Ik heb toen ik ziek was afgelopen dagen echt ziekelijk veel gescheten. Dat heb ik net besproken met GGMM. Ik ben weer helemaal leeg.quote:
Ik hou wel van een stunt op deze heerlijke donderdagavond.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij bent ziek in je hoofd.
Juichen voor dit United
Ok, deal. Ik kies altijd goede UI'squote:Op donderdag 17 maart 2016 21:01 schreef KingRoland het volgende:
Als United wint dan mag Opperkleurder volgende week een UI voor mij uitkiezen(tijdsduur: 1 week)
JAAAAAAAAquote:
Precies, niets mis mee met lachen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon pro-Louis. Ik vind al dat gehaat op hem ook lachwekkend. Louis is gewoon net als Sierd. Je moet er gewoon keihard om lachen.
FOX Sports 10quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
Is Shaktar - Anderlecht ergens te zien?
Was nu maar in Brussel gebleven.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
Is Shaktar - Anderlecht ergens te zien?
Hahaquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:01 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop dat Liverpool klopp krijgt.
En als Liverpool wint mogen we voor jou een UI uitkiezen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ok, deal. Ik kies altijd goede UI's
Neenquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En als Liverpool wint mogen we voor jou een UI uitkiezen.
Nogal eufemistisch uitgedrukt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopp is een energiek mens. Wat een schande zeg.
Ik hoop op pingels.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hou wel van een stunt op deze heerlijke donderdagavond.
Dan kiezen we gewoon een ass-gape.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:01 schreef KingRoland het volgende:
Als United wint dan mag Opperkleurder volgende week een UI voor mij uitkiezen(tijdsduur: 1 week)
Was het zo erg dat je een soort slijmerige diarree kreeg? Want dat is niet fijn ouwe boef.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb toen ik ziek was afgelopen dagen echt ziekelijk veel gescheten. Dat heb ik net besproken met GGMM. Ik ben weer helemaal leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |