Vriendje van de eigenaar. Ze bezitten gezamenlijk aandelen van een club in Engelandquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar die Neville is daar serieus aangesteld omdat hij zo goed kon analyseren?
Salford Cityquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vriendje van de eigenaar. Ze bezitten gezamenlijk aandelen van een club in Engeland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Salford City
http://www.dailymail.co.u(...)man-Karen-Baird.htmlKaren moet wel heel rijk zijn zou ik haar overwegen, wat jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag wasmiddel gekocht, Robijn.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karen moet wel heel rijk zijn zou ik haar overwegen, wat jij?
Jazeker, na dagenlang plat te hebben gelegen met griep.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
Fijn dat je weer eens het huis uit bent geweest.
OW 5 MINUTEN DAT IS BEST VEELquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Koert geeft mij iets té enthousiast commentaar.
Oei, dat is naar.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker, na dagenlang plat te hebben gelegen met griep.
Ik ging lekker tekeer ja. Diarree ook, niet normaal. Wc pot vol hoor. Leek wel chocoladevla.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, dat is naar.
Hopelijk heb je niet te veel gekotst.
Als je dat tegelijkertijd hebt is dat wel extreem kut ja.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ging lekker tekeer ja. Diarree ook, niet normaal. Wc pot vol hoor. Leek wel chocoladevla.
Ja vervelend is dat. Zit je dan als stereo toren op het toilet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dat tegelijkertijd hebt is dat wel extreem kut ja.
Ik weet nog dat ik net boven de pot hing om te kotsen totdat ik me realiseerde dat de diarree eerder was. Gelukkig was ik net op tijd zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |