Dit inderdaad. Martial ziet een been in zijn ooghoekje verschijnen en gaat meteen liggen, genot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg jij alleen omdat je voor Feijenoord bent en Daley Blind van Ajax komt.quote:
Vind jij hem goed dan?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zeg jij alleen omdat je voor Feijenoord bent en Daley Blind van Ajax komt.
Lachwekkende scheidsen vanavond.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Martial ziet een been in zijn ooghoekje verschijnen en gaat meteen liggen, genot.
Ja ok daar heb je wel een punt.quote:
ALS EEN GRANAAT GAAT HIJ ERIN!quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:42 schreef PicoMMP het volgende:
Fox verslaggever: "Eigenlijk kan ie er niet in vanaf deze hoek"
Dat zei je moeder gisteren ook
Sowquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:42 schreef PicoMMP het volgende:
Ordinaire grap zegquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:42 schreef PicoMMP het volgende:
Dat is niet je sterkste kant.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:43 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben al een UI aan het zoeken voor KingRoland
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat hij Ariane Grande leuk vindt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:43 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zou een EnzoKnol UI kiezenquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:43 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vind dat ik een mooie UI hebquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet je sterkste kant.
Herkenbaarquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
Van die haartjes aan de rand van je neusgat. Die kunnen zo gemeen pijn doen bij het uittrekken.
Ik laatst echt een haar van 2 á 3 centimeter uit m'n neus gehaald.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
Van die haartjes aan de rand van je neusgat. Die kunnen zo gemeen pijn doen bij het uittrekken.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat KingRoland Enzo Knol HAATquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kom jij opeens op Enzo Knol?
Een tien met een griffelquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
18 karaats
werkelijk schitterend
een 10
Wat is een Enzo Knol?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat KingRoland Enzo Knol HAAT
Ik heb geen frituur pan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga morgenavond eens lekker viesdik frituur eten.
Ik ken serieus alleen hoogbejaarden en turken van boven de 60 die hun oren en neus moeten scheren.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:45 schreef Coco98 het volgende:
Geen neus/oor scheeropzetstuk gebruiken
Ik at gisteren nog heerlijk Belgisch. Bloempanch in Tilquin Quetsch en daarna Konijn in Cantillon Geuze. Genot.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga morgenavond eens lekker viesdik frituur eten.
Omdat die dat nooit doen slimpie.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken serieus alleen hoogbejaarden en turken van boven de 60 die hun oren en neus moeten scheren.
Hij ziet er ook uit als een ajacied.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:46 schreef Scrummie het volgende:
Ik las dat Enzo Knol bij Ajax op bezoek is geweest.
Ben niet zon konijn fan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik at gisteren nog heerlijk Belgisch. Bloempanch in Tilquin Quetsch en daarna Konijn in Cantillon Geuze. Genot.
Jij ook met je UIquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij ziet er ook uit als een ajacied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |