je zegt het zelf alquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:50 schreef heb1vraag het volgende:
(Maar wat als het toch onverhoopt uit gaat... zit je dan met je hiv...)
Dat vind ik nogal (HIV) positief van je.quote:
Zie mijn reactie eerder. Maar na 3 maanden is misschien wat snelquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:04 schreef heb1vraag het volgende:
Wauw bedankt voor de vele reacties, nu al!
Het merendeel zegt dus 'niet doen'.
Misschien neemt mijn gevoel het inderdaad over van mijn verstand, want toch wil ik het wel ergens...
De afgelopen maanden ging alles gewoon goed, en ik denk dat de voornaamste reden waarom ik zonder condoom seks wil hebben is dat het de intimiteit vergroot. (Ons seksleven kan er dus alleen maar op vooruit gaan.)
Dat ik dan de rest van de leven de gevolgen moet dragen, soit, maar dat moet zij ook en dan kunnen we elkaar helpen (of ben ik nu weer veel te romantisch bezig)
Het lijkt mij gewoon zo raar om voor de rest van je leven geen onbeschermde seks te hebben, snappen jullie?
Dat lijkt mij ook vreemd, maar je bent 23 en hebt een relatie van 4 maanden. Wacht eerst eens af tot je 28 bent, en maak dan een beslissing. Hoewel ik het ook dan onverstandig zou vinden, HIV is niet zomaar een ziekte.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:04 schreef heb1vraag het volgende:
Het lijkt mij gewoon zo raar om voor de rest van je leven geen onbeschermde seks te hebben, snappen jullie?
Ze kunnen dit heel goed voorkomen hoorquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:04 schreef Tja..1986 het volgende:
Ben je serieus? Ten eerste veel te kort om dit soort levenslang doorwerkende beslissingen te nemen. Los van dat het sowieso een slecht idee is. En wat kinderen betreft, de moeder kan de HIV ook doorgeven aan het kind in haar buik. Dat ze zelf zwanger wordt is dus sowieso niet verstandig.
Ze kunnen heel veel doen om het tegen te gaan. 100% voorkomen niet. Ik zou het risico niet nemen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze kunnen dit heel goed voorkomen hoor
schattig he die kalverliefdequote:Op dinsdag 8 december 2015 12:59 schreef Caland het volgende:
Je kent elkaar drie maanden maar kan geen leven meer voorstellen zonder haar.
Ja, maar je kan ook voor een draagmoeder gaan die geen HIV heeft.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:09 schreef heb1vraag het volgende:
Wat betreft die zwangerschap, helemaal uitsluiten dat de baby hiv-positief is kun je nooit, maar je kunt de kans wel minimaliseren (<1%), met behulp van remmers en geen borstvoeding.
https://www.soaaids.nl/nl(...)v/condoomgebruik#zesquote:In de praktijk komt het voor dat stellen van wie de één hiv-positief en de ander hiv-negatief is, op grond van een ondetecteerbare viral load het condoom achterwege laten. Dit wordt ‘viral load sorteren' genoemd. Om het risico op hiv overdracht bij ‘viral load sorteren' (zeer) klein te houden, geldt een aantal belangrijke voorwaarden. Deze beslissing kunnen stellen daarom in samenspraak met de hiv-behandelaar nemen omdat hij/zij zicht heeft op alle medische relevante gegevens. De volgende voorwaarden gelden:
er is gedurende minimaal 6 maanden sprake van een ondetecteerbare viral load (minder dan 50 kopieën per ml bloed);
de laatste bepaling is niet ouder dan een half jaar;
de persoon met hiv is therapietrouw;
beide partners hebben geen beschadigingen aan het slijmvlies van de anus, penis en vagina, bijv. door een recente soa of heftige seks;
De relatie is monogaam en na de laatste soa-check, hebben beide partners dus geen risico op soa's gelopen.
We hebben het kort besproken. Ik heb haar gezegd dat ik niet zeker weet of ik voor altijd met condoom zou willen neuken, maar misschien ook een stapje verder wil. Ergens snapte ze die gedachtegang wel, maar we willen sowieso nog even afwachten dus.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:08 schreef Strani het volgende:
TS, laten we de boel eens van de andere kant bekijken: Denk jij dat jouw vriendin hiermee akkoord zou gaan, wetende dat zij dan deels schuldig is aan jouw HIV-positiviteit? Wat zou je zelf vinden van iemand die met zoiets akkoord zou gaan, als je een buitenstaander was geweest?
Via haar ex-vriend.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:59 schreef HarveySpecter het volgende:
Hoe is ze eigenlijk aan die besmetting gekomen?
Ja, ze is mijn eerste echte vriendin. Door die verliefdheid maak ik daarom misschien ook wel niet meer zulke rationele keuzesquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:59 schreef Caland het volgende:
Je kent elkaar drie maanden maar kan geen leven meer voorstellen zonder haar.
Is het je eerste vriendin![]()
Verder. Als dit niet verzonnen is, REN WEG.
We wonen nog niet samen. Als alles goed gaat willen we dat over een halfjaar gaan doen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:00 schreef Makrolon het volgende:
3 maanden, mensen gaan nog niet eens samen wonen na 3 maanden met iemand te zijn, en jij wil een ziekte voor iemand na 3 maanden oplopen waar je nooit meer vanaf komt en altijd rekening mee zult moeten houden...
Ja, vandaar ook dit topic.quote:
Zie mijn reactie wat betreft zwangerschappen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:04 schreef Tja..1986 het volgende:
Ben je serieus? Ten eerste veel te kort om dit soort levenslang doorwerkende beslissingen te nemen. Los van dat het sowieso een slecht idee is. En wat kinderen betreft, de moeder kan de HIV ook doorgeven aan het kind in haar buik. Dat ze zelf zwanger wordt is dus sowieso niet verstandig.
Dank voor je reactie. Met haar arts heb ik nog niet overlegd. Het lijkt me een goed idee als we samen het gesprek met haar dokter aangaan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:56 schreef Ole het volgende:
Als de medicijnen goed werken heeft ze waarschijnlijk nauwelijks meer detecteerbaar virus in haar bloed en is de kans op besmetting nihil. Ik zou het overleggen met haar arts.
Via haar ex-vriend (lees hierboven)quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hoe is het meisje er trouwens aan gekomen en hoe is ze er achter gekomen?
Goed. Als zij ook maar enig gevoel van verantwoordelijkheid heeft gaat ze hier niet mee instemmen. Dat je zelf zo gek bent is al erg genoeg maar zij zou absoluut beter moeten weten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:18 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
We hebben het kort besproken. Ik heb haar gezegd dat ik niet zeker weet of ik voor altijd met condoom zou willen neuken, maar misschien ook een stapje verder wil. Ergens snapte ze die gedachtegang wel, maar we willen sowieso nog even afwachten dus.
Het risico kan beperkt worden tot nagenoeg 0. Zeker als de vriendin gewoon onder behandeling is. Met enig gevoel van verantwoordelijkheid heeft het niets te doen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed. Als zij ook maar enig gevoel van verantwoordelijkheid heeft gaat ze hier niet mee instemmen. Dat je zelf zo gek bent is al erg genoeg maar zij zou absoluut beter moeten weten.
Misschien is het risico relatief klein, maar waarom zou je het nemen? Wil je dan je hele leven vastzitten aan medicijnen, wetende dat de kans dat deze relatie voor altijd is ook niet zo heel groot is?
Zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:22 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Het risico kan beperkt worden tot nagenoeg 0. Zeker als de vriendin gewoon onder behandeling is. Met enig gevoel van verantwoordelijkheid heeft het niets te doen.
Ik wil niet hiv omdat ik zo veel van haar houd (alhoewel ik wel heel veel van haar houd), ik wil alleen op seksueel gebied misschien *ooit* wel eens een stapje verder gaan, snap je? En dan moet je wel bij de gevolgen stilstaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
Sorry maar ben je echt compleet achterlijk?![]()
je wil HIV positief overnemen omdat je zo van haar houd?
gvd
Nou gewoon doen joh krijg je vast geen spijt van. Er zijn ook verder helemaal geen andere vrouwen meer op deze wereld van dat kaliber die wel gewoon goed nadenken en gezond zijn.
Overigens hele grote kans dat het kind ook HIV positief word he, slimmerik.
Nee.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:17 schreef Caland het volgende:
Ben je toevallig ook ontmaagd door haar
Ik heb toch liever dat het 'ons' kindje wordt. Ik zou liever mijn eigen vriendin zwanger zien dan een andere vrouw.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, maar je kan ook voor een draagmoeder gaan die geen HIV heeft.
Dank voor je reactie. Ze neemt elke ochtend trouw haar medicijnen. Ook zijn we elkaars enige bedpartners. Wat haar recente medische gegevens zijn weet ik niet, daar zullen we met haar arts over moeten leggen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als zij al jaren braaf haar hiv remmers slikt kun je redelijk veilig onbeschermde seks hebben.
[..]
https://www.soaaids.nl/nl(...)v/condoomgebruik#zes
Ah oke. Dus omdat je vrijere seks wil is dat je aanpak? verstandig. Ik zou gewoon iemand kiezen die wel gezond is. Leuk voor dat kind trouwens dat jullie de gok durven te nemenquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:24 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Ik wil niet hiv omdat ik zo veel van haar houd (alhoewel ik wel heel veel van haar houd), ik wil alleen op seksueel gebied misschien *ooit* wel eens een stapje verder gaan, snap je? En dan moet je wel bij de gevolgen stilstaan natuurlijk.
Het kind wordt juist met een hele grote kans niet hiv positief
[..]
Nee.
[..]
Ik heb toch liever dat het 'ons' kindje wordt. Ik zou liever mijn eigen vriendin zwanger zien dan een andere vrouw.
[..]
Dank voor je reactie. Ze neemt elke ochtend trouw haar medicijnen. Ook zijn we elkaars enige bedpartners. Wat haar recente medische gegevens zijn weet ik niet, daar zullen we met haar arts over moeten leggen.
Super romantisch!quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Toch mooi, na 4 maanden hiv op willen lopen.
Dank voor je reactie. Prep is zeker een middel dat we in overweging nemen. Ik weet alleen niet of dat ook mogelijk is in combinatie met de medicijnen die ze nu neemt. Dat zouden we weer moeten overleggen met de arts.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:19 schreef tofastTG het volgende:
Al gesproken met een arts? Er zijn opties die 100% kunnen voorkomen dat je HIV kunt krijgen; Truvada. Ook wel prep genoemd (GGD Amsterdam is bezig met een proef). Bovendien kan de vriendin in kwestie onderzoek laten doen of ze überhaupt besmettelijk is, meestal is dit niet het geval.
Weet je zeker dat ze in behandeling is? Normaliter is ze dan zelf veel beter op de hoogte dan hier nu het geval lijkt.
Maar straks hebben die geen HIV, en wat voor mega-gebaar moet TS dan maken na een paar maanden verkering?quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:30 schreef Caland het volgende:
Nouja. Ergens wel begrijpelijk.
TS krijgt voor het eerst in zijn leven bovengemiddelde interesse van een vrouw.
Ik zou zeggen kweek wat zelfvertrouwen, neuk andere wijven en je zal zien dat het met dat ik kan me geen leven meer voorstellen zonder haar wel meevalt.
Gr gr
Prep is om besmetting te voorkomen, dus dat zul jij dan dagelijks moeten slikken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:29 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Dank voor je reactie. Prep is zeker een middel dat we in overweging nemen. Ik weet alleen niet of dat ook mogelijk is in combinatie met de medicijnen die ze nu neemt. Dat zouden we weer moeten overleggen met de arts.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Toch mooi, na 4 maanden hiv op willen lopen.
JAAA INDERDAAD samen tot onze dood gezellig pilletjes slikken!!!quote:
En nu is het niet genoeg? Probeer eens andere condooms ofzo. Een permanente soa oplopen voor lekker te neuken zonder condoom. meh.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:04 schreef heb1vraag het volgende:
De afgelopen maanden ging alles gewoon goed, en ik denk dat de voornaamste reden waarom ik zonder condoom seks wil hebben is dat het de intimiteit vergroot. (Ons seksleven kan er dus alleen maar op vooruit gaan.)
Inderdaad. Doe mij maar HIV, want ik hou heel veel van haar. Godtering man.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
KEREL.
DRIE MAANDEN.
Ffs, denk even na.
Manmanman.
JAAA INDERDAAD samen tot onze dood gezellig pilletjes slikken!!!quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Inderdaad. Doe mij maar HIV, want ik hou heel veel van haar. Godtering man.
TS: dump die gore lichtekooi voor het te laat is. Over 10 jaar zal je me dankbaar zijn.
Schat. Probeer eerst eens de eerste twee jaar van je relatie te overleven. Daarna zie je wel weer verder.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:39 schreef heb1vraag het volgende:
Wat is jullie mening wat betreft onze kinderwens dan?
Moet dat ook via ivf?
^ Puur hypothetisch nog trouwens, we willen namelijk sowieso nog een paar jaar wachten.
Ik zou het er niet door in de weg laten zitten. De kans is zeer klein dat de baby het ook krijgt. Daarbij zijn er ook tal van erfelijke aandoeningen die je aan een kind kan doorgeven en die staan bij veel mensen ook niet in de weg.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:39 schreef heb1vraag het volgende:
Moet dat ook via ivf?
^ Puur hypothetisch nog trouwens, we willen namelijk sowieso nog een paar jaar wachten.
Dat mag ik hopenquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:39 schreef heb1vraag het volgende:
Moet dat ook via ivf?
Ik vind dit echt onverantwoord om te zeggen gozer.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:56 schreef Ole het volgende:
Als de medicijnen goed werken heeft ze waarschijnlijk nauwelijks meer detecteerbaar virus in haar bloed en is de kans op besmetting nihil. Ik zou het overleggen met haar arts.
Dat de kans om door bliksem getroffen te worden minimaal is, betekend niet dat het een goed idee is om tijdens iedere storm met een aluminium hoedje op in een open veld rond te dansen...quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:40 schreef heb1vraag het volgende:
Het is ook niet zo dat ik vanavond meteen hiv wil hebben o.i.d.
Zeker gezien de kans op overdracht minimaal blijkt te zijn.
Voordat ik/we allemaal ingrijpende keuzes gaan maken wachten we sowieso nog een lange tijd af. Oftewel: van onbeschermde seks of kinderen is nog helemaal geen sprake de komende tijd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Schat. Probeer eerst eens de eerste twee jaar van je relatie te overleven. Daarna zie je wel weer verder.
Je onderschat HIV overigens ernstig. Prima dat je bij haar blijft, heel mooi, maar doe niet alsof het een neusverkoudheid is.
Ja, dat is raar.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:46 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Ik zit alleen na te denken over de toekomst. Zo van; ja wat als dit inderdaad mijn droomvrouw is (zo denk ik er nu wel over). Is het dan zo'n rare gedachtegang?
Ik zou je energie momenteel stoppen in lekker verliefd zijn, en rondom de HIV heen werken. Als je over 5 jaar nog steeds bij haar bent, dan kan je, samen met haar behandelend arts, kijken naar de opties. Op dit moment nadenken over dit soort dingen is giftig, want het maakt dat je in een moment van zwakte wellicht inderdaad dat condoompje "vergeet". Bepaal gewoon voor jezelf dat dat geen optie is.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:46 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Voordat ik/we allemaal ingrijpende keuzes gaan maken wachten we sowieso nog een lange tijd af. Oftewel: van onbeschermde seks of kinderen is nog helemaal geen sprake de komende tijd.
Precies om de reden dat we nog maar 4 maanden hebben.
Ik zit alleen na te denken over de toekomst. Zo van; ja wat als dit inderdaad mijn droomvrouw is (zo denk ik er nu wel over). Is het dan zo'n rare gedachtegang?
Overigens onderschat ik hiv niet. Ik zie elke dag wat voor een slopende ziekte het is.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:40 schreef FlyDutchMan het volgende:
Gelukkig zie je het zelf ook al een beetje in: Je ziet het helemaal verkeerd, door je roze bril van verliefdheid! Bewust hiv oplopen? Bewust kinderen met hiv op de wereld zetten? Doe normaal joh!
Het is je eerste liefde en jullie zijn een paar maanden bij elkaar. Als jullie echt jaren samen zijn en trouwen, zou ik begrijpen dat je denkt "weet je wat?", ik ga er gewoon voor.
Alleen dan nog vind ik het onacceptabel dat je per se op de 'normale' manier kinderen wil hebben. Vries wat sperma in en gebruik een eidonor/draagmoeder. Denk eens aan het issue van je vriendin. Je zou je kinderen daar ook mee willen opzadelen? Terwijl ze niet eens het voordeel hebben gehad (de seks die eraan voorafging).
Hier kan ik wat mee. Dankjewel.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik zou het er niet door in de weg laten zitten. De kans is zeer klein dat de baby het ook krijgt. Daarbij zijn er ook tal van erfelijke aandoeningen die je aan een kind kan doorgeven en die staan bij veel mensen ook niet in de weg.
Ik vind 3 maanden wel wat kort om nu al je hier druk om te maken.
Op mijn 23ste zal ik sowieso geen hiv oplopenquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:42 schreef koningkerel het volgende:
TS loopt HIV op om onbeschermd met vriendin te kunnen neuken.
Relatie gaat uit.
TS kan nooit meer van zijn leven onbeschermd neuken, want iedere nieuwe liefde-van-zijn-leven wil geen HIV.
Einde.
Gast,je bent 23 hoe kun je hier überhaupt langer dan 1 minuut over nadenken. Niet doen.
Ik ben gewoon volmaakt gelukkig als ik samen met haar benquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:46 schreef dimmak het volgende:
Alle kudo's voor TS dat hij bij zijn vriendin blijft. Ik was na date 2 al afgehaakt. Onbeschermde sex gaat in mijn ogen wat te ver en kinderen nemen helemaal.
Stel ik zou zo ver komen ga ik altijd voor beschermde sex gaan en zou ik echt kinderen willen met een draagmoeder. Of je moet voor 100% kunnen uitsluiten dat het kind geen HIV krijgt, dan IVF.
Nogmaals respect dat je bij haar blijft!
Je verteld aan je ouders dat je vriendin een soa heeft? really?quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:53 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik wat mee. Dankjewel.
[..]
Op mijn 23ste zal ik sowieso geen hiv oplopen
[..]
Ik ben gewoon volmaakt gelukkig als ik samen met haar ben![]()
Mijn ouders hadden er volgens mij een groter probleem mee dat ze een SOA had
De kans kan lager dan 1% worden gemaakt......quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:07 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ze kunnen heel veel doen om het tegen te gaan. 100% voorkomen niet. Ik zou het risico niet nemen.
Dankjewel, hier kan ik zeker wat mee!quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zou je energie momenteel stoppen in lekker verliefd zijn, en rondom de HIV heen werken. Als je over 5 jaar nog steeds bij haar bent, dan kan je, samen met haar behandelend arts, kijken naar de opties. Op dit moment nadenken over dit soort dingen is giftig, want het maakt dat je in een moment van zwakte wellicht inderdaad dat condoompje "vergeet". Bepaal gewoon voor jezelf dat dat geen optie is.
Oh echt waar joh. Wat raar.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:53 schreef heb1vraag het volgende:
Heb je ze ook verteld wèlke SOA? Imo nogal een verschil tussen Chlamydia en HIV..quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:53 schreef heb1vraag het volgende:
Ze vroegen of ik ziek was, omdat er pillen naast bed lagen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je verteld aan je ouders dat je vriendin een soa heeft? really?
Goed dat zij haar verantwoordelijkheid neemt. En ergens vind ik jouw progressieve houding ook wel bewonderenswaardig als het niet alleen de verliefdheid is.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:55 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Dankjewel, hier kan ik zeker wat mee!
Overigens, voordat ik ook maar het woord 'condoom' kan zeggen, heeft mijn vriendin hem meestal al om mijn penis gewikkeld
Nee joh niks aan de hand. M'n vriendin heeft alleen HIVquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:56 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Ze vroegen of ik ziek was, omdat er pillen naast bed lagen.
Zodoende.
Ja, natuurlijk. Beetje vreemde vraag wel.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:58 schreef heb1vraag het volgende:
Ik en mijn ouders hebben het er overigens niet uitvoerig over gehad hoor.
(Volgens mij waren ze al lang blij dat ik een meisje mee had genomen naar huis)
Even terzijde, als ze geen hiv maar een andere SOA gehad zou hebben, zouden jullie er dan anders in staan?
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:58 schreef heb1vraag het volgende:
Even terzijde, als ze geen hiv maar een andere SOA gehad zou hebben, zouden jullie er dan anders in staan?
Want een andere SOA oplopen is minder erg?quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Beetje vreemde vraag wel.
Bedacht ik me ook net inderdaadquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Genoeg SOA's die je er met een kuurtje van een paar weken uit krijgt. Groot verschil met een levensgevaarlijke ziekte die je bij je draagt tot je dood bent.
Ik zou geen 1 soa expres gaan oplopen. Voor niemand.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:58 schreef heb1vraag het volgende:
Ik en mijn ouders hebben het er overigens niet uitvoerig over gehad hoor.
(Volgens mij waren ze al lang blij dat ik een meisje mee had genomen naar huis)
Op de verpakking stond al dat het hiv-remmers waren.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh niks aan de hand. M'n vriendin heeft alleen HIV
Was dat je antwoord?
"Mam, pap, ik wil graag HIV zodat ik zonder condoom kan neuken. Dus ik bereid me vast voor"quote:
Ook geen kind?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zou geen 1 soa expres gaan oplopen. Voor niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |