Me schermquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:25 schreef ReplaR het volgende:
Me scherm springt op en neer, niet te lezen zo
Ja, maar hij schreef wel over zijn eigen tijd, dus het is onzin.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die man was zijn tijd ver ver voor uit.
Volgende topic pas actief. Geen fipo's meer. René is jelly, maar dat wisten we alquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ga jij KingRolands fipo's verwijderen?
Ja mij scherm ook.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:25 schreef ReplaR het volgende:
Me scherm springt op en neer, niet te lezen zo
Oh, jullie functioneren op commando?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgende topic pas actief. Geen fipo's meer. René is jelly, maar dat wisten we al
Ik bepaal zelf wel of ik dat gezellig vind.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:26 schreef Joezi het volgende:
Ik kijk nu ook mee met jullie allen, gezellig
Welkom. United of Liverpool?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:26 schreef Joezi het volgende:
Ahquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Zullen we samen naar het schakelkanaal kijken?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:26 schreef Joezi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zullen we samen naar het schakelkanaal kijken?Kom eens naar dat topic opper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |