abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158103070
- heb lang getwijfeld of dit nou in SEX of in R&P moest, maar uiteindelijk is het hier beter op zijn plek lijkt mij omdat het meer over relaties gaat -

Beste FOK!kers,

Ik ben dus hopeloos verliefd op een meisje O+ , en zij gelukkig ook op mij *;

Ik ken haar al een tijdje (gezamenlijke groepsapp), ze sprong er toen echt al uit voor mij en op een gegeven moment heb ik haar gewoon persoonlijk aangesproken en zijn we gaan daten.
Op de tweede date vertelde ze me dat ze hiv-positief is, ik wist niet zo goed hoe ik daar op moest reageren en ik viel toen wat stil en ik zei iets als "erg dapper van je dat je dit vertelt."
Natuurlijk is het even slikken als iemand je vertelt dat zij een SOA heeft, maar ik heb er verder geen problemen mee (iedereen heeft wel wat). Ik vind het juist heel moedig van haar dat ze het al heeft durven te vertellen.

Enfin, op het einde van die tweede date hebben we ook gezoend. (Ze reageerde wel een beetje raar, later vertelde ze me dat ze het ietwat vreemd vond dat ik haar nog wilde zoenen omdat de meeste jongens na haar 'coming-out' niets meer met haar te maken wilde hebben).

We zijn blijven daten, na de 4e date hebben we uiteindelijk ook (beschermde) seks gehad.

Inmiddels zijn we 3 maanden verder, en ik hou nog steeds ontzettend veel van haar. Nog steeds ben ik heel erg verliefd op haar en ik kan me eigenlijk geen leven meer zonder haar voorstellen. Toch zit ik ergens mee... We hebben tot nu toe namelijk alleen maar beschermde seks gehad, en het lijkt mij heel erg fijn om ook eens onbeschermde seks te hebben. Ook zou ik haar graag willen beffen. Het dilemma waar ik nu mee zit is dus de volgende: wanneer ik dus zou toegeven aan deze gevoelens dan ben ik ook hiv-positief. Dat betekent elke dag medicatie en het kan best wel een slopende ziekte worden (mijn vriendin is namelijk nu ook wel eens van tijd tot tijd helemaal uitgeput). Aan de andere kant, dit meisje is wel de vrouw van mijn dromen. Ik heb alles voor haar over, ik wil zelfs wel een SOA voor haar oplopen dus.

Wat zouden jullie in mijn situatie doen? Gewoon heerlijk onbeschermde seks hebben en de consequenties maar accepteren? (Maar wat als het toch onverhoopt uit gaat... zit je dan met je hiv...) Of maar voor altijd beschermde seks hebben en een beflapje kopen?

Stiekem zou ik dus best hiv voor haar willen oplopen. Als ik die gedachte accepteer kunnen we op seksueel gebied ook 'vrijer' zijn en hoeven we niet steeds op te passen dat ze mij niet infecteert. Ook willen we uiteindelijk allebei wel kinderen. Ik zou die toch het liefst wel op de 'normale' manier willen krijgen (zonder kunstmatige inseminatie). Dus we zullen toch ooit eens onbeschermde seks moeten hebben opdat we kinderen willen... Als we dus toch al weten dat we ooit onbeschermde seks gaan hebben, dan kunnen we beter nu ook al onbeschermde seks hebben, toch? (Is fijner?)

Maar misschien zie ik alles wel verkeerd, doordat ik een roze bril der verliefdheid op heb. Vandaar ook dat ik graag jullie input wil horen :)

Ik ben overigens 23 en zij is mijn eerste 'echte' relatie. Zij is 25 en heeft wel al een langdurige relatie gehad (van hem kreeg ze ook deze SOA).
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:51:56 #2
256666 leeell
I know you're lonely
pi_158103087
Jezelf op je 23ste vastleggen aan zo'n ziekte is enorm onverantwoordelijk. Zou het voor geen miljoen doen.

Dan maar beschermd.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_158103124
Gast je wilt toch niet serieus hiv oplopen omdat het kan. :')

En volgens mij zijn er ook beflapjes om veilig te likken. :D
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:53:49 #4
398459 nofxtbr
punk in drublic
pi_158103126
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:50 schreef heb1vraag het volgende:
(Maar wat als het toch onverhoopt uit gaat... zit je dan met je hiv...)
je zegt het zelf al
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:54:32 #5
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_158103141
Nee, ga k3 spijt van krijgen.
pi_158103145
Als je iets niet wil, dan is het HIV krijgen.
Dus als je hier mee door gaat, dan moet je dealen met de nadelen dat het met zich mee brengt.
Of anders moet je er mee kappen.
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:55:22 #7
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_158103157
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:54 schreef Daarnaast het volgende:
Wat?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_158103165
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:50 schreef heb1vraag het volgende:
(iedereen heeft wel wat).
Dat vind ik nogal (HIV) positief van je.

Verder ben je duidelijk verblind door verliefdheid maar misschien heb je zelfs psychische hulp nodig.
Je dient tegen jezelf beschermd te worden.
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:56:12 #9
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_158103168
Niet doen. Nee echt, niet doen.
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 december 2015 @ 12:56:47 #10
22592 crew  Ole
pi_158103181
Als de medicijnen goed werken heeft ze waarschijnlijk nauwelijks meer detecteerbaar virus in haar bloed en is de kans op besmetting nihil. Ik zou het overleggen met haar arts.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_158103184
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:56 schreef imikethat het volgende:
Niet doen. Nee echt, niet doen.
dit
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_158103193
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:54 schreef Daarnaast het volgende:
Het gaat toch niet over een tatoeage? 8-)
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:57:35 #13
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_158103195
Ten eerste respect dat je niet gillend bent weggelopen. Ik vind alleen jezelf hiv geven omdat je zo graag je pielemuis ergens in wil steken weer een stap te ver.

Je hebt er met je volle verstand (hoop ik) voor gekozen om met haar samen te zijn, dan zal je ook moeten accepteren dat niet alles is zoals het normaal is.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_158103217
Wauw.... Deze ts. :') Voor je eerste vriendin ooit meteen hiv willen oplopen _O_
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158103221
Hoe is ze eigenlijk aan die besmetting gekomen? :@
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:59:47 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158103235
Je kent elkaar drie maanden maar kan geen leven meer voorstellen zonder haar.

Is het je eerste vriendin :') :D

Verder. Als dit niet verzonnen is, REN WEG.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_158103256
3 maanden, mensen gaan nog niet eens samen wonen na 3 maanden met iemand te zijn, en jij wil een ziekte voor iemand na 3 maanden oplopen waar je nooit meer vanaf komt en altijd rekening mee zult moeten houden...
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:02:29 #18
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158103292
Je bent nog zo jong. Hier ga je nog heel veel spijt van krijgen. Wat als de verliefdheid over is?
pi_158103322
Wauw, gewoon wauw... Is dit serieus?
pi_158103328
Is dit 4 real? Omg TS ben je wel helemaal lekker?
pi_158103333
Wauw bedankt voor de vele reacties, nu al!

Het merendeel zegt dus 'niet doen'.

Misschien neemt mijn gevoel het inderdaad over van mijn verstand, want toch wil ik het wel ergens...
De afgelopen maanden ging alles gewoon goed, en ik denk dat de voornaamste reden waarom ik zonder condoom seks wil hebben is dat het de intimiteit vergroot. (Ons seksleven kan er dus alleen maar op vooruit gaan.)
Dat ik dan de rest van de leven de gevolgen moet dragen, soit, maar dat moet zij ook en dan kunnen we elkaar helpen (of ben ik nu weer veel te romantisch bezig)

Het lijkt mij gewoon zo raar om voor de rest van je leven geen onbeschermde seks te hebben, snappen jullie?
pi_158103335
Ben je serieus? Ten eerste veel te kort om dit soort levenslang doorwerkende beslissingen te nemen. Los van dat het sowieso een slecht idee is. En wat kinderen betreft, de moeder kan de HIV ook doorgeven aan het kind in haar buik. Dat ze zelf zwanger wordt is dus sowieso niet verstandig.
pi_158103342
Ga samen eens naar haar arts en bespreek het.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 december 2015 @ 13:05:51 #24
22592 crew  Ole
pi_158103366
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:04 schreef heb1vraag het volgende:
Wauw bedankt voor de vele reacties, nu al!

Het merendeel zegt dus 'niet doen'.

Misschien neemt mijn gevoel het inderdaad over van mijn verstand, want toch wil ik het wel ergens...
De afgelopen maanden ging alles gewoon goed, en ik denk dat de voornaamste reden waarom ik zonder condoom seks wil hebben is dat het de intimiteit vergroot. (Ons seksleven kan er dus alleen maar op vooruit gaan.)
Dat ik dan de rest van de leven de gevolgen moet dragen, soit, maar dat moet zij ook en dan kunnen we elkaar helpen (of ben ik nu weer veel te romantisch bezig)

Het lijkt mij gewoon zo raar om voor de rest van je leven geen onbeschermde seks te hebben, snappen jullie?
Zie mijn reactie eerder. Maar na 3 maanden is misschien wat snel
pi_158103387
quote:
Dat lijkt mij ook vreemd, maar je bent 23 en hebt een relatie van 4 maanden. Wacht eerst eens af tot je 28 bent, en maak dan een beslissing. Hoewel ik het ook dan onverstandig zou vinden, HIV is niet zomaar een ziekte.
pi_158103388
Okey ik bedoelde dus niet dat we vanavond al meteen onbeschermd bezig moeten gaan,

maar stel dat de relatie nog jaren in tact blijft, zou je dan niet op den duur, ooit eens, zonder condoom willen?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 december 2015 @ 13:06:43 #27
22592 crew  Ole
pi_158103392
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:04 schreef Tja..1986 het volgende:
Ben je serieus? Ten eerste veel te kort om dit soort levenslang doorwerkende beslissingen te nemen. Los van dat het sowieso een slecht idee is. En wat kinderen betreft, de moeder kan de HIV ook doorgeven aan het kind in haar buik. Dat ze zelf zwanger wordt is dus sowieso niet verstandig.
Ze kunnen dit heel goed voorkomen hoor
pi_158103414
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:06 schreef Ole het volgende:

[..]

Ze kunnen dit heel goed voorkomen hoor
Ze kunnen heel veel doen om het tegen te gaan. 100% voorkomen niet. Ik zou het risico niet nemen.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:07:57 #29
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_158103426
Als je iemand onbeschermd wil neuken, neuk dan iemand die geen aids heeft. Een leuke collega ofzo.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:08:05 #30
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_158103430
TS, laten we de boel eens van de andere kant bekijken: Denk jij dat jouw vriendin hiermee akkoord zou gaan, wetende dat zij dan deels schuldig is aan jouw HIV-positiviteit? Wat zou je zelf vinden van iemand die met zoiets akkoord zou gaan, als je een buitenstaander was geweest?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_158103453
Wat betreft die zwangerschap, helemaal uitsluiten dat de baby hiv-positief is kun je nooit, maar je kunt de kans wel minimaliseren (<1%), met behulp van remmers en geen borstvoeding.
pi_158103565
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:59 schreef Caland het volgende:

schattig he die kalverliefde :D
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:16:08 #33
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_158103606
Sorry maar ben je echt compleet achterlijk? :') _O- je wil HIV positief overnemen omdat je zo van haar houd? :')
gvd :')

Nou gewoon doen joh krijg je vast geen spijt van. Er zijn ook verder helemaal geen andere vrouwen meer op deze wereld van dat kaliber die wel gewoon goed nadenken en gezond zijn.

Overigens hele grote kans dat het kind ook HIV positief word he, slimmerik.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_158103617
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:09 schreef heb1vraag het volgende:
Wat betreft die zwangerschap, helemaal uitsluiten dat de baby hiv-positief is kun je nooit, maar je kunt de kans wel minimaliseren (<1%), met behulp van remmers en geen borstvoeding.
Ja, maar je kan ook voor een draagmoeder gaan die geen HIV heeft.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:17:40 #35
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158103641
Ben je toevallig ook ontmaagd door haar _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_158103658
Als zij al jaren braaf haar hiv remmers slikt kun je redelijk veilig onbeschermde seks hebben.

quote:
In de praktijk komt het voor dat stellen van wie de één hiv-positief en de ander hiv-negatief is, op grond van een ondetecteerbare viral load het condoom achterwege laten. Dit wordt ‘viral load sorteren' genoemd. Om het risico op hiv overdracht bij ‘viral load sorteren' (zeer) klein te houden, geldt een aantal belangrijke voorwaarden. Deze beslissing kunnen stellen daarom in samenspraak met de hiv-behandelaar nemen omdat hij/zij zicht heeft op alle medische relevante gegevens. De volgende voorwaarden gelden:

er is gedurende minimaal 6 maanden sprake van een ondetecteerbare viral load (minder dan 50 kopieën per ml bloed);
de laatste bepaling is niet ouder dan een half jaar;
de persoon met hiv is therapietrouw;
beide partners hebben geen beschadigingen aan het slijmvlies van de anus, penis en vagina, bijv. door een recente soa of heftige seks;
De relatie is monogaam en na de laatste soa-check, hebben beide partners dus geen risico op soa's gelopen.
https://www.soaaids.nl/nl(...)v/condoomgebruik#zes
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_158103662
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:08 schreef Strani het volgende:
TS, laten we de boel eens van de andere kant bekijken: Denk jij dat jouw vriendin hiermee akkoord zou gaan, wetende dat zij dan deels schuldig is aan jouw HIV-positiviteit? Wat zou je zelf vinden van iemand die met zoiets akkoord zou gaan, als je een buitenstaander was geweest?
We hebben het kort besproken. Ik heb haar gezegd dat ik niet zeker weet of ik voor altijd met condoom zou willen neuken, maar misschien ook een stapje verder wil. Ergens snapte ze die gedachtegang wel, maar we willen sowieso nog even afwachten dus.
pi_158103674
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:59 schreef HarveySpecter het volgende:
Hoe is ze eigenlijk aan die besmetting gekomen? :@
Via haar ex-vriend.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:59 schreef Caland het volgende:

Is het je eerste vriendin :') :D

Verder. Als dit niet verzonnen is, REN WEG.
Ja, ze is mijn eerste echte vriendin. Door die verliefdheid maak ik daarom misschien ook wel niet meer zulke rationele keuzes :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:00 schreef Makrolon het volgende:
3 maanden, mensen gaan nog niet eens samen wonen na 3 maanden met iemand te zijn, en jij wil een ziekte voor iemand na 3 maanden oplopen waar je nooit meer vanaf komt en altijd rekening mee zult moeten houden...
We wonen nog niet samen. Als alles goed gaat willen we dat over een halfjaar gaan doen.
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:04 schreef Manisha het volgende:
Wauw, gewoon wauw... Is dit serieus?
Ja, vandaar ook dit topic.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:04 schreef Tja..1986 het volgende:
Zie mijn reactie wat betreft zwangerschappen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:56 schreef Ole het volgende:
Als de medicijnen goed werken heeft ze waarschijnlijk nauwelijks meer detecteerbaar virus in haar bloed en is de kans op besmetting nihil. Ik zou het overleggen met haar arts.
Dank voor je reactie. Met haar arts heb ik nog niet overlegd. Het lijkt me een goed idee als we samen het gesprek met haar dokter aangaan.
pi_158103686
Al gesproken met een arts? Er zijn opties die 100% kunnen voorkomen dat je HIV kunt krijgen; Truvada. Ook wel prep genoemd (GGD Amsterdam is bezig met een proef). Bovendien kan de vriendin in kwestie onderzoek laten doen of ze überhaupt besmettelijk is, meestal is dit niet het geval.

Weet je zeker dat ze in behandeling is? Normaliter is ze dan zelf veel beter op de hoogte dan hier nu het geval lijkt.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_158103690
Hoe is het meisje er trouwens aan gekomen en hoe is ze er achter gekomen?
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_158103704
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hoe is het meisje er trouwens aan gekomen en hoe is ze er achter gekomen?
Via haar ex-vriend (lees hierboven)

Zal wel een Afrikaan zijn geweest met een leuter van 25 cm.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:20:38 #42
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_158103705
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:18 schreef heb1vraag het volgende:

[..]

We hebben het kort besproken. Ik heb haar gezegd dat ik niet zeker weet of ik voor altijd met condoom zou willen neuken, maar misschien ook een stapje verder wil. Ergens snapte ze die gedachtegang wel, maar we willen sowieso nog even afwachten dus.
Goed. Als zij ook maar enig gevoel van verantwoordelijkheid heeft gaat ze hier niet mee instemmen. Dat je zelf zo gek bent is al erg genoeg maar zij zou absoluut beter moeten weten.

Misschien is het risico relatief klein, maar waarom zou je het nemen? Wil je dan je hele leven vastzitten aan medicijnen, wetende dat de kans dat deze relatie voor altijd is ook niet zo heel groot is?
pi_158103722
vind het nog niet eens zo schokkend dat je een relatie wilt hebben met iemand die hiv positief is.
ik vind het wel bizar dat je het evt op zou willen lopen voor haar.
pi_158103736
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:20 schreef Strani het volgende:

[..]

Goed. Als zij ook maar enig gevoel van verantwoordelijkheid heeft gaat ze hier niet mee instemmen. Dat je zelf zo gek bent is al erg genoeg maar zij zou absoluut beter moeten weten.

Misschien is het risico relatief klein, maar waarom zou je het nemen? Wil je dan je hele leven vastzitten aan medicijnen, wetende dat de kans dat deze relatie voor altijd is ook niet zo heel groot is?
Het risico kan beperkt worden tot nagenoeg 0. Zeker als de vriendin gewoon onder behandeling is. Met enig gevoel van verantwoordelijkheid heeft het niets te doen.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:22:58 #45
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_158103765
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:22 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Het risico kan beperkt worden tot nagenoeg 0. Zeker als de vriendin gewoon onder behandeling is. Met enig gevoel van verantwoordelijkheid heeft het niets te doen.
Zou mooi zijn.
pi_158103792
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
Sorry maar ben je echt compleet achterlijk? :') _O- je wil HIV positief overnemen omdat je zo van haar houd? :')
gvd :')

Nou gewoon doen joh krijg je vast geen spijt van. Er zijn ook verder helemaal geen andere vrouwen meer op deze wereld van dat kaliber die wel gewoon goed nadenken en gezond zijn.

Overigens hele grote kans dat het kind ook HIV positief word he, slimmerik.
Ik wil niet hiv omdat ik zo veel van haar houd (alhoewel ik wel heel veel van haar houd), ik wil alleen op seksueel gebied misschien *ooit* wel eens een stapje verder gaan, snap je? En dan moet je wel bij de gevolgen stilstaan natuurlijk.

Het kind wordt juist met een hele grote kans niet hiv positief ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:17 schreef Caland het volgende:
Ben je toevallig ook ontmaagd door haar _O-
Nee.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:16 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ja, maar je kan ook voor een draagmoeder gaan die geen HIV heeft.
Ik heb toch liever dat het 'ons' kindje wordt. Ik zou liever mijn eigen vriendin zwanger zien dan een andere vrouw.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als zij al jaren braaf haar hiv remmers slikt kun je redelijk veilig onbeschermde seks hebben.

[..]

https://www.soaaids.nl/nl(...)v/condoomgebruik#zes
Dank voor je reactie. Ze neemt elke ochtend trouw haar medicijnen. Ook zijn we elkaars enige bedpartners. Wat haar recente medische gegevens zijn weet ik niet, daar zullen we met haar arts over moeten leggen.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:26:14 #47
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_158103832
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:24 schreef heb1vraag het volgende:

[..]

Ik wil niet hiv omdat ik zo veel van haar houd (alhoewel ik wel heel veel van haar houd), ik wil alleen op seksueel gebied misschien *ooit* wel eens een stapje verder gaan, snap je? En dan moet je wel bij de gevolgen stilstaan natuurlijk.

Het kind wordt juist met een hele grote kans niet hiv positief ;)

[..]

Nee.

[..]

Ik heb toch liever dat het 'ons' kindje wordt. Ik zou liever mijn eigen vriendin zwanger zien dan een andere vrouw.

[..]

Dank voor je reactie. Ze neemt elke ochtend trouw haar medicijnen. Ook zijn we elkaars enige bedpartners. Wat haar recente medische gegevens zijn weet ik niet, daar zullen we met haar arts over moeten leggen.
Ah oke. Dus omdat je vrijere seks wil is dat je aanpak? verstandig. Ik zou gewoon iemand kiezen die wel gezond is. Leuk voor dat kind trouwens dat jullie de gok durven te nemen ^O^
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  PR/Manusje van alles dinsdag 8 december 2015 @ 13:27:54 #48
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_158103882
Toch mooi, na 4 maanden hiv op willen lopen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_158103900
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Super romantisch!
pi_158103910
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:19 schreef tofastTG het volgende:
Al gesproken met een arts? Er zijn opties die 100% kunnen voorkomen dat je HIV kunt krijgen; Truvada. Ook wel prep genoemd (GGD Amsterdam is bezig met een proef). Bovendien kan de vriendin in kwestie onderzoek laten doen of ze überhaupt besmettelijk is, meestal is dit niet het geval.

Weet je zeker dat ze in behandeling is? Normaliter is ze dan zelf veel beter op de hoogte dan hier nu het geval lijkt.
Dank voor je reactie. Prep is zeker een middel dat we in overweging nemen. Ik weet alleen niet of dat ook mogelijk is in combinatie met de medicijnen die ze nu neemt. Dat zouden we weer moeten overleggen met de arts.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:30:13 #51
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_158103934
'iedereen heeft wel wat' :o
Zo kun je er ook tegenaan kijken
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:30:18 #52
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158103935
Nouja. Ergens wel begrijpelijk.

TS krijgt voor het eerst in zijn leven bovengemiddelde interesse van een vrouw.

Ik zou zeggen kweek wat zelfvertrouwen, neuk andere wijven en je zal zien dat het met dat ik kan me geen leven meer voorstellen zonder haar wel meevalt.

Gr gr
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_158103963
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:30 schreef Caland het volgende:
Nouja. Ergens wel begrijpelijk.

TS krijgt voor het eerst in zijn leven bovengemiddelde interesse van een vrouw.

Ik zou zeggen kweek wat zelfvertrouwen, neuk andere wijven en je zal zien dat het met dat ik kan me geen leven meer voorstellen zonder haar wel meevalt.

Gr gr
Maar straks hebben die geen HIV, en wat voor mega-gebaar moet TS dan maken na een paar maanden verkering?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:31:36 #54
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_158103964
Kan er niet bij waarom je je eigen gezondheid op het spel zou zetten voor iemand. Geniet van wat je al hebt en wat al kan.
pi_158103967
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:29 schreef heb1vraag het volgende:

[..]

Dank voor je reactie. Prep is zeker een middel dat we in overweging nemen. Ik weet alleen niet of dat ook mogelijk is in combinatie met de medicijnen die ze nu neemt. Dat zouden we weer moeten overleggen met de arts.
Prep is om besmetting te voorkomen, dus dat zul jij dan dagelijks moeten slikken.
pi_158103989
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:28 schreef Manisha het volgende:

[..]

Super romantisch!
JAAA INDERDAAD samen tot onze dood gezellig pilletjes slikken!!!

Even zonder gekheid, alsof jullie nooit door verliefdheid de dingen niet altijd even helder zien?
Het is ook niet zo dat ik vanavond meteen hiv wil hebben o.i.d.
Ik denk gewoon, mocht de relatie dus nog jaren stand houden, dan zou ik op den duur wel wat anders willen. Zeker gezien de kans op overdracht minimaal blijkt te zijn.
Vandaar dat ik ook informeer.
pi_158103994
Man man man, dit topic is overigens wel een goede opsomming geworden van alle vooroordelen mbt. de besmettelijkheid van HIV.
pi_158104008
quote:
En nu is het niet genoeg? Probeer eens andere condooms ofzo. Een permanente soa oplopen voor lekker te neuken zonder condoom. meh.
pi_158104071
KEREL.

DRIE MAANDEN.

Ffs, denk even na.

Manmanman.
pi_158104077
pareltje dit hoor
pi_158104089
Geloof dit verhaal niet.
pi_158104102
Ik zou die onbeschermde seks mooi laten zitten totdat ze zover zijn dat de kans op besmetting tot ver onder de 1% is teruggebracht.

Eerlijk gezegd denk ik dat ik de benen zou nemen trouwens :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158104120
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:37 schreef TUFKAL het volgende:
pareltje dit hoor
Inderdaad. Doe mij maar HIV, want ik hou heel veel van haar. Godtering man.

TS: dump die gore lichtekooi voor het te laat is. Over 10 jaar zal je me dankbaar zijn.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  roze dinsdag 8 december 2015 @ 13:39:00 #64
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158104122
Hmm hoe groot is de waarheidsgehalte?
Your beauty never ever scared me.
pi_158104126
Wat is jullie mening wat betreft onze kinderwens dan?

Moet dat ook via ivf?

^ Puur hypothetisch nog trouwens, we willen namelijk sowieso nog een paar jaar wachten.
pi_158104166
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
KEREL.

DRIE MAANDEN.

Ffs, denk even na.

Manmanman.
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:38 schreef Geralt het volgende:

[..]

Inderdaad. Doe mij maar HIV, want ik hou heel veel van haar. Godtering man.

TS: dump die gore lichtekooi voor het te laat is. Over 10 jaar zal je me dankbaar zijn.
JAAA INDERDAAD samen tot onze dood gezellig pilletjes slikken!!!

Even zonder gekheid, alsof jullie nooit door verliefdheid de dingen niet altijd even helder zien?
Ik denk gewoon, mocht de relatie dus nog jaren stand houden, dan zou ik op den duur wel wat anders willen. Zeker gezien de kans op overdracht minimaal blijkt te zijn.
Vandaar dat ik ook informeer.
pi_158104170
Je leven lang ziek zijn zodat je geen facking condoom hoeft te gebruiken? Hoe is dat liefde bewijzen. Dat is dom je eigen lustgevoelens achterna lopen. Bah wat een walgelijk topic.
pi_158104174
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:39 schreef heb1vraag het volgende:

Moet dat ook via ivf?

^ Puur hypothetisch nog trouwens, we willen namelijk sowieso nog een paar jaar wachten.
Schat. Probeer eerst eens de eerste twee jaar van je relatie te overleven. Daarna zie je wel weer verder.

Je onderschat HIV overigens ernstig. Prima dat je bij haar blijft, heel mooi, maar doe niet alsof het een neusverkoudheid is.
pi_158104177
Gelukkig zie je het zelf ook al een beetje in: Je ziet het helemaal verkeerd, door je roze bril van verliefdheid! Bewust hiv oplopen? Bewust kinderen met hiv op de wereld zetten? Doe normaal joh!

Het is je eerste liefde en jullie zijn een paar maanden bij elkaar. Als jullie echt jaren samen zijn en trouwen, zou ik begrijpen dat je denkt "weet je wat?", ik ga er gewoon voor.

Alleen dan nog vind ik het onacceptabel dat je per se op de 'normale' manier kinderen wil hebben. Vries wat sperma in en gebruik een eidonor/draagmoeder. Denk eens aan het issue van je vriendin. Je zou je kinderen daar ook mee willen opzadelen? Terwijl ze niet eens het voordeel hebben gehad (de seks die eraan voorafging).
pi_158104192
quote:

Moet dat ook via ivf?

Ik zou het er niet door in de weg laten zitten. De kans is zeer klein dat de baby het ook krijgt. Daarbij zijn er ook tal van erfelijke aandoeningen die je aan een kind kan doorgeven en die staan bij veel mensen ook niet in de weg.

Ik vind 3 maanden wel wat kort om nu al je hier druk om te maken.
pi_158104214
TS loopt HIV op om onbeschermd met vriendin te kunnen neuken.
Relatie gaat uit.
TS kan nooit meer van zijn leven onbeschermd neuken, want iedere nieuwe liefde-van-zijn-leven wil geen HIV.
Einde.

Gast,je bent 23 hoe kun je hier überhaupt langer dan 1 minuut over nadenken. Niet doen.
pi_158104229
quote:

Moet dat ook via ivf?

Dat mag ik hopen :D

Wat ik lees is dat de kans op besmetting 1-2% is voor ongeboren kind, dat zou ik zwaarder mee laten wegen dan de kans dat jij besmet raakt. Voor mij zou het waarschijnlijk nog te hoog zijn om het kind het risico te laten lopen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158104235
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:56 schreef Ole het volgende:
Ik vind dit echt onverantwoord om te zeggen gozer.
-

3 maanden is meestal niet eens levensvatbaar te noemen, laat staan je leven permanent de verneuking in te helpen. Stop die feels weg, ren weg, en kap met je vage fetish.
pi_158104270
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:40 schreef heb1vraag het volgende:

Zeker gezien de kans op overdracht minimaal blijkt te zijn.
Dat de kans om door bliksem getroffen te worden minimaal is, betekend niet dat het een goed idee is om tijdens iedere storm met een aluminium hoedje op in een open veld rond te dansen...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2015 13:45:03 ]
pi_158104311
Alle kudo's voor TS dat hij bij zijn vriendin blijft. Ik was na date 2 al afgehaakt. Onbeschermde sex gaat in mijn ogen wat te ver en kinderen nemen helemaal.

Stel ik zou zo ver komen ga ik altijd voor beschermde sex gaan en zou ik echt kinderen willen met een draagmoeder. Of je moet voor 100% kunnen uitsluiten dat het kind geen HIV krijgt, dan IVF.

Nogmaals respect dat je bij haar blijft!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_158104319
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Schat. Probeer eerst eens de eerste twee jaar van je relatie te overleven. Daarna zie je wel weer verder.

Je onderschat HIV overigens ernstig. Prima dat je bij haar blijft, heel mooi, maar doe niet alsof het een neusverkoudheid is.
Voordat ik/we allemaal ingrijpende keuzes gaan maken wachten we sowieso nog een lange tijd af. Oftewel: van onbeschermde seks of kinderen is nog helemaal geen sprake de komende tijd.
Precies om de reden dat we nog maar 4 maanden hebben.

Ik zit alleen na te denken over de toekomst. Zo van; ja wat als dit inderdaad mijn droomvrouw is (zo denk ik er nu wel over). Is het dan zo'n rare gedachtegang?

Overigens onderschat ik hiv niet. Ik zie elke dag wat voor een slopende ziekte het is.
pi_158104340
Mocht dit echt zijn: laat je psychisch onderzoeken?
pi_158104437
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:46 schreef heb1vraag het volgende:

[..]

Ik zit alleen na te denken over de toekomst. Zo van; ja wat als dit inderdaad mijn droomvrouw is (zo denk ik er nu wel over). Is het dan zo'n rare gedachtegang?

Ja, dat is raar.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158104454
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:46 schreef heb1vraag het volgende:

[..]

Voordat ik/we allemaal ingrijpende keuzes gaan maken wachten we sowieso nog een lange tijd af. Oftewel: van onbeschermde seks of kinderen is nog helemaal geen sprake de komende tijd.
Precies om de reden dat we nog maar 4 maanden hebben.

Overigens onderschat ik hiv niet. Ik zie elke dag wat voor een slopende ziekte het is.
Ik zou je energie momenteel stoppen in lekker verliefd zijn, en rondom de HIV heen werken. Als je over 5 jaar nog steeds bij haar bent, dan kan je, samen met haar behandelend arts, kijken naar de opties. Op dit moment nadenken over dit soort dingen is giftig, want het maakt dat je in een moment van zwakte wellicht inderdaad dat condoompje "vergeet". Bepaal gewoon voor jezelf dat dat geen optie is.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:52:17 #80
416020 K44S
The bearded man
pi_158104457
Ik heb wel eens rare dingen voor bij zien komen. Maar dit...
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158104478
Neuk een hoer.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_158104480
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:40 schreef FlyDutchMan het volgende:
Gelukkig zie je het zelf ook al een beetje in: Je ziet het helemaal verkeerd, door je roze bril van verliefdheid! Bewust hiv oplopen? Bewust kinderen met hiv op de wereld zetten? Doe normaal joh!

Het is je eerste liefde en jullie zijn een paar maanden bij elkaar. Als jullie echt jaren samen zijn en trouwen, zou ik begrijpen dat je denkt "weet je wat?", ik ga er gewoon voor.

Alleen dan nog vind ik het onacceptabel dat je per se op de 'normale' manier kinderen wil hebben. Vries wat sperma in en gebruik een eidonor/draagmoeder. Denk eens aan het issue van je vriendin. Je zou je kinderen daar ook mee willen opzadelen? Terwijl ze niet eens het voordeel hebben gehad (de seks die eraan voorafging).
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik zou het er niet door in de weg laten zitten. De kans is zeer klein dat de baby het ook krijgt. Daarbij zijn er ook tal van erfelijke aandoeningen die je aan een kind kan doorgeven en die staan bij veel mensen ook niet in de weg.

Ik vind 3 maanden wel wat kort om nu al je hier druk om te maken.
Hier kan ik wat mee. Dankjewel.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:42 schreef koningkerel het volgende:
TS loopt HIV op om onbeschermd met vriendin te kunnen neuken.
Relatie gaat uit.
TS kan nooit meer van zijn leven onbeschermd neuken, want iedere nieuwe liefde-van-zijn-leven wil geen HIV.
Einde.

Gast,je bent 23 hoe kun je hier überhaupt langer dan 1 minuut over nadenken. Niet doen.
Op mijn 23ste zal ik sowieso geen hiv oplopen :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:46 schreef dimmak het volgende:
Alle kudo's voor TS dat hij bij zijn vriendin blijft. Ik was na date 2 al afgehaakt. Onbeschermde sex gaat in mijn ogen wat te ver en kinderen nemen helemaal.

Stel ik zou zo ver komen ga ik altijd voor beschermde sex gaan en zou ik echt kinderen willen met een draagmoeder. Of je moet voor 100% kunnen uitsluiten dat het kind geen HIV krijgt, dan IVF.

Nogmaals respect dat je bij haar blijft!
Ik ben gewoon volmaakt gelukkig als ik samen met haar ben O+

Mijn ouders hadden er volgens mij een groter probleem mee dat ze een SOA had :P
pi_158104510
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:53 schreef heb1vraag het volgende:

[..]

[..]

Hier kan ik wat mee. Dankjewel.

[..]

Op mijn 23ste zal ik sowieso geen hiv oplopen :)

[..]

Ik ben gewoon volmaakt gelukkig als ik samen met haar ben O+

Je verteld aan je ouders dat je vriendin een soa heeft? really? :D
pi_158104527
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:07 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ze kunnen heel veel doen om het tegen te gaan. 100% voorkomen niet. Ik zou het risico niet nemen.
De kans kan lager dan 1% worden gemaakt......
pi_158104529
Gozer, zit je er serieus over na te denken om bewust HIV op te lopen? Wtf man. 8)7
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_158104533
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik zou je energie momenteel stoppen in lekker verliefd zijn, en rondom de HIV heen werken. Als je over 5 jaar nog steeds bij haar bent, dan kan je, samen met haar behandelend arts, kijken naar de opties. Op dit moment nadenken over dit soort dingen is giftig, want het maakt dat je in een moment van zwakte wellicht inderdaad dat condoompje "vergeet". Bepaal gewoon voor jezelf dat dat geen optie is.
Dankjewel, hier kan ik zeker wat mee!

Overigens, voordat ik ook maar het woord 'condoom' kan zeggen, heeft mijn vriendin hem meestal al om mijn penis gewikkeld :P
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:55:45 #87
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158104553
quote:

Oh echt waar joh. Wat raar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_158104563
quote:
Heb je ze ook verteld wèlke SOA? Imo nogal een verschil tussen Chlamydia en HIV.. :X

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2015 13:56:29 ]
pi_158104565
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Je verteld aan je ouders dat je vriendin een soa heeft? really? :D
Ze vroegen of ik ziek was, omdat er pillen naast bed lagen.
Zodoende.
pi_158104593
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:55 schreef heb1vraag het volgende:

[..]

Dankjewel, hier kan ik zeker wat mee!

Overigens, voordat ik ook maar het woord 'condoom' kan zeggen, heeft mijn vriendin hem meestal al om mijn penis gewikkeld :P
Goed dat zij haar verantwoordelijkheid neemt. En ergens vind ik jouw progressieve houding ook wel bewonderenswaardig als het niet alleen de verliefdheid is.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:58:17 #91
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158104611
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:56 schreef heb1vraag het volgende:

[..]

Ze vroegen of ik ziek was, omdat er pillen naast bed lagen.
Zodoende.
Nee joh niks aan de hand. M'n vriendin heeft alleen HIV

Was dat je antwoord? :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_158104622
Ik en mijn ouders hebben het er overigens niet uitvoerig over gehad hoor.
(Volgens mij waren ze al lang blij dat ik een meisje mee had genomen naar huis :P)

Even terzijde, als ze geen hiv maar een andere SOA gehad zou hebben, zouden jullie er dan anders in staan?
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:59:08 #93
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_158104628
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:58 schreef heb1vraag het volgende:
(Volgens mij waren ze al lang blij dat ik een meisje mee had genomen naar huis :P)

Even terzijde, als ze geen hiv maar een andere SOA gehad zou hebben, zouden jullie er dan anders in staan?
Ja, natuurlijk. Beetje vreemde vraag wel.
pi_158104654
quote:
Tuurlijk.
Genoeg SOA's die je er met een kuurtje van een paar weken uit krijgt. Groot verschil met een levensgevaarlijke ziekte die je bij je draagt tot je dood bent.
pi_158104659
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:59 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk. Beetje vreemde vraag wel.
Want een andere SOA oplopen is minder erg? :?

Alhoewel, hiv is natuurlijk wel de ergste SOA die er is.
Nevermind
pi_158104672
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:00 schreef CrashO het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Genoeg SOA's die je er met een kuurtje van een paar weken uit krijgt. Groot verschil met een levensgevaarlijke ziekte die je bij je draagt tot je dood bent.
Bedacht ik me ook net inderdaad :')

Negeer de vraag maar haha
pi_158104674
quote:

Ik zou geen 1 soa expres gaan oplopen. Voor niemand.
pi_158104688
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee joh niks aan de hand. M'n vriendin heeft alleen HIV

Was dat je antwoord? :D
Op de verpakking stond al dat het hiv-remmers waren.
Dus of ik ben hiv-positief of zij.
Wat had ik anders moeten zeggen?
pi_158104709
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:01 schreef heb1vraag het volgende:
Wat had ik anders moeten zeggen?
"Mam, pap, ik wil graag HIV zodat ik zonder condoom kan neuken. Dus ik bereid me vast voor" O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2015 14:02:37 ]
pi_158104747
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:01 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik zou geen 1 soa expres gaan oplopen. Voor niemand.
Ook geen kind?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')