Maar straks hebben die geen HIV, en wat voor mega-gebaar moet TS dan maken na een paar maanden verkering?quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:30 schreef Caland het volgende:
Nouja. Ergens wel begrijpelijk.
TS krijgt voor het eerst in zijn leven bovengemiddelde interesse van een vrouw.
Ik zou zeggen kweek wat zelfvertrouwen, neuk andere wijven en je zal zien dat het met dat ik kan me geen leven meer voorstellen zonder haar wel meevalt.
Gr gr
Prep is om besmetting te voorkomen, dus dat zul jij dan dagelijks moeten slikken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:29 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Dank voor je reactie. Prep is zeker een middel dat we in overweging nemen. Ik weet alleen niet of dat ook mogelijk is in combinatie met de medicijnen die ze nu neemt. Dat zouden we weer moeten overleggen met de arts.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Toch mooi, na 4 maanden hiv op willen lopen.
JAAA INDERDAAD samen tot onze dood gezellig pilletjes slikken!!!quote:
En nu is het niet genoeg? Probeer eens andere condooms ofzo. Een permanente soa oplopen voor lekker te neuken zonder condoom. meh.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:04 schreef heb1vraag het volgende:
De afgelopen maanden ging alles gewoon goed, en ik denk dat de voornaamste reden waarom ik zonder condoom seks wil hebben is dat het de intimiteit vergroot. (Ons seksleven kan er dus alleen maar op vooruit gaan.)
Inderdaad. Doe mij maar HIV, want ik hou heel veel van haar. Godtering man.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
KEREL.
DRIE MAANDEN.
Ffs, denk even na.
Manmanman.
JAAA INDERDAAD samen tot onze dood gezellig pilletjes slikken!!!quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Inderdaad. Doe mij maar HIV, want ik hou heel veel van haar. Godtering man.
TS: dump die gore lichtekooi voor het te laat is. Over 10 jaar zal je me dankbaar zijn.
Schat. Probeer eerst eens de eerste twee jaar van je relatie te overleven. Daarna zie je wel weer verder.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:39 schreef heb1vraag het volgende:
Wat is jullie mening wat betreft onze kinderwens dan?
Moet dat ook via ivf?
^ Puur hypothetisch nog trouwens, we willen namelijk sowieso nog een paar jaar wachten.
Ik zou het er niet door in de weg laten zitten. De kans is zeer klein dat de baby het ook krijgt. Daarbij zijn er ook tal van erfelijke aandoeningen die je aan een kind kan doorgeven en die staan bij veel mensen ook niet in de weg.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:39 schreef heb1vraag het volgende:
Moet dat ook via ivf?
^ Puur hypothetisch nog trouwens, we willen namelijk sowieso nog een paar jaar wachten.
Dat mag ik hopenquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:39 schreef heb1vraag het volgende:
Moet dat ook via ivf?
Ik vind dit echt onverantwoord om te zeggen gozer.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:56 schreef Ole het volgende:
Als de medicijnen goed werken heeft ze waarschijnlijk nauwelijks meer detecteerbaar virus in haar bloed en is de kans op besmetting nihil. Ik zou het overleggen met haar arts.
Dat de kans om door bliksem getroffen te worden minimaal is, betekend niet dat het een goed idee is om tijdens iedere storm met een aluminium hoedje op in een open veld rond te dansen...quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:40 schreef heb1vraag het volgende:
Het is ook niet zo dat ik vanavond meteen hiv wil hebben o.i.d.
Zeker gezien de kans op overdracht minimaal blijkt te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |