Nogal, ja.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:28 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb Fajahs boek besteld, maakt dit mij een sukkel
Bij sommige gyms liggen die inbussleutels (want die bedoel je) gewoon bij de dumbbells.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kun je die moeren waar je dumbbell mee aandraait ook ergens los kopen?
mja ik vind het gewoon niet zoquote:Op maandag 14 maart 2016 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wheheh, ach zolang het niet van die extreme toverfiguren zijn die je ziet op de fantasy fair vind ik het prima.
Vrij vertaald: ik kon geen vrije hoer vinden en ik moest van mijn cashgeld af.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo'n vrouw daar bij de garderobe werd kaolo boos op mij omdat ik geen fooi gaf. M'n pinpas was geblokkeerd omdat ik bij een shady pinautomaat had gepind en wilde liever alle cash wat ik nog had uitgeven aan bier.
ja maarquote:Op maandag 14 maart 2016 15:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nogal, ja.
Gewoon:
- hard trainen in een goede, motiverende gym;
- goed (als in gezond / de juiste dingen) eten;
- goed slapen (genoeg en regelmatig).
Niet meer, niet minder. Geheel gratis advies.
Brotip: je kleding niet bij de Primark of H&M kopen.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
WhahaJa mooi altijd. Toen ik in januari in Krakow was ook nog een vechtpartij bij een garderobe meegemaakt tussen twee dikke Polen. Volgens mij had de één de jas van de ander ofzo.
Denk dat het gewoon zo'n vernederingscuck is en die Fripsel met date gewoon lekker strapon chocolade prins treintje haha ja tog latersquote:
quote:Op maandag 14 maart 2016 12:36 schreef fathank het volgende:
Vooral treurig om je complete persoonlijke leven online te knallen, inclusief de misère van een ander.
Mjah heb het ook niet zo meer op die hardcore alto's of kunstacademie figuren.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:56 schreef seto het volgende:
[..]
mja ik vind het gewoon niet zo
laatste keer dat ik naar zo'n feest ging zag ik onderweg paar leuke meiden lopen maar die bleken natuurlijk ergens anders heen te gaan
eenmaal op dat feest stond ik weer tussen allemaal mensen die eruit zagen alsof ze net een huis gekraakt hadden :s
Wat heeft dit nou weer met mijn verhaal te maken? Echt mijn hemeltje.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Brotip: je kleding niet bij de Primark of H&M kopen.
Het maakt nogal wat uit of je wat bereikt hebt afgezien van je relatievorm of dat je denkt wat te kunnen bereiken met een open relatie (afgezien van een SOA).quote:Op maandag 14 maart 2016 12:16 schreef Ethanolic het volgende:
frank underwood heeft ook open relatie
Waar train je?quote:Op zondag 13 maart 2016 21:28 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb Fajahs boek besteld, maakt dit mij een sukkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op maandag 14 maart 2016 16:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waar train je?Ik wil hier wel serieus reageren, maar krijg dan toch weer stomme hatelijke opmerkijngen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2016 16:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waar train je?Dat is precies wat mensen die je gaan stalken of opzoeken altijd zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
reageer dfan nietquote:Op maandag 14 maart 2016 16:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil hier wel serieus reageren, maar krijg dan toch weer stomme hatelijke opmerkijngen.
"train je daar alleen?"quote:Op maandag 14 maart 2016 16:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is precies wat mensen die je gaan stalken of opzoeken altijd zeggen.
ik ben juist een hele rustige jongenquote:Op maandag 14 maart 2016 16:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude, jij moet je sperma echt eens dumpen. Je komt erg gefrustreerd over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |