Ik heb toen ik ziek was afgelopen dagen echt ziekelijk veel gescheten. Dat heb ik net besproken met GGMM. Ik ben weer helemaal leeg.quote:
Ik hou wel van een stunt op deze heerlijke donderdagavond.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij bent ziek in je hoofd.
Juichen voor dit United
Ok, deal. Ik kies altijd goede UI'squote:Op donderdag 17 maart 2016 21:01 schreef KingRoland het volgende:
Als United wint dan mag Opperkleurder volgende week een UI voor mij uitkiezen(tijdsduur: 1 week)
JAAAAAAAAquote:
Precies, niets mis mee met lachen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon pro-Louis. Ik vind al dat gehaat op hem ook lachwekkend. Louis is gewoon net als Sierd. Je moet er gewoon keihard om lachen.
FOX Sports 10quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
Is Shaktar - Anderlecht ergens te zien?
Was nu maar in Brussel gebleven.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
Is Shaktar - Anderlecht ergens te zien?
Hahaquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:01 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop dat Liverpool klopp krijgt.
En als Liverpool wint mogen we voor jou een UI uitkiezen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ok, deal. Ik kies altijd goede UI's
Neenquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En als Liverpool wint mogen we voor jou een UI uitkiezen.
Nogal eufemistisch uitgedrukt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopp is een energiek mens. Wat een schande zeg.
Ik hoop op pingels.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hou wel van een stunt op deze heerlijke donderdagavond.
Dan kiezen we gewoon een ass-gape.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:01 schreef KingRoland het volgende:
Als United wint dan mag Opperkleurder volgende week een UI voor mij uitkiezen(tijdsduur: 1 week)
Was het zo erg dat je een soort slijmerige diarree kreeg? Want dat is niet fijn ouwe boef.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb toen ik ziek was afgelopen dagen echt ziekelijk veel gescheten. Dat heb ik net besproken met GGMM. Ik ben weer helemaal leeg.
Voetbal is oorlogquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Liverpool speelt in een IS outfit.
Bij jou is het toch altijd pringleavondquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn zeg. Donderdagavond = pingelavond.
1-1quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sked, wat is jouw voorspelling voor United - Liverpool?
Was gewoon een goede buikgriep. Op gegeven moment vreet je niks meer en heb je zoveel gescheten dat je dan maar iets wat op water lijkt gaat poepen. Prettig was andersquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was het zo erg dat je een soort slijmerige diarree kreeg? Want dat is niet fijn ouwe boef.
Aldus dit bericht.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al jouw berichten hier zijn nergens op gebaseerd.
alweer ziek?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga zo nog een heerlijk zwaar paracetamolletje nemen en dan zone ik zo na de eerste helft lekker uit.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al jouw berichten hier zijn nergens op gebaseerd.
Dat poept zo raar als je op kontwaterniveau zit, je anus schiet dan iedere keer dicht want zo hoort 't niet te voelenquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was gewoon een goede buikgriep. Op gegeven moment vreet je niks meer en heb je zoveel gescheten dat je dan maar iets wat op water lijkt gaat poepen. Prettig was anders
Ja, fijn is dat.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat poept zo raar als je op kontwaterniveau zit, je anus schiet dan iedere keer dicht want zo hoort 't niet te voelen.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De uitschakeling van PSV valt zwaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |