abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 april 2016 @ 14:31:10 #101
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_161096567
Riedewald zou binnenkort ook wel eens de training kunnen hervatten, aldus De Boer op de persconferentie

Tete wellicht volgende week al bij de selectie

[ Bericht 21% gewijzigd door Tagliano op 01-04-2016 15:00:06 ]
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_161097446
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moet Ajax gewoon zelf alle wedstrijden winnen ipv naar PSV kijken!
:')
pi_161097467
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 17:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dit moet toch echt wel één van de meest stompzinnige redeneringen zijn die ik ooit gelezen heb. Wanneer er dus een straat, plein, wijk, tunnel, brug, enzovoort wordt vernoemd naar een persoon, dan moeten we voortaan gaan kijken of die persoon niet te groot is voor dat object of die locatie?
Dit.
pi_161097602
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 15:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dit.
maatschappij heeft altijd zo gedaan en zal altijd zo doen. is toch niet nieuw
pi_161097890
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2016 13:38 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Goh, lekkere dooddoener.

Anyways, fijn bericht dat Klaassen zondag van de partij is. Knallen nu :)
Ik hou niet zo van dooddoeners, maar als je met dit schema geen kampioen wordt.. :').
  vrijdag 1 april 2016 @ 15:50:10 #106
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_161098051
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moet Ajax gewoon zelf alle wedstrijden winnen ipv naar PSV kijken!
Dat zijn teksten.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_161098229
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik hou niet zo van dooddoeners, maar als je met dit schema geen kampioen wordt.. :').
PSV zal zich natuurlijk ook afvragen waarom ze met deze selectie 6 potjes voor het einde geen straatlengte voor staan. Bovendien zal er ook een bepaalde druk meespelen bij die jonge gastjes nu het besef er is dat je dit eigenlijk nooit meer weg mag geven. En vanuit dat oogpunt komen er nog een paar valkuilen aan.
pi_161098242
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Eigenlijk wel maar over algemeen is zes wedstrijden winst op rij geen zekerheidje, ook niet tegen mindere tegenstanders. (Als het inderdaad lukt pak je in de laatste 13 wedstrijden 37 punten _O_)
pi_161098294
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 16:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Eigenlijk wel maar over algemeen is zes wedstrijden winst op rij geen zekerheidje, ook niet tegen mindere tegenstanders. (Als het inderdaad lukt pak je in de laatste 13 wedstrijden 37 punten _O_)
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 15:59 schreef Fargo het volgende:

[..]

PSV zal zich natuurlijk ook afvragen waarom ze met deze selectie 6 potjes voor het einde geen straatlengte voor staan. Bovendien zal er ook een bepaalde druk meespelen bij die jonge gastjes nu het besef er is dat je dit eigenlijk nooit meer weg mag geven. En vanuit dat oogpunt komen er nog een paar valkuilen aan.
Ik put genoeg vertrouwen uit de stabiliteit op momenten waar ik dacht dat het mis zou gaan. FC Groningen bijvoorbeeld, PSV uit. Verbazingwekkend strak overeind gebleven.

Verder ben ik dit jaar niet echt onder de indruk van PEC. SC Cambuur, geen woorden aan vuil maken. FC Utrecht is makkelijk lam te leggen aangezien die meer door het centrum spelen waar Ajax defensief heel goed in staat. SC Heerenveen, veel minder dan vorig jaar, hebben wel bewezen dat ze het kunnen tegen een PSV maar moet normaal gesproken ook winst zijn. FC Twente vind ik meer gokkend op individuele bevliegingen van Ziyech, Cabral voornamelijk. De Graafschap, met een beetje geluk ben je daar al kampioen maar normaal gesproken ook geen probleem.

Als je de resultaten tegen vorig jaar afzet, werd er alleen tegen PEC puntenverlies geboekt.
  vrijdag 1 april 2016 @ 16:05:07 #110
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161098307
We moeten niet naar PSV kijken, we moeten uitgaan van onze eigen kracht, vanuit de overtuiging dat wij onoverwinnelijk zijn. Je moet die titel kunnen visualiseren, je moet die schaal zien, en gezamenlijk, met zijn allen, richting dat doel werken. En als je eenmaal in die positieve flow terecht komt dan kunnen we dat doel bereiken. Samen staan we sterk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 1 april 2016 @ 16:06:35 #111
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_161098333
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 16:05 schreef Mani89 het volgende:
We moeten niet naar PSV kijken, we moeten uitgaan van onze eigen kracht, vanuit de overtuiging dat wij onoverwinnelijk zijn. Je moet die titel kunnen visualiseren, je moet die schaal zien, en gezamenlijk, met zijn allen, richting dat doel werken. En als je eenmaal in die positieve flow terecht komt dan kunnen we dat doel bereiken. Samen staan we sterk.
En alle spelers met Johan in hun achterhoofd want deze titel is voor hem dan, het mag en kan niet anders!
  vrijdag 1 april 2016 @ 16:15:37 #112
206322 Seam
Pillz-E
pi_161098507
quote:
letsdoittogether
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_161098674
quote:
Ontroerend mooi.
pi_161098721
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[..]

Ik put genoeg vertrouwen uit de stabiliteit op momenten waar ik dacht dat het mis zou gaan. FC Groningen bijvoorbeeld, PSV uit. Verbazingwekkend strak overeind gebleven.

Verder ben ik dit jaar niet echt onder de indruk van PEC. SC Cambuur, geen woorden aan vuil maken. FC Utrecht is makkelijk lam te leggen aangezien die meer door het centrum spelen waar Ajax defensief heel goed in staat. SC Heerenveen, veel minder dan vorig jaar, hebben wel bewezen dat ze het kunnen tegen een PSV maar moet normaal gesproken ook winst zijn. FC Twente vind ik meer gokkend op individuele bevliegingen van Ziyech, Cabral voornamelijk. De Graafschap, met een beetje geluk ben je daar al kampioen maar normaal gesproken ook geen probleem.

Als je de resultaten tegen vorig jaar afzet, werd er alleen tegen PEC puntenverlies geboekt.
Goede analyse, maar probleem is dat je alle wedstrijden individueel bekijkt ipv de zes als geheel. Er zijn steeds kleine kansen op verliespunten, maar als je die samenvoegt... Ik schat de kans op zes overwinningen op ongeveer 50%. Kans op de titel hoger, want PSV zou ook nog prima punten kunnen verspelen. Zonder Guardado stellen die weinig voor.
pi_161098786
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 15:59 schreef Fargo het volgende:

[..]

Wat een calimeroteksten hier in het Ajax topic. Dit kan toch niet meer mis gaan jongens? Kijk dat schema dan. Dat is gewoon lachwekkend.
pi_161098795
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 16:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Goede analyse, maar probleem is dat je alle wedstrijden individueel bekijkt ipv de zes als geheel. Er zijn steeds kleine kansen op verliespunten, maar als je die samenvoegt... Ik schat de kans op zes overwinningen op ongeveer 50%.
Ik volg je even niet :@.
  vrijdag 1 april 2016 @ 16:34:48 #117
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_161098834
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2016 16:15 schreef Seam het volgende:

[..]

letsdoittogether
#letsdoittogether
  vrijdag 1 april 2016 @ 16:35:39 #118
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_161098852
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 16:31 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Wat een calimeroteksten hier in het Ajax topic. Dit kan toch niet meer mis gaan jongens? Kijk dat schema dan. Dat is gewoon lachwekkend.
Utrecht is alleen altijd billenknijpen.
pi_161098863
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 16:35 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Thuis valt dat al jaren mee.
pi_161098873
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 16:31 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Voor vorig weekend kon het voor PSV ook niet meer misgaan afgaande op de reacties in het PSV-topic. Nagenoeg iedereen dacht dat die dag de titelstrijd beslist zou worden. Kijk hoe het er nu voor staat. Ik zeg ook dat Ajax het nooit meer mag weggeven, maar dan zullen ze er ook niet te licht over moeten denken.
pi_161098897
quote:

[..]

In het recente verleden zou alleen PEC een probleem kunnen vormen, maar die kunnen er niet zoveel van dit seizoen.
pi_161098900
quote:

[..]

Eerlijk gezegd is dat niet de wedstrijd die me nog het meeste zorgen baart. Eerder Twente thuis, met die bevliegingen van Ziyech. Heerenveen uit ook nog misschien...
pi_161098947
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 16:37 schreef Fargo het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd is dat niet de wedstrijd die me nog het meeste zorgen baart. Eerder Twente thuis, met die bevliegingen van Ziyech. Heerenveen uit ook nog misschien...
Heerenveen is een allround middelmatig team. Hun beste spelers steken uiteindelijk ook niet ver boven de rest uit. Tegen de tijd dat Ajax tegen Heerenveen moet, is Kenny Tete ook weer terug bijvoorbeeld.
pi_161098963
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Heerenveen is een allround middelmatig team. Hun beste spelers steken uiteindelijk ook niet ver boven de rest uit. Tegen de tijd dat Ajax tegen Heerenveen moet, is Kenny Tete ook weer terug bijvoorbeeld.
Ik vind Veltman op rb niet minder op dit moment.
  vrijdag 1 april 2016 @ 16:41:37 #125
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_161098969
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Maar is Tete dan wel fit genoeg of in vorm, Veltman doet idd ook aardig daar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')