weleens in de apenheulquote:Op zondag 13 maart 2016 19:03 schreef Sapstengel het volgende:
Wie is hier wel eens geweest?
https://www.facebook.com/CLUBBLU/photos_stream
Inb4 McNulty
ben jij dat rechts op die plaatje vriendquote:Op zondag 13 maart 2016 19:21 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
lekker met je bodywarmer of leren jas de club in
als je er maar swag uitziet toch
Maar goed dat jij homo bent en niet kan discrimineren anders was dit banwaardig.quote:Op zondag 13 maart 2016 19:06 schreef Beach het volgende:
[..]
weleens in de apenheul
die fotos lijken daar verdacht veel op
rustig maar was een grapjequote:Op zondag 13 maart 2016 19:16 schreef Ethanolic het volgende:
Beach vriend wat begin jij zuur te worden? Ga ff liften ofzo?
Wie als gymaapmascotte dan?quote:
Whahah echt hequote:Op zondag 13 maart 2016 19:21 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft die OD gezet?quote:
Gewoon BCAA en beetje sauna ja togquote:Op zondag 13 maart 2016 19:53 schreef Klokov het volgende:
Bicep tear, kan zijn gains niet vasthouden die jongen.
vind je dat srs een goede chick? :squote:Op zondag 13 maart 2016 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahah echt he
Ergste wat ik een keer zag was in een buitenzwembad. Iedereen in zwembroek en bikini, komen er twee van die swagboys met hun vrienden chillen gewoon in lange broek en bontkraag jas
Wel goede chicks in die club man
[ afbeelding ]
omdat je dik bentquote:Op zondag 13 maart 2016 20:29 schreef smegmanus het volgende:
Hoezo? Mijn UI staat in de OP. Ik heb mijn strepen verdiend hier maat.
Je verward mij met je moeder maat.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
omdat je dik bent
bolle
laat je tiete rolle
quote:
pff echt spannende race, mooie baan ook welquote:
Ik weet gewoon dat ze stinken.quote:Op zondag 13 maart 2016 19:21 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 maart 2016 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik vind je gewoon geen plezierig persoontje. Ik wil je tips niet, thanks tho.
gewoon minder vreten fattieboyquote:Op zondag 13 maart 2016 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik vind je gewoon geen plezierig persoontje. Ik wil je tips niet, thanks tho.
quote:Op zondag 13 maart 2016 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga je elders inlikken vieze stalkert.
faja is lekkerquote:Op zondag 13 maart 2016 21:28 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb Fajahs boek besteld, maakt dit mij een sukkel
quote:Op zondag 13 maart 2016 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mattie, heb je Fajah weleens gezien?
Ja idd, stel je voor dat ik tips van een ander wil volgen. Het is ook makkelijker om iemand de grond in te boren als ze het probeertquote:Op zondag 13 maart 2016 21:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
faja is lekker
maar goed, wel voor schut dat je het zelf niet kan
meten op de mm 55 cm koudquote:Op zondag 13 maart 2016 21:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
maatje wat mete je biceps momenteel? ?
https://www.instagram.com(...)killerbodymotivationquote:Op zondag 13 maart 2016 21:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit vind ik niet zo mooi
vieze opgespoten titten gadverdamme zou me dooie hond er af trappen
nou vieze blubberkont die nog net niet wegdrijftquote:Op zondag 13 maart 2016 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)killerbodymotivation
kquote:Op zondag 13 maart 2016 21:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nou vieze blubberkont die nog net niet wegdrijft
gore tato over de rug
lelijk haar lijkt net stro
zou haar boek enkel kopen om ritueel te verbranden
ja als dat je streven is stop er dan maar mee want dan gaat het toch niks wordenquote:
quote:Op zondag 13 maart 2016 21:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nou vieze blubberkont die nog net niet wegdrijft
gore tato over de rug
lelijk haar lijkt net stro
zou haar boek enkel kopen om ritueel te verbranden
quote:Op zondag 13 maart 2016 21:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja als dat je streven is stop er dan maar mee want dan gaat het toch niks worden
daarnaast denk ik dat jij morgen alweer een goor stuk kapsalon in je meuk mikt
Ik eet nooit kapsalon, dat bevat 2000 kcal en tig veel koolhydraten wat ik best zonde vind.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja als dat je streven is stop er dan maar mee want dan gaat het toch niks worden
Er zit aardig wat koolhydraten in patat. Daarnaast is het niet goed voor mijn bloedsuikerspiegel.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:57 schreef Faeroer het volgende:
Ja in die saus en kaas zitten echt veel koolhydraten
Heeft geen invloed op hoe mensen al naar je keken.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:28 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2016 20:24 schreef smegmanus het volgende:
Nu ik geen mod meer ben heb ik besloten dat dit mijn nieuwe hangout wordt.
Ja, maar die steekt er meer moeite in dan de meeste mensen in dit topic, laat staan jou. Verder vind ik het persoonlijk niet heel speciaal.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mattie, heb je Fajah weleens gezien?
Deze suggestie is volgens mij al een paar keer voorbij gekomen.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:16 schreef Dimachaerus het volgende:
ga eens weg uit deze topicje anders ?
Als jij ontmaagd bent. Dus ben er nog wel jaar of 40..quote:Op zondag 13 maart 2016 22:16 schreef Dimachaerus het volgende:
ga eens weg uit deze topicje anders ?
We shall see snoezepoesquote:Op zondag 13 maart 2016 22:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heeft geen invloed op hoe mensen al naar je keken.
[..]
[..]
Ja, maar die steekt er meer moeite in dan de meeste mensen in dit topic, laat staan jou. Verder vind ik het persoonlijk niet heel speciaal.
Jij bent zeker zo'n salafist of PKK gekkiequote:Op zondag 13 maart 2016 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij niet sws. Moslims mogen niet naar vrouwen kijken remember?
ja idd manquote:Op zondag 13 maart 2016 22:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n salafist of PKK gekkie
je hebt op je strepen gestaan, dat is heel wat anders.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:29 schreef smegmanus het volgende:
Zou jij wel open relatie doen?quote:Op zondag 13 maart 2016 23:02 schreef Sapstengel het volgende:
Programma op tlc nu over open relaties
Komt niet door het boek hoor.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:28 schreef Stimorol- het volgende:
Links toch veel lekkerder.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)killerbodymotivation
ayyyyquote:Op zondag 13 maart 2016 21:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hoeveelheid kcals varieert echt enorm hoor.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik eet nooit kapsalon, dat bevat 2000 kcal en tig veel koolhydraten wat ik best zonde vind.
Volgens mij probeer jij al jaren niks.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja idd, stel je voor dat ik tips van een ander wil volgen. Het is ook makkelijker om iemand de grond in te boren als ze het probeert
Alles aan deze post is sick.quote:Op maandag 14 maart 2016 04:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Volgens mij probeer jij al jaren niks.
Mja nu heb je het boek dus gaat het wel lukken.
Kop als een trekhaakquote:Op zondag 13 maart 2016 21:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
faja is lekker
maar goed, wel voor schut dat je het zelf niet kan
Lekker manquote:
trekhaak zou ik niet zeggenquote:Op maandag 14 maart 2016 08:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Kop als een trekhaak
Vieze tattoo
Zou wel raken though
Dat is wel een baan waar je je hoofd erbij moet houdenquote:Op maandag 14 maart 2016 10:39 schreef seto het volgende:
henk is enforcer geworden bij de mocro mafia
Dat is close met die auto.quote:Op maandag 14 maart 2016 10:34 schreef Beach het volgende:
https://fat.gfycat.com/BrokenUnimportantClam.webm
hey dima
kun je hier aub meer over vertellen?quote:Op maandag 14 maart 2016 10:47 schreef BeamofLight het volgende:
Fripsel heeft van t weekend haar date geskwiert
Ja, ze willen niet van mij af denk ik zo.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
je hebt op je strepen gestaan, dat is heel wat anders.
En je bent nog steeds blauw
quote:Op maandag 14 maart 2016 11:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
kun je hier aub meer over vertellen?
quote:Op maandag 14 maart 2016 00:06 schreef Fripsel het volgende:
Fijn weekend weer gehad bij m'n date![]()
Ik ben vandaag achter iets (voor hem vermoedelijk een stuk minder) fantastisch gekomen
![]()
Even in de stad geweest omdat ik naar een voorjaarsjasje wilde kijken. En hij is leukKijkt wel met je mee, maar loopt niet als een zoutzak achter je aan en verdwijnt zelf ook meteen maar in een kleedhokje.
![]()
![]()
Post de inhoud van mijn notes. Denk dat ze dan je superpowers wel weghalen.quote:Op maandag 14 maart 2016 11:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja, ze willen niet van mij af denk ik zo.
Alleen vriendinnen betalen niet voor je.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:01 schreef fathank het volgende:
met je wijf gaan shoppen
Dat doet ze maar met vriendinnen.
vind wel beetje raar dat je haar posts in een ander topic leest en er dan hier over komt roddelenquote:
ditquote:
ayyyyyquote:Op maandag 14 maart 2016 12:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen vriendinnen betalen niet voor je.
Ik maak vast screenshots.quote:Op maandag 14 maart 2016 11:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Post de inhoud van mijn notes. Denk dat ze dan je superpowers wel weghalen.
wat gebeurt er nou ? hij mist gewoon compleet die bocht ofwatquote:Op maandag 14 maart 2016 10:34 schreef Beach het volgende:
https://fat.gfycat.com/BrokenUnimportantClam.webm
hey dima
echte succubusquote:Op maandag 14 maart 2016 12:05 schreef Dimachaerus het volgende:
ik vind fripsel zo een naar meisje echt
hij heeft de quote melding erin laten staan hoor ;squote:Op maandag 14 maart 2016 12:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
vind wel beetje raar dat je haar posts in een ander topic leest en er dan hier over komt roddelen
beetje een stimorol actie
bovendien wil ze met die opmerking zooooooo graag dat iemand vraagt: ooohhhh wat dan...???quote:Op maandag 14 maart 2016 12:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hij heeft de quote melding erin laten staan hoor ;s
is niet roddelen dus
Echt he, ben je wel erge beta.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
ayyyyy
Stel je voor. Je wijfje heeft al een "echte" vriend die alles voor d'r betaalt, en dan ga jij nog shit voor haar kopen. Echt voor schut.
mag ik vragen als jij jalours bentquote:Op maandag 14 maart 2016 12:05 schreef Dimachaerus het volgende:
ik vind fripsel zo een naar meisje echt
doet me denken aan waar jij pas mee kwam GFE kopenquote:Op maandag 14 maart 2016 12:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt he, ben je wel erge beta.
Is net als bij camgirls en twitch meisjes die krijgen ook honderden euro in donaties terwijl ze vaak gewoon vriend hebben. Inb4 IrCute.
Klopt. Mits je vriendin geen open relatie heeft.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:14 schreef Questular het volgende:
Af en toe shoppen met je vriendin is niks mis mee.
hij is homotje vriend :squote:Op maandag 14 maart 2016 12:16 schreef Ethanolic het volgende:
frank underwood heeft ook open relatie
ghehe, echt iiieeeeeddddeeeerrrrreeeeeen denkt omfg want een droeftoeter en dat is t dus ook gewoon echtquote:Op maandag 14 maart 2016 12:16 schreef seto het volgende:
is toch chill als je open relatie hebt en thuis depressief alles onder zit te kotsen dat je vriendin gewoon even met een andere gozer leuke dingen kan gaan doen?
toch?
bron???quote:Op maandag 14 maart 2016 12:16 schreef seto het volgende:
is toch chill als je open relatie hebt en thuis depressief alles onder zit te kotsen dat je vriendin gewoon even met een andere gozer leuke dingen kan gaan doen?
toch?
precies, nog een ander onderhouden erbij. Waarom niet?quote:Op maandag 14 maart 2016 12:23 schreef Questular het volgende:
Wie zegt niet dat die vriend net zo veel buiten de deur bezig is? Leven en laten leven jatoch?
Wat denk je zelf; als je beta genoeg bent om iemand anders je vriendin te laten neuken denk jij dan dat hij zelf ook iemand erbij heeft?quote:Op maandag 14 maart 2016 12:23 schreef Questular het volgende:
Wie zegt niet dat die vriend net zo veel buiten de deur bezig is? Leven en laten leven jatoch?
Dan is het treurig.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:24 schreef seto het volgende:
zij heeft zelf bevestigd dat hij voornamelijk thuis zit
Ja denk het ookquote:Op maandag 14 maart 2016 04:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Volgens mij probeer jij al jaren niks.
Mja nu heb je het boek dus gaat het wel lukken.
ditquote:Op maandag 14 maart 2016 12:36 schreef fathank het volgende:
Vooral treurig om je complete persoonlijke leven online te knallen, inclusief de misère van een ander.
Is Weissman depressief?quote:Op maandag 14 maart 2016 12:16 schreef seto het volgende:
toch?
quote:
op valentijnsdag was ze lekker bij dr date blijven slapen.....quote:
Serieus? Dat is wel echt sickeningquote:Op maandag 14 maart 2016 13:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
op valentijnsdag was ze lekker bij dr date blijven slapen.....
vond die post wel echt kk hard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je hier meer over vertellen?quote:
Dit meen je nietquote:Op maandag 14 maart 2016 13:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
ayyyyyyyyyquote:Op maandag 14 maart 2016 13:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 09:58 schreef Fripsel het volgende:
Mijn date is een kopje thee aan het zetten terwijl ik wakker zit te worden.![]()
Heel fijn weekend weer
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik plak al sinds m'n 13e aan mijn vrienden dat was voor mij ook echt wel een reden om op "avontuur" te willen.
ayyyyquote:Op maandag 14 maart 2016 15:14 schreef Deuce92 het volgende:
Mag ook een kerel zijn, zo te horen hoef je de persoon in kwestie toch niet te neuken.
sowquote:
Ben je in Cross Club geweest?quote:Op maandag 14 maart 2016 15:28 schreef no1uknow het volgende:
gewoon een 2-day hangover van weekendje Praag, shit zeg
Waar ben je allemaal geweest? Zeker Roxy en Upstairs of hoe dat heette. Dik spacende technotoko's.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:28 schreef no1uknow het volgende:
gewoon een 2-day hangover van weekendje Praag, shit zeg
quote:
Nee, hoewel die Cross Club er wel nice uitziet. Roxy wilden we wel heen maar dat was helemaal aan de andere kant van het centrum en al hele dagen hoerenveel gelopen. Een van de organisatoren wilde hier naartoe http://www.karlovylazne.cz/en/quote:Op maandag 14 maart 2016 15:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar ben je allemaal geweest? Zeker Roxy en Upstairs of hoe dat heette. Dik spacende technotoko's.
waren er nog beetje chicks bij die drum n bassquote:Op maandag 14 maart 2016 15:33 schreef Sapstengel het volgende:
Je hebt ook nog die dik grote vlakbij de Karelsbrug maar die was best schraal toen ik er was.
Ja die dus idd, Karlovy Lazne.
Cross Club is best cool, goede events ook en beetje zo'n underground sfeer. Toen ik er was veel drum n bass en dubstep. Ben toen in een week denk ik 5 avonden daar geweest. Zelfs de week erna nog twee keer vanuit Polen erheen gereden voor een nachtje stappen
heb me uitstekend vermaaktquote:Op maandag 14 maart 2016 15:34 schreef Ethanolic het volgende:
Ja dat is die 5 floor discotheek. Fucking gaar is dieKarlovy Lazne.
Toen ik er was idd best veel alternatieve chicks, maar niet van die zieke alto's. Wel gewoon leuke meisjes.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:36 schreef seto het volgende:
[..]
waren er nog beetje chicks bij die drum n bass
ik ga nooit meer naar drum n bass omdat er alleen lelijke alto wijven rondliepen
Damn. Ziet er wel dope uit.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:32 schreef no1uknow het volgende:
Een van de organisatoren wilde hier naartoe http://www.karlovylazne.cz/en/
Beetje Fripselachtig?quote:Op maandag 14 maart 2016 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Toen ik er was idd best veel alternatieve chicks, maar niet van die zieke alto's. Wel gewoon leuke meisjes.
nope, we zijn maar 1 avond uitgegaan snapjequote:Op maandag 14 maart 2016 15:39 schreef Ethanolic het volgende:
Ben je ook op die techno woonboot geweest? Daar is thuishaven niets bij wat betreft drugsgebruik
James Dean zeker?quote:Op maandag 14 maart 2016 15:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nope, we zijn maar 1 avond uitgegaan snapje
voor de rest alleen maar kroegen, we waren met 12 man
Ik ben daar op mijn 17de geweest, toen keek ik mijn ogen uit. Vorig jaar was ik er, wat een zaadtent. Stonk overal, duur, irritante mensen.quote:
Ik weet niet hoe alternatief zij is. Maar gewoon wat je in Nederland waarschijnlijk ook op die feestjes ziet, of op Lowlands.quote:
Zo'n vrouw daar bij de garderobe werd kaolo boos op mij omdat ik geen fooi gaf. M'n pinpas was geblokkeerd omdat ik bij een shady pinautomaat had gepind en wilde liever alle cash wat ik nog had uitgeven aan bier.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben daar op mijn 17de geweest, toen keek ik mijn ogen uit. Vorig jaar was ik er, wat een zaadtent. Stonk overal, duur, irritante mensen.
quote:Op maandag 14 maart 2016 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Maar gewoon wat je in Nederland waarschijnlijk ook op die feestjes ziet, of op Lowlands.
Wheheh, ach zolang het niet van die extreme toverfiguren zijn die je ziet op de fantasy fair vind ik het prima.quote:
Whahaquote:Op maandag 14 maart 2016 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo'n vrouw daar bij de garderobe werd kaolo boos op mij omdat ik geen fooi gaf. M'n pinpas was geblokkeerd omdat ik bij een shady pinautomaat had gepind en wilde liever alle cash wat ik nog had uitgeven aan bier.
ahjoh deze mannen kunnen niet een beetje vrouw met blauw haar aan sap, trek het je niet aanquote:Op maandag 14 maart 2016 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wheheh, ach zolang het niet van die extreme toverfiguren zijn die je ziet op de fantasy fair vind ik het prima.
Nouja alleen maar meer blauw haar voor ons tochquote:Op maandag 14 maart 2016 15:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ahjoh deze mannen kunnen niet een beetje vrouw met blauw haar aan sap, trek het je niet aan
Do you even spiegelbeeld?quote:Op maandag 14 maart 2016 15:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
vriend die stempel klopt toch niet
zou spiegelbeeld moeten zijn
maar alleen de N is dat
Nogal, ja.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:28 schreef Stimorol- het volgende:
Bij sommige gyms liggen die inbussleutels (want die bedoel je) gewoon bij de dumbbells.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kun je die moeren waar je dumbbell mee aandraait ook ergens los kopen?
mja ik vind het gewoon niet zoquote:Op maandag 14 maart 2016 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wheheh, ach zolang het niet van die extreme toverfiguren zijn die je ziet op de fantasy fair vind ik het prima.
Vrij vertaald: ik kon geen vrije hoer vinden en ik moest van mijn cashgeld af.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo'n vrouw daar bij de garderobe werd kaolo boos op mij omdat ik geen fooi gaf. M'n pinpas was geblokkeerd omdat ik bij een shady pinautomaat had gepind en wilde liever alle cash wat ik nog had uitgeven aan bier.
ja maarquote:Op maandag 14 maart 2016 15:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nogal, ja.
Gewoon:
- hard trainen in een goede, motiverende gym;
- goed (als in gezond / de juiste dingen) eten;
- goed slapen (genoeg en regelmatig).
Niet meer, niet minder. Geheel gratis advies.
Brotip: je kleding niet bij de Primark of H&M kopen.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
WhahaJa mooi altijd. Toen ik in januari in Krakow was ook nog een vechtpartij bij een garderobe meegemaakt tussen twee dikke Polen. Volgens mij had de één de jas van de ander ofzo.
Denk dat het gewoon zo'n vernederingscuck is en die Fripsel met date gewoon lekker strapon chocolade prins treintje haha ja tog latersquote:
quote:Op maandag 14 maart 2016 12:36 schreef fathank het volgende:
Vooral treurig om je complete persoonlijke leven online te knallen, inclusief de misère van een ander.
Mjah heb het ook niet zo meer op die hardcore alto's of kunstacademie figuren.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:56 schreef seto het volgende:
[..]
mja ik vind het gewoon niet zo
laatste keer dat ik naar zo'n feest ging zag ik onderweg paar leuke meiden lopen maar die bleken natuurlijk ergens anders heen te gaan
eenmaal op dat feest stond ik weer tussen allemaal mensen die eruit zagen alsof ze net een huis gekraakt hadden :s
Wat heeft dit nou weer met mijn verhaal te maken? Echt mijn hemeltje.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Brotip: je kleding niet bij de Primark of H&M kopen.
Het maakt nogal wat uit of je wat bereikt hebt afgezien van je relatievorm of dat je denkt wat te kunnen bereiken met een open relatie (afgezien van een SOA).quote:Op maandag 14 maart 2016 12:16 schreef Ethanolic het volgende:
frank underwood heeft ook open relatie
Waar train je?quote:Op zondag 13 maart 2016 21:28 schreef Stimorol- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op maandag 14 maart 2016 16:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waar train je?Ik wil hier wel serieus reageren, maar krijg dan toch weer stomme hatelijke opmerkijngen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2016 16:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waar train je?Dat is precies wat mensen die je gaan stalken of opzoeken altijd zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
reageer dfan nietquote:Op maandag 14 maart 2016 16:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil hier wel serieus reageren, maar krijg dan toch weer stomme hatelijke opmerkijngen.
"train je daar alleen?"quote:Op maandag 14 maart 2016 16:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is precies wat mensen die je gaan stalken of opzoeken altijd zeggen.
ik ben juist een hele rustige jongenquote:Op maandag 14 maart 2016 16:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude, jij moet je sperma echt eens dumpen. Je komt erg gefrustreerd over.
Doe eens lief tegen mij.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik ben juist een hele rustige jongen
Nee, ik beslis wel voor jou. Ga maar even stil zijn, Pietertje.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat maak ik godverdomme zelf wel uit
En dan op de parkeerplaats wachten tot je na de training naar huis gaat en stiekem achtervolgen met de auto.quote:
bek dicht bollequote:Op maandag 14 maart 2016 16:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik beslis wel voor jou. Ga maar even stil zijn, Pietertje.
quote:
Zo, dat raakt mij echt hoor. Heb je andere woorden in jouw vocabulaire of was dit het weer een beetje?quote:
Zeg dan in welke stad je woont, doe ik enige suggesties en dan kun je zelf nagaan in hoeverre je op de juiste plek traint. Zonder dat maagden, mannen met een volle zak of ik je komen stalken.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil hier wel serieus reageren, maar krijg dan toch weer stomme hatelijke opmerkijngen.
Ik doe thuis blogilates.Kun je ajb eersr een video bekijken en dan pas zeiken.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zeg dan in welke stad je woont, doe ik enige suggesties en dan kun je zelf nagaan in hoeverre je op de juiste plek traint. Zonder dat maagden, mannen met een volle zak of ik je komen stalken.
Wat praat jij slecht over Beach? Beach is een man met een langetermijnstrategie. Wij zullen hem nog hard nodig hebben.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:26 schreef seto het volgende:
allemaal rustige jongens hier toch
behalve beach en faeroer
Precies genoeg, schatje.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:40 schreef kaasplankje het volgende:
Nee hier zal je het mee moeten doen.
Even gekeken. Als je toch zonodig thuis wil blijven: doe dan Zuska Light.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doe thuis blogilates.Kun je ajb eersr een video bekijken en dan pas zeiken.
KOM VECHTEN DANquote:Op maandag 14 maart 2016 16:43 schreef Eleiko het volgende:
Mijn diagnose m.b.t. de frustiereacties hier is dat het voorjaar in de lucht hangt en er een aantal te lui zijn om te gaan trainen en dan maar aan de AAS gegaan zijn in de hoop dat het nog wat wordt voor de komende zomer.
ja tochquote:Op maandag 14 maart 2016 16:44 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat praat jij slecht over Beach? Beach is een man met een langetermijnstrategie. Wij zullen hem nog hard nodig hebben.
De enige met een lange termijn strategie hier is Klokov.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:44 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat praat jij slecht over Beach? Beach is een man met een langetermijnstrategie. Wij zullen hem nog hard nodig hebben.
Klinkt als een Oost Europese pornosterquote:Op maandag 14 maart 2016 16:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Even gekeken. Als je toch zonodig thuis wil blijven: doe dan Zuska Light.
mmmquote:Op maandag 14 maart 2016 16:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klinkt als een Oost Europese pornoster
Ow dit lijkt er wel op zie ik. Ik vind dat bubbly hoeregezeik van die Aziaat fijn,quote:Op maandag 14 maart 2016 16:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Even gekeken. Als je toch zonodig thuis wil blijven: doe dan Zuska Light.
Nee hoor, gewoon bulken tot 2018 en dan cutten tot 2018 juni.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
De enige met een lange termijn strategie hier is Klokov.
Zo kreunt ze welquote:Op maandag 14 maart 2016 16:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klinkt als een Oost Europese pornoster
Bulken-cutten is achterhaald.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:47 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon bulken tot 2018 en dan cutten tot 2018 juni.
wrm zou ik naar harige harry luistere??quote:Op maandag 14 maart 2016 16:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bulken-cutten is achterhaald.
Zie column Harry de Jonge in de Muscle&Fitness.
Mwah, ben wel tevreden tot nu toe. Wat raad jij aan dan?quote:Op maandag 14 maart 2016 16:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bulken-cutten is achterhaald.
Zie column Harry de Jonge in de Muscle&Fitness.
Ze klinkt ook zo met dat accent. Wel stijfje gekregenquote:
Dat is echt fantastisch!quote:Op maandag 14 maart 2016 16:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze klinkt ook zo met dat accent. Wel stijfje gekregen
Volgens mij wordt dat gewoon door zo'n Japanse robot neergezet die dan weer verder vliegerdtquote:Op maandag 14 maart 2016 16:52 schreef seto het volgende:
hey dat afgehakte hoofd in amsterdam he
hoe zouden ze nou besluiten wie dat ding naar buiten draagt en neer moet leggen? lootjes trekken?
Die zie ik niet meer... gelukkig.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey smeg heeft een TR je hierheen gelokt
Haha, nee.quote:Op maandag 14 maart 2016 17:33 schreef Ethanolic het volgende:
je bent nog altijd een koala blaue dus opdondere
quote:
Kun je hier meer over vertellen?quote:Op zondag 13 maart 2016 20:29 schreef smegmanus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
je hebt zijn anus getongt?quote:Op maandag 14 maart 2016 17:56 schreef smegmanus het volgende:
Adblocker heb ik niet nodig, ik krijg een levenslang gratis abonnement van Danny vanwege bewezen diensten.
quote:
Rot op homoquote:Op maandag 14 maart 2016 18:02 schreef smegmanus het volgende:
Wel grappig dat er hier mensen zijn die 'diensten' linken aan anus tongen.
Best wel gay.
Ha ha ha ha.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Rot op homo
Hebben er al eens eerder zo één weggepest. Kijk maar uit.
Man ik zou willen dat mijn pener dat ijsje was...quote:
Aan wie refereer je, Angel?quote:Op maandag 14 maart 2016 18:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Rot op homo
Hebben er al eens eerder zo één weggepest. Kijk maar uit.
Bruin en met een rare vorm?quote:Op maandag 14 maart 2016 18:05 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ha ha ha ha.
[..]
Man ik zou willen dat mijn pener dat ijsje was...
Oprotten Kanovinnie, jij breekt al je beloftes. Hier gaat mijn bloed van koken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Hey man, alles goed?quote:Op maandag 14 maart 2016 18:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Oprotten Kanovinnie, jij breekt al je beloftes. Hier gaat mijn bloed van koken.
Ja, eigenlijk wel, en met jou?quote:
Ja, wel prima.quote:
Liever blank.quote:
mag ik vragen als wie jij mot voorstellenquote:Op maandag 14 maart 2016 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, wel prima.
Beetje zuipen, beetje stelen. Je kent het wel.
Nee.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mag ik vragen als wie jij mot voorstellen
Nee.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij zo een trui hebt?
[ afbeelding ]
mooie truitje vriendquote:Op maandag 14 maart 2016 18:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij zo een trui hebt?
[ afbeelding ]
WOWquote:
Nee, sorry. Dit ken ik niet. Ben toch verdomme geen mogool.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, wel prima.
Beetje zuipen, beetje stelen. Je kent het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |