quote:
twitter:Josesomor26 twitterde op donderdag 17-03-2016 om 16:53:461 año, 260 días, @KNVB @FIFAcom @miseleccionmx no era penal. reageer retweet
Ja maar wel gewoon hier op FOK! dan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn jullie dezelfde dag jarig?
Zo ja, vieren jullie het dan samen?
Leuk feitje: Patrick Kluivert en Ruud van Nistelrooy zijn ook op dezelfde dag jarig.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn jullie dezelfde dag jarig?
Zo ja, vieren jullie het dan samen?
quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk feitje: Patrick Kluivert en Ruud van Nistelrooy zijn ook op dezelfde dag jarig.
Ze vieren het bij Kluivert, zodat Ruud degene is die moet rijden.
Deze zag ik niet aankomen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk feitje: Patrick Kluivert en Ruud van Nistelrooy zijn ook op dezelfde dag jarig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet jouw dag, ondanks je vrolijkheid.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ha ha haquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stop.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben bereid dit toe te geven.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het is niet jouw dag, ondanks je vrolijkheid.
Ha Ha Haquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed accountquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:Josesomor26 twitterde op donderdag 17-03-2016 om 16:53:461 año, 260 días, @KNVB @FIFAcom @miseleccionmx no era penal. reageer retweet
Memphis ookquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben bereid dit toe te geven.
Ach, iedereen heeft wel eens een offday.
Wie is er te gast?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:35 schreef Bolasie het volgende:
Pauw is wel interessant vanavond, laten we hopen dat er geen verlenging komt.
Vluchtelingen zeker ?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:35 schreef Bolasie het volgende:
Dat heb je zelf in de hand.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:35 schreef Bolasie het volgende:
Ik zat achter de inbelverbinding toen FOK! werd opgerichtquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De onwetendheid van een kutnewbie, Wie ben jij?
Ik heb het Messi topic geopend wat heb jij bijgedragen aan FOK? Je moet blij zijn dat ik op je reageer, zodat je nog enige betekenis hebt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De onwetendheid van een kutnewbie, Wie ben jij?
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:35 schreef Bolasie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |