SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Peter van Vossen de nieuwe Janssenquote:Op donderdag 31 maart 2016 08:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Janssen de nieuwe Kluivert.
- Peter van Vossen
- Patrick KluivertDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ajax gaat niet verder dan vijf miljoen euro voor 'gevoelige transfer'
Donderdag, 31 maart 2016 om 07:00
Ajax heeft maximaal vijf miljoen euro over voor Sébastien Haller, zo schrijft het Algemeen Dagblad donderdag. Het ligt voor de hand dat de aanvaller aan zijn laatste maanden bij FC Utrecht bezig is. De club uit de Domstad verlangt echter minimaal acht miljoen euro voor een uitgaande transfer van de Frans jeugdinternational. Met een vasthoudende strategie van Ajax en de spits kan FC Utrecht voor het blok worden gezet.
Haller wil volgens het dagblad heel graag naar Ajax, een stabiele club die altijd Europees speelt en liefst Champions League. De Amsterdamse club is dan ook optie nummer één van Haller, die over een contract tot medio 2019 beschikt. FC Utrecht betreurt de huidige situatie, daar de club veel geld kan mislopen als de aanvaller blijf volharden in zijn keuze en Ajax ver beneden onder de vraagprijs van de Domstedelingen blijft zitten.
Een eventuele transfer van Haller naar het buitenland kan lucratiever uitpakken, zeker als clubs uit verschillende landen tegen elkaar op gaan bieden. Volgens het dagblad heeft Ajax ‘Hallers hoofd flink op hol gebracht’, al zou hij ook te horen hebben gekregen dat hij ‘één van de kandidaten’ is. De Fransman zelf wil vooral een sportieve keuze maken. Echte grote buitenlandse clubs zouden de aanvaller hooguit voor de breedte halen en wellicht zelfs direct uitlenen.![]()
Liever Janssen dan Haller inderdaad.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik zie ze liever alle 2 niet.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Graag. Huntelaarquote:Op donderdag 31 maart 2016 09:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie dan Huntelaar? Er moet gewoon wel een spits bij.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Er is meer keuze dan alleen die drie.quote:Op donderdag 31 maart 2016 09:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie dan Huntelaar? Er moet gewoon wel een spits bij.
Misschien komt Veldmate nog met iets leuks uit Zuid-AmerikaOh.![]()
In ieder geval geen Eredivisiespits, hoop ik.quote:Op donderdag 31 maart 2016 09:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is meer keuze dan alleen die drie.
Misschien komt Veldmate nog met iets leuks uit Zuid-Amerika![]()
Maar JR, wie zou jij uit Argentinië of Brazilië weten wie er moet komen? Als er al een spits komt, weten we vrijwel nada en is het ook voor jou gissen hoe hij het gaat doen.![]()
Prima, Haller voor 8 naar Engeland, Milik nog een jaar eerste spits. Misschien dat De Jong nog wel een jaartje als reservespits wil komen, speciaal voor JR-Style?Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
pantelicFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Geen idee, ik volg die competities niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar JR, wie zou jij uit Argentinië of Brazilië weten wie er moet komen? Als er al een spits komt, weten we vrijwel nada en is het ook voor jou gissen hoe hij het gaat doen.
Maar Zuid-Amerika is meer dan Brazilië en Argentinië. En aangezien Ajax zo groots bracht dat ze daar gaan scouten verwacht ik wel het een en ander.Oh.![]()
Ja, zo is het makkelijk praten natuurlijk. Een competitie niet volgen maar wel blind schreeuwen dat ze daar moeten scouten. That's the way ahahahah i like it ahahah
Tududu.![]()
Veldmate gaat geen spits uit Zuid-Amerika vinden. De vorige (Suarez) kwam hij ook maar per ongeluk tegen. Daarnaast zijn veel goede spelers daar al ondergebracht bij stel investeerders![]()
namens Ajax ons welgemeende excuses dat we niet vinden dat Haller 8 mil waard is.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:27 schreef Paul het volgende:
Of betaal normaal voor Haller of rot op!!!!!!!!!!!!
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Of vraag een normale prijs voor Hallerquote:Op donderdag 31 maart 2016 10:27 schreef Paul het volgende:
!!!!!!!!!!
![]()
Die gozer is zo overschat als maar kan door Utrechtquote:Op donderdag 31 maart 2016 10:27 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
Waarom zou Huntelaar al naar Ajax gaan, kan toch naar veel grotere clubs?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
zoals?quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:57 schreef Paul het volgende:
Waarom zou Huntelaar al naar Ajax gaan, kan toch naar veel grotere clubs?
Bron?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
meh, ik zie liever de hunt dan Haller.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Scoort ie nog een beetje dan?quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
meh, ik zie liever de hunt dan Haller.
Nadeel is wel beetje dat zo'n Huntelaar door zijn leeftijd nauwelijks restwaarde heeft en alleen maar minder gaat worden.blablablabla![]()
gewoon afschrijven, de hunt lijkt mij wel de gok waard dat je misschien eens potten kan breken in europaquote:Op donderdag 31 maart 2016 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Scoort ie nog een beetje dan?
Nadeel is wel beetje dat zo'n Huntelaar door zijn leeftijd nauwelijks restwaarde heeft en alleen maar minder gaat worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als Hunt komt dan gaat ie natuurlijk eerste spits worden, voor minder doet hij het niet. Dat is gewoon zonde als je nog Milik hebt.![]()
Ik zie Haller ook niet als tweede spits komen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Hunt komt dan gaat ie natuurlijk eerste spits worden, voor minder doet hij het niet. Dat is gewoon zonde als je nog Milik hebt.
Janssen zal wel naar PSV gaan (die kopen dat soort spelers wel) als vervanging voor Luuk, en dus ook niet als tweede spits naar Ajax willen.
Tevens zie ik Ziyech ook naar psv gaan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan moet Luuk wel vertrekken, ik zie niet in welke club hem wil hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2016 13:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik zie Haller ook niet als tweede spits komen.
Janssen zal wel naar PSV gaan (die kopen dat soort spelers wel) als vervanging voor Luuk, en dus ook niet als tweede spits naar Ajax willen.
Tevens zie ik Ziyech ook naar psv gaan.![]()
Ik zie Luuk wel naar een middenmotor Engeland gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet Luuk wel vertrekken, ik zie niet in welke club hem wil hebben
zoekt Koeman geen spits?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als ze een spits willen dan zoeken ze het wel in hogere prijssegmentquote:Op donderdag 31 maart 2016 13:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik zie Luuk wel naar een middenmotor Engeland gaan.
zoekt Koeman geen spits?![]()
ja dat denk ik eigenlijk ook wel, maar ik zie Luuk best vertrekken om het nog eens te proberen in het buitenland.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ze een spits willen dan zoeken ze het wel in hogere prijssegmentFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom the Hunter kopen als Janssen in Oranje de voorkeur krijgt en in 1 interland meer indruk maakt ( gewicht voorin legt) dan Huntelaar in 50?
En nee, ik bedoel niet Janssen halen, maar Hunter niet halen.;)Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:13 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom the Hunter kopen als Janssen in Oranje de voorkeur krijgt en in 1 interland meer indruk maakt ( gewicht voorin legt) dan Huntelaar in 50?
En nee, ik bedoel niet Janssen halen, maar Hunter niet halen.;)
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Wat was de beste interland van Huntelaar?quote:Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Je kunt toch niet serieus menen dat Janssen in een interland op jou meer indruk heeft gemaakt dan Huntelaar? Ja, hij is mislukt bij Real en Milan, maar heeft uitstekende periodes gekend bij Schalke en heeft het bij Ajax laten zien.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat was de beste interland van Huntelaar?
Janssen speelt bij AZ. Die moet het eerst nog maar eens laten zien bij de top in Nederland. Bij PSV of Ajax bedoel ik dan.
Als ik puur op die laatste interland af ga zou ik zelfs Narsingh veren in zijn reet kunnen steken, want aanstichter van de penal en doelpuntenmaker. Gelukkig weten wij met zijn allen dat die er helemaal geen reet van kan. Maar die was ook goed bij Heerenveen.
Mijn punt is dat jij niet over de potentie van een speler kunt oordelen en dat Huntelaar in dat opzicht veel meer heeft laten zien dan Vincent Janssen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Huntelaar is een pure afmaker, houterig, statisch, kan matig voetballen. Een spits uit de prehistorie die tegen 1 topland heeft gescoord (Engeland in een friendly voor het EK)quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je kunt toch niet serieus menen dat Janssen in een interland op jou meer indruk heeft gemaakt dan Huntelaar? Ja, hij is mislukt bij Real en Milan, maar heeft uitstekende periodes gekend bij Schalke en heeft het bij Ajax laten zien.
Janssen speelt bij AZ. Die moet het eerst nog maar eens laten zien bij de top in Nederland. Bij PSV of Ajax bedoel ik dan.
Als ik puur op die laatste interland af ga zou ik zelfs Narsingh veren in zijn reet kunnen steken, want aanstichter van de penal en doelpuntenmaker. Gelukkig weten wij met zijn allen dat die er helemaal geen reet van kan. Maar die was ook goed bij Heerenveen.
Mijn punt is dat jij niet over de potentie van een speler kunt oordelen en dat Huntelaar in dat opzicht veel meer heeft laten zien dan Vincent Janssen.
Absolute uitschieter topscorer van Duitsland. Maar ook daar heeft Oranje geen zak van vernomen omdat hij uiterst beperkt is. Als ik dan zon Janssen zie buffelen voorin, totaal geen ontzag voor die Engelse beren en dat zet ik af tegen zo'n statische Huntelaar. Dan durf ik het wel te menen ja.
Edit- dan heb ik het over Oranje he. Huntelaar is een keurige clubspits maar geen international.Charlie: How's it going in there?
Pippo Inzaghi was ook een pure afmaker. Van Nistelrooij ook. Helemaal niets mis met een pure afmaker. Dat je daar in sommige wedstrijden weinig potten mee breekt is evident. Soms vraagt een wedstrijd een andere aanpak.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Huntelaar is een pure afmaker, houterig, statisch, kan matig voetballen. Een spits uit de prehistorie die tegen 1 topland heeft gescoord (Engeland in een friendly voor het EK)
Absolute uitschieter topscorer van Duitsland. Maar ook daar heeft Oranje geen zak van vernomen omdat hij uiterst beperkt is. Als ik dan zon Janssen zie buffelen voorin, totaal geen ontzag voor die Engelse beren en dat zet ik af tegen zo'n statische Huntelaar. Dan durf ik het wel te menen ja.
Edit- dan heb ik het over Oranje he. Huntelaar is een keurige clubspits maar geen international.
Jouw post bevatte jouw gekleurde mening om Huntelaar niet te halen bij Ajax omdat Janssen als international beter was. Correct me if I'm wrong.
Over Janssen kunnen we nog helemaal niet zeggen of dat een goede clubspeler is. Daarvoor moet hij in Nederland bij de top 2 voetballen. En een interland tegen Engeland B wat er weinig zin in had zegt mij eerlijk gezegd helemaal niets.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Van the man was nog wel net iets meer dan een afmaker maar dat is een andere discussie.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pippo Inzaghi was ook een pure afmaker. Van Nistelrooij ook. Helemaal niets mis met een pure afmaker. Dat je daar in sommige wedstrijden weinig potten mee breekt is evident. Soms vraagt een wedstrijd een andere aanpak.
Jouw post bevatte jouw gekleurde mening om Huntelaar niet te halen bij Ajax omdat Janssen als international beter was. Correct me if I'm wrong.
Over Janssen kunnen we nog helemaal niet zeggen of dat een goede clubspeler is. Daarvoor moet hij in Nederland bij de top 2 voetballen. En een interland tegen Engeland B wat er weinig zin in had zegt mij eerlijk gezegd helemaal niets.
De laatste interlands die ik van Huntelaar heb gezien speelde hij als verkapte targetman, totaal niet scherp ook. Als ik dan Janssen zie die veel frisser staat te ballen (tegen Engeland die al sinds 2013 niet hadden verloren op Wembley, mind you) Dan waag ik op basis van die waarneming inderdaad de toegevoegde waarde van Huntelaar bij Ajax te betwijfelen.Charlie: How's it going in there?
quote:.
Huntelaar is een prima spits hoor, maakt er bij Ajax rustig 25 in een seizoen als hij zou komen, maar Van Nistelrooij was wel echt een veel betere spits.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Haha Ruud was een absolute topspits man. Wordt door vele mancunians beschouwd als beste spits van Manchester ooit.quote:Charlie: How's it going in there?
25?quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..].
Huntelaar is een prima spits hoor, maakt er bij Ajax rustig 25 in een seizoen als hij zou komen, maar Van Nistelrooij was wel echt een veel betere spits.
En daarom kan Huntelaar alleen maar tegenvallen.Charlie: How's it going in there?
Ja, ik weet het, je bent geen fan van Huntelaar.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
25?
En daarom kan Huntelaar alleen maar tegenvallen.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Het zou niet aan Huntelaar liggen maar de onrealistische verwachtingenquote:Op donderdag 31 maart 2016 15:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, je bent geen fan van Huntelaar.
Charlie: How's it going in there?
Milik heeft er al 16 in liggen met nog 6 wedstrijden te gaan. Huntelaar, die veel makkelijker scoort, moet er gewoon 25 kunnen maken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het zou niet aan Huntelaar liggen maar de onrealistische verwachtingenHoeren neuken, nooit meer werken.![]()
In zijn periode bij Heerenveen en PSV was hij veel meer dan een afmaker. Bij ManU heeft hij de pure kunst van het afmaken geleerd. Absolute held was, maar inderdaad een andere discussie.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Van the man was nog wel net iets meer dan een afmaker maar dat is een andere discussie.
De laatste interlands die ik van Huntelaar heb gezien speelde hij als verkapte targetman, totaal niet scherp ook. Als ik dan Janssen zie die veel frisser staat te ballen (tegen Engeland die al sinds 2013 niet hadden verloren op Wembley, mind you) Dan waag ik op basis van die waarneming inderdaad de toegevoegde waarde van Huntelaar bij Ajax te betwijfelen.
Laat ik vooropstellen dat ik denk dat je met Milik een goede spits te pakken hebt en dat ik niet denk dat Huntelaar het er veel beter gaat doen. Maar je afweging waarop je je baseert kan ik moeilijk serieus nemen. "Omdat Huntelaar er in een interland als een zoutzak heeft bijgestaan is hij niet van toegevoegde waarde." "Omdat Janssen in een enkele interland een aardig indruk maakt is Huntelaar niet geschikt." En dat Engeland sinds 2013 niet heeft verloren op Wembley zegt me helemaal niets zonder iets te weten over de tegenstanders. Daarnaast was dit een B-elftal.
Janssen heeft potentie maar dat zal hij eerst moeten laten zien op een hoger niveau. En een oefenwedstrijd schaar ik daar zeker niet onder.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik vrees dat het aanvalsplan teveel aangepast moet worden aan Huntelaar alvorens die echt veel gaat scoren.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Milik heeft er al 16 in liggen met nog 6 wedstrijden te gaan. Huntelaar, die veel makkelijker scoort, moet er gewoon 25 kunnen maken.Charlie: How's it going in there?
In principe zijn we het gewoon eens. Janssen moet het nog laten zien, en de toegevoegde waarde van Huntelaar tov Milik is onduidelijk en discutabel.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In zijn periode bij Heerenveen en PSV was hij veel meer dan een afmaker. Bij ManU heeft hij de pure kunst van het afmaken geleerd. Absolute held was, maar inderdaad een andere discussie.
Laat ik vooropstellen dat ik denk dat je met Milik een goede spits te pakken hebt en dat ik niet denk dat Huntelaar het er veel beter gaat doen. Maar je afweging waarop je je baseert kan ik moeilijk serieus nemen. "Omdat Huntelaar er in een interland als een zoutzak heeft bijgestaan is hij niet van toegevoegde waarde." "Omdat Janssen in een enkele interland een aardig indruk maakt is Huntelaar niet geschikt." En dat Engeland sinds 2013 niet heeft verloren op Wembley zegt me helemaal niets zonder iets te weten over de tegenstanders. Daarnaast was dit een B-elftal.
Janssen heeft potentie maar dat zal hij eerst moeten laten zien op een hoger niveau. En een oefenwedstrijd schaar ik daar zeker niet onder.
Ik greep oranje aan omdat ander referentiemateriaal niet aanwezig is. Dat vind ik zinvoller dan kijken naar 10 jaar geleden, toen Huntelaar nog in Nederland speelde of naar het geval luuk de Jong.
Maar jij bent het met dat kader oneens, dat kan.Charlie: How's it going in there?
Waterreus: ‘Daarmee doe je Cruijff tekort, hij is veel groter dan dat Ajax is;
Na het overlijden van Johan Cruijff vorige week gingen er al veel stemmen op om de voetballegende te eren door de naam van de Amsterdam ArenA te veranderen naar het Johan Cruijff Stadion. Dit plan kende ook bij onder andere de gemeente Amsterdam en de directie van het stadion voorstanders, maar volgens Ronald Waterreus is het geen goed idee om de thuishaven van Ajax te vernoemen naar Cruijff.
“De sentimenten van de Ajax-supporters begrijp ik best. Alleen: ik vind het geen goed plan”, schrijft hij in zijn column in Voetbal International. “Domweg omdat je hem daarmee tekort doet.
De voetballer Cruijff is veel te groot om zijn naam aan de Arena te verbinden. Hij is veel groter dan dat Ajax is. Die club is groot dankzij Cruijff. En niet andersom. De link Cruijff-Arena zie ik daarom niet echt, behalve dan dat hij er soms op de tribune zat om naar Ajax te kijken. Dat stadion heeft amper geschiedenis. En als Cruijff nu iets wél heeft, is het geschiedenis.”
Het lijkt de oud-doelman van PSV wel een goed idee om het Camp Nou naar Cruijff te vernoemen; dat stadion heeft volgens Waterreus veel meer internationale uitstraling dan de ArenA. Hij stelt dat iedereen over de hele wereld Barcelona kent en dat dit een veel betere manier is om de naam Cruijff levend te houden.
Bron
Droeftoetter Waterkneus laat weer van zich horen...![]()
Toen vorig jaar de kantinejuf overleed bij psv schijnt hij ook te hebben gezeg dat ze groter was dan Ajax.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
Na het overlijden van Johan Cruijff vorige week gingen er al veel stemmen op om de voetballegende te eren door de naam van de Amsterdam ArenA te veranderen naar het Johan Cruijff Stadion. Dit plan kende ook bij onder andere de gemeente Amsterdam en de directie van het stadion voorstanders, maar volgens Ronald Waterreus is het geen goed idee om de thuishaven van Ajax te vernoemen naar Cruijff.
“De sentimenten van de Ajax-supporters begrijp ik best. Alleen: ik vind het geen goed plan”, schrijft hij in zijn column in Voetbal International. “Domweg omdat je hem daarmee tekort doet.
De voetballer Cruijff is veel te groot om zijn naam aan de Arena te verbinden. Hij is veel groter dan dat Ajax is. Die club is groot dankzij Cruijff. En niet andersom. De link Cruijff-Arena zie ik daarom niet echt, behalve dan dat hij er soms op de tribune zat om naar Ajax te kijken. Dat stadion heeft amper geschiedenis. En als Cruijff nu iets wél heeft, is het geschiedenis.”
Het lijkt de oud-doelman van PSV wel een goed idee om het Camp Nou naar Cruijff te vernoemen; dat stadion heeft volgens Waterreus veel meer internationale uitstraling dan de ArenA. Hij stelt dat iedereen over de hele wereld Barcelona kent en dat dit een veel betere manier is om de naam Cruijff levend te houden.
Bron
Droeftoetter Waterkneus laat weer van zich horen...![]()
Waterkneus is te klein voor PSVquote:Op donderdag 31 maart 2016 16:15 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Toen vorig jaar de kantinejuf overleed bij psv schijnt hij ook te hebben gezeg dat ze groter was dan Ajax.![]()
Klein stukje van een interview met Tete (door Ajax zelf)Mooi dat hij verwacht nog een aantal wedstrijden te kunnen spelen, al zal het wel meevallen hoe moeilijk het wordt een plekje te veroveren natuurlijkquote:Hoe zien de komende weken er uit?
,,We kijken van dag tot dag of ik geen reactie krijg. Sowieso moet ik eerst een wedstrijd met Jong Ajax spelen. Daar zou ik dit seizoen al heel blij mee zijn. Ik hoop dat ik daarna snel bij de groep zit en mijn plekje bij het eerste weer kan veroveren. Dat laatste gaat wel heel moeilijk worden.”
Heb je nog hoop dit seizoen in Ajax 1 te kunnen spelen?
,,Als het zo door blijft gaan, denk ik wel dat ik fit genoeg ben om dit seizoen nog te spelen. Al is het niet aan mij om te bepalen of ik speel.”Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat een extreem domme reactie is dit zegquote:Op donderdag 31 maart 2016 10:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, zo is het makkelijk praten natuurlijk. Een competitie niet volgen maar wel blind schreeuwen dat ze daar moeten scouten. That's the way ahahahah i like it ahahah
Tududu.
Oh.![]()
Dit moet toch echt wel één van de meest stompzinnige redeneringen zijn die ik ooit gelezen heb. Wanneer er dus een straat, plein, wijk, tunnel, brug, enzovoort wordt vernoemd naar een persoon, dan moeten we voortaan gaan kijken of die persoon niet te groot is voor dat object of die locatie?quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
Bron
Droeftoetter Waterkneus laat weer van zich horen...Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nou, dan heb ik er nog wel1 voor je:quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit moet toch echt wel één van de meest stompzinnige redeneringen zijn die ik ooit gelezen heb. Wanneer er dus een straat, plein, wijk, tunnel, brug, enzovoort wordt vernoemd naar een persoon, dan moeten we voortaan gaan kijken of die persoon niet te groot is voor dat object of die locatie?
Bron![]()
Gewoon Nederland vernoemen naar Johan. JohanCruijffLand <3http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Zelfde laken een pak. Ik verwacht binnenkort een artikel op de Speld waarin één of andere kustexpert zich beklaagd over het gebrek aan statuur van de Rembrandtbrug in Leiden.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik er nog wel1 voor je:
[ afbeelding ]
BronVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Op zich wel een leuk idee maar waarschijnlijk noemt bijna iedereen het dan nog steeds Schipholquote:Op donderdag 31 maart 2016 17:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron![]()
Prima. Dat ding zou naar je vernoemd wordenquote:Op donderdag 31 maart 2016 16:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
Bron
Droeftoetter Waterkneus laat weer van zich horen....
Vernoem dan De Toekomst naar Cruijff.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
De Toekomst gaat over een paar jaar weg..quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Prima. Dat ding zou naar je vernoemd worden.
Vernoem dan De Toekomst naar Cruijff.![]()
Stadion oké maar dit neequote:Op donderdag 31 maart 2016 17:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron
Dan moet je meer aan vOranje Airport of de Ruyter airport denken.
Niet cruijff![]()
![]()
Dan wachten ze een paar jaar tot t nieuwe complex.quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:38 schreef Loserkid het volgende:
[..]
De Toekomst gaat over een paar jaar weg..Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Sjaak Polak Airportquote:Op donderdag 31 maart 2016 18:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stadion oké maar dit nee
Dan moet je meer aan vOranje Airport of de Ruyter airport denken.
Niet cruijff![]()
![]()
Stadhouder Cruijff heeft wel watquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:35 schreef FritzWepper het volgende:
Republiek uitroepen en Johan postuum tot Eeuwig President benoemen![]()
Mensen ff een vraagje, weten jullie waar een compilatie filmpje staat van ajax in de tijd van koeman, met opera achtig muziek? Volgens mij zat er voornamelijk CL wedstrijden in.U mad bro? U jelly?![]()
Er is zo'n site waar echt miljarden filmpjes staan. Kan zo even niet op de naam komen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:51 schreef Guitar93 het volgende:
Mensen ff een vraagje, weten jullie waar een compilatie filmpje staat van ajax in de tijd van koeman, met opera achtig muziek? Volgens mij zat er voornamelijk CL wedstrijden in.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
YouTube.comquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er is zo'n site waar echt miljarden filmpjes staan. Kan zo even niet op de naam komen.![]()
Bazenidee, zo'n website.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wow, kijk daar net zojuist. Goeie shit.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Moet je eens zoeken op sneezing Panda hahhahaquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wow, kijk daar net zojuist. Goeie shit.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Moet je eens zoeken op sneezing Panda hahhaha
Mooi liedje man.![]()
CL seizoen 2002-2003 was dat. Misschien daar FF op zoeken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:51 schreef Guitar93 het volgende:
Mensen ff een vraagje, weten jullie waar een compilatie filmpje staat van ajax in de tijd van koeman, met opera achtig muziek? Volgens mij zat er voornamelijk CL wedstrijden in.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Er staan weer geweldige 1 april grappen rondom Ajax op het internet. Ik lig helemaal dubbel van het lachen hier.![]()
Zoals? Een simpele overwinning op PEC zondag?quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Er staan weer geweldige 1 april grappen rondom Ajax op het internet. Ik lig helemaal dubbel van het lachen hier.
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."![]()
"Ajax gaat wel even makkelijk winnen zondag"quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Er staan weer geweldige 1 april grappen rondom Ajax op het internet. Ik lig helemaal dubbel van het lachen hier.
"PEC gaat geslacht worden door Ajax"
"Ajax zal geen enkele moeite hebben met PEC"
"Ajax gaat simpel kampioen worden"
Inderdaad, hilarische grappen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Mijn gevoel zegt dat ze in Eindhoven toch wat geknakt zijn mentaal, en dan spelen dit soort zaken extra door. Hopelijk leveren ze morgen punten inquote:Op vrijdag 1 april 2016 11:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
Cocu betreurt aanloop naar duel met AZ
Gunstig...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Op basis van de laatste 5 seizoenen zou PSV weer tegen puntverlies aan moeten lopen
2010-2011 AZ - PSV 0-4
2011-2012 AZ - PSV 3-1
2012-2013 AZ - PSV 1-3
2013-2014 AZ - PSV 2-1
2014-2015 AZ - PSV 2-4'Wish I was old and a little sentimental'
Goh, lekkere dooddoener.quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moet Ajax gewoon zelf alle wedstrijden winnen ipv naar PSV kijken!
Anyways, fijn bericht dat Klaassen zondag van de partij is. Knallen nu
'Wish I was old and a little sentimental'
Ja tuurlijk begint het daar mee, maar het is fijner als je concurrent nog een keer morst.quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moet Ajax gewoon zelf alle wedstrijden winnen ipv naar PSV kijken!Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moet Ajax gewoon zelf alle wedstrijden winnen ipv naar PSV kijken!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: