Ik zet in op 3-1quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ligt tegen PEC op zich wel binnen de mogelijkheden. Ik verwacht een 2-0
Gewoon met 3 goals verschil winnen, sta je op +10 tov PSV. Moet genoeg zijn om met doelsaldo voor te blijven en kun je dus nog een keer gelijk spelen.quote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gewoon met 3 goals verschil winnen, sta je op +10 tov PSV. Moet genoeg zijn om met doelsaldo voor te blijven en kun je dus nog een keer gelijk spelen.
In het ergste geval een gelijkspelletje, maar ik ga uit van een overwinningquote:
Ik denk 1-4. We missen nog de onverwachte afstraffing dit seizoen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In het ergste geval een gelijkspelletje, maar ik ga uit van een overwinning
Laten we dat maar zien als de Europese campagne dit seizoenquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik denk 1-4. We missen nog de onverwachte afstraffing dit seizoen.
Dit PEC stelt echt niks voor joh. In de uitwedstrijd tegen die gasten had Ajax het dit seizoen zo ontzettend makkelijk. 3-0 voor Ajax vanmiddag.quote:Op zondag 3 april 2016 09:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hopelijk heeft Frank een videootje van de bekerfinale laten zien, dat moet onderschatting genoeg kunnen tegengaan.
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 03-04-2016 om 12:16:29Ziggo, adidas en alle andere Ajax-sponsoren stellen vandaag volledige boarding ter beschikking voor eerbetoon Johan Cruijff. #vooraltijdnr14 reageer retweet
Roda uit gaat PSV niet winnen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik zie PSV sowieso geen punten meer verspelen eigenlijk, dus Ajax moet ook alles maar winnen. Op doelsaldo gokken lijkt me niet zo leuk. Zeker omdat Ajax het vaak na een 2-0 voorsprong wel leuk geweest vind.
Oke.quote:Op zondag 3 april 2016 12:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Roda uit gaat PSV niet winnen.
Is uitstekend nieuws, hoe meer training hoe beter voor die jongen op dit momentquote:
Dat winnen ze makkelijk.quote:Op zondag 3 april 2016 12:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Roda uit gaat PSV niet winnen.
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 03-04-2016 om 15:36:01Niet heel veel veranderd. #pantelic #Ajax https://t.co/i8RLG0anuo reageer retweet
Pantelicquote:Op zondag 3 april 2016 15:37 schreef Tagliano het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 03-04-2016 om 15:36:01Niet heel veel veranderd. #pantelic #Ajax https://t.co/i8RLG0anuo reageer retweet
Als die nou even een jaartje of 6 jonger zou zijn (en nog zou spelen) zou hij werkelijk perfect zijn om hem erbij te hebbenquote:Op zondag 3 april 2016 15:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
PantelicLaatste spits die heel het team beter liet spelen
Geweldig aanspeelpunt.
Eenmalig Ziggo vervangen voor Johan Cruijff Foundation zat er niet in?quote:Op zondag 3 april 2016 13:38 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers is de mars te volgen op AT5
Best aardig idee wel. Geen idee waarom dat niet gebeurd is, misschien zijn ze bij Ajax niet op het idee gekomen of wilde Ziggo nietquote:Op zondag 3 april 2016 16:01 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Eenmalig Ziggo vervangen voor Johan Cruijff Foundation zat er niet in?
Vorige wedstrijd wisselt hij nog even af met het hoofd maar dat is ook al niet goedquote:Op zondag 3 april 2016 17:35 schreef PeeJie_ het volgende:
Prima goals, die met het linkerbeen van Milik begint nu wel saai te worden
Bijna, op de latquote:Op zondag 3 april 2016 17:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd wisselt hij nog even af met het hoofd maar dat is ook al niet goed
Jammer dat dat kopballetje er net niet in zat, was wel een heerlijke goals geweest anders.quote:Op zondag 3 april 2016 17:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd wisselt hij nog even af met het hoofd maar dat is ook al niet goed
quote:Op zondag 3 april 2016 17:38 schreef Monolith het volgende:
Het is ook gewoon een prima spits voor Ajax.
Wat vertrouwen kan doen met een spits.quote:Op zondag 3 april 2016 17:38 schreef Monolith het volgende:
Het is ook gewoon een prima spits voor Ajax.
De kwaliteit maar ook de zwakte van Frankquote:Op zondag 3 april 2016 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vertrouwen kan doen met een spits.
Frank die Sigthorsson de voorkeur gaf boven hem
Ik zie hem echt niet doorgroeien naar de Europese top, maar bij Ajax past hij prima.quote:
Milik wordt niet de spits van Real Madrid of Barcelona nee.quote:Op zondag 3 april 2016 17:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie hem echt niet doorgroeien naar de Europese top, maar bij Ajax past hij prima.
Naja hij is heel erg effectief natuurlijk, een spits die makkelijk scoort doet t goed bij iedere club denk ik.quote:Op zondag 3 april 2016 17:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie hem echt niet doorgroeien naar de Europese top, maar bij Ajax past hij prima.
squawka.comquote:Op zondag 3 april 2016 17:45 schreef Loserkid het volgende:
Is er ergens een statistiek van het aantal kansen dat Milik krijgt en hoeveel van die kansen een goal worden?
Dat doet hij al meen ikquote:Op zondag 3 april 2016 17:55 schreef Syntix het volgende:
Milik moet gewoon elke dag 2 uur lang op zijn rechterbeen oefenen, naast de oefeningen die hij al doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |