abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 december 2015 @ 15:27:23 #1
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158129417
De essentie van de openingspost van deel 1:
quote:
Zijn hier mensen met een open relatie? Mijn vriend en ik hebben dit al sinds het begin maar ken geen mensen die het ook hebben. Lijkt me wel leuk om ervaringen uit te wisselen en om te kijken hoe dat bij andere mensen gaat.
Wat zijn de afspraken, waarom hebben jullie het, hoeveel vertellen jullie elkaar?


Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Deel 1: SEX / Open relaties
Deel 2: SEX / Open relaties #2

Let op: Het gaat hier om ervaringen met open relaties, op welke manier dan ook. Dit is niet de plek voor een discussie of waarde oordeel over open relaties of de mensen die ze aangaan. Mocht je dat leuk of interessant vinden ben je welkom om een nieuw topic aan te maken.

Definitie van een open relatie:
quote:
Een open relatie of vrije relatie is gewoonlijk een vaste relatie waarbij de partners elkaar toestaan ook seks met anderen te hebben.


[ Bericht 47% gewijzigd door Tamashii op 09-12-2015 15:55:31 ]
pi_158129786
Volgens mij is dit topic nu niet gereekst. Even kijken.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 9 december 2015 @ 15:49:28 #3
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158129819
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:48 schreef Tamashii het volgende:
Volgens mij is dit topic nu niet gereekst. Even kijken.
Dat kun jij vast heel snel fixen met je mod powers
pi_158129825
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:48 schreef Tamashii het volgende:
Volgens mij is dit topic nu niet gereekst. Even kijken.
Hij was al niet gereekst ;)
Ja doei.
pi_158129849
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hij was al niet gereekst ;)
Toen ik een nieuwe deel wilde openen stond dat er wel?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_158129855
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:49 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat kun jij vast heel snel fixen met je mod powers
Ga wel ff de OP aanpakken, vind je vast niet erg he?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_158129882
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:50 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Toen ik een nieuwe deel wilde openen stond dat er wel?
Dat staat er volgens mij altijd, met het stomme dat je geen automatische reeks kunt openen na deel 1 -O-
Ja doei.
  woensdag 9 december 2015 @ 15:53:10 #8
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158129888
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:51 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ga wel ff de OP aanpakken, vind je vast niet erg he?
Nee hoor
pi_158129949
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat staat er volgens mij altijd, met het stomme dat je geen automatische reeks kunt openen na deel 1 -O-
Nou nu begrijp ik er niks meer van. :'(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_158130014
Goed definitie weet ik niet of die belangrijk is. Weet ook niet of hier mensen posten die alleen seks hebben met anderen of ook liefde. Maar dat zien we dan wel!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_158130074
Moet ik 'm even reeksen?

Zo, gedaan! :+ En nu weer weg, want ik heb geen open relatie :+
Ja doei.
  woensdag 9 december 2015 @ 16:03:42 #12
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158130135
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
Moet ik 'm even reeksen?

Zo, gedaan! :+ En nu weer weg, want ik heb geen open relatie :+
Heb jij een cape met een grote M er op?
pi_158130785
Even in reactie op Milchat: heb alle drie de keren geen duidelijke afsprake gemaakt, gewoon zien hoe het loopt. Bij de derde was dat ok, omdat t een goede vriendin was en ik dus wel wist hoe zij erin stonden. Maar bij mensen die ik minder goed ken zou ik nu wel wat dingen vooraf bespreken. Fijner als je weet wat wel en niet gewenst is.

Mbt SDC en drugs: er zitten inderdaad wel koppels op die daten graag combineren met drugs. Maar ook genoeg die dat niet doen. Je filtert het er vanzelf uit als je in gesprek raakt met een stel. Wij hadden er toen ook niet zo'n zin in, om drugs te doen op een date en hebben gewoon vrij snel in de chat gepeild hoe het andere stel erin stond. Veel stellen hebben het ook gewoon in hun profiel staan: dat ze dat expliciet wel graag doen of juist absoluut niet willen.
pi_158130906
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
Moet ik 'm even reeksen?

Zo, gedaan! :+ En nu weer weg, want ik heb geen open relatie :+
Je bent een engel. Dankje!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_158154643
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:30 schreef Musil het volgende:
Even in reactie op Milchat: heb alle drie de keren geen duidelijke afsprake gemaakt, gewoon zien hoe het loopt. Bij de derde was dat ok, omdat t een goede vriendin was en ik dus wel wist hoe zij erin stonden. Maar bij mensen die ik minder goed ken zou ik nu wel wat dingen vooraf bespreken. Fijner als je weet wat wel en niet gewenst is.

Mbt SDC en drugs: er zitten inderdaad wel koppels op die daten graag combineren met drugs. Maar ook genoeg die dat niet doen. Je filtert het er vanzelf uit als je in gesprek raakt met een stel. Wij hadden er toen ook niet zo'n zin in, om drugs te doen op een date en hebben gewoon vrij snel in de chat gepeild hoe het andere stel erin stond. Veel stellen hebben het ook gewoon in hun profiel staan: dat ze dat expliciet wel graag doen of juist absoluut niet willen.
Ja, dat is wel fijner lijkt me. Ik ben daar ook de fout in gegaan, niet duidelijk genoeg aangegeven wat ik (en mijn partner) wel/niet wilden en toch wel van geschrokken toen ik het puntje bij paaltje niet goed meer durfde te zeggen. Zo makkelijk gaat dat dus.. Maar misschien kwam dat ook omdat ik heel onervaren ben op mijn eigen partner na :+

Ik zie ook op SDC dat veel stellen het heel duidelijk in hun profiel hebben staan dat ze geen pilletjes en dergelijke doen. Sommige hebben er juist expliciet in staan dat ze dat wel leuk vinden maar dat het geen must is. Dus op zich vind ik dat niet storend aan die website.
pi_158154663
Whehe puntje bij paaltje :D :')
pi_158155456
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:57 schreef Milchat het volgende:

[..]

Ja, dat is wel fijner lijkt me. Ik ben daar ook de fout in gegaan, niet duidelijk genoeg aangegeven wat ik (en mijn partner) wel/niet wilden en toch wel van geschrokken toen ik het puntje bij paaltje niet goed meer durfde te zeggen. Zo makkelijk gaat dat dus.. Maar misschien kwam dat ook omdat ik heel onervaren ben op mijn eigen partner na :+

Ik zie ook op SDC dat veel stellen het heel duidelijk in hun profiel hebben staan dat ze geen pilletjes en dergelijke doen. Sommige hebben er juist expliciet in staan dat ze dat wel leuk vinden maar dat het geen must is. Dus op zich vind ik dat niet storend aan die website.
Wil je vertellen wat er fout ging? Want dat is natuurlijk altijd wel een risico ja. Vriend en ik weten van elkaar wat we wel en niet willen, maar eigenlijk hebben we daar geen afspraken over met mensen waarmee we een trio hebben. Haalt ook beetje het leuke en spontane eraf, maarja, soms ben je beter safe than sorry natuurlijk.
pi_158157808
ik vind een open relatie prima mits er geen kinderen zijn in een relatie.alhoewel ik wel geloof dat je in een open relatie erg kan genieten.b.v. dat je elkaar ziet neuken en klaar komen. :P
pi_158168699
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:33 schreef Koettie het volgende:

[..]

Wil je vertellen wat er fout ging? Want dat is natuurlijk altijd wel een risico ja. Vriend en ik weten van elkaar wat we wel en niet willen, maar eigenlijk hebben we daar geen afspraken over met mensen waarmee we een trio hebben. Haalt ook beetje het leuke en spontane eraf, maarja, soms ben je beter safe than sorry natuurlijk.
Onbeschermde seks. Ik ben gewend dat partner het voortouw neemt in dat stukje en in eens gebeurde het zonder condoom, en schrok ik heel erg maar durfde ik niet goed iets te zeggen. Hij had me al eerder afgeremd en interpreteerde mijn gedrag alsof ik het graag zonder wilde doen. Wel goed uitgepraat achteraf, maar dat was bepaald niet de bedoeling.
pi_158168785
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:58 schreef Kees_Van_De_Sande het volgende:
ik vind een open relatie prima mits er geen kinderen zijn in een relatie.alhoewel ik wel geloof dat je in een open relatie erg kan genieten.b.v. dat je elkaar ziet neuken en klaar komen. :P
Waarom niet als er kinderen zijn?
Ik mag hopen dat zowel in een gesloten als in een open relatie de seksualiteit van de ouders niet bij de kinderen terecht komt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158168923
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:31 schreef Milchat het volgende:

[..]

Onbeschermde seks. Ik ben gewend dat partner het voortouw neemt in dat stukje en in eens gebeurde het zonder condoom, en schrok ik heel erg maar durfde ik niet goed iets te zeggen. Hij had me al eerder afgeremd en interpreteerde mijn gedrag alsof ik het graag zonder wilde doen. Wel goed uitgepraat achteraf, maar dat was bepaald niet de bedoeling.
Oei ja, dat is wel een ding inderdaad. Nu wel afgesproken dat jullie dat van te voren communiceren?
pi_158169399
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:47 schreef Koettie het volgende:

[..]

Oei ja, dat is wel een ding inderdaad. Nu wel afgesproken dat jullie dat van te voren communiceren?
Ja absoluut, dat was direct een duidelijke les! Zo makkelijk ontstaan die misverstanden dus op zo'n kwetsbaar moment :{ Een volgende keer gaan we (of ik) het van tevoren aangeven inderdaad.
pi_158169625
Beter! Zolang er geen consequenties aan zaten was het een goede les. Hopelijk volgende keer beter geregeld. En ook weer lesje voor mij. :P
pi_158174071
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 12:30 schreef Koettie het volgende:
Beter! Zolang er geen consequenties aan zaten was het een goede les. Hopelijk volgende keer beter geregeld. En ook weer lesje voor mij. :P
Lesje voor jou ook ja? ;)
pi_158174169
Alsin, ik zou er denk ik ook niet aan denken om dat te bespreken. Het is voor mij zo vanzelfsprekend dat ik eigenlijk dacht dat iedereen dat wel deed. Met condoom dus. Dus ook weer een lesje voor mij in die zin.
pi_158178858
Wij hebben na bijna 10 jaar een monogame relatie gehad te hebben, na lang wikken en wegen besloten om elkaar wat vrijer te laten.
We hebben beide regelmatig wel eens een flirt gehad die makkelijk op meer had kunnen uitlopen, maar hier hebben we nooit wat mee gedaan. Totdat we beide apart van elkaar een paar maanden geleden in een verleiding terecht gekomen zijn die op een grens lag volgens de normen en waarden die we toen hanteerden dat we er maar eens serieus over zijn gaan praten

We houden beide gigantisch van sex en we hebben na al die jaren nog steeds bijna dagelijks seks en waarom zou je je dan zo 'beperken' tot alleen elkaar.

Alleen nu denken de beide personen waarmee het gebeurt is dat zowel ik als mijn vriendin vreemd gaat. We hebben tegen allebei dus niet verteld dat wij het gewoon met elkaar bespreken.
Hoe gaan jullie hier mee om? We willen niet dat onze omgeving hier op de een of andere manier hier achterkomt.
.

Beide begin 30 trouwens en er zijn zoveel stellen/gezinnen om ons heen die de afgelopen jaren uit elkaar gegaan zijn dat we ons afvragen waarom het zo goed gaat tussen ons en wat wij dan anders doen.

Ps. We zien het zelf niet als een open relatie, maar meer als dat we dit gewoon af en toe kunnen doen als je het overkomt.
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_158178953
Dat is toch een open relatie volgende de definitie in de Op. Maar goed, ieder z'n ding en die discussie is er al geweest.

Wij vertellen het gewoon aan mensen. Eerlijkheid is gewoon het makkelijkste ook.
  vrijdag 11 december 2015 @ 20:25:21 #28
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_158179091
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:17 schreef Fukushima het volgende:
. We hebben tegen allebei dus niet verteld dat wij het gewoon met elkaar bespreken.

Waarom niet?
Prrrrr
pi_158179173
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 16:22 schreef Koettie het volgende:
Alsin, ik zou er denk ik ook niet aan denken om dat te bespreken. Het is voor mij zo vanzelfsprekend dat ik eigenlijk dacht dat iedereen dat wel deed. Met condoom dus. Dus ook weer een lesje voor mij in die zin.
Condoom bespreek ik altijd, van tussen neus en lippen door in gesprekken tot zonder omwegen. Zorg altijd dat het duidelijk is dat ik niet van het zonder condoom ben voordat het moment daar is.

Ben te vaak tegen gekomen dat het voor anderen helemaal niet zo vanzelfsprekend is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158179519
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:25 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Waarom niet?
Ik heb er eigenlijk geen goed argument voor.
Misschien omdat we zelf ook nog 'ontkennen' wat dit is?
Vanavond eens aan mijn partner vragen wat haar reden is als ze thuis is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Fukushima op 11-12-2015 21:20:37 ]
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_158180665
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:27 schreef erodome het volgende:

[..]

Condoom bespreek ik altijd, van tussen neus en lippen door in gesprekken tot zonder omwegen. Zorg altijd dat het duidelijk is dat ik niet van het zonder condoom ben voordat het moment daar is.

Ben te vaak tegen gekomen dat het voor anderen helemaal niet zo vanzelfsprekend is.
Hier gelukkig nooit een probleem geweest maar zeker goed om mee te nemen naar de volgende keer. Wel altijd voorbereid haha, heb twee maten condooms in de slaapkamer en m'n tas.
pi_158201340
Met condoom is inderdaad verstandig, maar risico's blijven er altijd.
Ik heb een open huwelijk als in er doet wel eens een andere man mee in ons spel, ik kan daar erg van genieten en mijn vrouw misschien wel meer.

Een keer zonder condoom met iemand die je vertrouwd kan volgens mij geen kwaad, zeker als je het alleen met getrouwde mannen doet.
pi_158211848
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 20:52 schreef dickcon het volgende:
Met condoom is inderdaad verstandig, maar risico's blijven er altijd.
Ik heb een open huwelijk als in er doet wel eens een andere man mee in ons spel, ik kan daar erg van genieten en mijn vrouw misschien wel meer.

Een keer zonder condoom met iemand die je vertrouwd kan volgens mij geen kwaad, zeker als je het alleen met getrouwde mannen doet.
Dan hoop je wel dat de vrouw goede anticonceptie gebruikt!
pi_158212247
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 20:52 schreef dickcon het volgende:
Met condoom is inderdaad verstandig, maar risico's blijven er altijd.
Ik heb een open huwelijk als in er doet wel eens een andere man mee in ons spel, ik kan daar erg van genieten en mijn vrouw misschien wel meer.

Een keer zonder condoom met iemand die je vertrouwd kan volgens mij geen kwaad, zeker als je het alleen met getrouwde mannen doet.
Zolang er geen soa test is en voldoende vertrouwen wordt er gewoon niet zonder condoom gedaan.
Ik vertrouw niet op dat "ik doe het normaal echt altijd met condoom/wip niet rond" terwijl ze dat met mij wel willen doen zonder dat ze me goed kennen. Ga er gewoon vanuit dat als iemand dat met mij wil doen, ze dat ook met anderen zo doen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 13 december 2015 @ 14:11:43 #35
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_158214475
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 20:52 schreef dickcon het volgende:
Een keer zonder condoom met iemand die je vertrouwd kan volgens mij geen kwaad, zeker als je het alleen met getrouwde mannen doet.
Want getrouwde mannen gaan niet vreemd?
Misschien moet je het vriendin heeft Hiv-topic n R&P eens lezen. Kreeg dat meisje ook van haar vaste partner.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  zondag 13 december 2015 @ 17:49:06 #36
451016 dickcon
vrolijke man
pi_158219667
Want getrouwde mannen gaan niet vreemd? [ afbeelding ]
Misschien moet je het vriendin heeft Hiv-topic n R&P eens lezen. Kreeg dat meisje ook van haar vaste partner.
[/quote]

Tja eigenlijk heb je wel gelijk, en gelukkig is het pas 1 keer voorgekomen dat het zonder condoom ging.
op het moment van de maand kun je wel redelijk inschatten of er een kans op zwangerschap is, edoch een SOA kan altijd komen.

zo leer je elke keer weer iets zelfs iets wat je al heel lang weet maar wellicht onderschat
pi_158311696
Haha. Kom thuis Is vriend een stripspel aan 't doen met een vriendin :+ ze Is dik aan het verliezen.
  donderdag 17 december 2015 @ 19:11:41 #38
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_158312959
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:08 schreef Koettie het volgende:
Haha. Kom thuis Is vriend een stripspel aan 't doen met een vriendin :+ ze Is dik aan het verliezen.
Haha dat lijkt me leuk thuiskomen ja. Ik zou wel even staan te knipperen met mijn ogen of ik het goed zag. :)

Ondanks dat ik mijn pogingen tot daten in de koelkast had gezet ben ik onlangs overstag gegaan, maar op zijn Norma Jeanes is het plannen door meerdere oorzaken weer eens niet gelukt. :')
Volgende week waarschijnlijk in de herkansing. Happy birthday to me. :)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_158314869
Wanneer ben je jarig!

Ik doe nu mee. Ik ga winnen!
  donderdag 17 december 2015 @ 21:39:02 #40
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_158316478
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 20:42 schreef Koettie het volgende:
Wanneer ben je jarig!

Ik doe nu mee. Ik ga winnen!
Morgen.
Ik moet dus nog even wachten mijn cadeautje uit te pakken. :P
Of misschien wel cadeautjes. Kan ook nog. Een extra dame erbij zat ook nog in de planning. :)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_158316985
Ik heb ook een open relatie waarbij ik heel erg kan genieten van een trio met een man erbij. Maar ook als ik er niet bij ben kan en mag ze doen wat ze wil.

Ik vind het een verrijking van mijn sex leven want er is geen liefde of verliefdheid naar derde toe.
Het zijn wel altijd mannen waar we een klik mee hebben en zelf vriendschappelijk met elkaar omgaan
pi_158319482
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:56 schreef dickcon het volgende:
Ik heb ook een open relatie waarbij ik heel erg kan genieten van een trio met een man erbij. Maar ook als ik er niet bij ben kan en mag ze doen wat ze wil.

Ik vind het een verrijking van mijn sex leven want er is geen liefde of verliefdheid naar derde toe.
Het zijn wel altijd mannen waar we een klik mee hebben en zelf vriendschappelijk met elkaar omgaan
Op zich is wel mooi wat je ook zegt, Als jullie maar goed met elkaar hebben afgesproken wat bij seks mogelijkheden zijn. Ik vind vooral respect voor elkaar heel belangrijk voor dat als men met zijn drieën doet met het doel als plezier te beleven. En ook moet men, denk ik, wel een heel goede vriendschapsband mee hebben met diegene die met jullie mee willen doen. Vooral vind ik het belangrijk dat het met zijn drieën heel goede klik mee moet hebben, al jaren goed elkaar gekend hebben.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_158321143
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 23:10 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Op zich is wel mooi wat je ook zegt, Als jullie maar goed met elkaar hebben afgesproken wat bij seks mogelijkheden zijn. Ik vind vooral respect voor elkaar heel belangrijk voor dat als men met zijn drieën doet met het doel als plezier te beleven. En ook moet men, denk ik, wel een heel goede vriendschapsband mee hebben met diegene die met jullie mee willen doen. Vooral vind ik het belangrijk dat het met zijn drieën heel goede klik mee moet hebben, al jaren goed elkaar gekend hebben.
wat staat hier hier :')
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
  vrijdag 18 december 2015 @ 15:58:30 #44
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_158330829
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 20:42 schreef Koettie het volgende:
Ik doe nu mee. Ik ga winnen!
En gewonnen? Of moet ik zeggen verloren als je in je eentje met kleding aan blijft zitten? :P
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_158332676
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 15:58 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

En gewonnen? Of moet ik zeggen verloren als je in je eentje met kleding aan blijft zitten? :P
Eerst gefeliciteerd! Heb je een leuke dag?

En nee, keihard verloren haha. Vriend heeft gewonnen. Surprise. Maar verder niets gebeurt met die vriendin, moest op tijd weer naar huis. Vanavond Is ze er weer. Begint een beetje poly te worden volgens mij :+
  vrijdag 18 december 2015 @ 18:21:40 #46
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_158334070
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 17:14 schreef Koettie het volgende:

[..]

Eerst gefeliciteerd! Heb je een leuke dag?

En nee, keihard verloren haha. Vriend heeft gewonnen. Surprise. Maar verder niets gebeurt met die vriendin, moest op tijd weer naar huis. Vanavond Is ze er weer. Begint een beetje poly te worden volgens mij :+
Dank je. Ach ik vier het sinds mijn 30ste al niet echt meer. Hier worden alleen nog kinderverjaardagen echt gevierd.

Vanavond in de herkansing dus. Have fun! ;)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_158447630
Gister tweede date gehad met een gast. Was leuker dan vorige keer! Toen was ie heel verlegen. Nu wel gewoon oke. Alleen vriend kwam onverwacht binnenvallen dus toen was ie een beetje zenuwachtig.

Maar in ander nieuws, weet even niet in welk topic ik dit moet dumpen en zit me toch niet helemaal lekker. Vriend en ik hebben dus een goede vriendin waar we ook regelmatig mee in bed duiken. Werkt allemaal prima. Maarrr een van mijn beste vrienden vindt haar dus leuk. Heeft ie niet gezegd maar ken hem al jaren en het is gewoon heel duidelijk. Helemaal prima natuurlijk maar zij heeft iets van meh weet het niet maar vind het ongemakkelijk allemaal. Want als ze met hem gaat daten heb je kans dat het ongemakkelijk wordt (hij bijv jaloers als ze hier is) en als zij hem afwijst eigenlijk precies hetzelfde. Beste vriend is niet zo heel casual en zoekt gewoon een vaste vriendin. En net heeft hij haar half geprobeerd te zoenen blijkbaar en zij heeft iets van ja wtf moet ik hier nu mee. Want het was een soort half wang-mond kus dus ze vond het niet duidelijk geneog om meteen te zeggen Yo sorry hoef je niet.
Maja. Heb hier zooooo geen zin in. Gaat echt ongemakkelijk worden. ;( ;(
pi_158486291
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:42 schreef Koettie het volgende:
Gister tweede date gehad met een gast. Was leuker dan vorige keer! Toen was ie heel verlegen. Nu wel gewoon oke. Alleen vriend kwam onverwacht binnenvallen dus toen was ie een beetje zenuwachtig.

Maar in ander nieuws, weet even niet in welk topic ik dit moet dumpen en zit me toch niet helemaal lekker. Vriend en ik hebben dus een goede vriendin waar we ook regelmatig mee in bed duiken. Werkt allemaal prima. Maarrr een van mijn beste vrienden vindt haar dus leuk. Heeft ie niet gezegd maar ken hem al jaren en het is gewoon heel duidelijk. Helemaal prima natuurlijk maar zij heeft iets van meh weet het niet maar vind het ongemakkelijk allemaal. Want als ze met hem gaat daten heb je kans dat het ongemakkelijk wordt (hij bijv jaloers als ze hier is) en als zij hem afwijst eigenlijk precies hetzelfde. Beste vriend is niet zo heel casual en zoekt gewoon een vaste vriendin. En net heeft hij haar half geprobeerd te zoenen blijkbaar en zij heeft iets van ja wtf moet ik hier nu mee. Want het was een soort half wang-mond kus dus ze vond het niet duidelijk geneog om meteen te zeggen Yo sorry hoef je niet.
Maja. Heb hier zooooo geen zin in. Gaat echt ongemakkelijk worden. ;( ;(
Die vriendin moet zelf een keuze maken. Die vriend al dan niet afwijzen. Wijst zij hem af, dan doet dat voor hem (even) pijn. Ze kan ook een relatie met die vriend aangaan, dan verliezen jullie haar waarschijnlijk als vriendin. Dat jullie vriendin die relatie met die vriend aangaat, lijkt me, hoe jij het omschrijft, eigenlijk maar onwaarschijnlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 24-12-2015 00:27:17 ]
pi_158488610
Ja ze wil 'm sowieso niet. Maar dan gaat ie jaloers worden op ons. Lameee
  donderdag 24 december 2015 @ 09:45:10 #50
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_158490466
Verhaal komt een beetje raar over. Het is je beste vriend...in plaats van dat je het jammer voor hem vind ben je drukker bezig met hoe moeilijk het voor jullie wel niet is..maar oké...het is vrij duidelijk dat jullie vriendin zelf een keuze moet maken en dan duidelijk moet zijn naar hem. Niet netjes om hem valse hoop te blijven geven, alleen maar omdat ze zich heen houding weet te geven. Als hij echt zo verliefd op haar is zal het even zwaar voor m worden en dan heeft hij zijn beste vriendin juist nodig :) succes met de situatie iig!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_158490671
Natuurlijk vind ik het jammer voor hem. Vooral omdat ik het ook wel stap en ze ook wel bij elkaar vind passen stiekem. Maja. :p
pi_158491467
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 02:35 schreef Koettie het volgende:
Ja ze wil 'm sowieso niet. Maar dan gaat ie jaloers worden op ons. Lameee
Want?

Zijn heeft vertelt dat zij jullie doet :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_158492925
Dat weet hij ja. Is verder ook geen geheim ofzo.
  woensdag 30 december 2015 @ 15:22:44 #54
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_158673315
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 12:35 schreef erodome het volgende:

[..]

Zolang er geen soa test is en voldoende vertrouwen wordt er gewoon niet zonder condoom gedaan.
Ik vertrouw niet op dat "ik doe het normaal echt altijd met condoom/wip niet rond" terwijl ze dat met mij wel willen doen zonder dat ze me goed kennen. Ga er gewoon vanuit dat als iemand dat met mij wil doen, ze dat ook met anderen zo doen.
+ veel neuken er ook bij in het homo/bi wereldje. En daar wordt veel met hiv+ rondgeneukt.
Leuke is dat je bij een zwangerschapstest meestal blij wordt van het tweede streepje, maar bij zo'n hiv sneltest schijt je in je broek als je 2 streepjes krijgt :)
En sowieso, daarnaast doen veel van die mensen het helemaal van de wap, dus dan kun je beter er nuchter afspraken over maken dan dat je in je wapbui iets doet waar je later spijt van krijgt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Maanvis op 30-12-2015 15:27:56 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 30 december 2015 @ 15:37:37 #55
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_158673969
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:52 schreef JustTalkLove het volgende:

Ik heb ooit een homo vriend (die vrijgezel was) eens horen vertellen met hoeveel mannen hij al niet iets seksueel had beleefd. Blijkbaar hetero mannen (in een relatie met een vrouw), met een bi kantje, die zo dat kantje een uitdrukking konden geven. Wat binnen de normale parameters van een monogame relatie niet lukt. Die vrouwen moesten eens weten. En omgekeerd kan en bestaat het ook natuurlijk...
Klopt.. ik ben zelf bi en heb in een geile bui wel eens sex gehad met mensen die bezet waren... soms kwam ik er achteraf achter, soms wist ik dat en ging ik toch. Maar het moment dat ik bij de cafetaria ineens naast een man en zijn zoontje zat te wachten met wie ik een paar maanden geleden nog sex had gehad.. was best raar.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_158751824
Na een relatie van 6 jaar hebben we samen met mijn vriendin zo'n 3 maanden geleden besloten om elkaar meer vrijheid te geven binnen onze relatie. We hebben duidelijke afspraken gemaakt over hoe en wat. Zo hebben we afgesproken dat we elkaar altijd eerlijk vertellen wanneer we sex hebben gehad met een ander. Mijn vriendin heeft nogal een zwak voor donkere mannen (lees negers). In het begin had ze nog hooguit slechts één date per week en nu tot wel 2 a 3 keer per week. Ik heb gevoel dat ze steeds minder tijd voor mij heeft en steeds op zoek is naar nieuwe avontuurtjes. Zo vertelde ze me vorige week dat ze voor het eerste een trio heeft gehad met twee andere mannen en dat ze dat graag nog eens over wilde doen.
pi_158751889
En wat vind jij daarvan?
  zaterdag 2 januari 2016 @ 11:56:36 #58
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_158756242
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:02 schreef ecuri het volgende:
In het begin had ze nog hooguit slechts één date per week en nu tot wel 2 a 3 keer per week. Ik heb gevoel dat ze steeds minder tijd voor mij heeft en steeds op zoek is naar nieuwe avontuurtjes.
Jeetje 2 a 3 keer per week?
Als het jullie eigen relatie in de weg gaat zitten moet je natuurlijk wel aan de rem trekken. Het moet een extraatje zijn van je relatie geen invulling.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 11:58:35 #59
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_158756272
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:02 schreef ecuri het volgende:
Na een relatie van 6 jaar hebben we samen met mijn vriendin zo'n 3 maanden geleden besloten om elkaar meer vrijheid te geven binnen onze relatie. We hebben duidelijke afspraken gemaakt over hoe en wat. Zo hebben we afgesproken dat we elkaar altijd eerlijk vertellen wanneer we sex hebben gehad met een ander. Mijn vriendin heeft nogal een zwak voor donkere mannen (lees negers). In het begin had ze nog hooguit slechts één date per week en nu tot wel 2 a 3 keer per week. Ik heb gevoel dat ze steeds minder tijd voor mij heeft en steeds op zoek is naar nieuwe avontuurtjes. Zo vertelde ze me vorige week dat ze voor het eerste een trio heeft gehad met twee andere mannen en dat ze dat graag nog eens over wilde doen.
Je bent een oud paar schoenen geworden, ze is nu aan het shoppen voor nieuwe.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_158758685
Om eerlijk te zijn denk ik dat ik haar aan het verliezen ben. Ze vind dat ik overdreven reageer en jaloers ben op haar dates. Ze heeft voor vanavond zonder met mij te overleggen wederom een triootje gepland bij ons thuis en wil dat ik er ook bij ben en toekijk. Maar ik heb al aangegeven dat ik het niet wil.
pi_158758713
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:45 schreef ecuri het volgende:
Om eerlijk te zijn denk ik dat ik haar aan het verliezen ben. Ze vind dat ik overdreven reageer en jaloers ben op haar dates. Ze heeft voor vanavond zonder met mij te overleggen wederom een triootje gepland bij ons thuis en wil dat ik er ook bij ben en toekijk. Maar ik heb al aangegeven dat ik het niet wil.
Ja vind dit niet ok eigenlijk.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_158758840
Lol whut :')

[ Bericht 92% gewijzigd door Tamashii op 02-01-2016 14:48:54 ]
  zaterdag 2 januari 2016 @ 13:58:03 #63
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158758978
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:45 schreef ecuri het volgende:
Om eerlijk te zijn denk ik dat ik haar aan het verliezen ben. Ze vind dat ik overdreven reageer en jaloers ben op haar dates. Ze heeft voor vanavond zonder met mij te overleggen wederom een triootje gepland bij ons thuis en wil dat ik er ook bij ben en toekijk. Maar ik heb al aangegeven dat ik het niet wil.
Ah, ze is into cuckolding, maar dan zonder dat jij het weet.
pi_158759394
Ik denk dat ze teveel geniet op het gebied van sex op dit moment en steeds haar grenzen wil verleggen. Ze pas 24 (ik 33) en ik was haar eerste serieuze relatie. Ze is een beetje naïef en makkelijk over te halen. Ik denk dat ik het alleen vandaag nog toesta en vanaf morgen moet alles stoppen en anders wijs ik haar gewoon de deur. Ik denk dat ik het wel hard moet spelen. Wat vinden jullie?
  zaterdag 2 januari 2016 @ 14:22:35 #65
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158759561
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:15 schreef ecuri het volgende:
Ik denk dat ze teveel geniet op het gebied van sex op dit moment en steeds haar grenzen wil verleggen. Ze pas 24 (ik 33) en ik was haar eerste serieuze relatie. Ze is een beetje naïef en makkelijk over te halen. Ik denk dat ik het alleen vandaag nog toesta en vanaf morgen moet alles stoppen en anders wijs ik haar gewoon de deur. Ik denk dat ik het wel hard moet spelen. Wat vinden jullie?
Ik denk dat je je hand overspeelt en zij dan zelf wel naar de deur gaat.
pi_158759842
Wauw. Hoe is het zover gekomen? Was er geen overleg over hoe vaak enzo?
  zaterdag 2 januari 2016 @ 14:34:25 #67
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_158759861
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:45 schreef ecuri het volgende:
Om eerlijk te zijn denk ik dat ik haar aan het verliezen ben. Ze vind dat ik overdreven reageer en jaloers ben op haar dates. Ze heeft voor vanavond zonder met mij te overleggen wederom een triootje gepland bij ons thuis en wil dat ik er ook bij ben en toekijk. Maar ik heb al aangegeven dat ik het niet wil.
Je laat over je heen lopen, ze maakt misbruik van de situatie en jij laat dat gewoon gebeuren? Een open relatie is je niet een slag in de rondte neuken zonder rekening te houden met je partner. Ze gedraagt zich alsof je al exit bent. Wat beteken jij nog voor haar op deze manier, de vent die de rekeningen betaald?
pi_158759875
Waarom vandaag 'toestaan' als je er niet prettig bij voelt? Weinig respect als ze daar schijt aan heeft. Zou maar eens goed nadenken.
pi_158760316
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:45 schreef ecuri het volgende:
Om eerlijk te zijn denk ik dat ik haar aan het verliezen ben. Ze vind dat ik overdreven reageer en jaloers ben op haar dates. Ze heeft voor vanavond zonder met mij te overleggen wederom een triootje gepland bij ons thuis en wil dat ik er ook bij ben en toekijk. Maar ik heb al aangegeven dat ik het niet wil.
als jij haar geliefde bent en jij voelt je er niet prettig bij, zou ze t imo gewoon niet moeten doen. :{
compact en kleverig.
pi_158761052
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:15 schreef ecuri het volgende:
Ik denk dat ze teveel geniet op het gebied van sex op dit moment en steeds haar grenzen wil verleggen. Ze pas 24 (ik 33) en ik was haar eerste serieuze relatie. Ze is een beetje naïef en makkelijk over te halen. Ik denk dat ik het alleen vandaag nog toesta en vanaf morgen moet alles stoppen en anders wijs ik haar gewoon de deur. Ik denk dat ik het wel hard moet spelen. Wat vinden jullie?
waarom niet gewoon praten over wat er speelt ipv meteen dingen verbieden en de deur wijzen?
Of heb ik gemist dat je dat al gedaan hebt in andere topics?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158761131
Zij kon blijkbaar niet goed omgaan met deze vrijheid. Voor haar betekent het inderdaad vrij rondneuken zonder rekening houden met de ander. Omdat we idd achteraf gezien niet hele goede afspraken hebben gemaakt hierover moet ik helaas vandaag toezien hoe zij vandaag uit elkaar getrokken wordt door twee mannen. Ik ben nogal jaloers van aard en ik weet nog niet hoe ik ga reageren als het zover is.
pi_158761209
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:17 schreef ecuri het volgende:
Zij kon blijkbaar niet goed omgaan met deze vrijheid. Voor haar betekent het inderdaad vrij rondneuken zonder rekening houden met de ander. Omdat we idd achteraf gezien niet hele goede afspraken hebben gemaakt hierover moet ik helaas vandaag toezien hoe zij vandaag uit elkaar getrokken wordt door twee mannen. Ik ben nogal jaloers van aard en ik weet nog niet hoe ik ga reageren als het zover is.
zit je nu te trollen? Je hoef toch niet te kijken?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158761268
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom niet gewoon praten over wat er speelt ipv meteen dingen verbieden en de deur wijzen?
Of heb ik gemist dat je dat al gedaan hebt in andere topics?
Ze loopt steeds boos weg als ik erover wil praten en dan roept ze dat ik steeds de regels wil veranderen zonder met haar te overleggen.
pi_158761289
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:20 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

zit je nu te trollen? Je hoef toch niet te kijken?
Nee, maar ik ben wel gewoon thuis en zal alles horen.
pi_158761309
Wat respectloos. :') Regel een, nooit iets thuis zonder overleg.
pi_158761314
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:23 schreef ecuri het volgende:

[..]

Nee, maar ik ben wel gewoon thuis en zal alles horen.
dan ga je toch weg?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158761332
Of beter, stuur ze weg. Het is nog steeds ook jouw huis toch. Zou maar eens goed gaan nadenken over hoe of wat.
pi_158761393
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:25 schreef Koettie het volgende:
Of beter, stuur ze weg. Het is nog steeds ook jouw huis toch. Zou maar eens goed gaan nadenken over hoe of wat.
dat kan ook nog ja. Maar doen alsof je hierin gedwongen word vind ik echt heel raar

En als je geen duidelijke afspraken had en zij dacht oprecht dat het geen probleem zou zijn is dat zeker iets om over te praten want dan zit je niet op 1 lijn. Maar dat vind ik dan ook deels jouw verantwoordelijkheid.
Klinkt alsof jullie niet communiceren (je oplossing is ook vrij zwart wit: kappen of wij kappen, en daarin zit ook 0 communicatie. Dan lijkt het mij sowieso gedoemd om te mislukken of dat je in iedergeval gezeik krijgt zoals vandaag
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158761417
Ik wil erbij blijven voor het geval het uit de hand loopt
pi_158761429
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:28 schreef ecuri het volgende:
Ik wil erbij blijven voor het geval het uit de hand loopt
huh hoezo? Ik vind dit steeds vager klinken
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158761432
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:22 schreef ecuri het volgende:

[..]

Ze loopt steeds boos weg als ik erover wil praten en dan roept ze dat ik steeds de regels wil veranderen zonder met haar te overleggen.
regels?

Het gaat om gevoel, dat kun je helemaal niet in regeltjes gieten imo.
Als je je ergens niet prettig bij voelt, moet je dat hoe dan ook altijd kunnen zeggen en grenzen aan kunnen geven. Zeker als t pas zo kort is, moet je gewoon de dialoog open houden en praten met elkaar over wat wel en niet goed voelt, vind t behoorlijk respectloos anders :{
compact en kleverig.
pi_158761564
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:28 schreef ecuri het volgende:
Ik wil erbij blijven voor het geval het uit de hand loopt
Wat uit de hand loopt? Het trio dat ze zonder je plant?
pi_158761581
Ze heeft al afgesproken en als ik het nu verbied dan gaat ze vanavond ergens anders afspreken. Nu heb ik thuis nog een beetje grip op de situatie. Ik moet idd z.s.m. haar gaan praten.
pi_158761609
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:35 schreef Koettie het volgende:

[..]

Wat uit de hand loopt? Het trio dat ze zonder je plant?
Ik weet niet wat voor figuren het zijn, behalve dat het twee negers zijn.
pi_158761618
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:35 schreef ecuri het volgende:
Ze heeft al afgesproken en als ik het nu verbied dan gaat ze vanavond ergens anders afspreken. Nu heb ik thuis nog een beetje grip op de situatie. Ik moet idd z.s.m. haar gaan praten.
wat voor grip? Ik snap hier echt heel weinig van
Je bent haar pimp toch niet of zo? Dit is een volwassen vrouw die voorzichzelf besloten heeft dat ze hier zin in heeft
Tja of je denkt echt dat ze dat soort beslissingen niet veilig kan nemen maar dan heb je sowieso geen gelijkwaardige relatie
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158761634
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:36 schreef ecuri het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor figuren het zijn, behalve dat het twee negers zijn.
dat weet zij toch? Dit is toch haar inschatting? Zij screent toch ook niet elke vrouw dit jij date?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158761715
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat voor grip? Ik snap hier echt heel weinig van
Je bent haar pimp toch niet of zo? Dit is een volwassen vrouw die voorzichzelf besloten heeft dat ze hier zin in heeft
Tja of je denkt echt dat ze dat soort beslissingen niet veilig kan nemen maar dan heb je sowieso geen gelijkwaardige relatie
Ze is volwassen, maar erg naïef. Door de aandacht die ze nu krijgt is ze blind geworden voor mannen met slecht bedoelingen.
pi_158761755
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:22 schreef ecuri het volgende:

[..]

Ze loopt steeds boos weg als ik erover wil praten en dan roept ze dat ik steeds de regels wil veranderen zonder met haar te overleggen.
Dan maar even de bom laten barsten en ruzie in de tent. Als het maar uitkomt op nu even geen seks met anderen en eerst eens echt goed praten erover.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158761758
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:40 schreef ecuri het volgende:

[..]

Ze is volwassen, maar erg naïef. Door de aandacht die ze nu krijgt is ze blind geworden voor mannen met slecht bedoelingen.
Is dit gesproken vanuit ervaring of jouw mening? En date jij ook? En loopt ze nu ook weg als jij erover wilt praten?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_158761809
Dit is of waarheid of iemand zit hier zijn interracial cuckold fantasie neer te schrijven.
pi_158761836
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan maar even de bom laten barsten en ruzie in de tent. Als het maar uitkomt op nu even geen seks met anderen en eerst eens echt goed praten erover.
Als je wist hoe fel ze kan zijn. Vooral nu ze een date heeft gepland. Ik heb op dit moment ook niet zin in deze confrontatie.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 15:49:34 #92
413491 Vijzel
Lekker malen
pi_158761926
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:35 schreef ecuri het volgende:
Ze heeft al afgesproken en als ik het nu verbied dan gaat ze vanavond ergens anders afspreken. Nu heb ik thuis nog een beetje grip op de situatie. Ik moet idd z.s.m. haar gaan praten.
Kun je haar niet beter laten kiezen? Nu maakt ze jullie relatie kapot, nog even ongeacht of dat thuis of elders plaatsvindt....
Afzeggen is volgens mij de enige optie hier.
pi_158762001
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:45 schreef ecuri het volgende:

[..]

Als je wist hoe fel ze kan zijn. Vooral nu ze een date heeft gepland. Ik heb op dit moment ook niet zin in deze confrontatie.
Klinkt als een stabiele relatie.... Altijd een goed plan om het dan open te gooien, ook nog eens zonder goede afspraken.

Maar hoe moet dat dan met die date, jij zegt jaloers te zijn, niet te weten hoe je gaat reageren. Denk je dat enorme drama met 2 mannen erbij minder erg zal zijn dan nu drama met elkaar?
Hopla, groei een ruggengraat en stel een grens. Niet bang zijn voor de confrontatie, want die gaat toch komen en geen enkel moment gaat daar geschikt voor zijn. Het enige wat je veroorzaakt door te wachten is dat het drama groter wordt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158762002
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:49 schreef Vijzel het volgende:

[..]

Kun je haar niet beter laten kiezen? Nu maakt ze jullie relatie kapot, nog even ongeacht of dat thuis of elders plaatsvindt....
Afzeggen is volgens mij de enige optie hier.
Dan moet hij wel uberhaubt aangeven dat hij er geen trek in heeft maar dat doet hij niet?
Als je zo stellig iets voelt moet je dat ook uitspreken lijkt me. En tja als je dan ruzie krijgt is dat jammer maar daar kom je ook wel weer overheen toch?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158762016
Op basis van wat hier staat zeg ik ook afzeggen. Maar dit is maar een kant van het verhaal en ik begrijp totaal niet hoe dit allemaal al zo ver heeft kunnen komen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 2 januari 2016 @ 15:54:22 #96
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158762021
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:45 schreef ecuri het volgende:

[..]

Als je wist hoe fel ze kan zijn. Vooral nu ze een date heeft gepland. Ik heb op dit moment ook niet zin in deze confrontatie.
En zie hier het probleem.
pi_158762085
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dan moet hij wel uberhaubt aangeven dat hij er geen trek in heeft maar dat doet hij niet?
Als je zo stellig iets voelt moet je dat ook uitspreken lijkt me. En tja als je dan ruzie krijgt is dat jammer maar daar kom je ook wel weer overheen toch?
Uiteraard heb ik aangegeven dat ik niet leuk vind, maar ze loopt steeds weg. Als ik haar meer push dan breekt ze het halve huis af. Valt af en toe lastig mee te communiceren en misschien is de relatie verbreken wel de enige uitweg.
pi_158762115
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:42 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Is dit gesproken vanuit ervaring of jouw mening? En date jij ook? En loopt ze nu ook weg als jij erover wilt praten?
Ecuri, wil je hier nog op reageren?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_158762142
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:57 schreef ecuri het volgende:

[..]

Uiteraard heb ik aangegeven dat ik niet leuk vind, maar ze loopt steeds weg. Als ik haar meer push dan breekt ze het halve huis af. Valt af en toe lastig mee te communiceren en misschien is de relatie verbreken wel de enige uitweg.
Dit is enorm mosterd na de maaltijd en misschien moesten jullie er op deze manier zelf achter komen maar als je relatie niet goed zit en je kunt niet communiceren is een open relatie misschien niet ideaal.

Ik vind het van jou ook wat 'laf' dat je al jaren met iemand bent en blijkbaar dat gedrag accepteert en dan nu doet alsof je geen uitweg hebt omdat zij op een nare manier boos word
Ben een man en ga staan voor wat je wil
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158762171
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:54 schreef Tamashii het volgende:
Op basis van wat hier staat zeg ik ook afzeggen. Maar dit is maar een kant van het verhaal en ik begrijp totaal niet hoe dit allemaal al zo ver heeft kunnen komen.
ik wel:

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:57 schreef ecuri het volgende:

[..]

Uiteraard heb ik aangegeven dat ik niet leuk vind, maar ze loopt steeds weg. Als ik haar meer push dan breekt ze het halve huis af. Valt af en toe lastig mee te communiceren en misschien is de relatie verbreken wel de enige uitweg.
compact en kleverig.
pi_158762186
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:42 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Is dit gesproken vanuit ervaring of jouw mening? En date jij ook? En loopt ze nu ook weg als jij erover wilt praten?
Ik heb zelf 3 dates gehad en waarvan ik met één regelmatig sex heb gehad. Ik ben er nu achter dat het niks voor mij is en ermee gestopt. Uit ervaring kan ik zeggen dat een open relatie niet werkt.
pi_158762195
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dit is enorm mosterd na de maaltijd en misschien moesten jullie er op deze manier zelf achter komen maar als je relatie niet goed zit en je kunt niet communiceren is een open relatie misschien niet ideaal.

Ik vind het van jou ook wat 'laf' dat je al jaren met iemand bent en blijkbaar dat gedrag accepteert en dan nu doet alsof je geen uitweg hebt omdat zij op een nare manier boos word
Ben een man en ga staan voor wat je wil
Dit.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 16:03:55 #103
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158762216
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:02 schreef ecuri het volgende:

[..]

Ik heb zelf 3 dates gehad en waarvan ik met één regelmatig sex heb gehad. Ik ben er nu achter dat het niks voor mij is en ermee gestopt. Uit ervaring kan ik zeggen dat een open relatie niet werkt.
Correctie: een relatie zonder communicatie werkt niet, of die nu open of dicht is.
pi_158762223
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:02 schreef ecuri het volgende:

[..]

Ik heb zelf 3 dates gehad en waarvan ik met één regelmatig sex heb gehad. Ik ben er nu achter dat het niks voor mij is en ermee gestopt. Uit ervaring kan ik zeggen dat een open relatie niet werkt.
Jouw problemen hebben niets met een open relatie te maken, je hebt gewoon een waanzin relatie met belachelijk idioot gedrag. Ook als die relatie gesloten is werkt het niet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158762225
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:02 schreef ecuri het volgende:

[..]

Ik heb zelf 3 dates gehad en waarvan ik met één regelmatig sex heb gehad. Ik ben er nu achter dat het niks voor mij is en ermee gestopt. Uit ervaring kan ik zeggen dat een open relatie niet werkt.
Voor jullie misschien niet nee.
Maar hoezo vind jij dat ze naief is? En praten jullie verder uberhaupt wel eens goed?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_158762230
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:02 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit.
Misschien ben ik wel te bang om haar te verliezen???
pi_158762243
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:02 schreef ecuri het volgende:

[..]

Ik heb zelf 3 dates gehad en waarvan ik met één regelmatig sex heb gehad. Ik ben er nu achter dat het niks voor mij is en ermee gestopt. Uit ervaring kan ik zeggen dat een open relatie niet werkt.
Ik denk dat je de belangrijkste vraag nu een beetje overslaat. Heb je redenen om aan te nemen dat ze inschattingsfouten maakt en dat er iets 'mis' kan gaan of is dit je eigen invulling? En zitten jullie wel op 1 lijn over wat 'mis' dan is?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 2 januari 2016 @ 16:05:59 #108
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158762260
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:04 schreef ecuri het volgende:

[..]

Misschien ben ik wel te bang om haar te verliezen???
Dan niet zeuren en kijken hoe ze gesandwiched gaat worden door 2 negers
pi_158762261
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:04 schreef ecuri het volgende:

[..]

Misschien ben ik wel te bang om haar te verliezen???
Dan moet je eens jezelf laten horen en praten afdwingen. Dat is je enige kans.
Maar waarom wil je haar niet verliezen, iemand die het halve huis afbreekt als iets haar niet zint en die als jij aangeeft iets niet OK te vinden het lekker toch doet?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158762298
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:04 schreef ecuri het volgende:

[..]

Misschien ben ik wel te bang om haar te verliezen???
Dat zou best kunnen, mensen staan vaak zat dingen toe waar ze zelf niet achter staan als ze hardstikke gek op iemand zijn... Maar dat is geen oplossing.
compact en kleverig.
pi_158762340
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik denk dat je de belangrijkste vraag nu een beetje overslaat. Heb je redenen om aan te nemen dat ze inschattingsfouten maakt en dat er iets 'mis' kan gaan of is dit je eigen invulling? En zitten jullie wel op 1 lijn over wat 'mis' dan is?
zelfs als het allemaal tussen zijn oren zit... Hij voelt zich er niet prettig bij, dan praat je en houd je rekening met elkaar.
Is t te veel, te snel, te heftig: draai t ff een tandje lager en praat erover.
Als zij dat niet wil doen, is ze hoe dan ook respectloos bezig
compact en kleverig.
pi_158762405
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

zelfs als het allemaal tussen zijn oren zit... Hij voelt zich er niet prettig bij, dan praat je en houd je rekening met elkaar.
Is t te veel, te snel, te heftig: draai t ff een tandje lager en praat erover.
Als zij dat niet wil doen, is ze hoe dan ook respectloos bezig
Ja maar we weten de achtergrond niet. Misschien wil zij wel praten maar wordt hij te snel emotioneel of vult hij dingen in. Ik zie nog steeds geen argument voor die naiviteit en vraag me af of dingen niet ingevuld worden dmv miscommunicatie beide partijen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_158762409
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

zelfs als het allemaal tussen zijn oren zit... Hij voelt zich er niet prettig bij, dan praat je en houd je rekening met elkaar.
Is t te veel, te snel, te heftig: draai t ff een tandje lager en praat erover.
Als zij dat niet wil doen, is ze hoe dan ook respectloos bezig
Nee tuurlijk, maar als je je partner niet als iemand ziet die haar eigen beslissingen kan nemen en alleen als 'naïef' dan lijkt me dat sowieso een doodsteek voor de relatie
Als mijn partner zo over mij zou denken weet ik niet of ik daarmee wel verder zou kunnen want dan neem je mij dus niet serieus en denk je dat ik niet zelf mijn beslissingen kan nemen. Dat vind ik nogal wat.
Los van mono of non-mono
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158762427
We hebben hele verschillende karakters en opleidingsniveau. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom de communicatie niet lekker loopt. Toch is er een soort van aantrekkingskracht wat ons beiden bij elkaar houdt.
pi_158762460
Seks. Maae daar heeft ze nu blijkbaar andere voor..

Succes ermee iig.
pi_158762604
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:14 schreef Koettie het volgende:
Seks. Maae daar heeft ze nu blijkbaar andere voor..

Succes ermee iig.
Nee, het is niet de sex, maar een gevoel die ik niet kan beschrijven en zij heeft dat ook. In onze relatie is sex nooit echt belangrijk geweest. Zij was er ook niet zo echt mee bezig. Het is nu de combinatie van spanning en aandacht die ze krijgt.
pi_158762671
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:20 schreef ecuri het volgende:

[..]

Het is nu de combinatie van spanning en aandacht die ze krijgt.
misschien is het mijn invulling maar dit klinkt als een oordeel?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158762817
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:12 schreef ecuri het volgende:
We hebben hele verschillende karakters en opleidingsniveau. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom de communicatie niet lekker loopt. Toch is er een soort van aantrekkingskracht wat ons beiden bij elkaar houdt.
Dus naast naïef vindt je haar ook niet zo heel slim? En ze is erg fel, jullie kunnen niet praten... Wat blijft er over eigenlijk als je eerlijk kijkt?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158762821
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:11 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja maar we weten de achtergrond niet. Misschien wil zij wel praten maar wordt hij te snel emotioneel of vult hij dingen in. Ik zie nog steeds geen argument voor die naiviteit en vraag me af of dingen niet ingevuld worden dmv miscommunicatie beide partijen.
Te snel emotioneel?

Dat maakt toch niet uit? Hij heeft het er moeilijk mee, dan houd je daar rekening mee en wacht je eventueel met dat gesprek tot je n paar weken niks gedaan hebt met n ander en hij wat minder emotioneel reageert :{

Ik zie niet zo goed wat de andere kant van de zaak ermee te maken heeft. Het probleem dat hij ermee heeft is echt. Dan houd je daar rekening mee, ongeacht of het aan hem ligt of aan haar.

Praten is t sleutelwoord, wat de reden ook is dat hij t er moeilijk mee heeft.
compact en kleverig.
pi_158762822
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

misschien is het mijn invulling maar dit klinkt als een oordeel?
Nee dat zegt ze zelf en ik kan het alleen bevestigen
pi_158762858
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee tuurlijk, maar als je je partner niet als iemand ziet die haar eigen beslissingen kan nemen en alleen als 'naïef' dan lijkt me dat sowieso een doodsteek voor de relatie
Als mijn partner zo over mij zou denken weet ik niet of ik daarmee wel verder zou kunnen want dan neem je mij dus niet serieus en denk je dat ik niet zelf mijn beslissingen kan nemen. Dat vind ik nogal wat.
Los van mono of non-mono
mwa, ik kan ook best wel naief zijn in bepaalde dingen en ik zou me niet beledigd voelen als mijn vriend dat over me zei.
compact en kleverig.
pi_158762908
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

mwa, ik kan ook best wel naief zijn in bepaalde dingen en ik zou me niet beledigd voelen als mijn vriend dat over me zei.
ja maar daarvoor maakt het dus wel uit of zij zelf ook vind dat ze een inschattingsfout maakt of dat vaker doet :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 2 januari 2016 @ 16:33:01 #123
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158762947
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Te snel emotioneel?

Dat maakt toch niet uit? Hij heeft het er moeilijk mee, dan houd je daar rekening mee en wacht je eventueel met dat gesprek tot je n paar weken niks gedaan hebt met n ander en hij wat minder emotioneel reageert :{

Ik zie niet zo goed wat de andere kant van de zaak ermee te maken heeft. Het probleem dat hij ermee heeft is echt. Dan houd je daar rekening mee, ongeacht of het aan hem ligt of aan haar.

Praten is t sleutelwoord, wat de reden ook is dat hij t er moeilijk mee heeft.
Maar de vraag is of zij dus weet hoe moeilijk hij het er mee heeft.
Of dat hij het al die tijd opgekropt heeft en het voor haar dus uit het niets komt.
pi_158763103
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Te snel emotioneel?

Dat maakt toch niet uit? Hij heeft het er moeilijk mee, dan houd je daar rekening mee en wacht je eventueel met dat gesprek tot je n paar weken niks gedaan hebt met n ander en hij wat minder emotioneel reageert :{

Ik zie niet zo goed wat de andere kant van de zaak ermee te maken heeft. Het probleem dat hij ermee heeft is echt. Dan houd je daar rekening mee, ongeacht of het aan hem ligt of aan haar.

Praten is t sleutelwoord, wat de reden ook is dat hij t er moeilijk mee heeft.
Misschien houdt zij er wel rekening mee, maar alleen met wat hij wel tegen haar zegt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_158763579
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:31 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja maar daarvoor maakt het dus wel uit of zij zelf ook vind dat ze een inschattingsfout maakt of dat vaker doet :P
dat is ook weer waar :Y
compact en kleverig.
pi_158763596
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:33 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar de vraag is of zij dus weet hoe moeilijk hij het er mee heeft.
Of dat hij het al die tijd opgekropt heeft en het voor haar dus uit het niets komt.
hij geeft zelf aan dat hij er met haar over wil praten en zij steeds boos wordt, ik ga er vanuit dat dat waar is.
compact en kleverig.
pi_158763609
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:39 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Misschien houdt zij er wel rekening mee, maar alleen met wat hij wel tegen haar zegt.
is dat wel eerlijk als je iemand niet de kans geeft om erover te praten omdat je steeds boos wordt en wegloopt?

Bovendien, als je merkt dat iemand t er moeilijk mee heeft op wat voor manier dan ook, zet t even op n laag pitje, of kap ermee, en praat er een tijdje later over als t allemaal niet zo vers meer is.
Je kan t altijd weer oppikken of ermee kappen.
Ik vind hierin een nee toch echt zwaarder wegen dan een ja, omdat t zo'n ontzettende gevoelskwestie is.
compact en kleverig.
pi_158763650
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

is dat wel eerlijk als je iemand niet de kans geeft om erover te praten omdat je steeds boos wordt en wegloopt?
zitten ze niet gewoon allebei fout?

Maar de vriendin van TS is hier niet en TS wel dus die kunnen we advies geven
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158763651
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:39 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Misschien houdt zij er wel rekening mee, maar alleen met wat hij wel tegen haar zegt.
Nou ja, zover ik het begrijp heeft hij nu wel gezegd het niet leuk te vinden, dit niet te willen en erover te willen praten.

Misschien is hij daar rijkelijk laat mee en komt het voor haar uit het niets, maar toch, als je partner aangeeft dit niet te trekken zou daar toch op gereageed moeten worden.
Dat ze er niet blij mee is in eerste instantie kan ik wel begrijpen (zonder hysterisch gedrag), maar gewoon het negeren en de eigen zin doordrijven vind ik erg ver gaan, erg respectloos.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158763733
Hier op dit forum erover praten is idd erg gemakkelijk ,maar in de praktijk is het toch erg lastig. We hadden gewoon nooit aan moeten beginnen (open relatie). Ik zal jullie morgen op de hoogte van hie deze avond/nacht afgelopen is. Bedankt voor al jullie tips.
pi_158763947
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:08 schreef ecuri het volgende:
Hier op dit forum erover praten is idd erg gemakkelijk ,maar in de praktijk is het toch erg lastig. We hadden gewoon nooit aan moeten beginnen (open relatie). Ik zal jullie morgen op de hoogte van hie deze avond/nacht afgelopen is. Bedankt voor al jullie tips.
Echt, doe jezelf een plezier en stel nu een grens, laat dit niet gebeuren.
Alleen het idee al dat jij daar in huis zit of het zelfs moet zien/horen terwijl het pijn doet. Doe dat jezelf niet aan.
Als zij geen respect heeft voor jou is dat al erg genoeg. Als jij geen respect hebt voor jezelf is dat nog vele malen erger.

Ik wens je veel sterkte en wijsheid in een waanzinnige situatie.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158764275
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:04 schreef erodome het volgende:

[..]

Nou ja, zover ik het begrijp heeft hij nu wel gezegd het niet leuk te vinden, dit niet te willen en erover te willen praten.

Misschien is hij daar rijkelijk laat mee en komt het voor haar uit het niets, maar toch, als je partner aangeeft dit niet te trekken zou daar toch op gereageed moeten worden.
Dat ze er niet blij mee is in eerste instantie kan ik wel begrijpen (zonder hysterisch gedrag), maar gewoon het negeren en de eigen zin doordrijven vind ik erg ver gaan, erg respectloos.
Dat klopt, maar ik vind het zo vaag. Met een hoop belangrijke info die mist. Ik ben in ieder geval niet in staat om erover te oordelen gezien de sumiere info.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_158764302
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:30 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik vind het zo vaag. Met een hoop belangrijke info die mist. Ik ben in ieder geval niet in staat om erover te oordelen gezien de sumiere info.
Ik wel. Hij heeft er moeite mee, wil erover praten, zij niet en gaat gewoon door. Dan ben je niet goed bezig imo :N

N open relatie werkt alleen als je er beiden achter staat en erover kan praten. en dat laatste kan kennelijk niet. Ik geloof dat gewoon als hij dat zegt, daar heb ik geen andere info voor nodig :{
compact en kleverig.
pi_158764366
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik wel. Hij heeft er moeite mee, wil erover praten, zij niet en gaat gewoon door. Dan ben je niet goed bezig imo :N
Ze zijn allebei niet echt lekker bezig. De confrontatie niet op willen zoeken omdat je bang bent iemand kwijt te raken is ook niet ok.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_158764394
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:33 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ze zijn allebei niet echt lekker bezig. De confrontatie niet op willen zoeken omdat je bang bent iemand kwijt te raken is ook niet ok.
nee, maar dat is dan nog te wijten aan onzekerheid en daar kan ik gemakkelijker begrip voor opbrengen dan voor egocentrisme en respectloosheid. En dat zou zij ook moeten doen en weten van hem.
compact en kleverig.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:34:39 #136
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158764395
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik wel. Hij heeft er moeite mee, wil erover praten, zij niet en gaat gewoon door. Dan ben je niet goed bezig imo :N
Maar we hebben totaal geen idee hoe hij het gebracht heeft of hoe ze er eerder over gepraat hebben. Dus misschien is ze niet goed bezig, of misschien weet ze wel helemaal niet dat hij er zo erg mee zit.
Hij zegt eerder al dat hij geen zin heeft in confrontaties. Als hij dat eerder heeft gehad kan ik me voorstellen dat zij geen idee heeft dat ze iets verkeerd doet.
pi_158764408
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:33 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ze zijn allebei niet echt lekker bezig. De confrontatie niet op willen zoeken omdat je bang bent iemand kwijt te raken is ook niet ok.
dit. Hij wilde ook een open relatie en zag daarin zijn eigen beperking qua communiceren over het hoofd. Dat is dan toch ook echt zijn fout
(Zij lijkt ook fouten te maken, daar niet van)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158764425
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:34 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar we hebben totaal geen idee hoe hij het gebracht heeft of hoe ze er eerder over gepraat hebben. Dus misschien is ze niet goed bezig, of misschien weet ze wel helemaal niet dat hij er zo erg mee zit.
Hij zegt eerder al dat hij geen zin heeft in confrontaties. Als hij dat eerder heeft gehad kan ik me voorstellen dat zij geen idee heeft dat ze iets verkeerd doet.
:D
Als ze al boos wegloopt als hij erover begint, is ze gewoon niet goed bezig.
compact en kleverig.
pi_158764442
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik wel. Hij heeft er moeite mee, wil erover praten, zij niet en gaat gewoon door. Dan ben je niet goed bezig imo :N

N open relatie werkt alleen als je er beiden achter staat en erover kan praten. en dat laatste kan kennelijk niet. Ik geloof dat gewoon als hij dat zegt, daar heb ik geen andere info voor nodig :{
Waar er twee kijven hebben er twee schuld. Elke relatie werkt alleen als je kan praten.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:36:43 #140
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158764452
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

:D
Als ze al boos wegloopt als hij erover begint, is ze gewoon niet goed bezig.
Nogmaals, wij weten niet op wat voor manier hij het brengt.
pi_158764473
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dit. Hij wilde ook een open relatie en zag daarin zijn eigen beperking qua communiceren over het hoofd. Dat is dan toch ook echt zijn fout
(Zij lijkt ook fouten te maken, daar niet van)
nou, en ik vind dus dat als de communicatie niet goed zit, van welke kant dan ook, en als je van je partner houdt en hem respecteert, je gewoon niet ermee door moet gaan.
Dat maakt haar hoe dan ook fout imo.

Mijn mening dus en ik ben daarin wel wat fel, dat weet ik van mezelf ook.
compact en kleverig.
pi_158764514
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dit. Hij wilde ook een open relatie en zag daarin zijn eigen beperking qua communiceren over het hoofd. Dat is dan toch ook echt zijn fout
(Zij lijkt ook fouten te maken, daar niet van)
En heeft er ook gebruik van gemaakt gaf hij aan. Maar zag zij die mensen dan ook of niet? Zij wil hem er wel bij betrekken. Deed hij dat ook of niet? Ik heb zoveel vragen :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_158764531
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:36 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nogmaals, wij weten niet op wat voor manier hij het brengt.
nogmaals: dat maakt niet uit.
Of hij huilt, schreeuwt, zielig doet, met deuren smijt... Het is hoe dan ook wél duidelijk dat hij erover wil praten en zij niet.
compact en kleverig.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:42:26 #144
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158764619
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nogmaals: dat maakt niet uit.
Of hij huilt, schreeuwt, zielig doet, met deuren smijt... Het is hoe dan ook wél duidelijk dat hij erover wil praten en zij niet.
Als hij boos/aanvallend begint dan is de wegloop reactie bijvoorbeeld niet vreemd.
Maar again, wij weten maar 1 kant van het verhaal dus kunnen er gewoon niet over oordelen.
Feit is dat hun communicatie niet goed gaat, maar om die fout meteen bij haar te leggen kunnen we gewoon niet.
pi_158764699
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nou, en ik vind dus dat als de communicatie niet goed zit, van welke kant dan ook, en als je van je partner houdt en hem respecteert, je gewoon niet ermee door moet gaan.
Dat maakt haar hoe dan ook fout imo.

Mijn mening dus en ik ben daarin wel wat fel, dat weet ik van mezelf ook.
ik vind haar ook fout, maar de fout van de een vlakt een andere fout toch niet uit?

Zoals ik het lees is er fout op fout gestapeld en was dit gedoemd om te mislukken
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158764740
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nogmaals: dat maakt niet uit.
Of hij huilt, schreeuwt, zielig doet, met deuren smijt... Het is hoe dan ook wél duidelijk dat hij erover wil praten en zij niet.
waarom? Je beschrijft nu toch wat zij blijkbaar doet? Maar dat valt onder 'niet willen praten'? Terwijl hij degene is die letterlijk er voor kiest niets te zeggen?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158764753
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:42 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Als hij boos/aanvallend begint dan is de wegloop reactie bijvoorbeeld niet vreemd.
Maar again, wij weten maar 1 kant van het verhaal dus kunnen er gewoon niet over oordelen.
Feit is dat hun communicatie niet goed gaat, maar om die fout meteen bij haar te leggen kunnen we gewoon niet.
die fout leg ik niet bij haar, die ligt bij beiden. Weglopen vind ik dan ook niet vreemd, boos worden ook niet, huilen, verdrietig worden, chagrijnig worden ook niet.
Wat ik wel vreemd vind en bij haar leg en ontzettend fout vind, is dat zij gewoon doorgaat met die andere mannen.

Dat zijn imo twee losstaande dingen.

Je partner wil erover praten, om een of andere reden kan dat niet - conclusie: hij zit ergens mee, anders hoeft hij er niet over te praten, dús zet ik t tijdelijk op n laag pitje.
Dat is respect tonen en een oplossing willen zoeken.

Niet - conclusie: ik ga ermee door want hij doet stom. Ofzo. Dat is hoe dan ook respectloos.
compact en kleverig.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:49:12 #148
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158764829
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

die fout leg ik niet bij haar, die ligt bij beiden. Weglopen vind ik dan ook niet vreemd, boos worden ook niet, huilen, verdrietig worden, chagrijnig worden ook niet.
Wat ik wel vreemd vind en bij haar leg en ontzettend fout vind, is dat zij gewoon doorgaat met die andere mannen.

Dat zijn imo twee losstaande dingen.

Je partner wil erover praten, om een of andere reden kan dat niet - conclusie: hij zit ergens mee, anders hoeft hij er niet over te praten, dús zet ik t tijdelijk op n laag pitje.
Dat is respect tonen en een oplossing willen zoeken.

Niet - conclusie: ik ga ermee door want hij doet stom. Ofzo. Dat is hoe dan ook respectloos.
We weten dus niet of zij "gewoon" door gaat met 2 mannen want we weten dus totaal niet wat er wel en niet is besproken en of zij dus wel enig idee heeft wat hem precies dwars zit.
pi_158764838
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom? Je beschrijft nu toch wat zij blijkbaar doet? Maar dat valt onder 'niet willen praten'? Terwijl hij degene is die letterlijk er voor kiest niets te zeggen?
nu kiest hij daarvoor ja, ze zijn te ver gegaan nu, maar hij geeft net zelf aan dat hij er al eerder over is begonnen, dus ze wéét dat er íets speelt.
Tot dat opgeklaard is, zou je t stop moeten zetten imo.
compact en kleverig.
pi_158764849
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

die fout leg ik niet bij haar, die ligt bij beiden. Weglopen vind ik dan ook niet vreemd, boos worden ook niet, huilen, verdrietig worden, chagrijnig worden ook niet.
Wat ik wel vreemd vind en bij haar leg en ontzettend fout vind, is dat zij gewoon doorgaat met die andere mannen.

Dat zijn imo twee losstaande dingen.

Je partner wil erover praten, om een of andere reden kan dat niet - conclusie: hij zit ergens mee, anders hoeft hij er niet over te praten, dús zet ik t tijdelijk op n laag pitje.
Dat is respect tonen en een oplossing willen zoeken.

Niet - conclusie: ik ga ermee door want hij doet stom. Ofzo. Dat is hoe dan ook respectloos.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik een afspraak maak op basis van wat ik met mijn partner afspreek en hij niet communiceert over wat er is maar alleen wat zit te nukken ik misschien ook niet automatisch mijn afspraak af zou zeggen
Wie weet is ie wel nukkig over iets heel anders. Ik zou niet meteen iets waar ik al dingen in heb staan (en die oke lijken te zijn onder de afspraken die er zijn) afzeggen op basis van compleet geen communicatie
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158764876
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:49 schreef Royco1 het volgende:

[..]

We weten dus niet of zij "gewoon" door gaat met 2 mannen want we weten dus totaal niet wat er wel en niet is besproken en of zij dus wel enig idee heeft wat hem precies dwars zit.
Lees jij eigenlijk wel wat ik zeg?

Wat mij betreft doet t er niet toe wat hem precies dwarszit, moet zij gewoon stoppen zodra ze merkt dát hem iets dwarszit en dat eerst ophelderen.
compact en kleverig.
pi_158764909
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nu kiest hij daarvoor ja, ze zijn te ver gegaan nu, maar hij geeft net zelf aan dat hij er al eerder over is begonnen, dus ze wéét dat er íets speelt.
Tot dat opgeklaard is, zou je t stop moeten zetten imo.
Jij zet ook al je afspraken stop omdat je partner 'met iets' zit of 'nors' doet?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_158764916
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik een afspraak maak op basis van wat ik met mijn partner afspreek en hij niet communiceert over wat er is maar alleen wat zit te nukken ik misschien ook niet automatisch mijn afspraak af zou zeggen
Wie weet is ie wel nukkig over iets heel anders. Ik zou niet meteen iets waar ik al dingen in heb staan (en die oke lijken te zijn onder de afspraken die er zijn) afzeggen op basis van compleet geen communicatie
Nee, maar er is dus niet compleet geen communicatie geweest. Hij heeft er al over willen praten, over die open relatie.
Dus ze weet al dat daar iets zit wat hem dwarszit.
compact en kleverig.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:53:25 #154
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158764956
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Lees jij eigenlijk wel wat ik zeg?

Wat mij betreft doet t er niet toe wat hem precies dwarszit, moet zij gewoon stoppen zodra ze merkt dát hem iets dwarszit en dat eerst ophelderen.
Ja ik wel maar jij leest verder niet.
WE WETEN DUS NIET OF ZIJ WEL ECHT WEET DAT HEM IETS DWARS ZIT.
EN ALS IEMAND DAAR GEEN IDEE VAN HEEFT DAN IS HET NOGAL LASTIG OM DAAR OP IN TE SPELEN.

Misschien dat het zo dan duidelijker is.
pi_158764966
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:52 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Jij zet ook al je afspraken stop omdat je partner 'met iets' zit of 'nors' doet?
als hij eerder heeft aangegeven dat hij wil praten over onze open relatie: ja, dan zet ik dat stop tot het opgeklaard is ja.
compact en kleverig.
pi_158764993
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:53 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja ik wel maar jij leest verder niet.
WE WETEN DUS NIET OF ZIJ WEL ECHT WEET DAT HEM IETS DWARS ZIT.
EN ALS IEMAND DAAR GEEN IDEE VAN HEEFT DAN IS HET NOGAL LASTIG OM DAAR OP IN TE SPELEN.

Misschien dat het zo dan duidelijker is.
dus hij zegt: ik probeer het erover te hebben maar zij wil dat niet en wij moeten dan maar aannemen dat dat niet waar is ofzo?
Klinkt logisch wel ^O^
compact en kleverig.
pi_158765036
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

als hij eerder heeft aangegeven dat hij wil praten over onze open relatie: ja, dan zet ik dat stop tot het opgeklaard is ja.
Ja dat heeft hij dus niet gezegd.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:56:54 #158
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158765053
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dus hij zegt: ik probeer het erover te hebben maar zij wil dat niet en wij moeten dan maar aannemen dat dat niet waar is ofzo?
Klinkt logisch wel ^O^
Zolang je dus haar kant van het verhaal niet kent valt er niks aan te nemen of te oordelen.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:59:59 #159
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_158765130
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:04 schreef ecuri het volgende:

[..]

Misschien ben ik wel te bang om haar te verliezen???
Alsof je haar nog hebt :')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_158765301
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Nee, maar er is dus niet compleet geen communicatie geweest. Hij heeft er al over willen praten, over die open relatie.
Dus ze weet al dat daar iets zit wat hem dwarszit.
Tja ik denk dat je daar wat dingen invult. Maar de meneer in kwestie is er nog dus laten we het hem vragen:
Hoe ging dat proberen te praten over wat je dwars zat?

En ik vind persoonlijk dat 'schat er zit me wat dwars over die open relatie' niet direct aanleiding moet geven tot alles stop zetten want dat kan vanalles betekenen
'schat ik vind het niet tof als jij vanavond 2 mannen gaat neuken, wil je dat misschien niet doen' vind ik wat anders maar ik vermoed dat het eerder scenario 1 was dan scenario 2
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158765487
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:34 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, maar dat is dan nog te wijten aan onzekerheid en daar kan ik gemakkelijker begrip voor opbrengen dan voor egocentrisme en respectloosheid. En dat zou zij ook moeten doen en weten van hem.
Mee eens.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158765639
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:42 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Als hij boos/aanvallend begint dan is de wegloop reactie bijvoorbeeld niet vreemd.
Maar again, wij weten maar 1 kant van het verhaal dus kunnen er gewoon niet over oordelen.
Feit is dat hun communicatie niet goed gaat, maar om die fout meteen bij haar te leggen kunnen we gewoon niet.
Maar het gewoon door willen gaan is wel raar dan.
Dat iemand niet blij is met de reactie van de ander kan ik begrijpen, dat er conflict van komt ook. Maar dat gewoon maar doorzetten met datgene kan ik echt niet begrijpen als iemand op wat voor manier dan ook heeft aangegeven daar niet OK mee te zijn.

Dat is gewoon haar fout, ze weet dat hij er moeite mee heeft, zij wil alsnog doorzetten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158765643
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:16 schreef erodome het volgende:

[..]

Mee eens.
Dus jij weet alles van je partner zonder dat je erover gepraat hebt?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_158765826
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:21 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Dus jij weet alles van je partner zonder dat je erover gepraat hebt?
Nee.

Maar ik heb wel geleerd, beetje door schade en schande, dat je het serieus moet nemen als de ander wat dwars zit.
Ik ga niet dood van een afspraakje afzeggen, die afspraakjes zijn gewoon onbelangrijk tegenover het gevoel van mijn partner. Als mijn partner zich niet OK voelt en dat toont gaat het andere aan de kant. Dan richt ik me op hem, op wat er aan de hand is en zorg dat daar ruimte voor komt. Ga ik niet verder voordat ik weet wat er is, waarom dat zo is en dat het niets te maken heeft met mijn plannen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158765878
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar het gewoon door willen gaan is wel raar dan.
Dat iemand niet blij is met de reactie van de ander kan ik begrijpen, dat er conflict van komt ook. Maar dat gewoon maar doorzetten met datgene kan ik echt niet begrijpen als iemand op wat voor manier dan ook heeft aangegeven daar niet OK mee te zijn.

Dat is gewoon haar fout, ze weet dat hij er moeite mee heeft, zij wil alsnog doorzetten.
Mijn eerste reactie zou ook wel eens kunnen zijn 'ja jammer dan'
Niet dat ik dat vol zou houden hoor :o Maar ik heb moeite met schakelen

Nu kan ik me even niet verplaatsen in iemand die uit ziet naar een trio met 2 mannen dus ik zal in mijn hypothetische voorbeeld even iets gebruiken waar ik me meer in kan verplaatsen :P
Stel ik zou met mijn date samen met een bevriend stel wat leuks gaan doen en mijn man vind dat toch wat te dicht bij huis (kan ik helemaal in komen) maar ik zag wel enorm uit naar die activiteit (laten we bowlen zeggen) en ik had hem ook betrokken bij de aanloop er naar toe en hij zegt 4 uur er voor op een heel onduidelijke manier dat hij het niet ziet zitten dan zou ik ook wel eens niet meteen kunnen zeggen 'goh schat, tuurlijk doe ik het niet'
Ik zou eerst best wel nukkig worden (slechte eigenschap waarschijnlijk) omdat het uit de lucht komt vallen, kut gecommuniceerd word en ook nog op het laatste moment
Zou ik mijn relatie er voor op het spel zetten? Zeker niet. Maar het zou best wel even hoog op kunnen lopen hier voor ik mijn date definitief al bel
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158765899
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:56 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja dat heeft hij dus niet gezegd.
huh? Hij geeft toch aan dat ze steeds boos werd als hij het erover wil hebben en het heeft over dat hij 'steeds de regels wil veranderen'? Dat zei hij zojuist toch?
compact en kleverig.
pi_158765934
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

huh? Hij geeft toch aan dat ze steeds boos werd als hij het erover wil hebben en het heeft over dat hij 'steeds de regels wil veranderen'? Dat zei hij zojuist toch?
Dat is natuurlijk niet automatisch dat hij zei 'liefje ik wil niet dat je vanavond een trio hebt'
Het zou ook kunnen zijn 'Jezus Carla (ik noem haar even Carla) snap je nu echt niet dat die mannen alleen maar willen neuken? Wat naïef van je!'
Als ik Carla was zou ik dan denken 'Gisteren was dit nog oke en ik wil ook alleen maar even 2 mannen neuken op mijn vrije zaterdag avond dus ik zie het probleem niet'
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158765969
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee.

Maar ik heb wel geleerd, beetje door schade en schande, dat je het serieus moet nemen als de ander wat dwars zit.
Ik ga niet dood van een afspraakje afzeggen, die afspraakjes zijn gewoon onbelangrijk tegenover het gevoel van mijn partner. Als mijn partner zich niet OK voelt en dat toont gaat het andere aan de kant. Dan richt ik me op hem, op wat er aan de hand is en zorg dat daar ruimte voor komt. Ga ik niet verder voordat ik weet wat er is, waarom dat zo is en dat het niets te maken heeft met mijn plannen.
helemaal mee eens.
Jij zegt t veel mooier dan ik, maar we bedoelen t zelfde ^O^
compact en kleverig.
pi_158766015
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Mijn eerste reactie zou ook wel eens kunnen zijn 'ja jammer dan'
Niet dat ik dat vol zou houden hoor :o Maar ik heb moeite met schakelen

Nu kan ik me even niet verplaatsen in iemand die uit ziet naar een trio met 2 mannen dus ik zal in mijn hypothetische voorbeeld even iets gebruiken waar ik me meer in kan verplaatsen :P
Stel ik zou met mijn date samen met een bevriend stel wat leuks gaan doen en mijn man vind dat toch wat te dicht bij huis (kan ik helemaal in komen) maar ik zag wel enorm uit naar die activiteit (laten we bowlen zeggen) en ik had hem ook betrokken bij de aanloop er naar toe en hij zegt 4 uur er voor op een heel onduidelijke manier dat hij het niet ziet zitten dan zou ik ook wel eens niet meteen kunnen zeggen 'goh schat, tuurlijk doe ik het niet'
Ik zou eerst best wel nukkig worden (slechte eigenschap waarschijnlijk) omdat het uit de lucht komt vallen, kut gecommuniceerd word en ook nog op het laatste moment
Zou ik mijn relatie er voor op het spel zetten? Zeker niet. Maar het zou best wel even hoog op kunnen lopen hier voor ik mijn date definitief al bel
Ik zou er ook echt niet blij mee zijn, mopperen,hem een schop onder zijn hol geven, een verhitte discussie hebben erover. Maar ik laat het niet doorgaan gewoon maar.
Daarvoor gaat dit teveel over diepgaande emoties en vertrouwen.

Die anderen zijn dan gewoon ondergeschikt, hoe onredelijk ik misschien ook mijn partner vind op dat moment.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158766024
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet automatisch dat hij zei 'liefje ik wil niet dat je vanavond een trio hebt'
Het zou ook kunnen zijn 'Jezus Carla (ik noem haar even Carla) snap je nu echt niet dat die mannen alleen maar willen neuken? Wat naïef van je!'
Als ik Carla was zou ik dan denken 'Gisteren was dit nog oke en ik wil ook alleen maar even 2 mannen neuken op mijn vrije zaterdag avond dus ik zie het probleem niet'
Ik ga mezelf even niet nog n keer herhalen als je t niet erg vindt :@
compact en kleverig.
pi_158766056
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik zou er ook echt niet blij mee zijn, mopperen,hem een schop onder zijn hol geven, een verhitte discussie hebben erover. Maar ik laat het niet doorgaan gewoon maar.
Daarvoor gaat dit teveel over diepgaande emoties en vertrouwen.

Die anderen zijn dan gewoon ondergeschikt, hoe onredelijk ik misschien ook mijn partner vind op dat moment.
Nee ik ook niet maar hij vermijd de confrontatie nu omdat ze dan boos word. Ik probeer alleen maar te zeggen dat ik dat ook wel eens zou kunnen worden. In ieder geval geen begripvol 'natuurlijk schatje, ik bel meteen af' (maar dat uiteindelijk natuurlijk wel doen) en ik niet denk dat dat mij meteen een egoistisch onmens maakt dat mijn relatie op het spel wil zetten. En dat ik denk dat zijn gedrag ook debet is aan de situatie waarin hij nu zit
Het is toch echt aan hem om dus duidelijk te maken wat hij wil in deze situatie. Niet om af te gaan zitten wachten tot dit zichzelf oplost want dat gaat hoe dan ook schade geven aan zijn relatie
Ruzie is niet gezellig maar hoeft niet meteen een hap uit je relatie te nemen. Terwijl miscommunicatie, je niet gehoord en/of niet begrepen voelen, anderen horen neuken terwijl je er niet oke mee bent, gebrek aan vertrouwen etc dat allemaal wel doet

[ Bericht 3% gewijzigd door rhubarbje op 02-01-2016 18:47:12 ]
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158767433
Zijn die negers dr nu al aan het dekken?
pi_158770510
Wat erg, dat van die user waar het faliekant mis bij is gegaan. Ik hoop dat hij nog de afloop post. Maar hopen dat zijn vriendin voor rede vatbaar wordt.
pi_158779071
Zojuist een punt achter onze relatie gezet. Haar date is gewoon doorgegaan en na afloop heb ik ze allemaal eruit gezet. Ik heb gezegd dat ze morgen haar spullen kan komen ophalen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu wel opgelucht ben.
pi_158779191
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:37 schreef ecuri het volgende:
Zojuist een punt achter onze relatie gezet. Haar date is gewoon doorgegaan en na afloop heb ik ze allemaal eruit gezet. Ik heb gezegd dat ze morgen haar spullen kan komen ophalen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu wel opgelucht ben.
Sterkte! Maar gezien de laatst weken ook niet zo vreemd.
  zondag 3 januari 2016 @ 00:58:31 #176
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_158779581
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:37 schreef ecuri het volgende:
Zojuist een punt achter onze relatie gezet. Haar date is gewoon doorgegaan en na afloop heb ik ze allemaal eruit gezet. Ik heb gezegd dat ze morgen haar spullen kan komen ophalen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu wel opgelucht ben.
Goed gedaan. Hoe reageerde ze eigenlijk? Ik neem aan dat ze niet echt verbaasd Was?
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_158779594
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:37 schreef ecuri het volgende:
Zojuist een punt achter onze relatie gezet. Haar date is gewoon doorgegaan en na afloop heb ik ze allemaal eruit gezet. Ik heb gezegd dat ze morgen haar spullen kan komen ophalen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu wel opgelucht ben.
begrijpelijk, op deze manier werkt het inderdaad niet.
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_158780422
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:58 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Goed gedaan. Hoe reageerde ze eigenlijk? Ik neem aan dat ze niet echt verbaasd Was?
Ze zei vrijwel niets en ging gewoon met één van die gasten mee.
pi_158781967
Ik vind dit echt niet 'goed gedaan'. Ik vind het een kinderachtige manier van omgaan met een probleem wat je zelf ook veroorzaakt hebt
Maar gelukkig geloof ik al niet meer zo veel van dit verhaal
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158782019
Klinkt idd als een goede relatie als ze zonder een kik te geven meegaat met iemand anders. -O-

Al met al een raar verhaal.
  zondag 3 januari 2016 @ 10:35:53 #181
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_158782650
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 09:28 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind dit echt niet 'goed gedaan'. Ik vind het een kinderachtige manier van omgaan met een probleem wat je zelf ook veroorzaakt hebt
Maar gelukkig geloof ik al niet meer zo veel van dit verhaal
En wat wil je dan als hij de fout probeert te corrigeren die ze samen gemaakt hebben maar zij werkt daar niet aan mee?
Blijven trekken aan een dood paard?
Dan maar opgehoepeld hoor.

En ja het een bizar verhaal. Als het zijn eerste topic was had ik er ook helemaal niets van geloofd. Nu houd ik nog een pietsje slag om de arm.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_158782719
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 10:35 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

En wat wil je dan als hij de fout probeert te corrigeren die ze samen gemaakt hebben maar zij werkt daar niet aan mee?
Blijven trekken aan een dood paard?
Dan maar opgehoepeld hoor.

En ja het een bizar verhaal. Als het zijn eerste topic was had ik er ook helemaal niets van geloofd. Nu houd ik nog een pietsje slag om de arm.
ik zeg niet dat hij moet blijven trekken aan een dood paard maar overdag de confrontatie vermijden en dan 's nachts je vriendin waar je al jaren mee was (en waarvan je denkt dat ze 'bewcherming' nodig heeft omdat ze zo naïef is) opeens er uit zetten vind ik echt heel laag
Dat verdiend op zijn minst een volwassen en serieus gesprek in daglicht en niet dat ze letterlijk op eens op straat staat :? Dat doe je toch niet zomaar?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158782752
Even iets anders: zijn er hier mensen die ervaring hebben met n open relatie op afstand? Dus als de 1 voor een periode naar t buitenland moet en dat er dan wordt afgesproken dat beide met andere mensen naar bed mogen gaan?
  zondag 3 januari 2016 @ 12:19:43 #184
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_158784095
Zoals ik het lees valt Ecuri weinig kwalijk te nemen. Ze gingen allebei akkoord met een open relatie..met bepaalde afspraken. Vriendin hield zich daar niet aan en Ecuri heeft meerdere malen duidelijk gemaakt dat zij daarna te ver is gegaan. Vriendin luistert niet en gaat vervolgens alsnog door met haar dates. Hij heeft geprobeerd erover te praten, dus ik snap niet waarom sommigen hier anders beweren :P Hij heeft haar de kans gegeven, dus ik snap wel dat hij haar eruit heeft gezet.

Dat gezegd hebbende..het verhaal is wel wat raar inderdaad..
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 3 januari 2016 @ 12:22:45 #185
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_158784142
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 10:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik zeg niet dat hij moet blijven trekken aan een dood paard maar overdag de confrontatie vermijden en dan 's nachts je vriendin waar je al jaren mee was (en waarvan je denkt dat ze 'bewcherming' nodig heeft omdat ze zo naïef is) opeens er uit zetten vind ik echt heel laag
Dat verdiend op zijn minst een volwassen en serieus gesprek in daglicht en niet dat ze letterlijk op eens op straat staat :? Dat doe je toch niet zomaar?
Mwah ze deed die trio kennelijk ook al buiten de deur dus ik snap niet zo waarom dit nu ineens een probleem zou zijn voor hem. Bovendien kan 1 verkeerde vent ook al genoeg zijn. Daar heb je geen trio voor nodig.
Het enige verkeerde hieraan is dat hij dit nog heeft afgewacht. Zodra ze met die gasten binnenkwam en het toch duidelijk wilde doorzetten had hij haar eruit moeten zetten.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_158784272
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zoals ik het lees valt Ecuri weinig kwalijk te nemen. Ze gingen allebei akkoord met een open relatie..met bepaalde afspraken. Vriendin hield zich daar niet aan en Ecuri heeft meerdere malen duidelijk gemaakt dat zij daarna te ver is gegaan. Vriendin luistert niet en gaat vervolgens alsnog door met haar dates. Hij heeft geprobeerd erover te praten, dus ik snap niet waarom sommigen hier anders beweren :P Hij heeft haar de kans gegeven, dus ik snap wel dat hij haar eruit heeft gezet.

Dat gezegd hebbende..het verhaal is wel wat raar inderdaad..
omdat die afspraken en hoe daar daarna over gecommuniceerd is hier niet staan

Ik vind poly leven best een uitdaging waar je actief aan moet werken. Ik zie dat absoluut iet terug in wat ecuri hier schrijft, van beide kanten niet
Klinkt als een relatie die slecht was en mensen die naïef hun relatie open hebben gegooid zonder goede basis. Dan hebben er 2 'schuld' vind ik. En ik ga verder geen conclusies trekken over dingen die er niet staan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158784296
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:22 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Mwah ze deed die trio kennelijk ook al buiten de deur dus ik snap niet zo waarom dit nu ineens een probleem zou zijn voor hem. Bovendien kan 1 verkeerde vent ook al genoeg zijn. Daar heb je geen trio voor nodig.
Het enige verkeerde hieraan is dat hij dit nog heeft afgewacht. Zodra ze met die gasten binnenkwam en het toch duidelijk wilde doorzetten had hij haar eruit moeten zetten.
een nachtje bij een ander slapen is echt wel anders dan door je partner je thuis uit gezet worden met de mededeling einde relatie :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158784564
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

omdat die afspraken en hoe daar daarna over gecommuniceerd is hier niet staan

Ik vind poly leven best een uitdaging waar je actief aan moet werken. Ik zie dat absoluut iet terug in wat ecuri hier schrijft, van beide kanten niet
Klinkt als een relatie die slecht was en mensen die naïef hun relatie open hebben gegooid zonder goede basis. Dan hebben er 2 'schuld' vind ik. En ik ga verder geen conclusies trekken over dingen die er niet staan
dat zeg je nou steeds, maar je trekt volgens mij wel allerlei conclusies (hij heeft niet genoeg z'n best gedaan om te communiceren, zij wist niet dat hij er moeite mee had... Dat staat er allemaal óók niet)
En mijn conclusie, die puur gebaseerd is op wat hier geschreven staat (hij heeft geprobeerd te praten erover, zij loopt boos weg en zegt dat hij steeds de regels wil veranderen) wordt verworpen omdat we niet weten wat er precies gezegd of gedaan is. Terwijl ik ook nog aangeef dat het er wmb niet toe doet wat er precies gezegd is, omdat ik vind dat je t ff on hold zou moeten zetten als je partner aangeeft dat hij t er nog eens over wil hebben.
Tussentijdse evaluatie, aanpassing van de plannen enzo.
compact en kleverig.
  zondag 3 januari 2016 @ 12:45:44 #189
413491 Vijzel
Lekker malen
pi_158784690
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:37 schreef ecuri het volgende:
Zojuist een punt achter onze relatie gezet. Haar date is gewoon doorgegaan en na afloop heb ik ze allemaal eruit gezet. Ik heb gezegd dat ze morgen haar spullen kan komen ophalen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu wel opgelucht ben.
Sterkte ecuri.
Fijn dat je nu opgelucht bent. Ik hoop dat het ophalen van de spullen soepel gaat. Heel vreemd dat ze zonder vorm van protest met één van die mannen meegaat...
pi_158784802
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat zeg je nou steeds, maar je trekt volgens mij wel allerlei conclusies (hij heeft niet genoeg z'n best gedaan om te communiceren, zij wist niet dat hij er moeite mee had... Dat staat er allemaal óók niet)
En mijn conclusie, die puur gebaseerd is op wat hier geschreven staat (hij heeft geprobeerd te praten erover, zij loopt boos weg en zegt dat hij steeds de regels wil veranderen) wordt verworpen omdat we niet weten wat er precies gezegd of gedaan is. Terwijl ik ook nog aangeef dat het er wmb niet toe doet wat er precies gezegd is, omdat ik vind dat je t ff on hold zou moeten zetten als je partner aangeeft dat hij t er nog eens over wil hebben.
Tussentijdse evaluatie, aanpassing van de plannen enzo.
tja dat hij niet echt gecommuniceerd heeft staat er volgens mij wel. Hij gaf letterlijk aan liever de confrontatie te vermijden

En ik ben dag laatste met je eens, maar ik lees echt nergens dat hij aan heeft gegegeven dat hij behoefte had aan een soort van evaluatie momentje. En ja als partner moet je ook dingen aanvoelen maar dat betekend niet gedachten lezen. En hoe goed mensen daarin zijn verschilt per persoon daarom vind ik dat degene met een probleem ook een verantwoordelijkheid heeft en duidelijk moet aangeven dat er een probleem is. En dat zie ik dus niet terug

En dinges gaat daar ook niet verder op in. Op basis van de summiere informatie trekken wij blijkbaar gewoon andere conclusies
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 3 januari 2016 @ 14:13:17 #191
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_158786565
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
een nachtje bij een ander slapen is echt wel anders dan door je partner je thuis uit gezet worden met de mededeling einde relatie :')
Een nachtje? Twee a drie keer per week bedoel je?

quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
Hij gaf letterlijk aan liever de confrontatie te vermijden
Dat moet je ook alles lezen he? Hij zegt: Ik heb op dit moment ook niet zin in deze confrontatie.
Dat wil dus niet zeggen dat hij dit nooit is aangegaan. Over invullen gesproken.

quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
En ik ben dag laatste met je eens, maar ik lees echt nergens dat hij aan heeft gegegeven dat hij behoefte had aan een soort van evaluatie momentje. En ja als partner moet je ook dingen aanvoelen maar dat betekend niet gedachten lezen. En hoe goed mensen daarin zijn verschilt per persoon daarom vind ik dat degene met een probleem ook een verantwoordelijkheid heeft en duidelijk moet aangeven dat er een probleem is. En dat zie ik dus niet terug
Ik lees dat hier:

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:45 schreef ecuri het volgende:
Ze heeft voor vanavond zonder met mij te overleggen wederom een triootje gepland bij ons thuis en wil dat ik er ook bij ben en toekijk. Maar ik heb al aangegeven dat ik het niet wil.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:22 schreef ecuri het volgende:
Ze loopt steeds boos weg als ik erover wil praten en dan roept ze dat ik steeds de regels wil veranderen zonder met haar te overleggen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:57 schreef ecuri het volgende:
Uiteraard heb ik aangegeven dat ik niet leuk vind, maar ze loopt steeds weg. Als ik haar meer push dan breekt ze het halve huis af.
Of denk jij dat zij verwachtte dat het over de verdeling van het huishouden ging? 8)7

Maar goed ik vind het al raar een open relatie voor te stellen als je nogal jaloers van aard bent.
Als dit echt is.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_158786669
Ook ik heb niet zo veel zin om mezelf te herhalen. Zonder input van ecuri heeft steeds op elkaar in gaan weinig zin
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158787085
Ze heeft zojuist gebeld en aangegeven dat ze heel veel spijt heeft van gisteravond en weer bij me wil intrekken. Ik heb aangegeven dat ik geen toekomst zie in deze relatie en dat ze het vertrouwen flink heeft geschaad. Het besluit om einde te maken aan onze relatie is een opeenstapeling geweest van incidenten de afgelopen jaren. Het vertrouwen is helemaal weg en we verschillen gewoon teveel qua karakter en smaak. Ik heb een sterk vermoeden dat zij een borderline aandoening heeft en dan is een relatie bijna onmogelijk met zo iemand. In ieder geval ik ben erg opgelucht.
pi_158787141
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:33 schreef ecuri het volgende:
Ze heeft zojuist gebeld en aangegeven dat ze heel veel spijt heeft van gisteravond en weer bij me wil intrekken. Ik heb aangegeven dat ik geen toekomst zie in deze relatie en dat ze het vertrouwen flink heeft geschaad. Het besluit om einde te maken aan onze relatie is een opeenstapeling geweest van incidenten de afgelopen jaren. Het vertrouwen is helemaal weg en we verschillen gewoon teveel qua karakter en smaak. Ik heb een sterk vermoeden dat zij een borderline aandoening heeft en dan is een relatie bijna onmogelijk met zo iemand. In ieder geval ik ben erg opgelucht.
ik vind je of een laffe zak of een is niks van waar. Je was 6 jaar met iemand en jullie maken samen een beslissing en daar opeenvolgend fouten. Nu heeft ze meteen borderline? Na 6 jaar samenzijn ga jij met dat soort labels smijten?
Jullie zouden beide eerst eens aan jezelf moeten werken
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 3 januari 2016 @ 14:45:53 #195
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_158787369
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:33 schreef ecuri het volgende:
Ze heeft zojuist gebeld en aangegeven dat ze heel veel spijt heeft van gisteravond en weer bij me wil intrekken. Ik heb aangegeven dat ik geen toekomst zie in deze relatie en dat ze het vertrouwen flink heeft geschaad. Het besluit om einde te maken aan onze relatie is een opeenstapeling geweest van incidenten de afgelopen jaren. Het vertrouwen is helemaal weg en we verschillen gewoon teveel qua karakter en smaak. Ik heb een sterk vermoeden dat zij een borderline aandoening heeft en dan is een relatie bijna onmogelijk met zo iemand. In ieder geval ik ben erg opgelucht.
Nu volhouden.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_158787409
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik vind je of een laffe zak of een is niks van waar. Je was 6 jaar met iemand en jullie maken samen een beslissing en daar opeenvolgend fouten. Nu heeft ze meteen borderline? Na 6 jaar samenzijn ga jij met dat soort labels smijten?
Jullie zouden beide eerst eens aan jezelf moeten werken
Hoezo laf, ik heb toch aangegeven wat er allemaal gebeurt is de afgelopen tijd. Ze is gewoon een lastig type die niet bij mij past. Het is wel degelijk ergens op gebaseerd wat ik hier roep, alleen ga ik niet alles hier schrijven. Dus hou dit soort meningen liever voor je en ga geen onzin lopen uitkramen hier. Je hoeft niet op iedere bericht te reageren.
  zondag 3 januari 2016 @ 14:50:15 #197
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_158787477
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:47 schreef ecuri het volgende:

[..]

Hoezo laf, ik heb toch aangegeven wat er allemaal gebeurt is de afgelopen tijd. Ze is gewoon een lastig type die niet bij mij past. Het is wel degelijk ergens op gebaseerd wat ik hier roep, alleen ga ik niet alles hier schrijven. Dus hou dit soort meningen liever voor je en ga geen onzin lopen uitkramen hier. Je hoeft niet op iedere bericht te reageren.
Sterkte :) Je hebt het goede besluit genomen hier (uitgaande van jouw kant van het verhaal), dus nu inderdaad gewoon volhouden! Je hebt haar kansen genoeg gegeven om te praten, etc.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_158787898
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:47 schreef ecuri het volgende:

[..]

Hoezo laf, ik heb toch aangegeven wat er allemaal gebeurt is de afgelopen tijd. Ze is gewoon een lastig type die niet bij mij past. Het is wel degelijk ergens op gebaseerd wat ik hier roep, alleen ga ik niet alles hier schrijven. Dus hou dit soort meningen liever voor je en ga geen onzin lopen uitkramen hier. Je hoeft niet op iedere bericht te reageren.
waarom stel je een open relatie voor als er zo veel mis is?
En zelfs als er zo veel mis is en het gaat over dan zet je je ex niet nog die nacht op straat en ga je ook niet zo over haar lopen praten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 3 januari 2016 @ 15:21:02 #199
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158788323
Ah, de standaard fok diagnose van borderline is er.
  zondag 3 januari 2016 @ 17:05:38 #200
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_158791344
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:47 schreef ecuri het volgende:

[..]

Hoezo laf, ik heb toch aangegeven wat er allemaal gebeurt is de afgelopen tijd. Ze is gewoon een lastig type die niet bij mij past. Het is wel degelijk ergens op gebaseerd wat ik hier roep, alleen ga ik niet alles hier schrijven. Dus hou dit soort meningen liever voor je en ga geen onzin lopen uitkramen hier. Je hoeft niet op iedere bericht te reageren.
Het is op zijn minst opmerkelijk dat je dat moeilijke gedrag (en ik heb ervaring met een borderliner) wel 6 jaar heb weten vol te houden.
Of het valt wel mee of je moet echt aan jezelf werken waarom je dat gepikt hebt.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_158793409
Nouja vraag me af of dit geen getroll is. Wat een raar verhaal en in principe niet te wijten aan de 'open' relatie.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_158794019
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:22 schreef Tamashii het volgende:
Nouja vraag me af of dit geen getroll is. Wat een raar verhaal en in principe niet te wijten aan de 'open' relatie.
nee, je kan nooit iets wijten aan een relatie, of die nou open is of niet :D

En het zou best getroll kunnen zijn, maar al zou dat zo zijn, het is wel een situatie die voorkomt. Mensen die in een open relatie gaan om de verkeerde redenen, die er niet over (blijven) praten, of die de grenzen van hun partner keer op keer proberen op te rekken, die vinden dat je de 'regels' niet tussentijds mag veranderen, vinden dat hun partner niet moet zeuren als hij/zij ergens moeite mee heeft..

Dat ligt ook niet aan de open relatie, maar aan hoe ermee omgegaan wordt, maar een open relatie maakt wel dat dit soort dingen meer opvallen en er in bepaalde situaties meer druk op de relatie zal staan dan in n monogame relatie waarin de standaard dingen (werk, geld, gezondheid) goed zijn.

Dat is óók gewoon een zijde van open relaties die je toch wel regelmatig hoort.
Ik heb hier soms een beetje het idee dat er alleen op een positieve manier over gepraat mag worden en dat vind ik jammer.
compact en kleverig.
pi_158794073
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat is óók gewoon een zijde van open relaties die je toch wel regelmatig hoort.
Ik heb hier soms een beetje het idee dat er alleen op een positieve manier over gepraat mag worden en dat vind ik jammer.
Wel mee eens.
pi_158794635
Nogmaals, dit topic is geopend voor ervaringen. Als je over de andere kanten van een open relatie wilt praten is daar genoeg ruimte voor in SEX. En dat heb ik al eerder aangegeven.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_158795051
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:01 schreef Tamashii het volgende:
Nogmaals, dit topic is geopend voor ervaringen. Als je over de andere kanten van een open relatie wilt praten is daar genoeg ruimte voor in SEX. En dat heb ik al eerder aangegeven.
dat zijn ook gewoon ervaringen hoor.

Ik snap dat je geen mensen wil die roepen dat je niet genoeg van je partner houdt als je n open relatie wil/hebt, of dat soort dingen, maar praten over de moeilijkheden die je in n open relatie óók kan ondervinden, valt imo gewoon onder t delen van ervaringen.

een kennis van me had bv een open relatie. Zij vond het wel n leuk en spannend idee, ze waren het helemaal eens, ook afspraken gemaakt enzo.
Hij had n paar dates, ging allemaal prima. Tot zij n date had en hij dat totaal niet zag zitten, die man was niks, hij voelde zich er niet prettig bij, dus zij kapte dat af. En zo bleef dat doorgaan, hij was stikjaloers en zij 'mocht' niks, terwijl hij wel bleef daten.
Dat ging haar tegenstaan, dus ging ze het gesprek aan met hem, dat ze de relatie niet meer open wilde omdat ze er niet mee om kon gaan dat hij het wel deed, terwijl zij het niet kon doen omdat hij steeds 'flipte'.
Daar was echter niet over te praten, hij vond het wel prima zo.

Uiteindelijk is dat dan ook misgelopen, hij kon zijn gevoelens niet handelen en zij koesterde steeds meer wrok als hij wél weer een date had.

Dat is ook gewoon een kant van open relaties die je 'in de wandelgangen' hoort en waar je zelf ook gewoon mee te maken kan krijgen. Daar moet dus imo ook ruimte voor zijn in n topic als dit.
compact en kleverig.
pi_158795118
Ben ik het wel mee eens, ook dat zijn dingen die gewoon besproken moeten kunnen worden. Sowieso misschien voor mensen die het overwegen en meelezen, het is wel echt iets om over na te denken.
pi_158795500
Dat is dan ook gewoon een ervaring en is zeker prima.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_158802556
Voor sommigen zal een open relatie best werken, maar over het algemeen lijkt me een open relatie moeilijker dan een gesloten relatie. We zijn allemaal mensen, jaloezie is gewoon een menselijke emotie.

We zijn allemaal wel eens jaloers als je partner aandacht voor iemand anders heeft of iemand wel ziet zitten. In een gesloten relatie blijft het daarbij, in een open relatie wordt een opkomende liefde ook nog eens geconsumeerd. De andere partij buiten je relatie ontwikkelt ook emoties. Het maakt het allemaal moeilijker.
pi_158803007
Moet zeggen dat ik het tot nu toe makkelijker vind. Puur omdat ik eens kan zoenen in de kroeg en mijn vriend ook weet dat dat niets met liefde naar hem toe te maken heeft. Scheelt drama en ik hoef me niet in te houden. :P
pi_158803601
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:57 schreef Koettie het volgende:
Moet zeggen dat ik het tot nu toe makkelijker vind. Puur omdat ik eens kan zoenen in de kroeg en mijn vriend ook weet dat dat niets met liefde naar hem toe te maken heeft. Scheelt drama en ik hoef me niet in te houden. :P
Met iemand zoenen, dan zou ik het ook niet meteen uitmaken. En als je daar afspraken over maakt, oké.

Maar als je ook nog eens vaker af gaat spreken, verder gaat dan zoenen. Dan is het toch de vraag wat voor relatie je hebt. De meeste mannen denken heel makkelijk over seks, het is gewoon leuk en zonder relatie ook nog eens makkelijk. Maar dan zou ik het als man behoorlijk zuur vinden als mijn vriendin met anderen ligt te neuken, terwijl ik thuis het huishouden op orde houd.
pi_158803669
Ah. Als je die discussie aan wil gaan raad ik je aan een topic te openen hierover.
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:01 schreef Tamashii het volgende:
Nogmaals, dit topic is geopend voor ervaringen. Als je over de andere kanten van een open relatie wilt praten is daar genoeg ruimte voor in SEX. En dat heb ik al eerder aangegeven.
pi_158803839
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:08 schreef Koettie het volgende:

Ah. Als je die discussie aan wil gaan raad ik je aan een topic te openen hierover.

[..]

Ik sta er niet eens negatief tegenover, voor sommige mensen werkt het. Moeten ze zelf weten. Maar het lijkt mij maar moeilijk. 1. Als je van iemand houdt, dan lijkt me jaloezie heel normaal. 2. Het lijkt me maar oneerlijk als andere mannen met m'n vrouw neuken, terwijl ik ook alle niet leuke dingen (naast de leuke dingen) van een relatie heb, zoals het huishouden, de administratie en wat morele support als vrouwlief gestrest is.

Maar oké, babbel lekker verder over de ervaringen.
pi_158804406
1. Dat hoeft dus niet. Ik ben eigenlijk nooit jaloers en mijn vriend ook niet.
2. Je hebt een raar beeld. :P Het is (bij ons) niet dat eentje lekker feest en de andere Assepoester speelt.
pi_158805097
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:11 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik sta er niet eens negatief tegenover, voor sommige mensen werkt het. Moeten ze zelf weten. Maar het lijkt mij maar moeilijk. 1. Als je van iemand houdt, dan lijkt me jaloezie heel normaal. 2. Het lijkt me maar oneerlijk als andere mannen met m'n vrouw neuken, terwijl ik ook alle niet leuke dingen (naast de leuke dingen) van een relatie heb, zoals het huishouden, de administratie en wat morele support als vrouwlief gestrest is.

Maar oké, babbel lekker verder over de ervaringen.
punt 2 vind ik wat raar... Als jij alle niet leuke dingen hebt, is dat ook niet leuk in n monogame relatie lijkt me. Dan is dat een probleem idd en het feit dat je een open relatie hebt en jij kennelijk niets met andere vrouwen doet terwijl je vrouw wel druk bezig is, kan die onvrede idd versterken, maar dan is het geen probleem dat onlosmakelijk verbonden is met de open relatie.

Punt 1, jaloezie is niet raar idd, ook niet in een open relatie. Daarom is praten ook zo belangrijk.
Als je een heel jaloerse natuur hebt, gaat een open relatie niet werken, maar niet iedereen is van nature even jaloers. Sommige mensen zijn helemaal niet jaloers, andere maar heel af en toe, of een beetje en dan heb je het daarover: waar ligt het aan, zit je zelf niet lekker in je vel op dat moment? Heb je een vervelend gevoel bij die bepaalde persoon (om wat voor reden dan ook) is de verhouding naar je zin te scheef, kan vanalles zijn. Dan heb je het daarover en trek je je conclusies.
Zit je niet lekker in je vel nu? Dan kun je er bv voor kiezen om even wat extra aandacht aan elkaar te geven en derden even links te laten liggen.
Is er iets met de betreffende date dat je niet aanstaat? Dan kun je ervoor kiezen bv verhalen niet meer te delen, of het daten af te kappen.

Dat soort dingen. Zeker als je er net mee begint, moet je wel heel veel praten over hoe je je voelt bij bepaalde zaken. Tenminste, dat is mijn mening.
compact en kleverig.
pi_158805129
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:22 schreef Koettie het volgende:
1. Dat hoeft dus niet. Ik ben eigenlijk nooit jaloers en mijn vriend ook niet.
2. Je hebt een raar beeld. :P Het is (bij ons) niet dat eentje lekker feest en de andere Assepoester speelt.
Wat ik bedoel is dat het me niets lijkt als m'n vriendin met anderen naar mannen naar bed gaat terwijl ik er een relatie mee heb. Een relatie met iemand is leuk, maar dat betekent ook dat je de niet zo positieve kanten van die ander ziet. Naar de buitenwereld toe, studie/werk doen we ons toch wat beter voor.

Het was misschien een vreemd voorbeeld, maar ik heb er zeker geen vreemd beeld. De overgrote meerderheid van de mensen heeft dan ook een monogame relatie. Niet alleen in Nederland, maar wereldwijd, alleen in sommige culturen willen ze nog wel eens toestaan dat een man meerdere vrouwen heeft.
pi_158805223
Dan zou ik inderdaad geen open relatie aangaan. Meer kan ik er niet van maken :P
pi_158805346
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:40 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat het me niets lijkt als m'n vriendin met anderen naar mannen naar bed gaat terwijl ik er een relatie mee heb. Een relatie met iemand is leuk, maar dat betekent ook dat je de niet zo positieve kanten van die ander ziet. Naar de buitenwereld toe, studie/werk doen we ons toch wat beter voor.

Het was misschien een vreemd voorbeeld, maar ik heb er zeker geen vreemd beeld. De overgrote meerderheid van de mensen heeft dan ook een monogame relatie. Niet alleen in Nederland, maar wereldwijd, alleen in sommige culturen willen ze nog wel eens toestaan dat een man meerdere vrouwen heeft.
oo, bedoel je het zo.
Dat klinkt idd al logischer :+

Jij ziet het als: ik zie mn vrouw ook janken om dr overleden parkiet, op mij wordt ze boos als ze ongesteld moet worden en ik moet haar vuile bord in de vaatwasser zetten, terwijl die andere man alleen maar leuk met haar in bed kan duiken en een kop koffie drinken.

Ik zie die dingen niet als 'niet zo positief' of zelfs als negatief, maar dat is júist wat ons bijzonder maakt en een stel, ik vind het fijn dat we die dingen delen en dat zou ik ook niet met een ander willen.

Overigens hoor ik hier eigenlijk niet thuis, want onze relatie is niet open in de praktijk :')
compact en kleverig.
  zondag 3 januari 2016 @ 22:49:40 #218
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_158805466
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens hoor ik hier eigenlijk niet thuis, want onze relatie is niet open in de praktijk :')
Jammer :7
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 4 januari 2016 @ 00:38:48 #219
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158808395
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:33 schreef ecuri het volgende:
Ze heeft zojuist gebeld en aangegeven dat ze heel veel spijt heeft van gisteravond en weer bij me wil intrekken. Ik heb aangegeven dat ik geen toekomst zie in deze relatie en dat ze het vertrouwen flink heeft geschaad. Het besluit om einde te maken aan onze relatie is een opeenstapeling geweest van incidenten de afgelopen jaren. Het vertrouwen is helemaal weg en we verschillen gewoon teveel qua karakter en smaak. Ik heb een sterk vermoeden dat zij een borderline aandoening heeft en dan is een relatie bijna onmogelijk met zo iemand. In ieder geval ik ben erg opgelucht.
Opgeruimd staat netjes. Pfff, een trio in jullie bed nog wel, terwijl je aangaf dat je het niet wilde. :') Ik had haar al de deur gewezen als ze me dat vertelde. Dan neukt ze maar op een bankje buiten op straat. :') Maar goed, mosterd na de maaltijd. Ik krijg gewoon buikpijn van je verhaal. Open relaties zijn dan ook niks voor mij. :N
pi_158808551
Bedankt Hans.
pi_158810491
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:40 schreef luxerobots het volgende:

[..]


Het was misschien een vreemd voorbeeld, maar ik heb er zeker geen vreemd beeld. De overgrote meerderheid van de mensen heeft dan ook een monogame relatie. Niet alleen in Nederland, maar wereldwijd, alleen in sommige culturen willen ze nog wel eens toestaan dat een man meerdere vrouwen heeft.
omdat monogamie een functie had. Belangrijk was om te overleven. Die functie is weg gevallen. Ik heb ook echt het idee dat non-monogamie steeds vaker voor komt

Jaloezie komt in mijn relatie ook wel eens voor (niet vaak) en dan is het vaak op wat jij beschrijft (dat het over komt alsof een ander alleen de lusten krijgt en niet de lasten) maar dat komt dan inderdaad vaak uit iets als zelf even niet lekker in je vel zitten
En daarnaast vinden wij dat beiden niet een dusdanig negatief iets dat het opweegt tegen de vrijheid die we beiden zo prettig vinden en zien hoe gelukkig de ander kan zijn door een 3e persoon/een toffe date etc
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158837265
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 07:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

omdat monogamie een functie had. Belangrijk was om te overleven. Die functie is weg gevallen. Ik heb ook echt het idee dat non-monogamie steeds vaker voor komt

Jaloezie komt in mijn relatie ook wel eens voor (niet vaak) en dan is het vaak op wat jij beschrijft (dat het over komt alsof een ander alleen de lusten krijgt en niet de lasten) maar dat komt dan inderdaad vaak uit iets als zelf even niet lekker in je vel zitten
En daarnaast vinden wij dat beiden niet een dusdanig negatief iets dat het opweegt tegen de vrijheid die we beiden zo prettig vinden en zien hoe gelukkig de ander kan zijn door een 3e persoon/een toffe date etc
De mens is evolutionair gezien helemaal niet zo veel veranderd de afgelopen 10.000 jaar. Het grootste verschil is dat vrouwen een zwangerschap bij seks heel goed uit kunnen sluiten.

Voor de rest denk ik nog steeds dat, voor de meeste mensen, een monogame relatie het makkelijkst is. Minder jaloezie, minder scheve verhoudingen. Voor de rest zijn wij nog steeds wezens die ons hechten aan anderen, en jaloers worden als onze geliefdes met anderen een beschuitje gaan eten.

Janies vatte mijn eerdere post mooi samen.

quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Jij ziet het als: ik zie mn vrouw ook janken om dr overleden parkiet, op mij wordt ze boos als ze ongesteld moet worden en ik moet haar vuile bord in de vaatwasser zetten, terwijl die andere man alleen maar leuk met haar in bed kan duiken en een kop koffie drinken.
Voor sommigen zal een open relatie best werken, maar het maakt een relatie (naar mijn mening) alleen maar moeilijker.
pi_158840449
Ik had het dan ook niet over evolutie maar over cultuur
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158840567
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:53 schreef luxerobots het volgende:

Voor de rest denk ik nog steeds dat, voor de meeste mensen, een monogame relatie het makkelijkst is. Minder jaloezie, minder scheve verhoudingen. Voor de rest zijn wij nog steeds wezens die ons hechten aan anderen, en jaloers worden als onze geliefdes met anderen een beschuitje gaan eten.
Maar gaat het erom wat het makkelijkst is? Heel veel dingen zijn in het leven niet makkelijk. Gaat het niet vooral om wat leuk is? En waar je waarde aan hecht? En wat je graag wilt?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_158840652
Wat Tamashii zegt

En je legt een direct verband tussen hechten en jaloezie
Ik heb juist dat als ik me aan iemand hecht dat ik die persoon alles gun en heel gelukkig wil zien (en daar aan bij wil dragen)
Als ik dus iemand date die om wat voor reden dan ook gelukkig word van anderen zien dan ben ik daar blij om. Ik zal die ander dan zelfs aanmoedigen etc

Ja heel soms moet ik dan wel eens iets weg slikken maar dat is echt bijzaak en maar 1 uit 10 keer of zo (en heeft dan vaak een oorzaak als zelf niet lekker in mijn vel zitten of slecht gecommuniceerd tussen mij en die partner etc). Dat heb ik er echt heel graag voor over
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:52:58 #226
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_158840789
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:38 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Maar gaat het erom wat het makkelijkst is? Heel veel dingen zijn in het leven niet makkelijk. Gaat het niet vooral om wat leuk is? En waar je waarde aan hecht? En wat je graag wilt?
Inderdaad. We zoeken niet naar de makkelijkste weg. Ik hecht heel veel waarde aan mijn relatie en aan mijn vrouw. Toch had ik jarenlang de wens om ook seks met andere vrouwen te hebben. Mijn vrouw begreep die wens maar wilde er niet aan beginnen. Ze kon seks en liefde niet los van elkaar zien en was veel te bang mij kwijt te raken aan een wildvreemd mokkel. Gelukkig was het geen onbespreekbaar onderwerp en we spraken er dan ook geregeld over. Tot een jaar of drie geleden, toen mijn vrouw tot mijn grote verbazing liet weten dat ze een leuke man had ontmoet (tijdens carnaval nota bene) en wel zin had om een keer met hem af te spreken voor seks, hetgeen ook gebeurde. Dat moment markeerde de start van onze open relatie. We hebben sindsdien beide af en toe een date en bezoeken af en toe een parenclub of swingersfeest. Alles met mate, en altijd in goed overleg. Na drie jaar merk ik, dat het spannende er een beetje af is, en dat we eigenlijk steeds minder met onze 'open relatie' bezig zijn. De ruimte is er nog steeds, maar de behoefte is minder. En ik vind het prima zo. Onze relatie stond en staat nog steeds centraal, de rest is een leuk extra'tje voor erbij.
pi_158845651
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:38 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Maar gaat het erom wat het makkelijkst is? Heel veel dingen zijn in het leven niet makkelijk. Gaat het niet vooral om wat leuk is? En waar je waarde aan hecht? En wat je graag wilt?
Maar wie zegt dat een monogame relatie makkelijker is? Dit verschilt ook per persoon denk ik. Voordat er in onze relatie ruimte was om seks te hebben met anderen was ik heel snel jaloers en achterdochtig dankzij een ex die meerdere keren vreemd gegaan was bij me. Toen dit hele gebeuren op ons pad kwam is dit op gegeven moment verdwenen als sneeuw voor de zon. Nu zijn er duidelijke afspraken en weten we van elkaar wat er gebeurd als 1 van ons met iemand anders staar te flirten. We praten er zelfs openlijk over met elkaar. Juist die transparantie maakte dat ik over mijn jaloezie en achterdocht heen kwam en onze relatie is nu sterker dan ooit. Zoals clixplicity ook zegt, wij blijven elkaars basis.
Tuurlijk neemt een open relatie ook weer andere problemen met zich mee dan een monogame relatie. Je gaat immers een relatie aan met een ander mens, wat uniek is en totaal niet lijkt op hoe jij bent als persoon en dat is lastig. Een relatie aan gaan is gewoon geen makkie of je hem nou open of gesloten aan gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door MissStevie op 05-01-2016 13:48:18 ]
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_158849906
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:52 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Tot een jaar of drie geleden, toen mijn vrouw tot mijn grote verbazing liet weten dat ze een leuke man had ontmoet (tijdens carnaval nota bene) en wel zin had om een keer met hem af te spreken voor seks, hetgeen ook gebeurde.
Dit vind ik dan weer jammer. Het helemaal niet willen, totdat je zelf wil. Dan kan het ineens wel. Snap het ergens ook wel, maar het wringt een beetje.
pi_158849951
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:28 schreef KosterT het volgende:

[..]

Dit vind ik dan weer jammer. Het helemaal niet willen, totdat je zelf wil. Dan kan het ineens wel. Snap het ergens ook wel, maar het wringt een beetje.
dat zou ik ook wel hebben ja :@

Maar misschien moest zijn vrouw eerst ervaren dat het niet uit maakte wat betreft haar gevoel voor haar partner? (De interesse voor een ander bedoel ik) en was het daarvoor alleen een te abstract iets
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158850021
Overigens lijkt het me weinig meer met een open relatie te maken hebben als je je meerdere keren per week laat palen door twee negers of ligt dat aan mij..?

M'n vriendin mag best af en toe een avontuurtje hebben maar dit gaat me wel echt te ver.
pi_158850188
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:33 schreef KosterT het volgende:
Overigens lijkt het me weinig meer met een open relatie te maken hebben als je je meerdere keren per week laat palen door twee negers of ligt dat aan mij..?

M'n vriendin mag best af en toe een avontuurtje hebben maar dit gaat me wel echt te ver.
waarom? Iedereen kan het toch invullen zoals ze willen? Jullie doen wat goed voelt voor jullie maar bij anderen liggen die grenzen anders
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158850335
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:33 schreef KosterT het volgende:
Overigens lijkt het me weinig meer met een open relatie te maken hebben als je je meerdere keren per week laat palen door twee negers of ligt dat aan mij..?

M'n vriendin mag best af en toe een avontuurtje hebben maar dit gaat me wel echt te ver.
Precies, in een beetje open relatie laat je je enkel palen door roomblanke Arische jongemannen.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 16:52:38 #233
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_158850658
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:28 schreef KosterT het volgende:

[..]

Dit vind ik dan weer jammer. Het helemaal niet willen, totdat je zelf wil. Dan kan het ineens wel. Snap het ergens ook wel, maar het wringt een beetje.
Ik heb er niet moeilijk over gedaan! ;-)
pi_158851038
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:38 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom? Iedereen kan het toch invullen zoals ze willen? Jullie doen wat goed voelt voor jullie maar bij anderen liggen die grenzen anders
Dat is ook zo, maar ik denk dat de 'grenzen' binnen een open relatie over het algemeen wel redelijk overeenkomen tussen beide partners anders krijg je tich spanningen. Dus niet dat de een drie trio's in de week heeft en de ander een paar keer per jaar eentje.

Of zijn er hier die een open relatie hebben waarbij de een tig keer meer sex heeft dan de ander?
pi_158851549
Ja, natuurlijk. Er zijn ook mensen die zelf helemaal geen zin hebben in seks net n ander, maar het wel prima, of leuk, vinden als hun partner dat doet.
compact en kleverig.
pi_158852181
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:44 schreef rhubarbje het volgende:
Wat Tamashii zegt

En je legt een direct verband tussen hechten en jaloezie
Ik heb juist dat als ik me aan iemand hecht dat ik die persoon alles gun en heel gelukkig wil zien (en daar aan bij wil dragen)
Als ik dus iemand date die om wat voor reden dan ook gelukkig word van anderen zien dan ben ik daar blij om. Ik zal die ander dan zelfs aanmoedigen etc

Ja heel soms moet ik dan wel eens iets weg slikken maar dat is echt bijzaak en maar 1 uit 10 keer of zo (en heeft dan vaak een oorzaak als zelf niet lekker in mijn vel zitten of slecht gecommuniceerd tussen mij en die partner etc). Dat heb ik er echt heel graag voor over
Mee eens, hoe groter mijn hechting, hoe minder jaloers ik word. Hoe onzekerder ik ben over die hechting, hoe sneller jaloezie de kop op steekt.
De keren dat ik jaloezie heb ervaren in onze relatie waren allemaal momenten waarin ik emotioneel zwak stond, die band, die hechting niet goed gevoelt werd.
Zit ik goed in mijn vel, ben ik zeker van de hechting/band, dan ken ik geen jaloezie. Dan geniet ik juist van dit soort zaken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158852282
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:41 schreef MissStevie het volgende:

[..]

Maar wie zegt dat een monogame relatie makkelijker is? Dit verschilt ook per persoon denk ik. Voordat er in onze relatie ruimte was om seks te hebben met anderen was ik heel snel jaloers en achterdochtig dankzij een ex die meerdere keren vreemd gegaan was bij me. Toen dit hele gebeuren op ons pad kwam is dit op gegeven moment verdwenen als sneeuw voor de zon. Nu zijn er duidelijke afspraken en weten we van elkaar wat er gebeurd als 1 van ons met iemand anders staar te flirten. We praten er zelfs openlijk over met elkaar. Juist die transparantie maakte dat ik over mijn jaloezie en achterdocht heen kwam en onze relatie is nu sterker dan ooit. Zoals clixplicity ook zegt, wij blijven elkaars basis.
Tuurlijk neemt een open relatie ook weer andere problemen met zich mee dan een monogame relatie. Je gaat immers een relatie aan met een ander mens, wat uniek is en totaal niet lijkt op hoe jij bent als persoon en dat is lastig. Een relatie aan gaan is gewoon geen makkie of je hem nou open of gesloten aan gaat.
Hier kan ik me ook wel weer in herkennen.

Toen onze relatie gesloten was was ik onzekerder als nu. Dat niet mogen verdiepen in anderen, daar niets mee mogen doen maakte mij onzekerder. Kiest hij wel echt voor mij, of ben ik gewoon de enige bron van?
Sinds hij seks heeft gehad met anderen, zich verdiept heeft in andere ben ik veel zekerder van zijn keuze voor mij. Dat is niet meer bij gebrek aan beter weten.
Ik ken zijn fantasieen, ik ken zijn voorkeuren, ik ken zijn liefde voor mij. Ik weet dat hij anderen gewogen heeft en bewust voor mij kiest. Niet omdat het hoort, niet omdat het zo loopt, niet bij gebrek aan anders.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158852321
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:28 schreef KosterT het volgende:

[..]

Dit vind ik dan weer jammer. Het helemaal niet willen, totdat je zelf wil. Dan kan het ineens wel. Snap het ergens ook wel, maar het wringt een beetje.
Niet mee eens, soms moet je een gevoel ervaren om het te weten.
Kan me heel prima de angst bedenken die iemand kan voelen. Dat men bang is de ander kwijt te raken omdat gevoelsmatig die seks tot meer zou leiden. Pas als men dan een keer voelt hoe dat kan zijn zonder dat dat de liefde tussen partners aantast kan dat iets heel erg engs zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158852401
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:03 schreef KosterT het volgende:

[..]

Dat is ook zo, maar ik denk dat de 'grenzen' binnen een open relatie over het algemeen wel redelijk overeenkomen tussen beide partners anders krijg je tich spanningen. Dus niet dat de een drie trio's in de week heeft en de ander een paar keer per jaar eentje.

Of zijn er hier die een open relatie hebben waarbij de een tig keer meer sex heeft dan de ander?
ja. Ik heb tig keer meer seks dan mijn man

Hij houdt niet zo van daten, vind het maar gedoe. Ik vind het heerlijk. Dus zie ik veel vaker iemand dan hij met als logisch resultaat dat ik meer seks heb buiten de deur

(Hij vind iemand anders vast zien wel leuk, maar dan moet je toch vaak eerst daten :) )
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158852413
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:03 schreef KosterT het volgende:

[..]

Dat is ook zo, maar ik denk dat de 'grenzen' binnen een open relatie over het algemeen wel redelijk overeenkomen tussen beide partners anders krijg je tich spanningen. Dus niet dat de een drie trio's in de week heeft en de ander een paar keer per jaar eentje.

Of zijn er hier die een open relatie hebben waarbij de een tig keer meer sex heeft dan de ander?
Hangt af van de periode.

Vroeger toen we jonger waren deed ik meer dan hem (geen 3 trio's in de week met andere mannen dan hem), nu heeft hij veel meer mogelijkheden dan ik en dat is prima.

Nu hebben we het hier in de praktijk over 1 a 2 keer per jaar samen wat doen en dan voor hem nog 2 a 3 keer (afhankelijk van hoe vaak hij op zakenreis is oa) erbij.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158852493
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:55 schreef erodome het volgende:

[..]

Hier kan ik me ook wel weer in herkennen.

Toen onze relatie gesloten was was ik onzekerder als nu. Dat niet mogen verdiepen in anderen, daar niets mee mogen doen maakte mij onzekerder. Kiest hij wel echt voor mij, of ben ik gewoon de enige bron van?
Sinds hij seks heeft gehad met anderen, zich verdiept heeft in andere ben ik veel zekerder van zijn keuze voor mij. Dat is niet meer bij gebrek aan beter weten.
Ik ken zijn fantasieen, ik ken zijn voorkeuren, ik ken zijn liefde voor mij. Ik weet dat hij anderen gewogen heeft en bewust voor mij kiest. Niet omdat het hoort, niet omdat het zo loopt, niet bij gebrek aan anders.
zo dit O+

De relatievorm die wij kiezen betekend voor mij ook echt:elke keer helemaal opnieuw voor elkaar kiezen. Zelfs als je weer zijn vuile onderbroek van de grond raapt en met iemand anders alleen funtimes hebt (zoals iemand hier beschreef). Dan nog kies ik met alles voor hem. Elke keer opnieuw met alle bagage die er is (en dat is ook de positieve bagage die erodome beschrijft zoals elkaar helemaal kennen)

We hebben samen een verleden, een heden en een toekomst die we het zelfde zien O+

He ik word weer helemaal verliefd :P

[ Bericht 0% gewijzigd door rhubarbje op 05-01-2016 18:18:44 ]
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158853226
Met de antwoorden veranderd mijn beeld niet. Voor de stellen waarvan de een 'tig keer meer sex heeft', heeft de ander er al totaal geen behoefte aan. Dat is dus al een andere situatie.

En de een meer dan de ander zoals erodome beschrijft lijkt me logisch, anders moet je gaan turven en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. :p
Echter zal er toch ergens een kantelpunt zijn liggen.
pi_158853929
Mijn vriend en ik hebben een 'we zien wel wat er gebeurt' relatie. We daten niet bewust anderen, hebben geen seksafspraakjes. Wel ongeveer drie keer in het jaar dat er een andere dame, danwel met hem, danwel met ons betrokken word nadat het gewoon zo loopt.

Nu heb ik een collega die ik ongelofelijk aantrekkelijk vind. Bijna iedereen kent denk ik wel dat er duidelijk iets speelt tussen twee collega's, er wordt onderling geflirt. Ik zit nu in deze situatie. Nu vraag ik me af wat jullie 'open relatie' mensen als redelijk zien. Zover ik begrepen heb zit 'mijn flirt' gewoon in een monogame relatie met twee kinderen. Binnenkort heb ik met deze collega een 'nieuwjaarsborrel'. Mijn fantasie maakt overuren, maar het lijkt me niet realistisch. Houden andere mensen die zelf zeg maar de vrijheid krijgen, maar de hots voor een bezette persoon krijgen ook de morele waarden voor de andere partij hoog, of probeer je gewoon hoe ver je kan gaan?
pi_158853975
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:34 schreef KosterT het volgende:
Met de antwoorden veranderd mijn beeld niet. Voor de stellen waarvan de een 'tig keer meer sex heeft', heeft de ander er al totaal geen behoefte aan. Dat is dus al een andere situatie.

En de een meer dan de ander zoals erodome beschrijft lijkt me logisch, anders moet je gaan turven en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. :p
Echter zal er toch ergens een kantelpunt zijn liggen.
Dat kantelpunt ligt meer bij haal ik genoeg uit deze relatie, is de "moeite" die men erin stopt om en nabij gelijkwaardig.

Als we in een situatie zouden zitten waarin hij 3 keer per week een ander neukt en ik me niet tekort gedaan voel is dat best. Maar zitten we in een situatie waarin ik me tekort gedaan voel en hij eens per half jaar een ander doet kan het problemen veroorzaken.
Snap je dat verschil?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158854082
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:59 schreef Oxim het volgende:
Mijn vriend en ik hebben een 'we zien wel wat er gebeurt' relatie. We daten niet bewust anderen, hebben geen seksafspraakjes. Wel ongeveer drie keer in het jaar dat er een andere dame, danwel met hem, danwel met ons betrokken word nadat het gewoon zo loopt.

Nu heb ik een collega die ik ongelofelijk aantrekkelijk vind. Bijna iedereen kent denk ik wel dat er duidelijk iets speelt tussen twee collega's, er wordt onderling geflirt. Ik zit nu in deze situatie. Nu vraag ik me af wat jullie 'open relatie' mensen als redelijk zien. Zover ik begrepen heb zit 'mijn flirt' gewoon in een monogame relatie met twee kinderen. Binnenkort heb ik met deze collega een 'nieuwjaarsborrel'. Mijn fantasie maakt overuren, maar het lijkt me niet realistisch. Houden andere mensen die zelf zeg maar de vrijheid krijgen, maar de hots voor een bezette persoon krijgen ook de morele waarden voor de andere partij hoog, of probeer je gewoon hoe ver je kan gaan?
Dat hangt erg af van het persoon. Persoonlijk heb ik vooral geen behoefte aan drama en zou ik niet met een monogaam iemand wat doen. Wil geen deel zijn van de pijn die dan een ander aangedaan wordt.
Dat gaat gewoon over mijn principe's, niet over die van de ander.

Zo zijn er ook zat mensen die denken, dat is mijn zaak niet, dat is tussen hun en wat ik wel of niet doe heeft daar weinig mee te maken. Die zullen geen probleem hebben met een bezet (gesloten relatie) iemand, die weigeren daar zelf verantwoording voor te nemen.

Voor beide zienswijzen is wat te zeggen, het is maar net wat jouw gevoel en jouw principe's jou ingeven.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158854382
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:59 schreef Oxim het volgende:
Mijn vriend en ik hebben een 'we zien wel wat er gebeurt' relatie. We daten niet bewust anderen, hebben geen seksafspraakjes. Wel ongeveer drie keer in het jaar dat er een andere dame, danwel met hem, danwel met ons betrokken word nadat het gewoon zo loopt.

Nu heb ik een collega die ik ongelofelijk aantrekkelijk vind. Bijna iedereen kent denk ik wel dat er duidelijk iets speelt tussen twee collega's, er wordt onderling geflirt. Ik zit nu in deze situatie. Nu vraag ik me af wat jullie 'open relatie' mensen als redelijk zien. Zover ik begrepen heb zit 'mijn flirt' gewoon in een monogame relatie met twee kinderen. Binnenkort heb ik met deze collega een 'nieuwjaarsborrel'. Mijn fantasie maakt overuren, maar het lijkt me niet realistisch. Houden andere mensen die zelf zeg maar de vrijheid krijgen, maar de hots voor een bezette persoon krijgen ook de morele waarden voor de andere partij hoog, of probeer je gewoon hoe ver je kan gaan?
voor mij staat dat los van monogaam of niet monogaam zijn. Als ik wel monogaam maar single was zou ik zijn relatie alsnog respecteren en niet betrokken willen zijn bij zoiets
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158855176
Eerder had ik er veel moeite mee, maar heb het afgelopen jaar wat dingen meegemaakt waarvan ik denk... als iemand in een (monogame) relatie iets buiten de deur wil, dan zoekt hij of zij het toch wel op. Ik wil het toch ook, ben ook niet roomser dan de paus.
Maar ja, ergens ben ik toch ook voor respect en eerlijkheid enzo... Zou misschien zijn relatie wel wat meer willen bespreken en of hij het ook alleen als een fysiek dingetje ziet. Mogelijk kan dat de doorslag geven. Maar ben ook weer bang dat dan het leuke flirterige eraf gaat, zeker als er niets gebeurt. Dan is er niets gebeurt én ben ik mijn kantoorflirt kwijt.
Aan de andere kant heb ik juist het bespreken van zijn relatie vermeden tot nu toe, wat ik heb gehoord is niet positief en zou niet willen dat ik de indruk wek hem te willen ten koste van zijn vriendin. Het liefst zou ik horen dat hij dolgelukkig is met haar én dat hij er best wat bij wil en mag. ^O^
Maar ja, zou graag nog wat meningen en argumenten horen. :Y
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:49:55 #248
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158855426
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:41 schreef Oxim het volgende:
Eerder had ik er veel moeite mee, maar heb het afgelopen jaar wat dingen meegemaakt waarvan ik denk... als iemand in een (monogame) relatie iets buiten de deur wil, dan zoekt hij of zij het toch wel op. Ik wil het toch ook, ben ook niet roomser dan de paus.
Maar ja, ergens ben ik toch ook voor respect en eerlijkheid enzo... Zou misschien zijn relatie wel wat meer willen bespreken en of hij het ook alleen als een fysiek dingetje ziet. Mogelijk kan dat de doorslag geven. Maar ben ook weer bang dat dan het leuke flirterige eraf gaat, zeker als er niets gebeurt. Dan is er niets gebeurt én ben ik mijn kantoorflirt kwijt.
Aan de andere kant heb ik juist het bespreken van zijn relatie vermeden tot nu toe, wat ik heb gehoord is niet positief en zou niet willen dat ik de indruk wek hem te willen ten koste van zijn vriendin. Het liefst zou ik horen dat hij dolgelukkig is met haar én dat hij er best wat bij wil en mag. ^O^
Maar ja, zou graag nog wat meningen en argumenten horen. :Y
Mijn mening: doe het niet, en zeker niet met een collega.
Zeker als je een relatie kapot gaat maken zonder zelf met hem een relatie aan te gaan ga je de hoer van het bedrijf zijn.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:10:28 #249
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_158858046
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:41 schreef Oxim het volgende:
Eerder had ik er veel moeite mee, maar heb het afgelopen jaar wat dingen meegemaakt waarvan ik denk... als iemand in een (monogame) relatie iets buiten de deur wil, dan zoekt hij of zij het toch wel op. Ik wil het toch ook, ben ook niet roomser dan de paus.
Maar ja, ergens ben ik toch ook voor respect en eerlijkheid enzo... Zou misschien zijn relatie wel wat meer willen bespreken en of hij het ook alleen als een fysiek dingetje ziet. Mogelijk kan dat de doorslag geven. Maar ben ook weer bang dat dan het leuke flirterige eraf gaat, zeker als er niets gebeurt. Dan is er niets gebeurt én ben ik mijn kantoorflirt kwijt.
Aan de andere kant heb ik juist het bespreken van zijn relatie vermeden tot nu toe, wat ik heb gehoord is niet positief en zou niet willen dat ik de indruk wek hem te willen ten koste van zijn vriendin. Het liefst zou ik horen dat hij dolgelukkig is met haar én dat hij er best wat bij wil en mag. ^O^
Maar ja, zou graag nog wat meningen en argumenten horen. :Y
Geen bezette mannen is ook mijn insteek. Net als Erodome zegt wil ik geen deel zijn van de pijn die dan een ander mogelijk aangedaan wordt.

Ik durf dan wel toe te geven dat ik voor 1 persoon een uitzondering zou hebben gemaakt. Die aantrekking was toen te groot. :@ Niet dat er uiteindelijk wat gebeurd is, dus ik kan me nog recht in de spiegel aankijken. :)
Met mijn zelfbeheersing weer in tact wimpel ik ze weer af.

Gezien een x aantal contacten erna ben ik inmiddels zowat in shock over hoeveel mannen er geen moeite hebben hebben in het echt danwel digitaal een scheve schaats te rijden.
Ik word er inmiddels paranoia van. Mijn date eind december uitgesteld omdat ik weer alarmbellen hoorde afgaan. Maar goed dat is uitgepraat en gaan een herkansing proberen te doen.
En zo ben ik 11 maanden verder sinds mijn eerste en tevens laatste date. :')
Geen grote scheefloop hier dus. Mijn man doet er al helemaal niets mee en oke ik ben ook niet erg hard op zoek geweest.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  donderdag 7 januari 2016 @ 14:11:03 #250
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_158899268
Nou het ziet er naar uit dat er ook geen herkansing komt. We matchen logisiek niet zo.
Ik ga weer in mijn 'geef-mijn-portie-maar-aan-fikkie'-modus. :(
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_158899661
Aaaw, elkaar misgelopen?
  donderdag 7 januari 2016 @ 14:43:35 #252
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_158900062
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:26 schreef Opoefiets het volgende:
Aaaw, elkaar misgelopen?
De dagen dat mij het best uitkomt zijn niet de zijne. En net nu we naar alternatieven keken blijkt mijn man ineens weer 2 weken in het buitenland te zitten. Prikken we een tijd overdag en nu wordt mijn dochter ziek. Echt dit geeft meer stress dan dat het nog leuk is. Het universum zegt me gewoon dat het niets voor mij is. :'(
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_159758532
Woendag een date via OkCupid. Nog niet heel veel contact gehad maar vind ik wel weer eens fijn. Dat hele 'wat is je hobby' gedoe is niet leuk meer. Nu gewoon paar grapjes over en weer en we gaan poolen. Ben benieuwd!

En dinsdag komt er een meisje langs waar ik vroegah voor het eerst mee gezoend heb. Denk casual maar wie weet. :P
  maandag 8 februari 2016 @ 17:57:53 #254
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_159759400
Leuk. Na bijna 3 maanden puzzelen hebben wij ook voor as woensdag een date gepland.
Maar eerlijk gezegd geloof ik het pas als ik er ben en hem zie. :')
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  maandag 8 februari 2016 @ 20:54:13 #255
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_159764632
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:57 schreef Norma_Jeane het volgende:
Leuk. Na bijna 3 maanden puzzelen hebben wij ook voor as woensdag een date gepland.
Maar eerlijk gezegd geloof ik het pas als ik er ben en hem zie. :')
Spannend!

Ik was afgelopen zaterdag op een swingersfeest waar ik onverwacht nog een paar leuke bekenden (uit 'het wereldje') tegenkwam. Extra leuk dus! :-)

[ Bericht 0% gewijzigd door clixplicity op 08-02-2016 21:04:26 ]
  dinsdag 9 februari 2016 @ 23:40:37 #256
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_159795578
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:54 schreef clixplicity het volgende:
Spannend!
Nou meer spannend of het door zou gaan ja.
Ik had er eigenlijk een weddenschap op moeten zetten, dan had ik wellicht nog wat verdiend aan mijn fuck-ups. :(
Nee het gaat dus weer niet door. Nasleep van griep aan zijn kant.
We zouden alleen wat gaan drinken en gek genoeg ging een dag carnavallen wel en 1 dag later (als ik niet kon) was hij hier in de buurt en ging het ook. Nou dan wil je niet hoor volgens mij.
Weer een waar ik afscheid van genomen heb dus. :(



Als ik weer nuchter ben maar eens gaan verzinnen wat ik in godsnaam gedaan heb om zoveel gezeik te verdienen. :'(

[ Bericht 1% gewijzigd door Norma_Jeane op 10-02-2016 01:28:00 ]
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_159800691
Haha, mijn date moet werken . Ook prima maar jammer
  woensdag 10 februari 2016 @ 22:46:38 #258
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_159823306
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 23:40 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Nou meer spannend of het door zou gaan ja.
Ik had er eigenlijk een weddenschap op moeten zetten, dan had ik wellicht nog wat verdiend aan mijn fuck-ups. :(
Nee het gaat dus weer niet door. Nasleep van griep aan zijn kant.
We zouden alleen wat gaan drinken en gek genoeg ging een dag carnavallen wel en 1 dag later (als ik niet kon) was hij hier in de buurt en ging het ook. Nou dan wil je niet hoor volgens mij.
Weer een waar ik afscheid van genomen heb dus. :(

[ afbeelding ]

Als ik weer nuchter ben maar eens gaan verzinnen wat ik in godsnaam gedaan heb om zoveel gezeik te verdienen. :'(
Balen zeg! Nu snap ik er overigens niks van dat mannen (en ook vrouwen) dates laten lopen met al dan niet geldige redenen. Toch een soort zenuwen? Ik zou toch behoorlijk ziek moeten zijn wil ik een date afzeggen...
pi_159827755
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 22:46 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Balen zeg! Nu snap ik er overigens niks van dat mannen (en ook vrouwen) dates laten lopen met al dan niet geldige redenen. Toch een soort zenuwen? Ik zou toch behoorlijk ziek moeten zijn wil ik een date afzeggen...
Denk het wel ja. Kan natuurlijk van alles achter zitten. :D
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 11 februari 2016 @ 09:20:44 #260
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_159828647
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 22:46 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Balen zeg! Nu snap ik er overigens niks van dat mannen (en ook vrouwen) dates laten lopen met al dan niet geldige redenen. Toch een soort zenuwen? Ik zou toch behoorlijk ziek moeten zijn wil ik een date afzeggen...
Ach zelf heb ik in december een keer afgezegd omdat ik het gevoel had dat hij helemaal niet zo single was als hij beweerde (niet dat ik daar nu wel geld op in zou zetten, blondheid hier kan je van alles wijs maken :P ) en als we een hoteldate hadden gehad waarbij bed-aktiviteiten gepland hadden snap ik wel dat je fit wil zijn. ;)
Maar het ging nu alleen om wat drinken en nader kennismaken.
Iets wat trouwens ook iedere keer wisselde. De ene keer een bezoekje in 2 uur willen proppen als je mijn kinderen op school zitten via een hoteldate naar alleen wat drinken. Ik kon het op een gegeven moment allemaal niet zo goed meer volgen.

Maar goed ik heb niets meer gehoord op mijn bericht dat ik een eind aan het contact ga breien. Ondanks dat ik zo te zien een niet zo aardige minion-quote hier heb gebruikt :P is hij hier niet geblokkeerd. Ik heb alleen Kik verwijderd.

Ik heb overigens zelf ook eerlijk aangegeven dat ik ondanks mijn grote bek die ik digitaal kan hebben ook best zenuwachtig ben want ik heb nihil ervaring vwb daten.
Dus als het zenuwen waren weet hij dat hij niet de enige is.
En met dit tempo gaat die ervaring er ook niet komen. :(
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_159831929
Maar wat stuur je zelf dan naar buiten over wat type je bent en wat je wil?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 11 februari 2016 @ 14:06:39 #262
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_159834750
Gloeiende ik heb al een paar keer een bericht getypt en gewist, want ik heb de vervelende neiging zoiets niet kort te kunnen omschrijven. En ik heb al het gevoel te veel verteld te hebben. Althans ik zou het ook niet fijn vinden dit over mezelf terug te lezen.

Ik denk zelf duidelijk genoeg naar hem te zijn geweest, want ik heb, naast langdradig zijn, ook de neiging pijnlijk eerlijk te zijn. Ik houd het daar maar even op.

Ik ben al eens tot de conclusie gekomen dat Fok gewoon niet de goede vijver voor me is en had me daar gewoon aan moeten houden. ;)
Gewoon de kroeg maar in.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_159834964
Ik denk dat je gewoon de simpele regel moet hebben, eerst ontmoeten dan verder kijken. Al is het een simpele koffie. Dit ook duidelijk maken van te voren dat er geen druk ontstaat. Misschien dat er dan minder zenuwen zullen ontstaan. Een ding lijkt wel duidelijk, als je na zo lang proberen nog geen ontmoeting hebt gehad dan kun je het beter laten en doorgaan. Beter een minder onzekere man uitzoeken, of iemand die flexibeler is ;)
  donderdag 11 februari 2016 @ 14:21:38 #264
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_159835069
Of iemand dichterbij waardoor ik door de weeks ook flexibeler kan zijn. ;)
Ik tref ze nagenoeg altijd op minstens een uur rijden.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_159835519
Haha kan ook helpen. Zeg maar waar ik moet zijn ;)
  donderdag 11 februari 2016 @ 14:51:38 #266
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_159835808
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:39 schreef appelvla het volgende:
Haha kan ook helpen. Zeg maar waar ik moet zijn ;)
Lol aan je avatar te zien denk ik niet dat je dat wil. :P
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_159835963
Avatar heb ik jaaaaaaren geleden ingesteld. Ik woon in het zuiden. Mijn voetbal voorkeur ligt nu eenmaal niet in het zuiden haha.

Maar we raken off topic ;)

Ik heb overigens nooit zelf ervaring met open relaties gehad, hoewel ik wel enkele keren mee heb gewerkt aan de andere kant. Dus ik vind het een interessant topic!
pi_159849480
Mijn vriendin heeft soms ook dat haar dates niet doorgaan om onduidelijke redenen... Probeer het zelf toch altijd zo te plannen dat ik niets hoef af te zeggen.
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 15:18:32 #269
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_159861077
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 09:20 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Ach zelf heb ik in december een keer afgezegd omdat ik het gevoel had dat hij helemaal niet zo single was als hij beweerde (niet dat ik daar nu wel geld op in zou zetten, blondheid hier kan je van alles wijs maken :P ) en als we een hoteldate hadden gehad waarbij bed-aktiviteiten gepland hadden snap ik wel dat je fit wil zijn. ;)
Maar het ging nu alleen om wat drinken en nader kennismaken.
Iets wat trouwens ook iedere keer wisselde. De ene keer een bezoekje in 2 uur willen proppen als je mijn kinderen op school zitten [ afbeelding ] via een hoteldate naar alleen wat drinken. Ik kon het op een gegeven moment allemaal niet zo goed meer volgen.

Maar goed ik heb niets meer gehoord op mijn bericht dat ik een eind aan het contact ga breien. Ondanks dat ik zo te zien een niet zo aardige minion-quote hier heb gebruikt :P is hij hier niet geblokkeerd. Ik heb alleen Kik verwijderd.

Ik heb overigens zelf ook eerlijk aangegeven dat ik ondanks mijn grote bek die ik digitaal kan hebben ook best zenuwachtig ben want ik heb nihil ervaring vwb daten.
Dus als het zenuwen waren weet hij dat hij niet de enige is.
En met dit tempo gaat die ervaring er ook niet komen. :(
Zolang je er voor open blijft staan, komt die ervaring er echt wel! En spannend blijft het altijd...
pi_159971978
Zeu. Date die vorige week niet doorging komt zo deze kant op. Vriendje heeft toevallig ook een Date vandaag, best grappig. :p
  dinsdag 16 februari 2016 @ 20:32:46 #271
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_159973491
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:52 schreef Koettie het volgende:
Zeu. Date die vorige week niet doorging komt zo deze kant op. Vriendje heeft toevallig ook een Date vandaag, best grappig. :p
Have fun!
pi_159984009
Nou was drie keer niets. Aardige gast maar niet eens een beetje m'n type. Raar dat foto's en tekst zo anders zijn dan real life. :p
pi_159985750
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 08:18 schreef Koettie het volgende:
Nou was drie keer niets. Aardige gast maar niet eens een beetje m'n type. Raar dat foto's en tekst zo anders zijn dan real life. :p
Inderdaad raar! Daarom ben ik altijd voorstander van snel ontmoeten. Al is het maar even koffie doen of zo. Dan merk je al snel of het interessant genoeg is om contact door te zetten. Beter dan eindeloos chatten en vervolgens zo'n situatie meemaken als bij jou haha

Op naar de volgende ;)
pi_159992286
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 10:29 schreef appelvla het volgende:

[..]

Inderdaad raar! Daarom ben ik altijd voorstander van snel ontmoeten. Al is het maar even koffie doen of zo. Dan merk je al snel of het interessant genoeg is om contact door te zetten. Beter dan eindeloos chatten en vervolgens zo'n situatie meemaken als bij jou haha

Op naar de volgende ;)
Was niet lang contact hoor. Of niet veel iig. Beetje grappig gesprek, zelfde avond bedacht wat te drinken maar druk en kwam er steeds niet van. Dus niet zonde van de energie van het chatten ofzo, gewoon tegenvaller.
  woensdag 17 februari 2016 @ 20:35:53 #275
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_160000868
Ik durf het bijna niet te zeggen maar mijn miskleun van vorige week heb ik deze week nog eens dunnetjes over gedaan.
We hadden weer contact gehad en voor vanavond afgesproken, maar op mijn vraag vanochtend of het nog doorging heb ik tot op heden nog geen reactie gehad.

Tsja fooled me once, shame on him.
Fooled me twice, shame on me. :@

Geen date pogingen voor mij meer. Ik ga me eens focussen op dingen die wel leuk zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Norma_Jeane op 17-02-2016 21:25:06 ]
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_160010509
Naw wat stom zeg. Mijn date appte of ik morgen weer wat wilde drinken. Gezegd dat ik best iets wil doen maar dat er vanaf mijn kant verder niets in zit. Snap niet helemaal hoe dat al niet duidelijk was maar oké.
pi_160011073
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 09:01 schreef Koettie het volgende:
Naw wat stom zeg. Mijn date appte of ik morgen weer wat wilde drinken. Gezegd dat ik best iets wil doen maar dat er vanaf mijn kant verder niets in zit. Snap niet helemaal hoe dat al niet duidelijk was maar oké.
Had je het hem niet duidelijk gezegd? Wij mannen kunnen namelijk wel eens niet opletten als we iets leuks voor ons zien ;)
pi_160011340
Hij vroeg bij het afscheid of ik het leuk gehad had. En toen zei ik Ja gelachen enzo maar zie verder niets gebeuren. Of nog niet duidelijk genoeg? :P
pi_160011397
Je hebt kennelijk een indruk bij hem gemaakt als hij het daarna nog probeert. Of hij heeft een selectief gehoor

[ Bericht 0% gewijzigd door appelvla op 18-02-2016 10:14:21 ]
pi_160012783
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 09:57 schreef Koettie het volgende:
Hij vroeg bij het afscheid of ik het leuk gehad had. En toen zei ik Ja gelachen enzo maar zie verder niets gebeuren. Of nog niet duidelijk genoeg? :P
Nee.

Hij hoort Ja en denkt dan "Yes!" en hoort de rest van je verhaal niet meer.

Zeg gewoon duidelijk "Ik wil geen seks (meer?), het was wel gezellig. Doei! "
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_160013448
quote:
4s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee.

Hij hoort Ja en denkt dan "Yes!" en hoort de rest van je verhaal niet meer.

Zeg gewoon duidelijk "Ik wil geen seks (meer?), het was wel gezellig. Doei! "
Er is nooit iets geweest behalve een uur poolen en bier drinken. Maar goed, feedback voor de volgende keer!
pi_160015922
Ik lees dit topic al een hele tijd mee omdat ik het wel interessant vind hoe een open relatie in zijn werk gaat. Wat ik vaak mis - wat voor mij nou net het leukste aan heel het gebeuren lijkt - is het gewone ouderwetse 'jagen'.
Op café gaan, flirten en mogelijk seks hebben. Spannender kan toch niet?

Elkaar opzoeken op sites en daten met het idee dat als het klikt hebben we seks dat lijkt zo kunstmatig, daar mis je volgens mij de helft van de spanning en plezier aan.
Ook het frequente daten en 'op zoek gaan', dan ben je toch echt vaak bezig met de zoektocht naar een nieuwe sekspartner?
Voor dit topic had ik meer het idee dat een open relatie betekent dat als je eens met een ander in bed beland het geen einde relatie is, maar blijkbaar kan het nog een stap verder ook...
  donderdag 18 februari 2016 @ 14:14:02 #283
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_160016902
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 13:31 schreef Blosje het volgende:
Ik lees dit topic al een hele tijd mee omdat ik het wel interessant vind hoe een open relatie in zijn werk gaat. Wat ik vaak mis - wat voor mij nou net het leukste aan heel het gebeuren lijkt - is het gewone ouderwetse 'jagen'.
Op café gaan, flirten en mogelijk seks hebben. Spannender kan toch niet?

Elkaar opzoeken op sites en daten met het idee dat als het klikt hebben we seks dat lijkt zo kunstmatig, daar mis je volgens mij de helft van de spanning en plezier aan.
Ook het frequente daten en 'op zoek gaan', dan ben je toch echt vaak bezig met de zoektocht naar een nieuwe sekspartner?
Voor dit topic had ik meer het idee dat een open relatie betekent dat als je eens met een ander in bed beland het geen einde relatie is, maar blijkbaar kan het nog een stap verder ook...
Het hangt er volgensmij van af wat je precies mist. Voor sommigen is dat seks met anderen, en voor anderen is dat het jagen. Niet iedereen hoeft er dezelfde invulling aan te geven toch?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_160021619
Kan beide toch? Dinsdag internet date maar zie nu wel dat het gewoon m'n ding niet is, precies om wat jij zegt. Vriend vindt het wel weer leuk. Vrijdag date met een meisje die ik al heel lang ken maar lang niet gezien heb. Beetje geschiedenis dus ben benieuwd. ^^
  vrijdag 19 februari 2016 @ 10:04:02 #285
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_160036440
Nou aangezien ik op mijn 18e al aan mijn man ben blijven plakken heb ik dat hele dating/versier gebeuren niet meegemaakt. Dat leek me wel leuk.
Maar ik ben er inmiddels wel achter dat ik niks gemist heb. :')

Alle heren houden 'don't stick your dick in crazy' goed in hun achterhoofd.
Hmm misschien heb ik een nieuwe kloon nodig. Iets met crazy erin zodat de waarschuwing vooraf al gegeven is. ;)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_160092413
Je bent vaak best negatief over je zelf Norma, nu weer dat crazy. Wat doe je dan effectief of mensen (mannen) af te schrikken, denk je zelf? Ben nu wel benieuwd.

Verder, dacht eerst huh daten via dit forum. Maar krijg nu ook wel berichten inderdaad. Hoeft voor mij niet echt maar ok. :P
pi_160093165
Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal als ik vragen mag? :@
compact en kleverig.
pi_160093358
24. Vriend is 25.
pi_160093571
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:04 schreef Norma_Jeane het volgende:
Nou aangezien ik op mijn 18e al aan mijn man ben blijven plakken heb ik dat hele dating/versier gebeuren niet meegemaakt. Dat leek me wel leuk.
Maar ik ben er inmiddels wel achter dat ik niks gemist heb. :')

Alle heren houden 'don't stick your dick in crazy' goed in hun achterhoofd.
Hmm misschien heb ik een nieuwe kloon nodig. Iets met crazy erin zodat de waarschuwing vooraf al gegeven is. ;)
Ik plak al sinds m'n 13e aan mijn vriend :P en dat was voor mij ook echt wel een reden om op "avontuur" te willen.

Kom hier ook eens meegluren.
pi_160093624
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 09:57 schreef Koettie het volgende:
Hij vroeg bij het afscheid of ik het leuk gehad had. En toen zei ik Ja gelachen enzo maar zie verder niets gebeuren. Of nog niet duidelijk genoeg? :P
Vind ik wel duidelijk.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_160096228
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:04 schreef Norma_Jeane het volgende:

'don't stick your dick in crazy'
  zondag 21 februari 2016 @ 21:18:12 #292
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_160103013
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:02 schreef Koettie het volgende:
Je bent vaak best negatief over je zelf Norma, nu weer dat crazy. Wat doe je dan effectief of mensen (mannen) af te schrikken, denk je zelf? Ben nu wel benieuwd.

Verder, dacht eerst huh daten via dit forum. Maar krijg nu ook wel berichten inderdaad. Hoeft voor mij niet echt maar ok. :P
Ai negatief? Ik noem dat zelfspot. Ben ik dol op en oke het is ook om mijn onzekerheid te maskeren.

En ik moet mijn klaagzang even nuanceren volgens mij want zoveel heb ik er niet weggejaagd hoor. :P Sterker nog ik ben eigenlijk niet eens echt aktief op zoek. Dus als ik klaag dat ik al een jaar geen date heb gehad ligt dat vooral aan mezelf.
Het merendeel van mijn contacten hier heb ik juist afgehouden omdat ze al bezet zijn. Niet dat het merendeel van betreffende heren daar zelf problemen mee hebben. }:| Het idiote is dat ik nog steeds niet vrij snel de vraag stel: ben je single?
Maar ook als ik ze niet zelf wegjaag heb ik aardige lijst aan wtf-momenten gehad om uiteenlopende redenen. Poosje terug was ik er daarom wel klaar mee. Alleen voor mijn laatste miskleun ben ik in november gezwicht met als gevolg 3 maanden proberen af te spreken en plots gebokkeerd worden (wat suf is bij kik want met meer e-mailadressen en nicks kan je iemand toch wel bereiken. Gelijk ook het nadeel van kik). Nu na 3 mnd welles/nietes ben ik er voorlopig weer even klaar mee.

Maar goed waarom ik me crazy noemde.
Ik ben van nature al geen zelfverzekerd persoon (met dank aan mijn opvoeding), maar op dit vlak heb ik dat al helemaal niet vanwege gebrek aan ervaring.
Nou heb ik de irritante gewoonte een flapuit te zijn en ook nog eens pijnlijk eerlijk.
Dat in combi met mijn onzekerheid twijfel ik constant of ik niet iets achterlijks gezegd heb. :@ Ik vind het sowieso lastig iets me niet persoonlijk aan te trekken. Daarom dus.

Overigens is er een fokker met wie ik regelmatig ruggespraak houd en ook hij vindt dat ik vaak ehm bijzondere dingen tref. Dus dat idee komt niet helemaal alleen van mij. :)

quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal als ik vragen mag? :@
Ik ben 45 maar klink vast als een onzekere 16 jarige. :')
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_160103367
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:18 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Ai negatief? Ik noem dat zelfspot. Ben ik dol op en oke het is ook om mijn onzekerheid te maskeren.

En ik moet mijn klaagzang even nuanceren volgens mij want zoveel heb ik er niet weggejaagd hoor. :P Sterker nog ik ben eigenlijk niet eens echt aktief op zoek. Dus als ik klaag dat ik al een jaar geen date heb gehad ligt dat vooral aan mezelf.
Het merendeel van mijn contacten hier heb ik juist afgehouden omdat ze al bezet zijn. Niet dat het merendeel van betreffende heren daar zelf problemen mee hebben. }:| Het idiote is dat ik nog steeds niet vrij snel de vraag stel: ben je single?
Maar ook als ik ze niet zelf wegjaag heb ik aardige lijst aan wtf-momenten gehad om uiteenlopende redenen. Poosje terug was ik er daarom wel klaar mee. Alleen voor mijn laatste miskleun ben ik in november gezwicht met als gevolg 3 maanden proberen af te spreken en plots gebokkeerd worden (wat suf is bij kik want met meer e-mailadressen en nicks kan je iemand toch wel bereiken. Gelijk ook het nadeel van kik). Nu na 3 mnd welles/nietes ben ik er voorlopig weer even klaar mee.

Maar goed waarom ik me crazy noemde.
Ik ben van nature al geen zelfverzekerd persoon (met dank aan mijn opvoeding), maar op dit vlak heb ik dat al helemaal niet vanwege gebrek aan ervaring.
Nou heb ik de irritante gewoonte een flapuit te zijn en ook nog eens pijnlijk eerlijk.
Dat in combi met mijn onzekerheid twijfel ik constant of ik niet iets achterlijks gezegd heb. :@ Ik vind het sowieso lastig iets me niet persoonlijk aan te trekken. Daarom dus.

Overigens is er een fokker met wie ik regelmatig ruggespraak houd en ook hij vindt dat ik vaak ehm bijzondere dingen tref. Dus dat idee komt niet helemaal alleen van mij. :)

[..]

Ik ben 45 maar klink vast als een onzekere 16 jarige. :')
Onzeker en zelfspot kunnen best negatief opgevat worden inderdaad. :p

Heb je diegene ook nog bereikt? zou er zelf geen moeite in steken na opeens geblokt te worden, maar dat ben ik. :p

Ik zou niet zo snel een fokker daten. Geen idee, gewoon geen zin in. :+ heb via ander forum wel mensen ontmoet en met sommige gedate maar dat was nooit met die intentie ofzo. Maar krijg meestal hier echt gare berichtjes van mensen van 20 jaar ouder dust tja. :+
pi_160103445
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:18 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Maar goed waarom ik me crazy noemde.
Ik ben van nature al geen zelfverzekerd persoon (met dank aan mijn opvoeding), maar op dit vlak heb ik dat al helemaal niet vanwege gebrek aan ervaring.
Nou heb ik de irritante gewoonte een flapuit te zijn en ook nog eens pijnlijk eerlijk.
Dat in combi met mijn onzekerheid twijfel ik constant of ik niet iets achterlijks gezegd heb. :@ Ik vind het sowieso lastig iets me niet persoonlijk aan te trekken. Daarom dus.


[..]
Is toch niet crazy te noemen?
  zondag 21 februari 2016 @ 21:33:48 #295
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_160103686
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:27 schreef appelvla het volgende:

[..]

Is toch niet crazy te noemen?
Maar jij weet toch niet wat ik er uit flap? :P
En nee ondanks mijn eerlijkheid plaats ik dat hier toch maar niet. :@
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_160103941
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:33 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Maar jij weet toch niet wat ik er uit flap? :P
En nee ondanks mijn eerlijkheid plaats ik dat hier toch maar niet. :@
Touché! Ben nu wel nieuwsgierig :P
pi_160104553
Vond dit wel een mooi artikel trouwens

quote:
En toch. Sta eens een seconde stil bij de paradox van het verworden huwelijk. Hoe de liefde daarin wordt gestuurd door de angst om kwijt te raken, hoe alle besluiten en afspraken daaruit voorvloeien. Hoe je elkaar kennelijk weinig meer gunt als je eenmaal jaren het bed deelt. We kieperen liefde, lust, seks, trouw allemaal op een grote hoop. Maar ik blokkeer bij de gedachte dat ik nooit meer met een ander mag vrijen als ik van een man houd en ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.
quote:
Een sterke basis als een liefdes-relatie kan toch niet alleen bedoeld zijn om zichzelf in stand te houden? Het gaat er toch om elkaar te laten bloeien? In mijn praktijk als psycholoog ontmoet ik veel mensen met een relatiecrisis omdat de ander vreemdgaat. Eerst bedenken we regels, maar als blijkt dat we ons massaal niet aan die regels kunnen houden, interpreteren we die onmacht als gebrek aan liefde in plaats van de oude regels te herzien. De overtuiging dat seks een heilige daad is die je maar met één iemand kan delen, zit kennelijk zo diep dat zelfs de intelligentsten onder ons de noodzaak ervan niet in twijfel trekken.
http://www.volkskrant.nl/(...)c505f4c68cf8c72387b8
pi_160707071
Donderdag pizza eten met een gast van Tinder. Eerste Tinder date ooit!
pi_160707185
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:18 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Ai negatief? Ik noem dat zelfspot. Ben ik dol op en oke het is ook om mijn onzekerheid te maskeren.

En ik moet mijn klaagzang even nuanceren volgens mij want zoveel heb ik er niet weggejaagd hoor. :P Sterker nog ik ben eigenlijk niet eens echt aktief op zoek. Dus als ik klaag dat ik al een jaar geen date heb gehad ligt dat vooral aan mezelf.
Het merendeel van mijn contacten hier heb ik juist afgehouden omdat ze al bezet zijn. Niet dat het merendeel van betreffende heren daar zelf problemen mee hebben. }:| Het idiote is dat ik nog steeds niet vrij snel de vraag stel: ben je single?
Maar ook als ik ze niet zelf wegjaag heb ik aardige lijst aan wtf-momenten gehad om uiteenlopende redenen. Poosje terug was ik er daarom wel klaar mee. Alleen voor mijn laatste miskleun ben ik in november gezwicht met als gevolg 3 maanden proberen af te spreken en plots gebokkeerd worden (wat suf is bij kik want met meer e-mailadressen en nicks kan je iemand toch wel bereiken. Gelijk ook het nadeel van kik). Nu na 3 mnd welles/nietes ben ik er voorlopig weer even klaar mee.

Maar goed waarom ik me crazy noemde.
Ik ben van nature al geen zelfverzekerd persoon (met dank aan mijn opvoeding), maar op dit vlak heb ik dat al helemaal niet vanwege gebrek aan ervaring.
Nou heb ik de irritante gewoonte een flapuit te zijn en ook nog eens pijnlijk eerlijk.
Dat in combi met mijn onzekerheid twijfel ik constant of ik niet iets achterlijks gezegd heb. :@ Ik vind het sowieso lastig iets me niet persoonlijk aan te trekken. Daarom dus.

Overigens is er een fokker met wie ik regelmatig ruggespraak houd en ook hij vindt dat ik vaak ehm bijzondere dingen tref. Dus dat idee komt niet helemaal alleen van mij. :)

[..]

Ik ben 45 maar klink vast als een onzekere 16 jarige. :')
Ik moet zeggen, je verhaal klinkt herkenbaar voor me. Alleen ik ben 22. Maar screw leeftijd.

Ik heb nog steeds een groot gebrek aan zelfvertrouwen, maar sinds ik aan het daten ben gegaan (ik kreeg op m'n 13e wat m'n huidige vriend dus had verder echt 0% ervaring) is dat wel gegroeid. En niet alleen in date situaties. Ik voel me meer op m'n gemak in groepen, praat makkelijker met mensen en heb volgens mij over het algemeen een wat openere houding want opeens werd ik gezien op straat zeg maar.

Alleen ik ben dan weer niet zo'n flapuit. Ik lijk een flapuit. Nu met m'n nieuwste date kom in er pas achter hoe slecht ik kan praten over dingen die er echt toe doen _O-

Maar even voor mijn info. Met wat voor doel date jij zegmaar? Omdat er zoveel varianten van open is :@
pi_160708587
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 09:10 schreef Koettie het volgende:
Donderdag pizza eten met een gast van Tinder. Eerste Tinder date ooit!
Zou lachen zijn als het toch een Fok!ker blijkt te zijn :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 16 maart 2016 @ 10:44:48 #301
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_160708728
quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2016 10:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zou lachen zijn als het toch een Fok!ker blijkt te zijn :P
Zo 1 met een piemel van 40 cm?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')