Ok, ik hoef niet meer te kijken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:07 schreef Scrummie het volgende:
Depay komt er in de 15e minuut in, en scoort 4 keer.
JAAAAAAquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben een gelukkig mens
Oh ja, ik kijk ook.
Overgang van het weer kan een oorzaak zijn. Nu is het zonnig terwijl het wat kouder was de laatste paar weken.quote:
Die Sakho speelt in een camouflageshirt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo denkt dat wij niet zien dat Liverpool in het 'donker' speelt.
Paxcon heeft voor jou(helaas) geen nut meer. Wie moet hij nu dan gelukkig maken?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben een gelukkig mens
Oh ja, ik kijk ook.
Dat is onzin. Het draait allemaal om weerstand.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Overgang van het weer kan een oorzaak zijn. Nu is het zonnig terwijl het wat kouder was de laatste paar weken.
Kracht en gevoel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is onzin. Het draait allemaal om weerstand.
Dat zegt hij toch, stand van het weer.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is onzin. Het draait allemaal om weerstand.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:08 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch, stand van het weer.
Ik kreeg leuke appjesquote:
Het lijkt wel of hij jou en mij op het tweede plan wil zettenquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
JAAAAAA
Paxcon heeft weer eens iets beters te doen
Manchter?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:09 schreef Mani89 het volgende:
Als Manchter wint mogen wij de kop van Fellaini kaalscheren.
Snapte je niet dat daar Manchester hoorde staan? Of wat dacht je wat ik anders bedoelde?quote:
City of United?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Snapte je niet dat daar Manchester hoorde staan? Of wat dacht je wat ik anders bedoelde?
Insinueer je nu dat ik geen leuk persoon ben?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet van jou helaas
Van een leuk persoon.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
VBL / [Europa League] Matchcenterquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
Is niet eens uitverkocht bij de paarswitten.
Dat was absoluut niet de bedoeling.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik geen leuk persoon ben?
quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:12 schreef Coco98 het volgende:
[..]Ah bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Oh.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was absoluut niet de bedoeling.
Dus dat.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
???
jij gaat gewoon United - Liverpool met ons kijken
Je bent niet grappig.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Daar moeten we dus PSV - Ajax bespreken?
Ik betaal niet voor niets veel geld om FOX te zien. Schakelkanaalgenotquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
???
jij gaat gewoon United - Liverpool met ons kijken
Ja leukquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Doe dit niet meer.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Stijn heeft geen probleem met het benoemen van feiten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is wel erg naar om te zeggen hoor.
En ze nemen Ibrahimovic er ook bij, schijnt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
Ongelooflijk dat United serieus denkt aan Mourinho.
Of dat Mourinho serieus denkt aan Unitedquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
Ongelooflijk dat United serieus denkt aan Mourinho.
Log uit.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
De waarheid kan soms hard zijn. Zie PSV.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is wel erg naar om te zeggen hoor.
Als je daarvoor elke keer je excuses aan gaat bieden, blijf je aan de gangquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:16 schreef GGMM het volgende:
Oke, het is duidelijk. Ik was niet grappig.
Sorry mensen!
Ga je je leven beteren?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:16 schreef GGMM het volgende:
Sorry mensen!
Slecht dit hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je het na al die jaren eindelijk door?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:16 schreef GGMM het volgende:
Sorry mensen!
Wat lees jij voor oude kranten?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vers van de pers: GGMM blijkt niet grappig te zijn
Ik had al mijn vermoedensquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vers van de pers: GGMM blijkt niet grappig te zijn
Dan loopt dit topic wat uitquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je daarvoor elke keer je excuses aan gaat bieden, blijf je aan de gang
Misschien wel de beste oude krant van Nederlandquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat lees jij voor oude kranten?
Dit is waarom ik niet geslaagd ben als cabaretier.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan loopt dit topic wat uit
Borderline gedrag. Eng.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:17 schreef Sked het volgende:
Ik zie dat Stijn weer een nieuwe UI heeft
Ik hou mijn conclusies maar voor me
Een trouwe lezer?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien wel de beste oude krant van Nederland
ga jij nou ook meedoen met die gekkigheidquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is waarom ik niet geslaagd ben als cabaretier.
Af en toe. Omdat ik weet dat johannes dat zo leuk vindt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
ga jij nou ook meedoen met die gekkigheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon zelfs je zus achter de piano er niet om lachen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is waarom ik niet geslaagd ben als cabaretier.
Ik was altijd ontevreden over het sport katern.quote:
Nee, die kende ze al.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kon zelfs je zus achter de piano er niet om lachen?
GGMM heeft een zus?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Ik was altijd ontevreden over het sport katern.
Nee, die kende ze al.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Stuur een tweet naar Henk Hoijtinkquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Dat soort figuren hebben sowieso geen humor (om te lachen).quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er schijnen users te zijn die deze 1-2'tjes niet leuk vinden
Sommige users vinden het zelfs triestquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er schijnen users te zijn die deze 1-2'tjes niet leuk vinden
Je kunt ook kijken naar het schakelkanaalquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat de loting spannender wordt dan deze wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |