Goed, dan de trainers. Die worden ook zonder na te denken aangesteld. In de zomer 2014 deed Nuno zijn intrede. Zeer onervaren trainer, maar dat mag de pret niet drukken. Eind november 2015 werd de druk te hevig en stapte hij op. Er moest dus een nieuwe trainer komen. Wat denkt u? Gary Neville werd gekozen omdat hij zo goed kon analyseren bij Sky Sports. Wat een feest.quote:De verhoudingen in Mestalla zijn duidelijk en werden nog maar eens bevestigd door de aankopen die de club deze zomer deed. Als het geen spelers zijn in wie Lim een direct financieel belang heeft, zijn het bijna voetballers die begeleid worden Mendes' managementbureau Gestifute. En soms zelfs allebei tegelijk. Als officieuze technische baas van Los Che laat Mendes Valencia bieden op zijn eigen spelers en bepaalt hij dus zelf zijn provisie. Daarmee is Mendes de eerste zelfvoorzienende zaakwaarnemer ter wereld. In ruil voor de technische macht bij Valencia gaf Mendes aan Lim de waardevolle portretrechten van Cristiano Ronaldo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds de zomer voetbalt ook Raul Garcia, jarenlang steunpilaar op het middenveld van Atletico en wordt nu hevig gemist, bij Bilbao. Acht miljoen euro was de prijs en heeft tot 2019 getekend. Dit jaar wordt hij 30. Hij is een speler die het nodige GIF en winnaarsmentaliteit met zich meebrengt. Best een belangrijke speler voor Bilbao dit seizoen. Het feest werd echter ruw verstoord toen hij begin dit jaar de binnenband van zijn linkerknie scheurde. Hier moest hij vijf wedstrijden toekijken, waar Athletic er maar twee van won. Zegt u maar: best belangrijk. Hij scoorde de vorige week de enige treffer.
Het werd 1-0 voor voor Athletic Bilbao in San Mamés dus Valencia moet zeer op haar hoede zijn voor de treffer van Bilbao. Twee doelpunten verschil winnen is dus het devies. Laten we hopen dat beide ploegen er een dolle show van maken. Dat is immers wat de Europa League is.
Donderdag 17 maart
18:00 Voorbeschouwing op RTL7
19:00 Valencia - Athletic Bilbao
21:05 Manchester United - Liverpool
23:00 Nabeschouwing en alle samenvattingengraag op anoniem
Vooral die Henk inderdaad, meest ergerlijke stukjes ooit.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stuur een tweet naar Henk Hoijtink
Henk Hoijtink heeft een aparte kijk op voetbal, zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vooral die Henk inderdaad, meest ergerlijke stukjes ooit.
Ultieme non-valeur.
Doe er wat aan, jij bent mod.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het persoonlijk extreem vervelend dat mensen voor de fipo hunten. Dat is meer ONZ-niveau.
Alweer strijd in het mod team. Dit gaat niet goed.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het persoonlijk extreem vervelend dat mensen voor de fipo hunten. Dat is meer ONZ-niveau.
Bedankt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Welkom. Wat verwacht jij van deze spannende wedstrijd?
Zijn stukjes zijn al 15 jaar lang even negatief over het Nederlandse voetbal terwijl het pas nu zo slecht is als hij altijd beweerd heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henk Hoijtink heeft een aparte kijk op voetbal, zullen we maar zeggen.
vanaf het volgende topicquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ga ik vanaf het volgende topic er iets aan doen.
Crewbashquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
vanaf het volgende topic
Wat een slappe hap.
Raar dat je dit soort beslissingen niet zelf kan nemen zegquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij durft zijn collega niet aan te pakken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
vanaf het volgende topic
Wat een slappe hap.
Ik ben nu al bezig met de lapoquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Ok volgende topic gaan we allemaal fipo hunten.
Ik stoor me vooral aan zijn stevige obsessie voor Louis van Gaal en zijn volgelingen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn stukjes zijn al 15 jaar lang even negatief over het Nederlandse voetbal terwijl het pas nu zo slecht is als hij altijd beweerd heeft.
Ik vind het sowieso raar dat hij eerst wel de pogingen tot een lapo verwijdert en nu de fipo niet verwijdert.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Raar dat je dit soort beslissingen niet zelf kan nemen zeg
Ik moet nog steeds wennen dat jij niet meer blauw bent.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben nu al bezig met de lapo
''HIER VERDWIJNEN POSTS''quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
vanaf het volgende topic
Wat een slappe hap.
Diegene met de fipo dus de post na de OP moet morgen een UI nemen van Aad de Mos.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Ok volgende topic gaan we allemaal fipo hunten.
#ties4modquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet jij niet crew worden Tiesje?
Zou dit ons af moeten schrikken?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Diegene met de fipo dus de post na de OP moet morgen een UI nemen van Aad de Mos.
Die man was zijn tijd ver ver voor uit.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn stukjes zijn al 15 jaar lang even negatief over het Nederlandse voetbal terwijl het pas nu zo slecht is als hij altijd beweerd heeft.
Ga jij KingRolands fipo's verwijderen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een uitstekend ideequote:Op donderdag 17 maart 2016 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet jij niet crew worden Tiesje?
Me schermquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:25 schreef ReplaR het volgende:
Me scherm springt op en neer, niet te lezen zo
Ja, maar hij schreef wel over zijn eigen tijd, dus het is onzin.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die man was zijn tijd ver ver voor uit.
Volgende topic pas actief. Geen fipo's meer. René is jelly, maar dat wisten we alquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ga jij KingRolands fipo's verwijderen?
Ja mij scherm ook.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:25 schreef ReplaR het volgende:
Me scherm springt op en neer, niet te lezen zo
Oh, jullie functioneren op commando?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgende topic pas actief. Geen fipo's meer. René is jelly, maar dat wisten we al
Ik bepaal zelf wel of ik dat gezellig vind.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:26 schreef Joezi het volgende:
Ik kijk nu ook mee met jullie allen, gezellig
Welkom. United of Liverpool?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:26 schreef Joezi het volgende:
Ahquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Zullen we samen naar het schakelkanaal kijken?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:26 schreef Joezi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zullen we samen naar het schakelkanaal kijken?Kom eens naar dat topic opper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, sorry Stijn.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu is het wel genoeg, jongens en meisjes.
MVG tegen Taylor in een uitverkochte Arena. Prachtig!quote:
Staan ze in Amsterdam Zuid Oost te gooien?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
MVG tegen Taylor in een uitverkochte Arena. Prachtig!
Dit doet hij normaal nooit.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik bied mijn excuses aan voor het wangedrag van GGMM.
Zo heb ik 'm niet opgevoed
Je zegt vaak sorry vandaag.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, sorry Stijn.Alhoewel ik slechts een klein aandeel had in het offtopic-gedeelte bied ik hier toch mijn excuses voor aan.
Zou dit dan de 3e topshow worden? PSV - Atleti, Bayern - Juve en nu..quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu is het wel genoeg, jongens en meisjes.
Vanaf nu noemen wij hem; Truus Excuus.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je zegt vaak sorry vandaag.
Waarvan akte.
Ik vind het tot nu toe ResidentSleeper.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zou dit dan de 3e topshow worden? PSV - Atleti, Bayern - Juve en nu..
Memphisquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:30 schreef GGMM het volgende:
Davy en ik wachten rustig op de invalbeurt van Depay.
Nee please niet doen!quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanaf nu noemen wij hem; Truus Excuus.
Waiting on memphis...quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:30 schreef GGMM het volgende:
Davy en ik wachten rustig op de invalbeurt van Depay.
Dus ook niet die schaatser?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopelijk rent Simba straks het veld op.
(de hond, niet de leeuw uit de tekenfilm)
Ben je jarig?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:30 schreef KingRoland het volgende:
We worden deze week wel getrakteerd.
quote:
twitter:Josesomor26 twitterde op donderdag 17-03-2016 om 16:53:461 año, 260 días, @KNVB @FIFAcom @miseleccionmx no era penal. reageer retweet
Ja maar wel gewoon hier op FOK! dan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn jullie dezelfde dag jarig?
Zo ja, vieren jullie het dan samen?
Leuk feitje: Patrick Kluivert en Ruud van Nistelrooy zijn ook op dezelfde dag jarig.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn jullie dezelfde dag jarig?
Zo ja, vieren jullie het dan samen?
quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk feitje: Patrick Kluivert en Ruud van Nistelrooy zijn ook op dezelfde dag jarig.
Ze vieren het bij Kluivert, zodat Ruud degene is die moet rijden.
Deze zag ik niet aankomen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk feitje: Patrick Kluivert en Ruud van Nistelrooy zijn ook op dezelfde dag jarig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet jouw dag, ondanks je vrolijkheid.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ha ha haquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stop.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben bereid dit toe te geven.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het is niet jouw dag, ondanks je vrolijkheid.
Ha Ha Haquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed accountquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:Josesomor26 twitterde op donderdag 17-03-2016 om 16:53:461 año, 260 días, @KNVB @FIFAcom @miseleccionmx no era penal. reageer retweet
Memphis ookquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben bereid dit toe te geven.
Ach, iedereen heeft wel eens een offday.
Wie is er te gast?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:35 schreef Bolasie het volgende:
Pauw is wel interessant vanavond, laten we hopen dat er geen verlenging komt.
Vluchtelingen zeker ?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:35 schreef Bolasie het volgende:
Dat heb je zelf in de hand.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:35 schreef Bolasie het volgende:
Ik zat achter de inbelverbinding toen FOK! werd opgerichtquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De onwetendheid van een kutnewbie, Wie ben jij?
Ik heb het Messi topic geopend wat heb jij bijgedragen aan FOK? Je moet blij zijn dat ik op je reageer, zodat je nog enige betekenis hebt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De onwetendheid van een kutnewbie, Wie ben jij?
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:35 schreef Bolasie het volgende:
Haxballquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Gea doet me vaak denken aan mezelf toen ik nog haxball speelde
Wauwquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:Josesomor26 twitterde op donderdag 17-03-2016 om 16:53:461 año, 260 días, @KNVB @FIFAcom @miseleccionmx no era penal. reageer retweet
Haha hij gaat pissen tijdens een penalquote:
Nee.quote:
Dit inderdaad. Martial ziet een been in zijn ooghoekje verschijnen en gaat meteen liggen, genot.quote:
Dat zeg jij alleen omdat je voor Feijenoord bent en Daley Blind van Ajax komt.quote:
Vind jij hem goed dan?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zeg jij alleen omdat je voor Feijenoord bent en Daley Blind van Ajax komt.
Lachwekkende scheidsen vanavond.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Martial ziet een been in zijn ooghoekje verschijnen en gaat meteen liggen, genot.
Ja ok daar heb je wel een punt.quote:
ALS EEN GRANAAT GAAT HIJ ERIN!quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:42 schreef PicoMMP het volgende:
Fox verslaggever: "Eigenlijk kan ie er niet in vanaf deze hoek"
Dat zei je moeder gisteren ook
Sowquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:42 schreef PicoMMP het volgende:
Ordinaire grap zegquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:42 schreef PicoMMP het volgende:
Dat is niet je sterkste kant.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:43 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben al een UI aan het zoeken voor KingRoland
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat hij Ariane Grande leuk vindt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:43 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zou een EnzoKnol UI kiezenquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:43 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vind dat ik een mooie UI hebquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet je sterkste kant.
Herkenbaarquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
Van die haartjes aan de rand van je neusgat. Die kunnen zo gemeen pijn doen bij het uittrekken.
Ik laatst echt een haar van 2 á 3 centimeter uit m'n neus gehaald.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
Van die haartjes aan de rand van je neusgat. Die kunnen zo gemeen pijn doen bij het uittrekken.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat KingRoland Enzo Knol HAATquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kom jij opeens op Enzo Knol?
Een tien met een griffelquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
18 karaats
werkelijk schitterend
een 10
Wat is een Enzo Knol?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat KingRoland Enzo Knol HAAT
Ik heb geen frituur pan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga morgenavond eens lekker viesdik frituur eten.
Ik ken serieus alleen hoogbejaarden en turken van boven de 60 die hun oren en neus moeten scheren.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:45 schreef Coco98 het volgende:
Geen neus/oor scheeropzetstuk gebruiken
Ik at gisteren nog heerlijk Belgisch. Bloempanch in Tilquin Quetsch en daarna Konijn in Cantillon Geuze. Genot.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga morgenavond eens lekker viesdik frituur eten.
Omdat die dat nooit doen slimpie.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken serieus alleen hoogbejaarden en turken van boven de 60 die hun oren en neus moeten scheren.
Hij ziet er ook uit als een ajacied.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:46 schreef Scrummie het volgende:
Ik las dat Enzo Knol bij Ajax op bezoek is geweest.
Ben niet zon konijn fan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik at gisteren nog heerlijk Belgisch. Bloempanch in Tilquin Quetsch en daarna Konijn in Cantillon Geuze. Genot.
Jij ook met je UIquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij ziet er ook uit als een ajacied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |