Vooral de backs of mensen die vanaf de back positie komen moeten hem voorgeven op Milik.quote:Op maandag 4 april 2016 10:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
youness ipv fischer is al een grote stap in de goede richting.
wat is fischer toch aan het doen zeg.
Fischer is volgens zichzelf in de vorm van zijn leven.quote:Op maandag 4 april 2016 10:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
youness ipv fischer is al een grote stap in de goede richting.
wat is fischer toch aan het doen zeg.
Had veel potentie hoor, absoluut. Is alleen na zijn blessure volledig het spoor kwijtgeraakt.quote:Op maandag 4 april 2016 10:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Fischer is volgens zichzelf in de vorm van zijn leven.
Gewoon een matige trechtervoetballer
En dat is an sich nog niet zo'n ramp, eigenlijk vrij logisch als je er zo lang uit bent geweest. Maar dan altijd 3 man uit proberen te spelen, ipv gewoon het balletje voor te geven en eerst weer beetje in vorm te komen.quote:Op maandag 4 april 2016 10:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Had veel potentie hoor, absoluut. Is alleen na zijn blessure volledig het spoor kwijtgeraakt.
"Vanuit de basis beginnen" kent hij inderdaad niet.quote:Op maandag 4 april 2016 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dat is an sich nog niet zo'n ramp, eigenlijk vrij logisch als je er zo lang uit bent geweest. Maar dan altijd 3 man uit proberen te spelen, ipv gewoon het balletje voor te geven en eerst weer beetje in vorm te komen.
is allemaal zo moeilijk mogelijk wat hij doet.quote:Op maandag 4 april 2016 11:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
"Vanuit de basis beginnen" kent hij inderdaad niet.
Mag, veel te veel onnodig balverlies, geen fatsoenlijke pass en hij wil alleen maar pingelen met 9 van de 10 keer balverlies.quote:Op maandag 4 april 2016 12:07 schreef GwaiLow het volgende:
Fischer wilt ook zo snel mogelijk weg volgens mij
valt toch wel mee?quote:Op maandag 4 april 2016 12:07 schreef GwaiLow het volgende:
Fischer wilt ook zo snel mogelijk weg volgens mij
hebben wel een tweede spits nodig hoor. Jeugd is er nog neit klaar voor, zivko is afgeschreven en ghazi is geen spits.quote:Op maandag 4 april 2016 12:37 schreef NikeyAjax het volgende:
Kunnen we nu Milik gewoon een kans geven en niet nog een spits halen?
we staan eerste, maar het is nog niet gespeeld.quote:Op maandag 4 april 2016 13:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
En mokkie, worden wij nog steeds geen kampioen?
Klopt, maar ik ben altijd positief gebleven en dat blijf ik want we worden gewoon kampioen!quote:Op maandag 4 april 2016 13:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
we staan eerste, maar het is nog niet gespeeld.
Wat jij negatief gedoe noemt, zie ik vaak als realisme.quote:Op maandag 4 april 2016 13:48 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben altijd positief gebleven en dat blijf ik want we worden gewoon kampioen!
Aan dat negatieve gedoe heb je niks..
quote:Op maandag 4 april 2016 13:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Wat jij negatief gedoe noemt, zie ik vaak als realisme.
Als ze direct uit de competitie genomen worden wel ja. Volgens mij degradeert er dan niemand direct.quote:Op maandag 4 april 2016 14:23 schreef mokkiemok het volgende:
Als Twente maandag echt hun licentie kwijt raakt, lopen we dan 2 punten uit op psv?
is er dit seizoen dan ook geen directe degradatie?
toevallig zit ik zondag bij twente - feyenoord.
kan ik tegen mijn kleinkinderen zeggen dat ik erbij was, de laatste wedstrijd van Twente in het betaalde voetbal.
ik heb ook maanden de gedachte gehad dat het niet zal gebeuren, maar op een gegeven moment kan je er toch niet meer omheen. Ik zie het eigenlijk wel gebeuren maandag.quote:Op maandag 4 april 2016 14:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als ze direct uit de competitie genomen worden wel ja. Volgens mij degradeert er dan niemand direct.
Ik zie het niet gebeuren. wat onwijs hypocriet zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |