- heb lang getwijfeld of dit nou in SEX of in R&P moest, maar uiteindelijk is het hier beter op zijn plek lijkt mij omdat het meer over relaties gaat -
Beste FOK!kers,
Ik ben dus hopeloos verliefd op een meisje

, en zij gelukkig ook op mij
Ik ken haar al een tijdje (gezamenlijke groepsapp), ze sprong er toen echt al uit voor mij en op een gegeven moment heb ik haar gewoon persoonlijk aangesproken en zijn we gaan daten.
Op de tweede date vertelde ze me dat ze hiv-positief is, ik wist niet zo goed hoe ik daar op moest reageren en ik viel toen wat stil en ik zei iets als "erg dapper van je dat je dit vertelt."
Natuurlijk is het even slikken als iemand je vertelt dat zij een SOA heeft, maar ik heb er verder geen problemen mee (iedereen heeft wel wat). Ik vind het juist heel moedig van haar dat ze het al heeft durven te vertellen.
Enfin, op het einde van die tweede date hebben we ook gezoend. (Ze reageerde wel een beetje raar, later vertelde ze me dat ze het ietwat vreemd vond dat ik haar nog wilde zoenen omdat de meeste jongens na haar 'coming-out' niets meer met haar te maken wilde hebben).
We zijn blijven daten, na de 4e date hebben we uiteindelijk ook (beschermde) seks gehad.
Inmiddels zijn we 3 maanden verder, en ik hou nog steeds ontzettend veel van haar. Nog steeds ben ik heel erg verliefd op haar en ik kan me eigenlijk geen leven meer zonder haar voorstellen. Toch zit ik ergens mee... We hebben tot nu toe namelijk alleen maar beschermde seks gehad, en het lijkt mij heel erg fijn om ook eens onbeschermde seks te hebben. Ook zou ik haar graag willen beffen. Het dilemma waar ik nu mee zit is dus de volgende: wanneer ik dus zou toegeven aan deze gevoelens dan ben ik ook hiv-positief. Dat betekent elke dag medicatie en het kan best wel een slopende ziekte worden (mijn vriendin is namelijk nu ook wel eens van tijd tot tijd helemaal uitgeput). Aan de andere kant, dit meisje is wel de vrouw van mijn dromen. Ik heb alles voor haar over, ik wil zelfs wel een SOA voor haar oplopen dus.
Wat zouden jullie in mijn situatie doen? Gewoon heerlijk onbeschermde seks hebben en de consequenties maar accepteren? (Maar wat als het toch onverhoopt uit gaat... zit je dan met je hiv...) Of maar voor altijd beschermde seks hebben en een beflapje kopen?
Stiekem zou ik dus best hiv voor haar willen oplopen. Als ik die gedachte accepteer kunnen we op seksueel gebied ook 'vrijer' zijn en hoeven we niet steeds op te passen dat ze mij niet infecteert. Ook willen we uiteindelijk allebei wel kinderen. Ik zou die toch het liefst wel op de 'normale' manier willen krijgen (zonder kunstmatige inseminatie). Dus we zullen toch ooit eens onbeschermde seks moeten hebben opdat we kinderen willen... Als we dus toch al weten dat we ooit onbeschermde seks gaan hebben, dan kunnen we beter nu ook al onbeschermde seks hebben, toch? (Is fijner?)
Maar misschien zie ik alles wel verkeerd, doordat ik een roze bril der verliefdheid op heb. Vandaar ook dat ik graag jullie input wil horen

Ik ben overigens 23 en zij is mijn eerste 'echte' relatie. Zij is 25 en heeft wel al een langdurige relatie gehad (van hem kreeg ze ook deze SOA).