Dat is wel een baan waar je je hoofd erbij moet houdenquote:Op maandag 14 maart 2016 10:39 schreef seto het volgende:
henk is enforcer geworden bij de mocro mafia
Dat is close met die auto.quote:Op maandag 14 maart 2016 10:34 schreef Beach het volgende:
https://fat.gfycat.com/BrokenUnimportantClam.webm
hey dima
kun je hier aub meer over vertellen?quote:Op maandag 14 maart 2016 10:47 schreef BeamofLight het volgende:
Fripsel heeft van t weekend haar date geskwiert
Ja, ze willen niet van mij af denk ik zo.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
je hebt op je strepen gestaan, dat is heel wat anders.
En je bent nog steeds blauw
quote:Op maandag 14 maart 2016 11:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
kun je hier aub meer over vertellen?
quote:Op maandag 14 maart 2016 00:06 schreef Fripsel het volgende:
Fijn weekend weer gehad bij m'n date![]()
Ik ben vandaag achter iets (voor hem vermoedelijk een stuk minder) fantastisch gekomen
![]()
Even in de stad geweest omdat ik naar een voorjaarsjasje wilde kijken. En hij is leukKijkt wel met je mee, maar loopt niet als een zoutzak achter je aan en verdwijnt zelf ook meteen maar in een kleedhokje.
![]()
![]()
Post de inhoud van mijn notes. Denk dat ze dan je superpowers wel weghalen.quote:Op maandag 14 maart 2016 11:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja, ze willen niet van mij af denk ik zo.
Alleen vriendinnen betalen niet voor je.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:01 schreef fathank het volgende:
met je wijf gaan shoppen
Dat doet ze maar met vriendinnen.
vind wel beetje raar dat je haar posts in een ander topic leest en er dan hier over komt roddelenquote:
ditquote:
ayyyyyquote:Op maandag 14 maart 2016 12:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen vriendinnen betalen niet voor je.
Ik maak vast screenshots.quote:Op maandag 14 maart 2016 11:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Post de inhoud van mijn notes. Denk dat ze dan je superpowers wel weghalen.
wat gebeurt er nou ? hij mist gewoon compleet die bocht ofwatquote:Op maandag 14 maart 2016 10:34 schreef Beach het volgende:
https://fat.gfycat.com/BrokenUnimportantClam.webm
hey dima
echte succubusquote:Op maandag 14 maart 2016 12:05 schreef Dimachaerus het volgende:
ik vind fripsel zo een naar meisje echt
hij heeft de quote melding erin laten staan hoor ;squote:Op maandag 14 maart 2016 12:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
vind wel beetje raar dat je haar posts in een ander topic leest en er dan hier over komt roddelen
beetje een stimorol actie
bovendien wil ze met die opmerking zooooooo graag dat iemand vraagt: ooohhhh wat dan...???quote:Op maandag 14 maart 2016 12:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hij heeft de quote melding erin laten staan hoor ;s
is niet roddelen dus
Echt he, ben je wel erge beta.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
ayyyyy
Stel je voor. Je wijfje heeft al een "echte" vriend die alles voor d'r betaalt, en dan ga jij nog shit voor haar kopen. Echt voor schut.
mag ik vragen als jij jalours bentquote:Op maandag 14 maart 2016 12:05 schreef Dimachaerus het volgende:
ik vind fripsel zo een naar meisje echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |