Ik heb geen frituur pan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga morgenavond eens lekker viesdik frituur eten.
Ik ken serieus alleen hoogbejaarden en turken van boven de 60 die hun oren en neus moeten scheren.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:45 schreef Coco98 het volgende:
Geen neus/oor scheeropzetstuk gebruiken
Ik at gisteren nog heerlijk Belgisch. Bloempanch in Tilquin Quetsch en daarna Konijn in Cantillon Geuze. Genot.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga morgenavond eens lekker viesdik frituur eten.
Omdat die dat nooit doen slimpie.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken serieus alleen hoogbejaarden en turken van boven de 60 die hun oren en neus moeten scheren.
Hij ziet er ook uit als een ajacied.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:46 schreef Scrummie het volgende:
Ik las dat Enzo Knol bij Ajax op bezoek is geweest.
Ben niet zon konijn fan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik at gisteren nog heerlijk Belgisch. Bloempanch in Tilquin Quetsch en daarna Konijn in Cantillon Geuze. Genot.
Jij ook met je UIquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij ziet er ook uit als een ajacied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |