Dat is wel een baan waar je je hoofd erbij moet houdenquote:Op maandag 14 maart 2016 10:39 schreef seto het volgende:
henk is enforcer geworden bij de mocro mafia
Dat is close met die auto.quote:Op maandag 14 maart 2016 10:34 schreef Beach het volgende:
https://fat.gfycat.com/BrokenUnimportantClam.webm
hey dima
kun je hier aub meer over vertellen?quote:Op maandag 14 maart 2016 10:47 schreef BeamofLight het volgende:
Fripsel heeft van t weekend haar date geskwiert
Ja, ze willen niet van mij af denk ik zo.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
je hebt op je strepen gestaan, dat is heel wat anders.
En je bent nog steeds blauw
quote:Op maandag 14 maart 2016 11:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
kun je hier aub meer over vertellen?
quote:Op maandag 14 maart 2016 00:06 schreef Fripsel het volgende:
Fijn weekend weer gehad bij m'n date![]()
Ik ben vandaag achter iets (voor hem vermoedelijk een stuk minder) fantastisch gekomen
![]()
Even in de stad geweest omdat ik naar een voorjaarsjasje wilde kijken. En hij is leukKijkt wel met je mee, maar loopt niet als een zoutzak achter je aan en verdwijnt zelf ook meteen maar in een kleedhokje.
![]()
![]()
Post de inhoud van mijn notes. Denk dat ze dan je superpowers wel weghalen.quote:Op maandag 14 maart 2016 11:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja, ze willen niet van mij af denk ik zo.
Alleen vriendinnen betalen niet voor je.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:01 schreef fathank het volgende:
met je wijf gaan shoppen
Dat doet ze maar met vriendinnen.
vind wel beetje raar dat je haar posts in een ander topic leest en er dan hier over komt roddelenquote:
ditquote:
ayyyyyquote:Op maandag 14 maart 2016 12:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen vriendinnen betalen niet voor je.
Ik maak vast screenshots.quote:Op maandag 14 maart 2016 11:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Post de inhoud van mijn notes. Denk dat ze dan je superpowers wel weghalen.
wat gebeurt er nou ? hij mist gewoon compleet die bocht ofwatquote:Op maandag 14 maart 2016 10:34 schreef Beach het volgende:
https://fat.gfycat.com/BrokenUnimportantClam.webm
hey dima
echte succubusquote:Op maandag 14 maart 2016 12:05 schreef Dimachaerus het volgende:
ik vind fripsel zo een naar meisje echt
hij heeft de quote melding erin laten staan hoor ;squote:Op maandag 14 maart 2016 12:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
vind wel beetje raar dat je haar posts in een ander topic leest en er dan hier over komt roddelen
beetje een stimorol actie
bovendien wil ze met die opmerking zooooooo graag dat iemand vraagt: ooohhhh wat dan...???quote:Op maandag 14 maart 2016 12:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hij heeft de quote melding erin laten staan hoor ;s
is niet roddelen dus
Echt he, ben je wel erge beta.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
ayyyyy
Stel je voor. Je wijfje heeft al een "echte" vriend die alles voor d'r betaalt, en dan ga jij nog shit voor haar kopen. Echt voor schut.
mag ik vragen als jij jalours bentquote:Op maandag 14 maart 2016 12:05 schreef Dimachaerus het volgende:
ik vind fripsel zo een naar meisje echt
doet me denken aan waar jij pas mee kwam GFE kopenquote:Op maandag 14 maart 2016 12:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt he, ben je wel erge beta.
Is net als bij camgirls en twitch meisjes die krijgen ook honderden euro in donaties terwijl ze vaak gewoon vriend hebben. Inb4 IrCute.
Klopt. Mits je vriendin geen open relatie heeft.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:14 schreef Questular het volgende:
Af en toe shoppen met je vriendin is niks mis mee.
hij is homotje vriend :squote:Op maandag 14 maart 2016 12:16 schreef Ethanolic het volgende:
frank underwood heeft ook open relatie
ghehe, echt iiieeeeeddddeeeerrrrreeeeeen denkt omfg want een droeftoeter en dat is t dus ook gewoon echtquote:Op maandag 14 maart 2016 12:16 schreef seto het volgende:
is toch chill als je open relatie hebt en thuis depressief alles onder zit te kotsen dat je vriendin gewoon even met een andere gozer leuke dingen kan gaan doen?
toch?
bron???quote:Op maandag 14 maart 2016 12:16 schreef seto het volgende:
is toch chill als je open relatie hebt en thuis depressief alles onder zit te kotsen dat je vriendin gewoon even met een andere gozer leuke dingen kan gaan doen?
toch?
precies, nog een ander onderhouden erbij. Waarom niet?quote:Op maandag 14 maart 2016 12:23 schreef Questular het volgende:
Wie zegt niet dat die vriend net zo veel buiten de deur bezig is? Leven en laten leven jatoch?
Wat denk je zelf; als je beta genoeg bent om iemand anders je vriendin te laten neuken denk jij dan dat hij zelf ook iemand erbij heeft?quote:Op maandag 14 maart 2016 12:23 schreef Questular het volgende:
Wie zegt niet dat die vriend net zo veel buiten de deur bezig is? Leven en laten leven jatoch?
Dan is het treurig.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:24 schreef seto het volgende:
zij heeft zelf bevestigd dat hij voornamelijk thuis zit
Ja denk het ookquote:Op maandag 14 maart 2016 04:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Volgens mij probeer jij al jaren niks.
Mja nu heb je het boek dus gaat het wel lukken.
ditquote:Op maandag 14 maart 2016 12:36 schreef fathank het volgende:
Vooral treurig om je complete persoonlijke leven online te knallen, inclusief de misère van een ander.
Is Weissman depressief?quote:Op maandag 14 maart 2016 12:16 schreef seto het volgende:
toch?
quote:
op valentijnsdag was ze lekker bij dr date blijven slapen.....quote:
Serieus? Dat is wel echt sickeningquote:Op maandag 14 maart 2016 13:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
op valentijnsdag was ze lekker bij dr date blijven slapen.....
vond die post wel echt kk hard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je hier meer over vertellen?quote:
Dit meen je nietquote:Op maandag 14 maart 2016 13:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
ayyyyyyyyyquote:Op maandag 14 maart 2016 13:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 09:58 schreef Fripsel het volgende:
Mijn date is een kopje thee aan het zetten terwijl ik wakker zit te worden.![]()
Heel fijn weekend weer
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik plak al sinds m'n 13e aan mijn vrienden dat was voor mij ook echt wel een reden om op "avontuur" te willen.
ayyyyquote:Op maandag 14 maart 2016 15:14 schreef Deuce92 het volgende:
Mag ook een kerel zijn, zo te horen hoef je de persoon in kwestie toch niet te neuken.
sowquote:
Ben je in Cross Club geweest?quote:Op maandag 14 maart 2016 15:28 schreef no1uknow het volgende:
gewoon een 2-day hangover van weekendje Praag, shit zeg
Waar ben je allemaal geweest? Zeker Roxy en Upstairs of hoe dat heette. Dik spacende technotoko's.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:28 schreef no1uknow het volgende:
gewoon een 2-day hangover van weekendje Praag, shit zeg
quote:
Nee, hoewel die Cross Club er wel nice uitziet. Roxy wilden we wel heen maar dat was helemaal aan de andere kant van het centrum en al hele dagen hoerenveel gelopen. Een van de organisatoren wilde hier naartoe http://www.karlovylazne.cz/en/quote:Op maandag 14 maart 2016 15:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar ben je allemaal geweest? Zeker Roxy en Upstairs of hoe dat heette. Dik spacende technotoko's.
waren er nog beetje chicks bij die drum n bassquote:Op maandag 14 maart 2016 15:33 schreef Sapstengel het volgende:
Je hebt ook nog die dik grote vlakbij de Karelsbrug maar die was best schraal toen ik er was.
Ja die dus idd, Karlovy Lazne.
Cross Club is best cool, goede events ook en beetje zo'n underground sfeer. Toen ik er was veel drum n bass en dubstep. Ben toen in een week denk ik 5 avonden daar geweest. Zelfs de week erna nog twee keer vanuit Polen erheen gereden voor een nachtje stappen
heb me uitstekend vermaaktquote:Op maandag 14 maart 2016 15:34 schreef Ethanolic het volgende:
Ja dat is die 5 floor discotheek. Fucking gaar is dieKarlovy Lazne.
Toen ik er was idd best veel alternatieve chicks, maar niet van die zieke alto's. Wel gewoon leuke meisjes.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:36 schreef seto het volgende:
[..]
waren er nog beetje chicks bij die drum n bass
ik ga nooit meer naar drum n bass omdat er alleen lelijke alto wijven rondliepen
Damn. Ziet er wel dope uit.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:32 schreef no1uknow het volgende:
Een van de organisatoren wilde hier naartoe http://www.karlovylazne.cz/en/
Beetje Fripselachtig?quote:Op maandag 14 maart 2016 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Toen ik er was idd best veel alternatieve chicks, maar niet van die zieke alto's. Wel gewoon leuke meisjes.
nope, we zijn maar 1 avond uitgegaan snapjequote:Op maandag 14 maart 2016 15:39 schreef Ethanolic het volgende:
Ben je ook op die techno woonboot geweest? Daar is thuishaven niets bij wat betreft drugsgebruik
James Dean zeker?quote:Op maandag 14 maart 2016 15:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nope, we zijn maar 1 avond uitgegaan snapje
voor de rest alleen maar kroegen, we waren met 12 man
Ik ben daar op mijn 17de geweest, toen keek ik mijn ogen uit. Vorig jaar was ik er, wat een zaadtent. Stonk overal, duur, irritante mensen.quote:
Ik weet niet hoe alternatief zij is. Maar gewoon wat je in Nederland waarschijnlijk ook op die feestjes ziet, of op Lowlands.quote:
Zo'n vrouw daar bij de garderobe werd kaolo boos op mij omdat ik geen fooi gaf. M'n pinpas was geblokkeerd omdat ik bij een shady pinautomaat had gepind en wilde liever alle cash wat ik nog had uitgeven aan bier.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben daar op mijn 17de geweest, toen keek ik mijn ogen uit. Vorig jaar was ik er, wat een zaadtent. Stonk overal, duur, irritante mensen.
quote:Op maandag 14 maart 2016 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Maar gewoon wat je in Nederland waarschijnlijk ook op die feestjes ziet, of op Lowlands.
Wheheh, ach zolang het niet van die extreme toverfiguren zijn die je ziet op de fantasy fair vind ik het prima.quote:
Whahaquote:Op maandag 14 maart 2016 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo'n vrouw daar bij de garderobe werd kaolo boos op mij omdat ik geen fooi gaf. M'n pinpas was geblokkeerd omdat ik bij een shady pinautomaat had gepind en wilde liever alle cash wat ik nog had uitgeven aan bier.
ahjoh deze mannen kunnen niet een beetje vrouw met blauw haar aan sap, trek het je niet aanquote:Op maandag 14 maart 2016 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wheheh, ach zolang het niet van die extreme toverfiguren zijn die je ziet op de fantasy fair vind ik het prima.
Nouja alleen maar meer blauw haar voor ons tochquote:Op maandag 14 maart 2016 15:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ahjoh deze mannen kunnen niet een beetje vrouw met blauw haar aan sap, trek het je niet aan
Do you even spiegelbeeld?quote:Op maandag 14 maart 2016 15:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
vriend die stempel klopt toch niet
zou spiegelbeeld moeten zijn
maar alleen de N is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |