Jij bent zeker zo'n salafist of PKK gekkiequote:Op zondag 13 maart 2016 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij niet sws. Moslims mogen niet naar vrouwen kijken remember?
ja idd manquote:Op zondag 13 maart 2016 22:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n salafist of PKK gekkie
je hebt op je strepen gestaan, dat is heel wat anders.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:29 schreef smegmanus het volgende:
Hoezo? Mijn UI staat in de OP. Ik heb mijn strepen verdiend hier maat.
Zou jij wel open relatie doen?quote:Op zondag 13 maart 2016 23:02 schreef Sapstengel het volgende:
Programma op tlc nu over open relaties
Komt niet door het boek hoor.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:28 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb Fajahs boek besteld, maakt dit mij een sukkel
Links toch veel lekkerder.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)killerbodymotivation
ayyyyquote:Op zondag 13 maart 2016 21:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja als dat je streven is stop er dan maar mee want dan gaat het toch niks worden
daarnaast denk ik dat jij morgen alweer een goor stuk kapsalon in je meuk mikt
Hoeveelheid kcals varieert echt enorm hoor.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik eet nooit kapsalon, dat bevat 2000 kcal en tig veel koolhydraten wat ik best zonde vind.
Volgens mij probeer jij al jaren niks.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja idd, stel je voor dat ik tips van een ander wil volgen. Het is ook makkelijker om iemand de grond in te boren als ze het probeert
Alles aan deze post is sick.quote:Op maandag 14 maart 2016 04:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Volgens mij probeer jij al jaren niks.
Mja nu heb je het boek dus gaat het wel lukken.
Kop als een trekhaakquote:Op zondag 13 maart 2016 21:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
faja is lekker
maar goed, wel voor schut dat je het zelf niet kan
Lekker manquote:
trekhaak zou ik niet zeggenquote:Op maandag 14 maart 2016 08:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Kop als een trekhaak
Vieze tattoo
Zou wel raken though
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |