuker gaan spelen.![]()
Niets. Wijnaldum deed vorig seizoen bij PSV niet anders. Maar er komt een gat te liggen op het middenveld. Gudelj zal daarop doordekken en een van je centrale verdedigers schuift ook een plaatsje op. Tegen 3 spitsen sta je dan 1 tegen 1. Als de rechtsback het gat in duikt neemt die over het algemeen zijn buitenspeler mee en hoeft de centrale verdediger alleen de zijkant af te dekken, maar sta je nog steeds met 3 tegen 2. Is dit Cruyffiaans genoeg?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat is mis met Bazoer die dat gat op vult?
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Je ziet het verschil nauwelijks.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:39 schreef bjanaan het volgende:
Jappie met een masker onder de lat zondag?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dat wordt nog leuk, mocht het doelsaldo van belang worden
Edit: dat blijkt mee te vallen
[ Bericht 54% gewijzigd door Tagliano op 02-04-2016 21:26:03 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Valt achteraf gezien nog mee ja. Als het een beetje meezit kun je nog een beetje uitlopen ook morgen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:05 schreef Tagliano het volgende:
Dat wordt nog leuk, mocht het doelsaldo van belang worden
Edit: dat blijkt mee te vallen
Had ook zomaar gehalveerd kunnen worden.
Gewoon op doelsaldo kampioen worden, niks mis mee !Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat ligt tegen PEC op zich wel binnen de mogelijkheden. Ik verwacht een 2-0quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax moet zelf gewoon met 3/4-0 winnen morgen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zet in op 3-1quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ligt tegen PEC op zich wel binnen de mogelijkheden. Ik verwacht een 2-0Oh.![]()
Gewoon met 3 goals verschil winnen, sta je op +10 tov PSV. Moet genoeg zijn om met doelsaldo voor te blijven en kun je dus nog een keer gelijk spelen.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat klopt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gewoon met 3 goals verschil winnen, sta je op +10 tov PSV. Moet genoeg zijn om met doelsaldo voor te blijven en kun je dus nog een keer gelijk spelen.
Ik zie PSV sowieso geen punten meer verspelen eigenlijk, dus Ajax moet ook alles maar winnen. Op doelsaldo gokken lijkt me niet zo leuk. Zeker omdat Ajax het vaak na een 2-0 voorsprong wel leuk geweest vind.Oh.![]()
Morgen weer pak op de broek denkDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
In het ergste geval een gelijkspelletje, maar ik ga uit van een overwinningquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ziyech ook weer heerlijk gespeeld, zou toch wel mooi zijn als je zo'n speler er volgend seizoen bij hebt. Desnoods als vleugelspeler.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ik denk 1-4. We missen nog de onverwachte afstraffing dit seizoen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In het ergste geval een gelijkspelletje, maar ik ga uit van een overwinningDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Laten we dat maar zien als de Europese campagne dit seizoenquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik denk 1-4. We missen nog de onverwachte afstraffing dit seizoen.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hopelijk heeft Frank een videootje van de bekerfinale laten zien, dat moet onderschatting genoeg kunnen tegengaan.![]()
Dit PEC stelt echt niks voor joh. In de uitwedstrijd tegen die gasten had Ajax het dit seizoen zo ontzettend makkelijk. 3-0 voor Ajax vanmiddag.quote:Op zondag 3 april 2016 09:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hopelijk heeft Frank een videootje van de bekerfinale laten zien, dat moet onderschatting genoeg kunnen tegengaan.![]()
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 03-04-2016 om 12:16:29Ziggo, adidas en alle andere Ajax-sponsoren stellen vandaag volledige boarding ter beschikking voor eerbetoon Johan Cruijff. #vooraltijdnr14 reageer retweet
Roda uit gaat PSV niet winnen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik zie PSV sowieso geen punten meer verspelen eigenlijk, dus Ajax moet ook alles maar winnen. Op doelsaldo gokken lijkt me niet zo leuk. Zeker omdat Ajax het vaak na een 2-0 voorsprong wel leuk geweest vind.Charlie: How's it going in there?
Oke.quote:Op zondag 3 april 2016 12:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Roda uit gaat PSV niet winnen.![]()
Is uitstekend nieuws, hoe meer training hoe beter voor die jongen op dit momentquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat winnen ze makkelijk.quote:Op zondag 3 april 2016 12:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Roda uit gaat PSV niet winnen.Oh.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 03-04-2016 om 15:36:01Niet heel veel veranderd. #pantelic #Ajax https://t.co/i8RLG0anuo reageer retweet
Pantelicquote:Op zondag 3 april 2016 15:37 schreef Tagliano het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 03-04-2016 om 15:36:01Niet heel veel veranderd. #pantelic #Ajax https://t.co/i8RLG0anuo reageer retweet
Laatste spits die heel het team beter liet spelen
Geweldig aanspeelpunt.
Snelle Egel![]()
Als die nou even een jaartje of 6 jonger zou zijn (en nog zou spelen) zou hij werkelijk perfect zijn om hem erbij te hebbenquote:Op zondag 3 april 2016 15:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
PantelicLaatste spits die heel het team beter liet spelen
Geweldig aanspeelpunt.
Eenmalig Ziggo vervangen voor Johan Cruijff Foundation zat er niet in?quote:Op zondag 3 april 2016 13:38 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers is de mars te volgen op AT5![]()
![]()
Best aardig idee wel. Geen idee waarom dat niet gebeurd is, misschien zijn ze bij Ajax niet op het idee gekomen of wilde Ziggo nietquote:Op zondag 3 april 2016 16:01 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Eenmalig Ziggo vervangen voor Johan Cruijff Foundation zat er niet in?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Prima goals, die met het linkerbeen van Milik begint nu wel saai te worden
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Vorige wedstrijd wisselt hij nog even af met het hoofd maar dat is ook al niet goedquote:Op zondag 3 april 2016 17:35 schreef PeeJie_ het volgende:
Prima goals, die met het linkerbeen van Milik begint nu wel saai te worden
Bijna, op de latquote:Op zondag 3 april 2016 17:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd wisselt hij nog even af met het hoofd maar dat is ook al niet goed![]()
![]()
Jammer dat dat kopballetje er net niet in zat, was wel een heerlijke goals geweest anders.quote:Op zondag 3 april 2016 17:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd wisselt hij nog even af met het hoofd maar dat is ook al niet goedWie niet dom is moet slim zijn!![]()
Het is ook gewoon een prima spits voor Ajax.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 3 april 2016 17:38 schreef Monolith het volgende:
Het is ook gewoon een prima spits voor Ajax.![]()
Het getik in die kleine ruimtes is ook mooi om te zien, nu nog zo nu en dan de oplossing naar voren zoeken, maar ik snap dat je als tegenstander daar helemaal gek van wordt
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Wat vertrouwen kan doen met een spits.quote:Op zondag 3 april 2016 17:38 schreef Monolith het volgende:
Het is ook gewoon een prima spits voor Ajax.
Frank die Sigthorsson de voorkeur gaf boven hem
Oh.![]()
De kwaliteit maar ook de zwakte van Frankquote:Op zondag 3 april 2016 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vertrouwen kan doen met een spits.
Frank die Sigthorsson de voorkeur gaf boven hemMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Is er ergens een statistiek van het aantal kansen dat Milik krijgt en hoeveel van die kansen een goal worden?![]()
Ik zie hem echt niet doorgroeien naar de Europese top, maar bij Ajax past hij prima.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Milik wordt niet de spits van Real Madrid of Barcelona nee.quote:Op zondag 3 april 2016 17:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie hem echt niet doorgroeien naar de Europese top, maar bij Ajax past hij prima.
Maar denk wel dat hij een spits kan worden van een Juventus, Liverpool of Dortmund.Oh.![]()
Naja hij is heel erg effectief natuurlijk, een spits die makkelijk scoort doet t goed bij iedere club denk ik.quote:Op zondag 3 april 2016 17:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie hem echt niet doorgroeien naar de Europese top, maar bij Ajax past hij prima.
Ik had ook niet verwacht dat Kuyt het zou redden bij Liverpool, of Van Nistelrooy bij ManUnited.![]()
squawka.comquote:Op zondag 3 april 2016 17:45 schreef Loserkid het volgende:
Is er ergens een statistiek van het aantal kansen dat Milik krijgt en hoeveel van die kansen een goal worden?
Leef je uitMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Milik moet gewoon elke dag 2 uur lang op zijn rechterbeen oefenen, naast de oefeningen die hij al doet.![]()
Dat doet hij al meen ikquote:Op zondag 3 april 2016 17:55 schreef Syntix het volgende:
Milik moet gewoon elke dag 2 uur lang op zijn rechterbeen oefenen, naast de oefeningen die hij al doet.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
niet als vervanging voor Milik, wel als extra opties of 2e spits.quote:Op zondag 3 april 2016 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, ik hoef Haller of Janssen niet te hebben.![]()
Veel miljoenen uitgeven aan een bankzitter, no thanks.quote:Op zondag 3 april 2016 18:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
niet als vervanging voor Milik, wel als extra opties of 2e spits.![]()
En dan komt er een bod van 25 miljoen op Milik en heb je geen spits meer.quote:Op zondag 3 april 2016 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel miljoenen uitgeven aan een bankzitter, no thanks.![]()
En hij is echt teveel met zichzelf bezig, zou zich een stuk meer als teamspeler op moeten stellenquote:Op zondag 3 april 2016 18:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
Fisscher met dat kapsel, wat een clown is dat geworden zeg.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Die mag wel weg en dan gewoon een leuke vleugelspeler erbij halen.quote:Op zondag 3 april 2016 18:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
Fisscher met dat kapsel, wat een clown is dat geworden zeg.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Op zich wel begrijpelijk als je zo lang geen (individueel) succes hebt, maar 9/10 keer werkt het tegen hemquote:Op zondag 3 april 2016 18:25 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
En hij is echt teveel met zichzelf bezig, zou zich een stuk meer als teamspeler op moeten stellenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
toch jammer van Fischer, was echt een leuk spelertje voordat hij geblesseerd raakte. Ook mooie mentaliteit en persoonlijkheidI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Vitesse thuis was veel ergerquote:Op zondag 3 april 2016 18:32 schreef Gruisman het volgende:
Misschien wel de saaiste helft van Ajax dit seizoengelukkig was de eerste helft een stuk beter.
Alleen heel veel geklap deze wedstrijd.quote:Op zondag 3 april 2016 18:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Denk niet dat je veel mist als je in slaap valtOh.![]()
Mag ook wel een keertje, je helden erenquote:Op zondag 3 april 2016 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen heel veel geklap deze wedstrijd.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niks mis mee inderdaad.quote:Op zondag 3 april 2016 18:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mag ook wel een keertje, je helden erenOh.![]()
Zijn contract loopt in 2017 af dus dat zal ook wel gebeuren.quote:Op zondag 3 april 2016 18:37 schreef Syntix het volgende:
FischerMag ook meteen in het rijtje van spelers die we deze zomer MOETEN verkopen.
Schöne mag opzich ook wel vertrekken, en dan een leuke vleugelspeler erbij halen.Oh.![]()
Heeft cillesen überhaupt iets gedaan?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Fischer, Schöne, Serero, Van Rhijn, Duarte (als hij nog bestaat) mogen allemaal weg. Wss mis ik er nog wel een paar..quote:Op zondag 3 april 2016 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn contract loopt in 2017 af dus dat zal ook wel gebeuren.
Schöne mag opzich ook wel vertrekken, en dan een leuke vleugelspeler erbij halen.![]()
Dan mag er wel een verdediger bij, dat wordt een beetje krapquote:Op zondag 3 april 2016 18:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Fischer, Schöne, Serero, Van Rhijn, Duarte (als hij nog bestaat) mogen allemaal weg. Wss mis ik er nog wel een paar..Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Eens.quote:Op zondag 3 april 2016 18:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Fischer, Schöne, Serero, Van Rhijn, Duarte (als hij nog bestaat) mogen allemaal weg. Wss mis ik er nog wel een paar..
En dan een talentvolle linksback, extra spits en een vleugelspeler erbij halen. Dan zit het goed.Oh.![]()
Toch wel blij dat we de 3e beste spits in de eredivisie hebben.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vorig jaar na Michael de Leeuw de beste conversie, véél beter dan bijvoorbeeld een Luuk de Jong of Depay: http://www.tussendelinies(...)et-de-beste-afmakersquote:Op zondag 3 april 2016 17:45 schreef Loserkid het volgende:
Is er ergens een statistiek van het aantal kansen dat Milik krijgt en hoeveel van die kansen een goal worden?![]()
Doelsaldo nu +10 tov PSV, die hebben nog wel Willem 2 en Cambuur thuis waar ze wel een goal of 6 kunnen inlopen denk ik. Kan wel eens belangrijk zijn.
Ik zie Ajax (en ook PSV) nog wel wat punten verspelen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Daar staan Cambuur en de Graafschap uit wel tegenover natuurlijkquote:Op zondag 3 april 2016 18:58 schreef Pedroso het volgende:
Doelsaldo nu +10 tov PSV, die hebben nog wel Willem 2 en Cambuur thuis waar ze wel een goal of 6 kunnen inlopen denk ik. Kan wel eens belangrijk zijn.
Ik zie Ajax (en ook PSV) nog wel wat punten verspelen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zie juist totaal geen aanleiding tot vrezen voor puntverliesquote:Op zondag 3 april 2016 18:58 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie Ajax (en ook PSV) nog wel wat punten verspelen..
![]()
Utrecht en Twente thuis gaat niet makkelijk worden, zeker niet als de spanning erop zit. Ook Heerenveen uit is geen ABCtje. Met een beetje pech kun je zomaar wat punten verliezen.quote:Op zondag 3 april 2016 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie juist totaal geen aanleiding tot vrezen voor puntverlies.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
FC Twente wordt ook overdreven qua lastigheid. Niet voor niets wordt het FC Ziyech genoemd: er is meer dan alleen hem en dat kwam niet voor niets met 2-0 achter in Tilburg.quote:Op zondag 3 april 2016 19:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Utrecht en Twente thuis gaat niet makkelijk worden, zeker niet als de spanning erop zit. Ook Heerenveen uit is geen ABCtje. Met een beetje pech kun je zomaar wat punten verliezen.
Heerenveen is net zo goed een vreselijke schutterploeg waarbij, als de sluizen openstaan, ze ook echt liters water erdoor heen laten keilen. Ook PSV heeft legio kansen gecreëerd daartegen ondanks de 1-1. Hun gevaarlijkste spelers zijn de backs en daar heeft Ajax ook genoeg tegenover te bieden
FC Utrecht is de enige ploeg waar ik me lichtelijk zorgen over maak, maar een groot voordeel is het feit dat zij ook geen beste verdediging hebben en met een systeem spelen waar de voorste twee heel belangrijk zijn. Ajax speelt eenmaal met een blok. Feyenoord had het er alleen in de slotfase moeilijk omdat ze tactisch nauwelijks in de problemen kwamen.![]()
Fischer![]()
elke week een invalbeurt dat hij alleen maar aan zichzelf denkt.
Na de wedstrijd weigerde hij ook Milik een hand te geven, tijd dat hij oprot.
Snelle Egel![]()
Zeg misschien iets geks. Maar in de zomer limbombe erbij halen?Charlie: How's it going in there?
Veltman of Tete?quote:Op zondag 3 april 2016 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt nog moeilijk om te kiezen wie de beste speler van Ajax dit seizoen is.![]()
Geen gekke dingen zeggen schrijven.quote:Op zondag 3 april 2016 19:23 schreef inslagenreuring het volgende:
Zeg misschien iets geks. Maar in de zomer limbombe erbij halen?![]()
Prima speler, maar momenteel nog niet goed genoeg vind ik. Wat mij betreft gaan ze in dat geval voor een echte diepte-investering.quote:Op zondag 3 april 2016 19:23 schreef inslagenreuring het volgende:
Zeg misschien iets geks. Maar in de zomer limbombe erbij halen?She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Pantelic & Rommedahl in de Engelenbak
'Wish I was old and a little sentimental'
Met de scherpte zit het wel helemaal goed in het slot van de competitie. Dat zou gezien de tegenstand wel voldoende moeten zijn om het niet meer weg te geven![]()
![]()
Heerenveen uitquote:Op zondag 3 april 2016 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie juist totaal geen aanleiding tot vrezen voor puntverlies.
FC Utrecht thuis om 12:30Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
12:30 als een probleem zien is ook best wel 2012.quote:Op zondag 3 april 2016 20:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heerenveen uit
FC Utrecht thuis om 12:30![]()
Shreyas is er weer helemaal in gaan geloven sinds FC Utrecht - Ajax in december terwijl het volgens mij het eerste verlies was sinds januari 2013.quote:Op zondag 3 april 2016 20:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
12:30 als een probleem zien is ook best wel 2012.![]()
Ik moet toegeven dat het de laatste jaren vooral in uitwedstrijden een probleem isquote:Op zondag 3 april 2016 20:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
12:30 als een probleem zien is ook best wel 2012.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De manier waarop we verloren was een typisch 12:30 verlies, vandaarquote:Op zondag 3 april 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shreyas is er weer helemaal in gaan geloven sinds FC Utrecht - Ajax in december terwijl het volgens mij het eerste verlies was sinds januari 2013.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2016 20:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De manier waarop we verloren was een typisch 12:30 verlies, vandaar.
![]()
Volgens sommigen lag dat aan zonale dekking icm een diep opgesteld Utrecht.quote:Op zondag 3 april 2016 20:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De manier waarop we verloren was een typisch 12:30 verlies, vandaarCharlie: How's it going in there?
Ajax werd gewoon geklopt omdat ze bar weinig konden creëren. FC Utrecht gaf geen ruimtes weg en daar is de tactiek van Ajax dit seizoen op afgesteld. Dan gebeurt dat als je niet snel op voorsprong komt.quote:Op zondag 3 april 2016 20:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Volgens sommigen lag dat aan zonale dekking icm een diep opgesteld Utrecht.![]()
Matig spitsje ook, wat dat betreft mag PSV zich in de handen knijpen met de 2 beste spitsen van de Nederlandse competitie in de gelederen.quote:
gr.gr.
Marcel B.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zag het ook inderdaad. Lekker oprotten deze zomer.quote:Op zondag 3 april 2016 19:09 schreef S0nic het volgende:
Fischer![]()
elke week een invalbeurt dat hij alleen maar aan zichzelf denkt.
Na de wedstrijd weigerde hij ook Milik een hand te geven, tijd dat hij oprot.
![]()
Milik was wel een flinke poos matigquote:Op zondag 3 april 2016 21:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Matig spitsje ook, wat dat betreft mag PSV zich in de handen knijpen met de 2 beste spitsen van de Nederlandse competitie in de gelederen.
gr.gr.
Marcel B.![]()
Verkeerd topicCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Net als heel Ajax.quote:Op zondag 3 april 2016 21:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Milik was wel een flinke poos matigOh.![]()
Milik kreeg gewoon geen vertrouwen. Nu heeft hij dat wel al een heel lange tijd en dat betaalt zich dan uit.![]()
Vond hem wel tikkeltje overmoedig worden na de goal vandaag.quote:Op zondag 3 april 2016 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Milik kreeg gewoon geen vertrouwen. Nu heeft hij dat wel al een heel lange tijd en dat betaalt zich dan uit.![]()
Dat hebben zoveel spelers als ze op dreef zijn. Neem ik hem totaal niet kwalijk.quote:Op zondag 3 april 2016 22:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Vond hem wel tikkeltje overmoedig worden na de goal vandaag.![]()
dat gedrag vertoond Fisscher al twee jaar zonder te presteren. Feyenoord al zo'n 10 jaar lang of zo overigens.quote:Op zondag 3 april 2016 22:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Vond hem wel tikkeltje overmoedig worden na de goal vandaag.![]()
Bazoer valt wel wat tegen de laatste weken. Niet erg, dan beseft hij misschien dat hij er nog niet is en blijft hij nog een paar seizoenen
Oh.![]()
Nee hoor, Milikgod. Als je als spits zo kan presteren onder Frank de Boer lever je een wereldprestatie af.quote:Op zondag 3 april 2016 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt nog moeilijk om te kiezen wie de beste speler van Ajax dit seizoen is.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Cil.quote:Op zondag 3 april 2016 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt nog moeilijk om te kiezen wie de beste speler van Ajax dit seizoen is.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Volgens de statistieken was Ajax in periodes wel degelijk zeer slecht. En ook wel eens goed, maar dat was voor sommige eendimensionaal denkenden een beetje moeilijk te bevattenquote:![]()
![]()
Het vreemde aan de ontwikkeling van Milik dit seizoen vond ik juist dat hij vanaf het moment dat het vertrouwen echt volledig was weggenomen (openlijk een nieuwe spits willen, Milik laten banken), hij pas echt goed ging spelen. Milik ging goed spelen en kreeg daarna pas het vertrouwen, niet andersom.quote:Op zondag 3 april 2016 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Milik kreeg gewoon geen vertrouwen. Nu heeft hij dat wel al een heel lange tijd en dat betaalt zich dan uit.
Edit: overigens kreeg Milik in het begin van het seizoen wel het vertrouwen toch? Toen deed hij het niet slecht, de motie van wantrouwen van Frank was niet helemaal terecht, maar hij was zeker niet zo goed als hij nu is.![]()
Dat waren nog eens tijdenquote:Op zondag 3 april 2016 20:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
12:30 als een probleem zien is ook best wel 2012.Al die oogaids op de zondagmiddag, vloeken en schelden bij de tv en toch kampioen worden
![]()
![]()
Als hij nog even doorzet heeft hij er gewoon 20+ gemaakt dit seizoen, dat is gewoon knap hoor, want van de vleugels moet hij het niet hebben. Ook is hij lang niet altijd basisspeler geweest en/of voortijdig gewisseld.![]()
2048 minuten over 26 wedstrijden waarvan 23 in de basis, en dan 18 doelpunten waarvan nul penalty's.quote:Op maandag 4 april 2016 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
Als hij nog even doorzet heeft hij er gewoon 20+ gemaakt dit seizoen, dat is gewoon knap hoor, want van de vleugels moet hij het niet hebben. Ook is hij lang niet altijd basisspeler geweest en/of voortijdig gewisseld.
Is gewoon heel erg netjes.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik denk dat je Milik nog beter kunt benutten door meer voorzetten te geven vanaf te flanken.quote:Op zondag 3 april 2016 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
youness ipv fischer is al een grote stap in de goede richting.quote:Op maandag 4 april 2016 10:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Milik nog beter kunt benutten door meer voorzetten te geven vanaf te flanken.
wat is fischer toch aan het doen zeg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Fischer is gewoon einde oefening. Ben er ook wel klaar mee. Ook dat pedante gedrag, rot op zeg.'Wish I was old and a little sentimental'
Vooral de backs of mensen die vanaf de back positie komen moeten hem voorgeven op Milik.quote:Op maandag 4 april 2016 10:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
youness ipv fischer is al een grote stap in de goede richting.
wat is fischer toch aan het doen zeg.
Kijk Veltman tegen PSV en gisteren Viergever die vanaf de LB hem voorgeeft.![]()
Fischer is volgens zichzelf in de vorm van zijn leven.quote:Op maandag 4 april 2016 10:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
youness ipv fischer is al een grote stap in de goede richting.
wat is fischer toch aan het doen zeg.
Gewoon een matige trechtervoetballerCharlie: How's it going in there?
Had veel potentie hoor, absoluut. Is alleen na zijn blessure volledig het spoor kwijtgeraakt.quote:Op maandag 4 april 2016 10:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Fischer is volgens zichzelf in de vorm van zijn leven.
Gewoon een matige trechtervoetballer![]()
En dat is an sich nog niet zo'n ramp, eigenlijk vrij logisch als je er zo lang uit bent geweest. Maar dan altijd 3 man uit proberen te spelen, ipv gewoon het balletje voor te geven en eerst weer beetje in vorm te komen.quote:Op maandag 4 april 2016 10:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Had veel potentie hoor, absoluut. Is alleen na zijn blessure volledig het spoor kwijtgeraakt.![]()
"Vanuit de basis beginnen" kent hij inderdaad niet.quote:Op maandag 4 april 2016 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dat is an sich nog niet zo'n ramp, eigenlijk vrij logisch als je er zo lang uit bent geweest. Maar dan altijd 3 man uit proberen te spelen, ipv gewoon het balletje voor te geven en eerst weer beetje in vorm te komen.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
is allemaal zo moeilijk mogelijk wat hij doet.quote:Op maandag 4 april 2016 11:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
"Vanuit de basis beginnen" kent hij inderdaad niet.
woordgrapje: heb hem ook liever niet meer "vanuit de basis".
Invallen bij 2 of 3 nul voorsprong mag nog(talent is er wel)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mag, veel te veel onnodig balverlies, geen fatsoenlijke pass en hij wil alleen maar pingelen met 9 van de 10 keer balverlies.quote:Op maandag 4 april 2016 12:07 schreef GwaiLow het volgende:
Fischer wilt ook zo snel mogelijk weg volgens mij![]()
Ik heb liever een meenig of Becker achter younes. Die kunnen tenminste een voorzet geven.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
valt toch wel mee?quote:Op maandag 4 april 2016 12:07 schreef GwaiLow het volgende:
Fischer wilt ook zo snel mogelijk weg volgens mij
Hij zal het in de voorbereiding weer moeten proberen, ik kan de Boer wel begrijpen dat hij met Youness en Schone start![]()
Klaassen die "zou je niet even meeklappen"zegt tegen de scheids
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
hebben wel een tweede spits nodig hoor. Jeugd is er nog neit klaar voor, zivko is afgeschreven en ghazi is geen spits.quote:Op maandag 4 april 2016 12:37 schreef NikeyAjax het volgende:
Kunnen we nu Milik gewoon een kans geven en niet nog een spits halen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
we staan eerste, maar het is nog niet gespeeld.quote:Op maandag 4 april 2016 13:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
En mokkie, worden wij nog steeds geen kampioen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Klopt, maar ik ben altijd positief gebleven en dat blijf ik want we worden gewoon kampioen!quote:Op maandag 4 april 2016 13:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
we staan eerste, maar het is nog niet gespeeld.
Aan dat negatieve gedoe heb je niks..![]()
Wat jij negatief gedoe noemt, zie ik vaak als realisme.quote:Op maandag 4 april 2016 13:48 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben altijd positief gebleven en dat blijf ik want we worden gewoon kampioen!
Aan dat negatieve gedoe heb je niks..FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 4 april 2016 13:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Wat jij negatief gedoe noemt, zie ik vaak als realisme.![]()
![]()
![]()
Als Twente maandag echt hun licentie kwijt raakt, lopen we dan 2 punten uit op psv?
is er dit seizoen dan ook geen directe degradatie?
toevallig zit ik zondag bij twente - feyenoord.
kan ik tegen mijn kleinkinderen zeggen dat ik erbij was, de laatste wedstrijd van Twente in het betaalde voetbal.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als ze direct uit de competitie genomen worden wel ja. Volgens mij degradeert er dan niemand direct.quote:Op maandag 4 april 2016 14:23 schreef mokkiemok het volgende:
Als Twente maandag echt hun licentie kwijt raakt, lopen we dan 2 punten uit op psv?
is er dit seizoen dan ook geen directe degradatie?
toevallig zit ik zondag bij twente - feyenoord.
kan ik tegen mijn kleinkinderen zeggen dat ik erbij was, de laatste wedstrijd van Twente in het betaalde voetbal.
Ik zie het niet gebeuren. wat onwijs hypocriet zou zijnHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
ik heb ook maanden de gedachte gehad dat het niet zal gebeuren, maar op een gegeven moment kan je er toch niet meer omheen. Ik zie het eigenlijk wel gebeuren maandag.quote:Op maandag 4 april 2016 14:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als ze direct uit de competitie genomen worden wel ja. Volgens mij degradeert er dan niemand direct.
Ik zie het niet gebeuren. wat onwijs hypocriet zou zijnFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: