Goed, dan de trainers. Die worden ook zonder na te denken aangesteld. In de zomer 2014 deed Nuno zijn intrede. Zeer onervaren trainer, maar dat mag de pret niet drukken. Eind november 2015 werd de druk te hevig en stapte hij op. Er moest dus een nieuwe trainer komen. Wat denkt u? Gary Neville werd gekozen omdat hij zo goed kon analyseren bij Sky Sports. Wat een feest.quote:De verhoudingen in Mestalla zijn duidelijk en werden nog maar eens bevestigd door de aankopen die de club deze zomer deed. Als het geen spelers zijn in wie Lim een direct financieel belang heeft, zijn het bijna voetballers die begeleid worden Mendes' managementbureau Gestifute. En soms zelfs allebei tegelijk. Als officieuze technische baas van Los Che laat Mendes Valencia bieden op zijn eigen spelers en bepaalt hij dus zelf zijn provisie. Daarmee is Mendes de eerste zelfvoorzienende zaakwaarnemer ter wereld. In ruil voor de technische macht bij Valencia gaf Mendes aan Lim de waardevolle portretrechten van Cristiano Ronaldo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds de zomer voetbalt ook Raul Garcia, jarenlang steunpilaar op het middenveld van Atletico en wordt nu hevig gemist, bij Bilbao. Acht miljoen euro was de prijs en heeft tot 2019 getekend. Dit jaar wordt hij 30. Hij is een speler die het nodige GIF en winnaarsmentaliteit met zich meebrengt. Best een belangrijke speler voor Bilbao dit seizoen. Het feest werd echter ruw verstoord toen hij begin dit jaar de binnenband van zijn linkerknie scheurde. Hier moest hij vijf wedstrijden toekijken, waar Athletic er maar twee van won. Zegt u maar: best belangrijk. Hij scoorde de vorige week de enige treffer.
Het werd 1-0 voor voor Athletic Bilbao in San Mamés dus Valencia moet zeer op haar hoede zijn voor de treffer van Bilbao. Twee doelpunten verschil winnen is dus het devies. Laten we hopen dat beide ploegen er een dolle show van maken. Dat is immers wat de Europa League is.
Donderdag 17 maart
18:00 Voorbeschouwing op RTL7
19:00 Valencia - Athletic Bilbao
21:05 Manchester United - Liverpool
23:00 Nabeschouwing en alle samenvattingen
Ja.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar die Neville is daar serieus aangesteld omdat hij zo goed kon analyseren?
Vriendje van de eigenaarquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze vonden dit een grappig fragmentquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Werkt als afwashulp bij den Ouden Belgquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:39 schreef Mani89 het volgende:
Wat zou er zijn geworden van die kut Hai?
Weer een verlenging.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu is het wel leuk geworden door de 2-1 van Bilbao.
Vriendje van de eigenaar. Ze bezitten gezamenlijk aandelen van een club in Engelandquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Salford Cityquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vriendje van de eigenaar. Ze bezitten gezamenlijk aandelen van een club in Engeland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Salford City
http://www.dailymail.co.u(...)man-Karen-Baird.htmlKaren moet wel heel rijk zijn zou ik haar overwegen, wat jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag wasmiddel gekocht, Robijn.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karen moet wel heel rijk zijn zou ik haar overwegen, wat jij?
Jazeker, na dagenlang plat te hebben gelegen met griep.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
Fijn dat je weer eens het huis uit bent geweest.
OW 5 MINUTEN DAT IS BEST VEELquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Koert geeft mij iets té enthousiast commentaar.
Oei, dat is naar.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker, na dagenlang plat te hebben gelegen met griep.
Ik ging lekker tekeer ja. Diarree ook, niet normaal. Wc pot vol hoor. Leek wel chocoladevla.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, dat is naar.
Hopelijk heb je niet te veel gekotst.
Als je dat tegelijkertijd hebt is dat wel extreem kut ja.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ging lekker tekeer ja. Diarree ook, niet normaal. Wc pot vol hoor. Leek wel chocoladevla.
Ja vervelend is dat. Zit je dan als stereo toren op het toilet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dat tegelijkertijd hebt is dat wel extreem kut ja.
Ik weet nog dat ik net boven de pot hing om te kotsen totdat ik me realiseerde dat de diarree eerder was. Gelukkig was ik net op tijd zeg.
Haha.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toevallig hadden we het net over kots en diarree.
Deze logica ontgaat mij.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toevallig hadden we het net over kots en diarree.
Athletic had er in de eerste wedstrijd al vier moeten maken.quote:
Fuck, nu je editte is het niet meer grappig.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat is minder dan een mm!
oke jongens kop hem maar in.
Dat zei je moeder ook tegen mij vannacht.quote:
Dat zou kunnenquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Athletic had er in de eerste wedstrijd al vier moeten maken.
Vroeger vond ik dat maar wat spannend.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn vriendin zapt naar Temptation Island.
Wat zich hier afspeelt nu...... het houdt niet op....
Wat een kansloze kutshow is dat.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toen ik 12 was vond ik dat ook wel geinig jaquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dat maar wat spannend.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een kansloze kutshow is dat.
Nu doet zelfs een snuffmovie niks meer met je.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, 15 jaar geleden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Echt héquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een kansloze kutshow is dat.
Dat is niet zo lang geledenquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen ik 12 was vond ik dat ook wel geinig ja
Nu kom ik aan mijn trekken met rally's van Donald Trump.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu doet zelfs een snuffmovie niks meer met je.
Ik denk dat we de mening van bianconeri al wel kennen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoor net dat het voor het eerst in jaren is dat er geen Italiaanse club in de kwartfinale zit van een Europees toernooi. Ben benieuwd naar de mening van die "Italiaanse" idioten hier.
Napoli en Juventus hadden wel zeer lastige lotingen dus dit vind ik een jammerlijke sneer.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoor net dat het voor het eerst in jaren is dat er geen Italiaanse club in de kwartfinale zit van een Europees toernooi. Ben benieuwd naar de mening van die "Italiaanse" idioten hier.
Ik vind het makkelijk dit op de loting af te schuiven.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Napoli en Juventus hadden wel zeer lastige lotingen dus dit vind ik een jammerlijke sneer.
RIP Italiaans voetbal.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
Waar jij je broekje allemaal omlaag voor trekt, ongekend!quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:00 schreef KingRoland het volgende:
Ik sta achter een stunt, dus sta ik achter Louis.
Ik ben gewoon pro-Louis. Ik vind al dat gehaat op hem ook lachwekkend. Louis is gewoon net als Sierd. Je moet er gewoon keihard om lachen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:00 schreef KingRoland het volgende:
Waarom vinden mensen deze man leuk? Wat een tyfusmongool zeg.quote:
Jij bent ziek in je hoofd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:00 schreef KingRoland het volgende:
Ga jij eens poepen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar jij je broekje allemaal omlaag voor trekt, ongekend!
quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom vinden mensen deze man leuk? Wat een tyfusmongool zeg.
Ik heb toen ik ziek was afgelopen dagen echt ziekelijk veel gescheten. Dat heb ik net besproken met GGMM. Ik ben weer helemaal leeg.quote:
Ik hou wel van een stunt op deze heerlijke donderdagavond.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij bent ziek in je hoofd.
Juichen voor dit United
Ok, deal. Ik kies altijd goede UI'squote:Op donderdag 17 maart 2016 21:01 schreef KingRoland het volgende:
Als United wint dan mag Opperkleurder volgende week een UI voor mij uitkiezen(tijdsduur: 1 week)
JAAAAAAAAquote:
Precies, niets mis mee met lachen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon pro-Louis. Ik vind al dat gehaat op hem ook lachwekkend. Louis is gewoon net als Sierd. Je moet er gewoon keihard om lachen.
FOX Sports 10quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
Is Shaktar - Anderlecht ergens te zien?
Was nu maar in Brussel gebleven.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
Is Shaktar - Anderlecht ergens te zien?
Hahaquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:01 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop dat Liverpool klopp krijgt.
En als Liverpool wint mogen we voor jou een UI uitkiezen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ok, deal. Ik kies altijd goede UI's
Neenquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En als Liverpool wint mogen we voor jou een UI uitkiezen.
Nogal eufemistisch uitgedrukt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopp is een energiek mens. Wat een schande zeg.
Ik hoop op pingels.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hou wel van een stunt op deze heerlijke donderdagavond.
Dan kiezen we gewoon een ass-gape.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:01 schreef KingRoland het volgende:
Als United wint dan mag Opperkleurder volgende week een UI voor mij uitkiezen(tijdsduur: 1 week)
Was het zo erg dat je een soort slijmerige diarree kreeg? Want dat is niet fijn ouwe boef.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb toen ik ziek was afgelopen dagen echt ziekelijk veel gescheten. Dat heb ik net besproken met GGMM. Ik ben weer helemaal leeg.
Voetbal is oorlogquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Liverpool speelt in een IS outfit.
Bij jou is het toch altijd pringleavondquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn zeg. Donderdagavond = pingelavond.
1-1quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sked, wat is jouw voorspelling voor United - Liverpool?
Was gewoon een goede buikgriep. Op gegeven moment vreet je niks meer en heb je zoveel gescheten dat je dan maar iets wat op water lijkt gaat poepen. Prettig was andersquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was het zo erg dat je een soort slijmerige diarree kreeg? Want dat is niet fijn ouwe boef.
Aldus dit bericht.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al jouw berichten hier zijn nergens op gebaseerd.
alweer ziek?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga zo nog een heerlijk zwaar paracetamolletje nemen en dan zone ik zo na de eerste helft lekker uit.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al jouw berichten hier zijn nergens op gebaseerd.
Dat poept zo raar als je op kontwaterniveau zit, je anus schiet dan iedere keer dicht want zo hoort 't niet te voelenquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was gewoon een goede buikgriep. Op gegeven moment vreet je niks meer en heb je zoveel gescheten dat je dan maar iets wat op water lijkt gaat poepen. Prettig was anders
Ja, fijn is dat.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat poept zo raar als je op kontwaterniveau zit, je anus schiet dan iedere keer dicht want zo hoort 't niet te voelen.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De uitschakeling van PSV valt zwaar.
Ok, ik hoef niet meer te kijken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:07 schreef Scrummie het volgende:
Depay komt er in de 15e minuut in, en scoort 4 keer.
JAAAAAAquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben een gelukkig mens
Oh ja, ik kijk ook.
Overgang van het weer kan een oorzaak zijn. Nu is het zonnig terwijl het wat kouder was de laatste paar weken.quote:
Die Sakho speelt in een camouflageshirt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo denkt dat wij niet zien dat Liverpool in het 'donker' speelt.
Paxcon heeft voor jou(helaas) geen nut meer. Wie moet hij nu dan gelukkig maken?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben een gelukkig mens
Oh ja, ik kijk ook.
Dat is onzin. Het draait allemaal om weerstand.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Overgang van het weer kan een oorzaak zijn. Nu is het zonnig terwijl het wat kouder was de laatste paar weken.
Kracht en gevoel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is onzin. Het draait allemaal om weerstand.
Dat zegt hij toch, stand van het weer.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is onzin. Het draait allemaal om weerstand.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:08 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch, stand van het weer.
Ik kreeg leuke appjesquote:
Het lijkt wel of hij jou en mij op het tweede plan wil zettenquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
JAAAAAA
Paxcon heeft weer eens iets beters te doen
Manchter?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:09 schreef Mani89 het volgende:
Als Manchter wint mogen wij de kop van Fellaini kaalscheren.
Snapte je niet dat daar Manchester hoorde staan? Of wat dacht je wat ik anders bedoelde?quote:
City of United?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Snapte je niet dat daar Manchester hoorde staan? Of wat dacht je wat ik anders bedoelde?
Insinueer je nu dat ik geen leuk persoon ben?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet van jou helaas
Van een leuk persoon.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
VBL / [Europa League] Matchcenterquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
Is niet eens uitverkocht bij de paarswitten.
Dat was absoluut niet de bedoeling.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik geen leuk persoon ben?
quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:12 schreef Coco98 het volgende:
[..]Ah bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Oh.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was absoluut niet de bedoeling.
Dus dat.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
???
jij gaat gewoon United - Liverpool met ons kijken
Je bent niet grappig.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Daar moeten we dus PSV - Ajax bespreken?
Ik betaal niet voor niets veel geld om FOX te zien. Schakelkanaalgenotquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
???
jij gaat gewoon United - Liverpool met ons kijken
Ja leukquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Doe dit niet meer.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Stijn heeft geen probleem met het benoemen van feiten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is wel erg naar om te zeggen hoor.
En ze nemen Ibrahimovic er ook bij, schijnt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
Ongelooflijk dat United serieus denkt aan Mourinho.
Of dat Mourinho serieus denkt aan Unitedquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
Ongelooflijk dat United serieus denkt aan Mourinho.
Log uit.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
De waarheid kan soms hard zijn. Zie PSV.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is wel erg naar om te zeggen hoor.
Als je daarvoor elke keer je excuses aan gaat bieden, blijf je aan de gangquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:16 schreef GGMM het volgende:
Oke, het is duidelijk. Ik was niet grappig.
Sorry mensen!
Ga je je leven beteren?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:16 schreef GGMM het volgende:
Sorry mensen!
Slecht dit hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je het na al die jaren eindelijk door?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:16 schreef GGMM het volgende:
Sorry mensen!
Wat lees jij voor oude kranten?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vers van de pers: GGMM blijkt niet grappig te zijn
Ik had al mijn vermoedensquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vers van de pers: GGMM blijkt niet grappig te zijn
Dan loopt dit topic wat uitquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je daarvoor elke keer je excuses aan gaat bieden, blijf je aan de gang
Misschien wel de beste oude krant van Nederlandquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat lees jij voor oude kranten?
Dit is waarom ik niet geslaagd ben als cabaretier.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan loopt dit topic wat uit
Borderline gedrag. Eng.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:17 schreef Sked het volgende:
Ik zie dat Stijn weer een nieuwe UI heeft
Ik hou mijn conclusies maar voor me
Een trouwe lezer?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien wel de beste oude krant van Nederland
ga jij nou ook meedoen met die gekkigheidquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is waarom ik niet geslaagd ben als cabaretier.
Af en toe. Omdat ik weet dat johannes dat zo leuk vindt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
ga jij nou ook meedoen met die gekkigheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon zelfs je zus achter de piano er niet om lachen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is waarom ik niet geslaagd ben als cabaretier.
Ik was altijd ontevreden over het sport katern.quote:
Nee, die kende ze al.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kon zelfs je zus achter de piano er niet om lachen?
GGMM heeft een zus?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Ik was altijd ontevreden over het sport katern.
Nee, die kende ze al.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Stuur een tweet naar Henk Hoijtinkquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Dat soort figuren hebben sowieso geen humor (om te lachen).quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er schijnen users te zijn die deze 1-2'tjes niet leuk vinden
Sommige users vinden het zelfs triestquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er schijnen users te zijn die deze 1-2'tjes niet leuk vinden
Je kunt ook kijken naar het schakelkanaalquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat de loting spannender wordt dan deze wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |