Staan ze in Amsterdam Zuid Oost te gooien?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
MVG tegen Taylor in een uitverkochte Arena. Prachtig!
Dit doet hij normaal nooit.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik bied mijn excuses aan voor het wangedrag van GGMM.
Zo heb ik 'm niet opgevoed
Je zegt vaak sorry vandaag.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, sorry Stijn.Alhoewel ik slechts een klein aandeel had in het offtopic-gedeelte bied ik hier toch mijn excuses voor aan.
Zou dit dan de 3e topshow worden? PSV - Atleti, Bayern - Juve en nu..quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu is het wel genoeg, jongens en meisjes.
Vanaf nu noemen wij hem; Truus Excuus.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je zegt vaak sorry vandaag.
Waarvan akte.
Ik vind het tot nu toe ResidentSleeper.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zou dit dan de 3e topshow worden? PSV - Atleti, Bayern - Juve en nu..
Memphisquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:30 schreef GGMM het volgende:
Davy en ik wachten rustig op de invalbeurt van Depay.
Nee please niet doen!quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanaf nu noemen wij hem; Truus Excuus.
Waiting on memphis...quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:30 schreef GGMM het volgende:
Davy en ik wachten rustig op de invalbeurt van Depay.
Dus ook niet die schaatser?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopelijk rent Simba straks het veld op.
(de hond, niet de leeuw uit de tekenfilm)
Ben je jarig?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:30 schreef KingRoland het volgende:
We worden deze week wel getrakteerd.
quote:
twitter:Josesomor26 twitterde op donderdag 17-03-2016 om 16:53:461 año, 260 días, @KNVB @FIFAcom @miseleccionmx no era penal. reageer retweet
Ja maar wel gewoon hier op FOK! dan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn jullie dezelfde dag jarig?
Zo ja, vieren jullie het dan samen?
Leuk feitje: Patrick Kluivert en Ruud van Nistelrooy zijn ook op dezelfde dag jarig.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn jullie dezelfde dag jarig?
Zo ja, vieren jullie het dan samen?
quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk feitje: Patrick Kluivert en Ruud van Nistelrooy zijn ook op dezelfde dag jarig.
Ze vieren het bij Kluivert, zodat Ruud degene is die moet rijden.
Deze zag ik niet aankomen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk feitje: Patrick Kluivert en Ruud van Nistelrooy zijn ook op dezelfde dag jarig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet jouw dag, ondanks je vrolijkheid.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ha ha haquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stop.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |