abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158103070
- heb lang getwijfeld of dit nou in SEX of in R&P moest, maar uiteindelijk is het hier beter op zijn plek lijkt mij omdat het meer over relaties gaat -

Beste FOK!kers,

Ik ben dus hopeloos verliefd op een meisje O+ , en zij gelukkig ook op mij *;

Ik ken haar al een tijdje (gezamenlijke groepsapp), ze sprong er toen echt al uit voor mij en op een gegeven moment heb ik haar gewoon persoonlijk aangesproken en zijn we gaan daten.
Op de tweede date vertelde ze me dat ze hiv-positief is, ik wist niet zo goed hoe ik daar op moest reageren en ik viel toen wat stil en ik zei iets als "erg dapper van je dat je dit vertelt."
Natuurlijk is het even slikken als iemand je vertelt dat zij een SOA heeft, maar ik heb er verder geen problemen mee (iedereen heeft wel wat). Ik vind het juist heel moedig van haar dat ze het al heeft durven te vertellen.

Enfin, op het einde van die tweede date hebben we ook gezoend. (Ze reageerde wel een beetje raar, later vertelde ze me dat ze het ietwat vreemd vond dat ik haar nog wilde zoenen omdat de meeste jongens na haar 'coming-out' niets meer met haar te maken wilde hebben).

We zijn blijven daten, na de 4e date hebben we uiteindelijk ook (beschermde) seks gehad.

Inmiddels zijn we 3 maanden verder, en ik hou nog steeds ontzettend veel van haar. Nog steeds ben ik heel erg verliefd op haar en ik kan me eigenlijk geen leven meer zonder haar voorstellen. Toch zit ik ergens mee... We hebben tot nu toe namelijk alleen maar beschermde seks gehad, en het lijkt mij heel erg fijn om ook eens onbeschermde seks te hebben. Ook zou ik haar graag willen beffen. Het dilemma waar ik nu mee zit is dus de volgende: wanneer ik dus zou toegeven aan deze gevoelens dan ben ik ook hiv-positief. Dat betekent elke dag medicatie en het kan best wel een slopende ziekte worden (mijn vriendin is namelijk nu ook wel eens van tijd tot tijd helemaal uitgeput). Aan de andere kant, dit meisje is wel de vrouw van mijn dromen. Ik heb alles voor haar over, ik wil zelfs wel een SOA voor haar oplopen dus.

Wat zouden jullie in mijn situatie doen? Gewoon heerlijk onbeschermde seks hebben en de consequenties maar accepteren? (Maar wat als het toch onverhoopt uit gaat... zit je dan met je hiv...) Of maar voor altijd beschermde seks hebben en een beflapje kopen?

Stiekem zou ik dus best hiv voor haar willen oplopen. Als ik die gedachte accepteer kunnen we op seksueel gebied ook 'vrijer' zijn en hoeven we niet steeds op te passen dat ze mij niet infecteert. Ook willen we uiteindelijk allebei wel kinderen. Ik zou die toch het liefst wel op de 'normale' manier willen krijgen (zonder kunstmatige inseminatie). Dus we zullen toch ooit eens onbeschermde seks moeten hebben opdat we kinderen willen... Als we dus toch al weten dat we ooit onbeschermde seks gaan hebben, dan kunnen we beter nu ook al onbeschermde seks hebben, toch? (Is fijner?)

Maar misschien zie ik alles wel verkeerd, doordat ik een roze bril der verliefdheid op heb. Vandaar ook dat ik graag jullie input wil horen :)

Ik ben overigens 23 en zij is mijn eerste 'echte' relatie. Zij is 25 en heeft wel al een langdurige relatie gehad (van hem kreeg ze ook deze SOA).
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:51:56 #2
256666 leeell
I know you're lonely
pi_158103087
Jezelf op je 23ste vastleggen aan zo'n ziekte is enorm onverantwoordelijk. Zou het voor geen miljoen doen.

Dan maar beschermd.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_158103124
Gast je wilt toch niet serieus hiv oplopen omdat het kan. :')

En volgens mij zijn er ook beflapjes om veilig te likken. :D
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:53:49 #4
398459 nofxtbr
punk in drublic
pi_158103126
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:50 schreef heb1vraag het volgende:
(Maar wat als het toch onverhoopt uit gaat... zit je dan met je hiv...)
je zegt het zelf al
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:54:32 #5
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_158103141
Nee, ga k3 spijt van krijgen.
pi_158103145
Als je iets niet wil, dan is het HIV krijgen.
Dus als je hier mee door gaat, dan moet je dealen met de nadelen dat het met zich mee brengt.
Of anders moet je er mee kappen.
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:55:22 #7
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_158103157
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:54 schreef Daarnaast het volgende:
Wat?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_158103165
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:50 schreef heb1vraag het volgende:
(iedereen heeft wel wat).
Dat vind ik nogal (HIV) positief van je.

Verder ben je duidelijk verblind door verliefdheid maar misschien heb je zelfs psychische hulp nodig.
Je dient tegen jezelf beschermd te worden.
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:56:12 #9
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_158103168
Niet doen. Nee echt, niet doen.
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 december 2015 @ 12:56:47 #10
22592 crew  Ole
pi_158103181
Als de medicijnen goed werken heeft ze waarschijnlijk nauwelijks meer detecteerbaar virus in haar bloed en is de kans op besmetting nihil. Ik zou het overleggen met haar arts.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_158103184
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:56 schreef imikethat het volgende:
Niet doen. Nee echt, niet doen.
dit
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_158103193
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:54 schreef Daarnaast het volgende:
Het gaat toch niet over een tatoeage? 8-)
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:57:35 #13
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_158103195
Ten eerste respect dat je niet gillend bent weggelopen. Ik vind alleen jezelf hiv geven omdat je zo graag je pielemuis ergens in wil steken weer een stap te ver.

Je hebt er met je volle verstand (hoop ik) voor gekozen om met haar samen te zijn, dan zal je ook moeten accepteren dat niet alles is zoals het normaal is.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_158103217
Wauw.... Deze ts. :') Voor je eerste vriendin ooit meteen hiv willen oplopen _O_
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158103221
Hoe is ze eigenlijk aan die besmetting gekomen? :@
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:59:47 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158103235
Je kent elkaar drie maanden maar kan geen leven meer voorstellen zonder haar.

Is het je eerste vriendin :') :D

Verder. Als dit niet verzonnen is, REN WEG.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_158103256
3 maanden, mensen gaan nog niet eens samen wonen na 3 maanden met iemand te zijn, en jij wil een ziekte voor iemand na 3 maanden oplopen waar je nooit meer vanaf komt en altijd rekening mee zult moeten houden...
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:02:29 #18
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158103292
Je bent nog zo jong. Hier ga je nog heel veel spijt van krijgen. Wat als de verliefdheid over is?
pi_158103322
Wauw, gewoon wauw... Is dit serieus?
pi_158103328
Is dit 4 real? Omg TS ben je wel helemaal lekker?
pi_158103333
Wauw bedankt voor de vele reacties, nu al!

Het merendeel zegt dus 'niet doen'.

Misschien neemt mijn gevoel het inderdaad over van mijn verstand, want toch wil ik het wel ergens...
De afgelopen maanden ging alles gewoon goed, en ik denk dat de voornaamste reden waarom ik zonder condoom seks wil hebben is dat het de intimiteit vergroot. (Ons seksleven kan er dus alleen maar op vooruit gaan.)
Dat ik dan de rest van de leven de gevolgen moet dragen, soit, maar dat moet zij ook en dan kunnen we elkaar helpen (of ben ik nu weer veel te romantisch bezig)

Het lijkt mij gewoon zo raar om voor de rest van je leven geen onbeschermde seks te hebben, snappen jullie?
pi_158103335
Ben je serieus? Ten eerste veel te kort om dit soort levenslang doorwerkende beslissingen te nemen. Los van dat het sowieso een slecht idee is. En wat kinderen betreft, de moeder kan de HIV ook doorgeven aan het kind in haar buik. Dat ze zelf zwanger wordt is dus sowieso niet verstandig.
pi_158103342
Ga samen eens naar haar arts en bespreek het.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 december 2015 @ 13:05:51 #24
22592 crew  Ole
pi_158103366
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:04 schreef heb1vraag het volgende:
Wauw bedankt voor de vele reacties, nu al!

Het merendeel zegt dus 'niet doen'.

Misschien neemt mijn gevoel het inderdaad over van mijn verstand, want toch wil ik het wel ergens...
De afgelopen maanden ging alles gewoon goed, en ik denk dat de voornaamste reden waarom ik zonder condoom seks wil hebben is dat het de intimiteit vergroot. (Ons seksleven kan er dus alleen maar op vooruit gaan.)
Dat ik dan de rest van de leven de gevolgen moet dragen, soit, maar dat moet zij ook en dan kunnen we elkaar helpen (of ben ik nu weer veel te romantisch bezig)

Het lijkt mij gewoon zo raar om voor de rest van je leven geen onbeschermde seks te hebben, snappen jullie?
Zie mijn reactie eerder. Maar na 3 maanden is misschien wat snel
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_158103387
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:04 schreef heb1vraag het volgende:
Dat lijkt mij ook vreemd, maar je bent 23 en hebt een relatie van 4 maanden. Wacht eerst eens af tot je 28 bent, en maak dan een beslissing. Hoewel ik het ook dan onverstandig zou vinden, HIV is niet zomaar een ziekte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')