Snapte je niet dat daar Manchester hoorde staan? Of wat dacht je wat ik anders bedoelde?quote:
City of United?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Snapte je niet dat daar Manchester hoorde staan? Of wat dacht je wat ik anders bedoelde?
Insinueer je nu dat ik geen leuk persoon ben?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet van jou helaas
Van een leuk persoon.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
VBL / [Europa League] Matchcenterquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
Is niet eens uitverkocht bij de paarswitten.
Dat was absoluut niet de bedoeling.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik geen leuk persoon ben?
quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:12 schreef Coco98 het volgende:
[..]Ah bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Oh.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was absoluut niet de bedoeling.
Dus dat.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
???
jij gaat gewoon United - Liverpool met ons kijken
Je bent niet grappig.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Daar moeten we dus PSV - Ajax bespreken?
Ik betaal niet voor niets veel geld om FOX te zien. Schakelkanaalgenotquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
???
jij gaat gewoon United - Liverpool met ons kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |