abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160533594

Jeroen Pauw gaat in zijn eentje verder nu zijn soulmate Paul Witteman het hazenpad genomen heeft. Paultje houdt namelijk niet zo van nachtbraken en het late tijdstip. Dat komt ook mede door zijn leeftijd. Jeroen Pauw stopt nog lang niet. Die neemt elke dag weer wat vrouwen mee naar huis om de motor bij te tanken.

Het concept van Pauw blijft gewoon hetzelfde. Ouwehoeren over de waan en de urgentie van de dag. Van het geweld in het Midden-Oosten tot het geweld in het Oostblok. Van sport tot de politieke gebeurtenissen. Nu meer met een links kleurtje. Elke werkdag 23:00: Pauw!

Het geile Jeroen Pauw Twitteracount
Ik wil meer weten over Jeroen Pauw
Een koel linkje naar de site

pi_160533690
Met apen die niet van slingeren houden

Die had ik als TT ingezet. :)
  woensdag 9 maart 2016 @ 00:11:57 #3
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_160533697
O wee als Fresku, Zarayda en Soundos voor zichzelf opkomen. "Doe als die Chinees. Kop dicht en werken!"
pi_160533720
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 00:11 schreef Heufd het volgende:
O wee als Fresku, Zarayda en Soundos voor zichzelf opkomen. "Doe als die Chinees. Kop dicht en werken!"
Iedere mongool weet dat dit juist averechts werkt en er door dat continue gejammer meer tweedeling ontstaat.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2016 00:15:53 ]
pi_160533728
quote:
Gewoon leven en laten leven.
pi_160533760
"Door de uitspraken van Wilders ontstaat er angst"

Ik denk niet dat het de uitspraken zijn van Wilders waardoor omaatjes niet over straat durven.
pi_160533906
Je vraagt je toch af waarom het komt dat aziatische immigranten vele malen beter meekomen in de samenleving dan andere, of mag je je dat niet afvragen?
  woensdag 9 maart 2016 @ 00:31:20 #8
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_160534003
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 00:24 schreef opreis het volgende:
Je vraagt je toch af waarom het komt dat aziatische immigranten vele malen beter meekomen in de samenleving dan andere, of mag je je dat niet afvragen?
Nee. Racist.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_160534015
Deze aflevering is toch echt wel een dieptepunt van Pauw hoor wat mij betreft. Alleen maar gasten die elkaar naar de mond praten. Waarom niet een gast uitnodigen voor wat tegengeluid?
pi_160534197
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 00:31 schreef RobbieRonald het volgende:
Deze aflevering is toch echt wel een dieptepunt van Pauw hoor wat mij betreft. Alleen maar gasten die elkaar naar de mond praten. Waarom niet een gast uitnodigen voor wat tegengeluid?
Wilders wilde niet komen helaas. Maar het mag soms inderdaad wel wat rechtser bij de NPO
pi_160534339
Godverdomme die Chinees is wel echt een held he _O_ dat Surinaamse vrouwtje meteen helemaal van der stuk gebracht.
pi_160536379
Was weer een walgelijke aflevering gisteravond.
Ik heb 'm uitgezet toen dat walgelijke zeurfilmpje van Sylvana weer aan bod kwam.

Je zou er toch bijna terug door gaan verlangen naar die twee EO pipo's.

Even maar weer een tijdje geen Pauw meer kijken.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_160539368
quote:
Maarten Spanjer vertelt dertig jaar verhalen

Maarten Spanje beheerst de kunst van het verhalen vertellen. Hij doet het in de kroeg, maar vooral op papier. Hij debuteerde in 1986 met zijn bundel ‘Eigen Schuld’ en is sindsdien nooit meer opgehouden met vertellen. Zijn talent om dagelijkse situaties in een verhaal te gieten levert keer op keer een hilarisch en ontroerend resultaat op. In ‘Spanjer in stukken’, zijn nieuwste bundel, zijn al deze markante, ontluisterende verhalen gebundeld. Over zijn familie, over zijn werk in film en op tv, en over Bekende Nederlanders. Maarten is vanavond bij ons te gast en onthult: Wat is een goed verhaal en hoe vertel je dat?
  woensdag 9 maart 2016 @ 13:24:08 #15
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160540156
Ik zou het goed op die zarayda kunnen
Laffe huichelaar
  woensdag 9 maart 2016 @ 13:38:27 #16
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160540474
Sorry, ik bedoelde op dat zwartje
Laffe huichelaar
pi_160541048
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 13:24 schreef timmmmm het volgende:
En op tante Es?
pi_160541625
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 00:24 schreef opreis het volgende:
'Aziaten' is vrij breed uiteraard. Maar Chinezen integreren juist helemaal niet zo goed. De eerste generatie spreekt vaak slecht Nederlands, en de 2e generatie gaat vooral met andere Chinezen om. Ik merk ook vaak mee dat ze onbekend zijn met gezegdes en uitspraken en ironie en sarcasme slecht begrijpen als het inderdaad mensen zijn die minder vaak met niet-Chinezen omgaan.

Criminaliteit is er ook gewoon, maar vooral gericht tegen de eigen groep, dus daar hebben we geen last van. Verder zijn ze beter georganiseerd en richten ze zich ook vaak op witteboordencriminaliteit en dus lastiger te pakken.

quote:
Je leeft wel in een andere wereld wanneer je een miljard op je rekening hebt staan uiteraard. Verder worden Chinezen anders benaderd dan negers of Marokkanen. Dus die vergelijking gaat ook niet op. In de VS is er ook een heel ding over dat Aziaten geen kans krijgen in Hollywood en worden zaken als white washing ook voor Aziaten gewoon opgemerkt, plus de stereotype Chinees met grote voortanden en een gekke bril wordt eveneens gezien als racistisch. Dat Won Yip met een voorbeeld kwam als toen met Gordon, blijkt dat zelfs over een onschuldig voorbeeld hij het ook niet leuk vind en richting Gordon met een vergelijking kwam over iets met kaas die eigenlijk niet zo sterk was.

Kortom er is een verschil tussen 'acceptabele allochtonen' qua uiterlijk en minder acceptabele allochtonen. Een neger bij je in huis of een Chinees is wel een verschil volgens velen, puur en alleen op basis van het uiterlijk. Daar komen dan de stereotypen bij.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 00:16 schreef DrDentz het volgende:
"Door de uitspraken van Wilders ontstaat er angst"

Ik denk niet dat het de uitspraken zijn van Wilders waardoor omaatjes niet over straat durven.
Het neemt voor velen wel een objectief oordeel weg. Voor grote groepen maakte hij een idee over de Islam als per definitie een onderwerpende ideologie die als doel heeft het hier over te nemen en dat iedere moslim daarin gelooft, een absolute waarheid. En als gevolg van dat simpele eenduidige idee over een onderwerp dat velen helemaal denken door te hebben krijg je een generalisatie over alles wat lijkt op iets dat best wel eens moslim zou kunnen zijn. Tint, geen kroeshaar --> Moslim, gelooft bepaalde dingen en vervolgens heb je een mening over die persoon. En dat gaat ook door naar onderwerpen die hier niets mee te maken hebben. Zo wordt dat zwarte piet verhaal ook verbonden aan het idee dat de buitenlanders alles naar hun zin moeten hebben en onze cultuur vernietigen oid.

Het belang van de kracht van het argument of de vrijheid van meningsuiting is daarmee irrelevant gemaakt.

De Nederlandse identiteit is dan ook voorbehouden aan de blanke groep op deze manier. Dit zie je ook aan hoe mensen vanuit de eigen groep ok zijn met hoe Wilders kamerleden op hun etniciteit aanvalt. En ondertussen hoor je hem nooit over andere etniciteiten die geen probleem vormen en dat er een verschil is. Wel over het simpele niet-westerse allochtonen, waar overigens Chinezen ook bij horen.

[ Bericht 26% gewijzigd door Djoetma op 09-03-2016 14:41:52 ]
  woensdag 9 maart 2016 @ 14:36:48 #19
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160541772
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:04 schreef Joezi het volgende:

[..]

En op tante Es?
lekker in de snor kriebelen
Laffe huichelaar
pi_160543439
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 13:24 schreef timmmmm het volgende:
Leuke vrouw is dat en ik vond haar inhoudelijk ook sterk. O+
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_160544197
Grote huilie-huilie show gisteren bij Pauw zeg
Soundos :r
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:27:52 #22
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160544359
Blijf me toch altijd verbazen over de reacties als discussies ter tafel komen die betrekking hebben op afkomst...

Het schijnt dat je niet op een normale manier hierover kunt discussiëren, want je bent gelijk een zeurpiet of slachtoffer, maar juist die reacties bewijzen des te meer dat we het erover moeten hebben.
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 16:34:06 #23
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_160544503
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:27 schreef vincenzo78 het volgende:
Blijf me toch altijd verbazen over de reacties als discussies ter tafel komen die betrekking hebben op afkomst...

Het schijnt dat je niet op een normale manier hierover kunt discussiëren, want je bent gelijk een zeurpiet of slachtoffer, maar juist die reacties bewijzen des te meer dat we het erover moeten hebben.
Wat een onzin dit weer, als ik zeg dat dat volk van gister zich aanstelt zegt dat niks over wat ik van allochtonen in het algemeen vind.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_160544580
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:27 schreef vincenzo78 het volgende:

Die chinees liet toch gewoon zien hoe het moest?
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:37:46 #25
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160544587
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Wat een onzin dit weer, als ik zeg dat dat volk van gister zich aanstelt zegt dat niks over wat ik van allochtonen in het algemeen vind.
Dat volk van gister...wie bedoelt u precies? Want ik was het ook niet eens met alle personen aan tafel, maar Fresku en Zarayda hadden gisteren goede punten....
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:41:11 #26
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160544673
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:37 schreef opreis het volgende:

[..]

Chinees gaat er op zijn manier mee om, maar dat wil niet zeggen dat voor iedereen de manier is...en by the way tegen Chinezen (die vrijwel helemaal niet deelnemen aan de samenleving, maar zich volledig terugtrekken in hun eigen gemeenschap) wordt anders aangekeken dan tegen een Marokkaan, Surinamer en Antiliaan
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 16:51:06 #27
pi_160544936
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:37 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Dat volk van gister...wie bedoelt u precies? Want ik was het ook niet eens met alle personen aan tafel, maar Fresku en Zarayda hadden gisteren goede punten....
Bijvoorbeeld Fresku die klaagt over het feit dat hem wordt gevraagd wat zijn etniciteit is. Dat kan je ook relativeren.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_160544953
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:41 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Chinees gaat er op zijn manier mee om, maar dat wil niet zeggen dat voor iedereen de manier is...en by the way tegen Chinezen (die vrijwel helemaal niet deelnemen aan de samenleving, maar zich volledig terugtrekken in hun eigen gemeenschap) wordt anders aangekeken dan tegen een Marokkaan, Surinamer en Antiliaan
Ik snap je punt niet zo goed wat je hier wil maken eigenlijk. En ook niet waar je heen wil met de discussie. Ik vond die Chinees een prima vent, en ik had van de andere tafel gasten het idee dat ze af en toe wat ver gingen en mierenneukte over wat er allemaal niet goed was in Nederland.
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:57:27 #29
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160545092
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld Fresku die klaagt over het feit dat hem wordt gevraagd wat zijn etniciteit is. Dat kan je ook relativeren.
Ik ken jouw achtergrond niet, maar als er 100000 keer naar je etniciteit wordt gevraagd kan je je toch wel voorstellen dat het vervelend is.

Als het vanzelfsprekend is dat je Hollandse gozer bent, is dat probleem voor jou moeilijk voor te stellen en ten tweede niet iedereen hoeft op jouw manier met een bepaald probleem om te gaan. Ik kreeg de indruk dat hij gewoon als mens wilde benaderd worden en niet op allerlei aannames die zijn gebaseerd op zijn uiterlijk.
pi_160545324
quote:
3s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:57 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Ik ken jouw achtergrond niet, maar als er 100000 keer naar je etniciteit wordt gevraagd kan je je toch wel voorstellen dat het vervelend is.

Als het vanzelfsprekend is dat je Hollandse gozer bent, is dat probleem voor jou moeilijk voor te stellen en ten tweede niet iedereen hoeft op jouw manier met een bepaald probleem om te gaan. Ik kreeg de indruk dat hij gewoon als mens wilde benaderd worden en niet op allerlei aannames die zijn gebaseerd op zijn uiterlijk.
Dan ben je gewoon een aansteller, het werkt nou eenmaal zo en het kan ook gewoon gezien worden als beleefde interesse. Als iemand uit het zuiden het land met iemand uit het noorden van het land praat dan hoor je ook een verschil in accent, dat kan ook tot de vraag leiden "wat een ander accent, waar kom je vandaan?". Als je je daar al druk om gaat maken dan snap je gewoon niet hoe de grote boze wereld werkt.
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 17:07:38 #31
pi_160545360
quote:

[..]Ik kreeg de indruk dat hij gewoon als mens wilde benaderd worden en niet op allerlei aannames die zijn gebaseerd op zijn uiterlijk.
Hij wordt toch ook als mens benader? Of wil je zeggen dat allochtonen geen mensen zijn. Ik zei al, je kan het relativeren of de dialoog aangaan.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:09:55 #32
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160545413
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:51 schreef opreis het volgende:

[..]

Ik snap je punt niet zo goed wat je hier wil maken eigenlijk. En ook niet waar je heen wil met de discussie. Ik vond die Chinees een prima vent, en ik had van de andere tafel gasten het idee dat ze af en toe wat ver gingen en mierenneukte over wat er allemaal niet goed was in Nederland.
Volgens mij hebben wij naar een verschillende discussie gekeken. Ik zag een aantal mensen van diverse afkomst die hun ervaringen deelden. Als jij dat vertaalt naar "ze waren aan het mierenneuken over wat er allemaal niet goed was in Nederland" dan is dat jouw pakkie an.

Ik vind ook weer opvallend dat veel mensen de houding van de Chinees als "het voorbeeld" nemen. Deze Chinees maakt zich niet zo druk, omdat hij weet dat hij iedereen en zijn moeder in studio kon kopen. Als je zo financieel onafhankelijk bent als hij dan heb je een andere kijk op de wereld dan de gemiddelde mens.
Dit is vergelijkbaar met die Groen-Links politici die Jan met de Pet vertellen hoe ze harmonieus met Ali en Achmed in een volkswijk moet samenleven, maar die Groen-Linkser zit zelf ergens verstopt in een wijk waar de vraagprijs van het gemiddelde huis 650.000 euro is.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:17:14 #33
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160545591
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:06 schreef opreis het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon een aansteller, het werkt nou eenmaal zo en het kan ook gewoon gezien worden als beleefde interesse. Als iemand uit het zuiden het land met iemand uit het noorden van het land praat dan hoor je ook een verschil in accent, dat kan ook tot de vraag leiden "wat een ander accent, waar kom je vandaan?". Als je je daar al druk om gaat maken dan snap je gewoon niet hoe de grote boze wereld werkt.
Maar als mensen jou als individu benaderen op basis van negatieve stereotypen vanwege jouw voorkomen/uiterlijk, kan je toch wel begrijpen dat dat zeer vermoeiend is.
pi_160545614
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:09 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Volgens mij hebben wij naar een verschillende discussie gekeken. Ik zag een aantal mensen van diverse afkomst die hun ervaringen deelden. Als jij dat vertaalt naar "ze waren aan het mierenneuken over wat er allemaal niet goed was in Nederland" dan is dat jouw pakkie an.

Ik vind ook weer opvallend dat veel mensen de houding van de Chinees als "het voorbeeld" nemen. Deze Chinees maakt zich niet zo druk, omdat hij weet dat hij iedereen en zijn moeder in studio kon kopen. Als je zo financieel onafhankelijk bent als hij dan heb je een andere kijk op de wereld dan de gemiddelde mens.
Dit is vergelijkbaar met die Groen-Links politici die Jan met de Pet vertellen hoe ze harmonieus met Ali en Achmed in een volkswijk moet samenleven, maar die Groen-Linkser zit zelf ergens verstopt in een wijk waar de vraagprijs van het gemiddelde huis 650.000 euro is.
Volgens mij hadden ze allemaal wel financieel hun zaakjes op orde, ik denk niet dat ze qua salaris veel onder doen voor de autochtone Nederlander. Die Chinees was natuurlijk heel rijk, maar ik denk niet dat hij daar anders aan tafel had gezeten als hij een modaal salaris had gehad.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:18:28 #35
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160545620
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Of wil je zeggen dat allochtonen geen mensen zijn.
:{
pi_160545722
Eerst Spong, Soundos en Peter R. de Vries over Wilders. De redactie had er best moeite in mogen stoppen om iemand uit te nodigen die voor vrijspraak is. Wat ook een logisch standpunt is. De vrijheid van meningsuiting is er niet alleen voor politiek correcte standpunten.

Volgens Soundos ben je als Marokkaan derderangs burger en volgens Robert Vuijsje maak je als allochtoon dagelijks discriminatie mee in Nederland.

Ik denk dat dat heel erg meevalt. Discriminatie komt voor, maar in een breder kader. Mensen die de taal niet goed spreken maken discriminatie mee. Of vijftigplussers die op zoek zijn naar werk. Discriminatie puur op uiterlijk komt voor, maar vrij weinig.

Overigens is Fresku (uitgesproken als Friskoe) ook enigszins hypocriet, in '24 uur met...' vertelde hij dat hij zou willen dat zijn vriendin (niet-moslim) zich tot de islam zou bekeren, omdat ze dan een moslimgezinnetje kunnen zijn.
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 17:22:47 #37
pi_160545731
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:18 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

:{
Omdat je zei dat Fresku als mens behandeld wilde worden, omdat hij nu als "allochtoon" wordt behandeld.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_160545761
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:17 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Maar als mensen jou als individu benaderen op basis van negatieve stereotypen vanwege jouw voorkomen/uiterlijk, kan je toch wel begrijpen dat dat zeer vermoeiend is.
Wat is er negatief aan vragen waar iemand vandaan komt?
Ik wil best geloven, of sterker nog, ik weet wel zeker, dat er negatieve stereotypen heersen. Maar zo steekt de wereld in elkaar, een dik iemand wordt vaak (onterecht) als dom beoordeeld zonder dat men ook maar iets over de inteligentie weet. Een ajaxied zal door een groot deel van de feyenoorders voor van alles en nog wat worden uitgemaakt. Ik dus ook wel te stellen dat er allochtonen zijn die negatieve stereotypen hebben over blanke Nederlanders. Je veranderd er niets aan
pi_160545801
Vooral het feit dat er niemand aan tafel zat die wat tegengas kon geven was erg storend. Ze hebben zeker wel een punt maar het was nu gewoon een praatgroepje van mensen die zich gediscrimineerd voelen.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:27:10 #40
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160545832
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:22 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Omdat je zei dat Fresku als mens behandeld wilde worden, omdat hij nu als "allochtoon" wordt behandeld.
quote:

[..]

Ik kreeg de indruk dat hij gewoon als mens wilde benaderd worden en niet op allerlei aannames die zijn gebaseerd op zijn uiterlijk.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:29:32 #41
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160545888
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:25 schreef Gruisman het volgende:
Vooral het feit dat er niemand aan tafel zat die wat tegengas kon geven was erg storend. Ze hebben zeker wel een punt maar het was nu gewoon een praatgroepje van mensen die zich gediscrimineerd voelen.
Er mocht zeker wat meer tegengas zijn en ik weet dat er ook een aantal Nederlanders met een andere afkomst zijn die graag de racismekaart willen spelen, maar in de reacties op deze discussies wordt vaak net gedaan of iedereen maar zeikt en dat het probleem nihil is.
pi_160545897
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:23 schreef opreis het volgende:

[..]

Ik wil best geloven, of sterker nog, ik weet wel zeker, dat er negatieve stereotypen heersen. Maar zo steekt de wereld in elkaar, een dik iemand wordt vaak (onterecht) als dom beoordeeld zonder dat men ook maar iets over de inteligentie weet. Een ajaxied zal door een groot deel van de feyenoorders voor van alles en nog wat worden uitgemaakt. Ik dus ook wel te stellen dat er allochtonen zijn die negatieve stereotypen hebben over blanke Nederlanders. Je veranderd er niets aan
Ik denk dat dikke mensen wel meer vooroordelen meemaken. Mensen denken dat dikke mensen lui zijn en werkgevers die gezondheidsrisico's zien (waar ze statistisch ook enigszins gelijk in hebben).
pi_160545921
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:27 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

[..]

Overigens is Fresku ontevreden met zijn vriendin omdat ze niet-moslim is.

Hokjesdenken zit niet alleen bij autochtone Nederlanders.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:31:06 #44
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160545926
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:23 schreef opreis het volgende:

[..]

Ff een vraagje want anders blijven we langs elkaar heen praten volgens mij...

Is "hey Rooie" hetzelfde als "hey Zwarte"?
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:32:18 #45
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160545955
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:29 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik denk dat dikke mensen wel meer vooroordelen meemaken. Mensen denken dat dikke mensen lui zijn en werkgevers die gezondheidsrisico's zien (waar ze statistisch ook enigszins gelijk in hebben).
Dikke mensen maken meer vooroordelen mee dan mensen met een marokkaanse/surinaamse/turkse/antiliaanse afkomst?
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:34:03 #46
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160545989
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:30 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Overigens is Fresku ontevreden met zijn vriendin omdat ze niet-moslim is.

Hokjesdenken zit niet alleen bij autochtone Nederlanders.
Hokjesdenken is mens eigen, maar waar haalde jij het vandaan dat hij ontevreden is met zijn vriendin? Haal je dat uit die 24 uur met....?
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 17:35:05 #47
pi_160546009
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:27 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

[..]

Dat van mens staat er nog steeds. Maar dat is humor om om te lachen weet je wel.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_160546081
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:31 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Ff een vraagje want anders blijven we langs elkaar heen praten volgens mij...

Is "hey Rooie" hetzelfde als "hey Zwarte"?
Het zou in mijn ogen geen verschil moeten maken, maar "hey zwarte" wordt je waarschijnlijk niet in dank af genomen. In principe zit er aan "hey zwarte" geen positieve of negatieve evaluatie, het zijn beiden uiterlijke kenmerken waar iemand op aangesproken wordt.
pi_160546117
quote:

[..]

Hij wilde zich graag profileren als iemand die zich niets aantrekt van opmerkingen over zijn afkomst, maar toen dat fragment van Gordon bij een talentenshow werd aangehaald, viel hij door de mand. Ook hij is niet gediend van grapjes mbt iemands etniciteit. Hij krijgt er alleen wrs minder vaak mee te maken, dus hoef je je daar minder druk om te maken.

Waarom mag Zarayda bijvoorbeeld niet aangegeven dat de programmabaas van de npo, meen ik, aangeeft dat haar huid te donker is voor het presenteren van bepaalde programma's en dat ze zich moet conformeren aan het stereotype beeld dat mensen van Surinamers hebben? Moeten dit soort belemmeringen niet bevochten worden? Net als discriminatie op andere vlakken?
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:41:27 #50
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160546150
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:40 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hij wilde zich graag profileren als iemand die zich niets aantrekt van opmerkingen over zijn afkomst, maar toen dat fragment van Gordon bij een talentenshow werd aangehaald, viel hij door de mand. Ook hij is niet gediend van grapjes mbt iemands etniciteit. Hij krijgt er alleen wrs minder vaak mee te maken, dus hoef je je daar minder druk om te maken.

Je bent me net voor
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:43:55 #51
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160546204
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:38 schreef opreis het volgende:

[..]

Het zou in mijn ogen geen verschil moeten maken, maar "hey zwarte" wordt je waarschijnlijk niet in dank af genomen. In principe zit er aan "hey zwarte" geen positieve of negatieve evaluatie, het zijn beiden uiterlijke kenmerken waar iemand op aangesproken wordt.
Dus toen Martin Simek de vluchtelingen 'zwartjes' noemde en zich verdedigde met het feit dat zijn vrouw zogenaamd zwart is, zag je daar ook niks verkeerds in?
pi_160546301
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:38 schreef opreis het volgende:

[..]

Ik vond Sylvana in dat fragment echt een grote zeikerd.

Als je niet het juiste woord kiest voor 'zwarte mensen' (is het nu) dan krijg je een hoop gezeik.

Simek is een Tsjech die in Italië woont en matig Nederlands spreekt. Misschien dikt hij het nog wat aan, maar ik vind echt dat het moet kunnen.

Nederlanders doen een stuk makkelijker over hoe ze genoemd worden. Autochtoon, blank, nu is het weer 'wit' of zelfs kaaskop.
pi_160546437
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:40 schreef Fascination het volgende:

[..]

Waarom mag Zarayda bijvoorbeeld niet aangegeven dat de programmabaas van de npo, meen ik, aangeeft dat haar huid te donker is voor het presenteren van bepaalde programma's en dat ze zich moet conformeren aan het stereotype beeld dat mensen van Surinamers hebben? Moeten dit soort belemmeringen niet bevochten worden? Net als discriminatie op andere vlakken?
Misschien niet niets of iig minder, maar wat schiet je er mee op? Je kan je er over opwinden maar het blijft gewoon bestaan, en in sommige gevallen is er geen kwade opzet.

Ze mag het best aangeven, maar die baas van de npo moet ook zorgen dat de programmas genoeg kijkcijfers hebben. Als hij weet dat er bij een donkere presentatrice 600.000 minder kijkers zijn (dat kunnen racistische mensen zijn die niet meer kijken, maar dat doet er toe voor hem) ten opzichten van een blanke Jinek (die trouwens ook allochtoon is). Moeten hij dan toch maar gaan voor Zarayda?
Ik weet niet hoe je je discriminatie wil bevechten, iemand die een hekel heeft aan negers/joden/moslims/blanken kan je wel zeggen dat dat niet mag maar die denkbeelden blijven. Ik denk ook niet dat Zarayda een talkshow geven iets oplost, zij is vaak genoeg op de televisie geweest, en blijkbaar heeft ze in die tijd niet genoeg indruk gemaakt om een talkshow af te dwingen.
Het publiek bestaat nou eenmaal voor een groter deel uit blanke Nederlanders, en die identificeren zich makkelijker met andere blanke Nederlanders en zien daarom liever een blanke presentator. Maar het lijkt me sterk dat allochtonen geen kans krijgen. Ik noem een Rayman, Humberto, Jandino, Sylvana. John Williams, die komen toch ook gewoon op de televisie, en dat is niet omdat ze allemaal "de buitenlander moeten spelen".
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:57:03 #54
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160546485
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik vond Sylvana in dat fragment echt een grote zeikerd.

Als je niet het juiste woord kiest voor 'zwarte mensen' (is het nu) dan krijg je een hoop gezeik.

Simek is een Tsjech die in Italië woont en matig Nederlands spreekt. Misschien dikt hij het nog wat aan, maar ik vind echt dat het moet kunnen.

Nederlanders doen een stuk makkelijker over hoe ze genoemd worden. Autochtoon, blank, nu is het weer 'wit' of zelfs kaaskop.
Als witte Nederlanders constant met kaaskoppen zou worden aangesproken op dezelfde manier jij nu zwartjes goedpraat, zou de wereld te klein zijn...

Mijn ervaring is dat witte Nederlanders pas echt in het geweer komen tegen discriminatie zodra ze zelf bijvoorbeeld leeftijdsdiscriminatie ervaren.
pi_160546489
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:43 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Dus toen Martin Simek de vluchtelingen 'zwartjes' noemde en zich verdedigde met het feit dat zijn vrouw zogenaamd zwart is, zag je daar ook niks verkeerds in?
Nee absoluut niet. Die man spreek gewoon gebrekkig Nederlands, voor hem is zwartjes gewoon een manier om mensen met een donkere huidskleur aan te duiden. Ik vind het een prima argument om jezelf te verdedigen. Daarmee snoert hij meteen de racismeroepers de mond, of denk je dat iemand die een zwarte vrouw trouwt een hekel heeft aan donkere mensen/donkere mensen minderwaardig vindt?
pi_160546550
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:57 schreef opreis het volgende:

[..]

Nee absoluut niet. Die man spreek gewoon gebrekkig Nederlands, voor hem is zwartjes gewoon een manier om mensen met een donkere huidskleur aan te duiden. Ik vind het een prima argument om jezelf te verdedigen. Daarmee snoert hij meteen de racismeroepers de mond, of denk je dat iemand die een zwarte vrouw trouwt een hekel heeft aan donkere mensen/donkere mensen minderwaardig vindt?
Die term klinkt gewoon erg denigrerend, dus is het raar dat Sylvana daar dan uitleg over vraagt? Want meer dan dat doet ze niet. Dat Simek zich nou meteen aangevallen voelt, ligt toch echt bij hem.
pi_160546570
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:00 schreef Fascination het volgende:

[..]

Die term klinkt gewoon erg denigrerend, dus is het raar dat Sylvana daar dan uitleg over vraagt? Want meer dan dat doet ze niet. Dat Simek zich nou meteen aangevallen voelt, ligt toch echt bij hem.
Sylvana bedoel je?
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:01:18 #58
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160546575
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:57 schreef opreis het volgende:

[..]

Ahhh het aloude ik heb zwarte vrienden dus ik kan geen racist zijn argument.

Het feit dat zijn vrouw zwart zou zijn (ik wil nog steeds zien wat hij onder 'zwart' verstaat) (ik heb het vermoeden dat zijn vrouw een ander soort is dan het zwart van de vluchtelingen), maakt hem niet vrij racistische denkbeelden en uitspraken...

Al oude witte mannen die Filipijnse slavinnetjes importeren om ermee te trouwen, schijnen ook van die perfecte voorbeelden te zijn van racisme vrij denken....
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:02:02 #59
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160546590
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Sylvana bedoel je?
Simek voelde zich aangevallen want hij begon gelijk over Sinterklaas.....

Ik ben verre van de grootste fan van Sylvana maar ze stelde echt alleen een vraag en hij ging gelijk over de rooie
pi_160546591
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:57 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Als witte Nederlanders constant met kaaskoppen zou worden aangesproken op dezelfde manier jij nu zwartjes goedpraat, zou de wereld te klein zijn...

Mijn ervaring is dat witte Nederlanders pas echt in het geweer komen tegen discriminatie zodra ze zelf bijvoorbeeld leeftijdsdiscriminatie ervaren.
Ja nog ff, ik ben zo vaak door buitenlandse vrienden voor kaaskop uitgemaakt, en ik counterde dat gewoon met "wat moet je nou turkie" of iets in die trend. Het ligt gewoon aan de persoon die het zegt en de context. Zeg jij nooit tegen je vrienden iets van "hey lul!' "klootzak!" "homo!"? Dan is de context heel anders dan wanneer je dat bij een vreemde doet. Dat je een woord 1 enkele keer in de mond neemt betekend niet meteen dat je discrimineert.
pi_160546600
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:02 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Simek voelde zich aangevallen want hij begon gelijk over Sinterklaas.....
Simek houdt een verhaal over hoe hij vluchtelingen opvangt. Sylvana voelt zich aangevallen door het woord 'zwartje'. Wat dus niet mag, maar 'zwarte' weer wel.
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:05:25 #62
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160546635
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:02 schreef opreis het volgende:

[..]

Ja nog ff, ik ben zo vaak door buitenlandse vrienden voor kaaskop uitgemaakt, en ik counterde dat gewoon met "wat moet je nou turkie" of iets in die trend. Het ligt gewoon aan de persoon die het zegt en de context. Zeg jij nooit tegen je vrienden iets van "hey lul!' "klootzak!" "homo!"? Dan is de context heel anders dan wanneer je dat bij een vreemde doet. Dat je een woord 1 enkele keer in de mond neemt betekend niet meteen dat je discrimineert.
Ja nu zeg je het goed...met je vrienden heb je een bepaalde context dus dan is er meer geoorloofd
pi_160546648
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:00 schreef Fascination het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg, ze zoekt gewoon een stok om mee te slaan. Door het te vragen insinueert ze dat Simek is dat hij racistisch is. Door het op die toon te zeggen met de woorden die zij gebruikte kwam het er nogal beschuldigend uit.
pi_160546720
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:01 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Ahhh het aloude ik heb zwarte vrienden dus ik kan geen racist zijn argument.

Het feit dat zijn vrouw zwart zou zijn (ik wil nog steeds zien wat hij onder 'zwart' verstaat) (ik heb het vermoeden dat zijn vrouw een ander soort is dan het zwart van de vluchtelingen), maakt hem niet vrij racistische denkbeelden en uitspraken...

Al oude witte mannen die Filipijnse slavinnetjes importeren om ermee te trouwen, schijnen ook van die perfecte voorbeelden te zijn van racisme vrij denken....
Wat had een beter voorbeeld kunnen zijn om aan te tonen dat hij niet racistisch is. Trouwen is de meest intieme officiele band die je kan hebben met een ander persoon. Welk sterker argument om aan te tonen had de man die donkere mensen uit de zee viste, ze eten gaf en met een donkere vrouw trouwde kunnen maken om aan te tonen dat hij niet racistisch is ten opzichten van donkere mensen?
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:16:06 #65
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160546837
Er
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:10 schreef opreis het volgende:

[..]

Wat had een beter voorbeeld kunnen zijn om aan te tonen dat hij niet racistisch is. Trouwen is de meest intieme officiele band die je kan hebben met een ander persoon. Welk sterker argument om aan te tonen had de man die donkere mensen uit de zee viste, ze eten gaf en met een donkere vrouw trouwde kunnen maken om aan te tonen dat hij niet racistisch is ten opzichten van donkere mensen?
Je hoeft geen racist te zijn om racistische opmerkingen te maken of racistische denkbeelden te hebben.
pi_160546942
Hier een interview met Simek.

http://media.tpo.nl/2015/(...)een-flater-geslagen/

Simek hield een breder verhaal, over hoe hij vluchtelingen helpt, maar het probleem groter is. Vervolgens gaat het in de media alleen maar over het woord 'zwartje'

quote:
We snijden alle legale manieren om binnen te komen af en daarom ondernemen ze zo’n gevaarlijke tocht vanaf Libië. Om uiteindelijk te verdrinken… Sylvana, maar ook ikzelf, zijn hierdoor de ronselaars om die boten vol te krijgen. Er móét duidelijkheid komen over wat we daartegen gaan doen. Zeg dan: ‘val allemaal maar dood’ maar wek niet de indruk dat deze mensen welkom zijn terwijl ze dat niet zijn.
quote:
"In de toekomst hoop ik dat belangrijke onderwerpen voorrang krijgen op dit soort luxeproblemen. Dit soort gesprekken (over racisme, red.) kunnen we rond Sinterklaas wel weer gaan voeren, maar niet over de rug van zwarte Afrikanen die verdrinken in de zee waarin ik zwem en die nu verdronken op de bodem liggen. Dat is verschrikkelijk!"

[ Bericht 3% gewijzigd door luxerobots op 09-03-2016 18:27:08 ]
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 18:59:52 #67
pi_160547716
quote:

[..]

Misschien heb je ook wel een punt eigenlijk. :) Klacht van Zarayda over die NPO-baas was overigens ook terecht,
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 9 maart 2016 @ 19:00:37 #68
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160547730
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Misschien heb je ook wel een punt eigenlijk. :) Klacht van Zarayda over die NPO-baas was overigens ook terecht,
^O^

Don't get me wrong....er zitten genoeg zeurpieten tussen en sommigen hebben meer recht van spreken dan anderen...
pi_160548366
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:52 schreef matthijst het volgende:
Gelogen, alsof je in Amsterdam als enig zwart jongetje in de klas zit.
Hooguit als hij weer eens in z'n eentje moet nablijven :)
Misschien deed hij zijn zoontje naar een witte school. Maar ik denk dat je in de Randstad vaker als enig blank jongetje in de klas zit. Dat levert dan figuren als Lil' Kleine op.
  woensdag 9 maart 2016 @ 19:26:39 #70
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_160548440
Flopshow
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_160548646
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:24 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Misschien deed hij zijn zoontje naar een witte school. Maar ik denk dat je in de Randstad vaker als enig blank jongetje in de klas zit. Dat levert dan figuren als Lil' Kleine op.
Ik snapte het probleem ook niet, lijkt me geen enkel probleem om in Amsterdam een zwart of gekleurd schooltje te vinden.

Autochtonen doen juist veel moeite om hun kind op een witte school te krijgen, ze rijden ervoor om en zetten hun kind op een wachtlijst.
pi_160554512
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:06 schreef opreis het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg, ze zoekt gewoon een stok om mee te slaan. Door het te vragen insinueert ze dat Simek is dat hij racistisch is. Door het op die toon te zeggen met de woorden die zij gebruikte kwam het er nogal beschuldigend uit.
Je zegt dat Sylvana overgevoelig is met haar vraag. Maar 'zwartje' is nu eenmaal niet een term die generaal gebruikt wordt. En dan heb ik het niet eens over het gegeven dat er een geschiedenis is van het uitzonderen van zwarte mensen vanuit de gedachte dan ze inferieur zijn. Wanneer je iemand op basis van een etniciteit omschrijft ipv gewoon als mens, en dan ook nog eens in de vorm van een verkleinwoord is het niet vreemd dat ze daar uitleg over vraagt. Jij maakt daar vervolgens meteen van dat ze hem een racist noemt. Dat zou je ook als overgevoelig kunnen zien.
quote:

[..]

Volgens jou ja. Dus ze mogen geen mening erover hebben en ze mogen zich niet ergeren. Dat verhaal over Gordon met die Chinees, daar ging hij daarbij ook op in. Verder worden Chinezen anders bejegend dan bijv. negers. Die hele redenatie waarin men allochtonen als één groep neemt is zo kortzichtig als de pest.
pi_160555561
Jongens toch, laten we eens lief doen tegen elkaar.
pi_160555836
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  woensdag 9 maart 2016 @ 22:54:09 #75
356891 Abed
hooggeleid
pi_160555863
Prima topcs vanavond.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_160555947
quote:
Ik denk het een karig avondje gaat worden voor de geenstijlfrustibingospeler.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_160556051
Trumpbash sowieso :Y net als bij elke aflevering van DWDD & Jinek afgelopen 2 maanden.
pi_160556052
Baas Maarten Spanjer.
Nu alleen nog Prem en Derksen en het zou fabelachtig zijn.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:01:12 #79
168304 Mani89
pi_160556055
quote:
Ik hang na het lezen van deze bingo alweer in de gordijnen.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:02:04 #80
168304 Mani89
pi_160556084
pi_160556102
Beatrice de Graaf: vluchtelingen zijn geen terroristen.
pi_160556112
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:01 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik hang na het lezen van deze bingo alweer in de gordijnen.
Gelukkig ben je nog lichter dan een gordijn, anders was je helemaal naar de grond gekletterd.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:02:59 #84
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_160556121
Los
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_160556123
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:02 schreef luxerobots het volgende:
Beatrice de Graaf: vluchtelingen zijn geen terroristen.
Beatrice de Graaf: terroristen zijn geen terroristen.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:03:23 #87
pi_160556141
Gaan we zo ook weer blowen :9
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:03:24 #88
168304 Mani89
pi_160556142
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Gelukkig ben je nog lichter dan een gordijn, anders was je helemaal naar de grond gekletterd.
Nou, na die Maestro burger, McChicken en Chili Chicken voel ik mij toch geen Rasmussen meer.
pi_160556144
Wat een stortvloed aan vrouwen achter Jeroen.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:03:43 #90
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_160556154
Beatrice de Graaf religekkie :')
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_160556158
Wat een gezeik over dat hoofd man. Nu weten we het wel. :')
pi_160556160
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:03 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Nou, na die Maestro burger, McChicken en Chili Chicken voel ik mij toch geen Rasmussen meer.
Vertel je ons dan ook dat je ergens bent waar je in feite helemaal niet bent?
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:03:56 #93
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_160556166
Ik ben inmiddels overleden.
pi_160556171
Leuk allemaal
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:04:10 #95
168304 Mani89
pi_160556176
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:02 schreef tralalala het volgende:

[..]

_O_
Ik heb die fragmenten ooit jaren geleden geupload, ik ben er nog steeds enorm trots op.
pi_160556188
Poetin kan afgestreept worden
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:04:36 #97
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_160556192
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een gezeik over dat hoofd man. Nu weten we het wel. :')
Peter R de Vries draait overuren
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_160556193
Sexy kapsel.

:')
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:04:37 #99
168304 Mani89
pi_160556194
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vertel je ons dan ook dat je ergens bent waar je in feite helemaal niet bent?
Ik hang op dit moment inderdaad niet echt in de gordijnen.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:04:40 #100
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_160556196
sow
pi_160556220
#teamgwenette
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:05:31 #102
168304 Mani89
pi_160556232
Lachen man die overgewaaide culturele verrijking van onthoofdingen.
pi_160556234
quote:
Dit lijkt me meer een Bingo van de discussie hier. Pauw noemt migranten namelijk vluchtelingen en heeft het continu over witte danwel zwarte mensen.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:05:36 #104
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_160556235
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:04 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik heb die fragmenten ooit jaren geleden geupload, ik ben er nog steeds enorm trots op.
MERCI MANI MERCI
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:05:39 #105
9859 crew  Karina
Woman
pi_160556237
Potverdorie jongens dit is vlakbij waar ik woon.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160556239
Ooggetuige!!
pi_160556243
Dit soort figuren moeten elkaar vaker onthoofden. Niks mis mee.
pi_160556257
quote:
99s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:05 schreef Karina het volgende:
Potverdorie jongens dit is vlakbij waar ik woon.
Ik ga je opzoeken.
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:06:29 #109
9859 crew  Karina
Woman
pi_160556270
Serieus, een emmer pakken :D
niet zo tof doen
pi_160556277
Weten jullie nog waar jullie waren vanochtend? Waar was jij toen je het hoorde?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:06:39 #111
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_160556280
Whatever..
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:06:39 #112
9859 crew  Karina
Woman
pi_160556281
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Ik ga je opzoeken.
Als je mijn hoofd maar met rust laat :P
niet zo tof doen
pi_160556284
Hij had het hoofd door de ruit van die lounge moeten schieten.
pi_160556293
Hij had dat huis mee naar huis moeten nemen voor carnaval :')
Verder niemand zeggen :7
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:07:03 #115
168304 Mani89
pi_160556295
Vroeger gingen die Marokkaantjes met kransen voetballen op 5 Mei. Tegenwoordig doen ze dat gewoon met afgehakte hoofden.
pi_160556296
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:05 schreef Mani89 het volgende:
De Friezen hebben enkele jaren geleden al Bonifatius onthoofd
pi_160556298
Met je hoofd!
pi_160556306
Uh ja, goede grap
pi_160556307
Wat?
pi_160556308
Wat :')
pi_160556310
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:04 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dat mag je ook wel zijn. :)
Toen ik nog met de trein naar school ging had ik al die Jensen fragmenten op mijn telefoon staan, beter vermaak dan muziek.
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:07:32 #122
9859 crew  Karina
Woman
pi_160556312
Nou ja even serieus, je schrikt je toch de kolere als je een hoofd op straat vindt.
niet zo tof doen
pi_160556318
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Islam is vrede.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:07:45 #124
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_160556320
Manmanman.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:07:49 #125
168304 Mani89
pi_160556323
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:07 schreef tralalala het volgende:

[..]

Dat mag je ook wel zijn. :)
Toen ik nog met de trein naar school ging had ik al die Jensen fragmenten op mijn telefoon staan, beter vermaak dan muziek.
Zo is dat.
pi_160556328
quote:
99s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:06 schreef Karina het volgende:

[..]

Als je mijn hoofd maar met rust laat :P
})
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:08:11 #127
446803 Tagliano
pi_160556335
Lekker verhaal wel
pi_160556338
quote:
99s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:06 schreef Karina het volgende:
Serieus, een emmer pakken :D
Ik moet opeens aan Game of thrones denken :P
pi_160556342
quote:
99s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:07 schreef Karina het volgende:
Nou ja even serieus, je schrikt je toch de kolere als je een hoofd op straat vindt.
Ik zou denken dat het een prank was en er tegenaan trappen met mijn Santoni's.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:08:27 #130
168304 Mani89
pi_160556347
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:08:29 #131
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_160556348
quote:
Zoiets zie je niet snel over het hoofd nee.
What can change the nature of a man?
pi_160556352
Waar kwam die kneus ineens vandaan? :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_160556356
Zo de kop is eraf.
pi_160556357
quote:
Hier ligt het vol met kinderkopjes.
pi_160556362
Patrice draagt Santoni schoenen.
pi_160556363
Houd je hoofd koel met alles wat je doet.
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:09:17 #137
9859 crew  Karina
Woman
pi_160556368
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hier ligt het vol met kinderkopjes.
Godverdomme jongens _O-

Mijn hoofd loopt om.
niet zo tof doen
pi_160556372
Welk geluid willen jullie niet meer horen?
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:09:30 #139
446803 Tagliano
pi_160556377
Dit is zo heerlijk terecht
pi_160556380

Dit had ook gekund.
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:09:41 #141
9859 crew  Karina
Woman
pi_160556383
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:09 schreef Joezi het volgende:
Welk geluid willen jullie niet meer horen?
Nagels die krassen over een schoolbord.
niet zo tof doen
pi_160556388
Maarja zolang ze elkaar onthoofden hoeven we ons nog niet echt zorgen te maken. Stel je voor dat er opeens een random Nederlander op straat onthoofd wordt uit naam van Allah, dan dansen de poppen pas echt.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:10:04 #143
168304 Mani89
pi_160556391
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Maarja zolang ze elkaar onthoofden hoeven we ons nog niet echt zorgen te maken. Stel je voor dat er opeens een random Nederlander op straat onthoofd wordt uit naam van Allah, dan dansen de poppen pas echt.
Inderdaad, ze moeten het gewoon binnen de familie houden.
pi_160556393
quote:
De spreekwoordelijke poppen?
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:10:30 #145
9859 crew  Karina
Woman
pi_160556403
quote:
Mjah dit had denk ik niet zoveel met allah of religie te maken maar meer met afrekening. Het is wel een beetje godfatherachtig.
niet zo tof doen
pi_160556405
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Patrice draagt Santoni schoenen.
Is dat nou de hoofdzaak hier? Dure stappers in de hoofdstad?
pi_160556411
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

De spreekwoordelijke poppen?
Ik bedoel: dan zijn de rapen pas echt gaar.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:10:42 #148
168304 Mani89
pi_160556413
Boeiend, die moeder. Wij willen de lugubere details.
pi_160556414
Wat is deze kneuzenkermis? :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_160556415
quote:
Nadat Pim en Theo vermoord werden, dansten de poppen ook niet.
pi_160556419
U mag niet langs de Hoofdstraat en ga direct de gevangenis in.
pi_160556421
quote:
99s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:10 schreef Karina het volgende:

[..]

Mjah dit had denk ik niet zoveel met allah of religie te maken maar meer met afrekening. Het is wel een beetje godfatherachtig.
Ja maar in Engeland is wel een militair onthoofd op straat hè.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:11:29 #153
168304 Mani89
pi_160556430
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:10 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik heb toen belletje getrokken bij een allochtoon.
pi_160556433
Was die shisha lounge het hoofdkwartier van die boeven?
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:11:49 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_160556440
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:11 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ja maar in Engeland is wel een militair onthoofd op straat hè.
Dat is wat ik zeg, dat is heel wat anders.
niet zo tof doen
pi_160556450
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Daar zaten de boevige opperhoofden.
pi_160556451
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:10 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik ben toen wel naar het protest lawaai gegaan omdat ik dan misschien op tv zou komen, maar helaas kwam ik niet in beeld.
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:12:30 #158
9859 crew  Karina
Woman
pi_160556452
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoofdkwartier van de godfather denk ik :')
niet zo tof doen
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:13:18 #159
123170 alors
zlata1234
pi_160556475
Mookroo
know'm sayin?
word? word.
pi_160556481
Dan ben je niet goed bij je hoofd.
pi_160556491
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:12 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik ben toen wel naar het protest lawaai gegaan omdat ik dan misschien op tv zou komen, maar helaas kwam ik niet in beeld.
Theo van Gogh had niets met dat soort symboliek en samenscholing. Vond hij ook van de 4 mei herdenking.

Vond dat protest daarom ook wel erg treurig.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:13:54 #162
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_160556500
ratatatata koekoek
pi_160556502
Dat dramamuziekje :')
pi_160556510
Wel mooi dat ze elkaar afschieten.
pi_160556514
Draagt de vrouw van het slachtoffer eigenlijk een kopvod?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2016 23:14:33 ]
pi_160556517
Je hoofd boven water houden, is lastig.
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:14:29 #167
9859 crew  Karina
Woman
pi_160556518
Een nieuw hoofdstuk _O-
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:14:38 #168
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_160556520
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:12 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben daar talent en het hoofd voor.

pi_160556521
Genottelijk onderwerp dit
pi_160556524
Nieuw hoofdstuk haha
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:14:43 #171
446803 Tagliano
pi_160556525
quote:
99s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:14 schreef Karina het volgende:
Een nieuw hoofdstuk _O-
:D :')
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:14:57 #172
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_160556531
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:14 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben daar talent voor.

[ afbeelding ]
_O-
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:14:58 #173
9859 crew  Karina
Woman
pi_160556532
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Een hoofd voor :D
niet zo tof doen
pi_160556539
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zou je dan ook de helft van je jaarlijkse kopvoddentaks terug krijgen?
pi_160556540
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wat doet Jan Kooijermans daar?
pi_160556546
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zij kan nu iniedergeval het hoofd van haar man dragen.
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:16:17 #177
9859 crew  Karina
Woman
pi_160556571
In feite is het 'gewoon' een gangwar.
niet zo tof doen
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:16:19 #178
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_160556573
Wat zou jij doen als je een los hoofd bij je had?
pi_160556579
Politie is te druk met vluchtelingen.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:16:35 #180
168304 Mani89
pi_160556581
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:16 schreef Pascalus het volgende:
Carbidschieten.
pi_160556585
Nu willen we beveiligingsbeelden van de stoep van vanochtend
pi_160556587
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:16 schreef Pascalus het volgende:
Wat gaat er nu door je heen?
pi_160556593
Het schijnt ook dat als je hoofd snel wordt afgehakt je nog een paar seconden kunt zien. Hij zag zijn eigen lichaam achter het stuur zitten terwijl hij toekeek vanaf het voetpedaal.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:17:07 #184
168304 Mani89
pi_160556595
"Klusjesman".
pi_160556608
Schroefboormachine kun je vervangen door een uzi.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:17:48 #186
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_160556613
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:16 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Wat gaat er nu door je heen?
en wat zijn je toekomstplannen?
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:18:08 #187
9859 crew  Karina
Woman
pi_160556621
Ik loop daar vaak langs, geen idee dat het een gevaarlijke plek was :')
niet zo tof doen
pi_160556625
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:17 schreef Pascalus het volgende:

[..]

en wat zijn je toekomstplannen?
Kan jij hier met je hoofd bij?
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:18:28 #189
446803 Tagliano
pi_160556627
Als politie zijnde
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:18:29 #190
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_160556629
ALS POLITIE ZIJNDE
pi_160556644
Misschien weet de geheimzinnige opdrachtgever van B&A Boys het wel.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:18:59 #192
446803 Tagliano
pi_160556646
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:18 schreef Pascalus het volgende:
ALS POLITIE ZIJNDE
Prima post weer
pi_160556647
quote:
99s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:18 schreef Karina het volgende:
Iedere shisha lounge is link.
pi_160556650
quote:
ALS POLITIE ZIJNDE
Deze man lapt de taalregels aan zijn laars! Doet hij gewoon.
pi_160556660
Hoofdofficier :')
pi_160556662
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Sowieso voor blankmensen.
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:19:40 #197
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_160556675
quote:
ALS POLITIE ZIJNDE
Waarom moet dit nou weer met hoofdletters?
pi_160556688
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Witmensen voor jou.
pi_160556692
quote:
99s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:18 schreef Karina het volgende:
Als je slachtofferhulp wil, moet je het maar zeggen.
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:20:16 #200
9859 crew  Karina
Woman
pi_160556697
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Denk het juist niet, ze zullen jou niks doen, alleen als je van de 'andere gang' bent. Jij bent niet boeiend.
niet zo tof doen
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:20:18 #201
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_160556698
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:18 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Prima post weer
pi_160556710
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Misschien weet de geheimzinnige opdrachtgever van B&A Boys het wel.
Is dat uit de serie Hamassi en Jihadriaan en het Geheim van het Verdwenen Hoofd?
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:20:58 #203
9859 crew  Karina
Woman
pi_160556718
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:20 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Als je slachtofferhulp wil, moet je het maar zeggen.
Neuh ik ben stoer :7
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:21:10 #204
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_160556723
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:20 schreef Pascalus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
pi_160556724
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hoofdkantoor van het gajes.
pi_160556730
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dit ziet er geshopt uit, dat weet ik omdat ik in mijn leven veel shops heb gezien.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:21:41 #207
168304 Mani89
pi_160556742
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:21 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dit ziet er geshopt uit, dat weet ik omdat ik in mijn leven veel shops heb gezien.
Dankjewel, Buzz Killington.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:21:44 #208
446803 Tagliano
pi_160556747
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:21 schreef Specularium het volgende:

[..]

Edwin Shops?
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:21:49 #209
9859 crew  Karina
Woman
pi_160556749
Ik heb vroeger pistolen paultje weleens gezien :P
niet zo tof doen
pi_160556751
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:20 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Is dat uit de serie Hamassi en Jihadriaan en het Geheim van het Verdwenen Hoofd?
En waar zit de schatkaart verstopt?
pi_160556755
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:20 schreef DrDentz het volgende:

[..]

SMS Adri Aan naar 666 voor een leuke onthoofdingsact.
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:22:27 #212
9859 crew  Karina
Woman
pi_160556772
Lendroever.
niet zo tof doen
pi_160556778
Lendroefer
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:22:37 #214
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_160556779
Lend Roever
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:23:07 #215
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_160556791
Wat zitten er veel gleufdieren achter Pauw.
pi_160556795
Flipperautomaat.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:23:35 #217
446803 Tagliano
pi_160556802
:')
pi_160556805
Goede anekdote
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:23:46 #219
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_160556806
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Flipperautomaat.
Lulijzer
RED ONS HENNIEGOD
pi_160556815
Spanjer in stukken :')
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:23:59 #221
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_160556816
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:23 schreef Coco98 het volgende:
Die gaat ie vanavond allemaal kapot neuken.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:24:09 #222
356891 Abed
hooggeleid
pi_160556826
Spanjergod _O_
pi_160556831
Kan Spanjert ook Rinus nadoen?
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:24:29 #224
356891 Abed
hooggeleid
pi_160556838
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:23 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Die gaat ie vanavond allemaal kapot neuken.
Die woonboot gaat vies veel water maken.
pi_160556842
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:23 schreef Coco98 het volgende:
Haramharem :9
pi_160556844
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Prima subforum.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:24:38 #227
168304 Mani89
pi_160556846
Ben ik daar helemaal voor naar die kuttelefoon gerend.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:24:44 #228
356891 Abed
hooggeleid
pi_160556849
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:24 schreef Zipportal het volgende:
'Manne, verzamele, een zwembad'
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:24:58 #229
9859 crew  Karina
Woman
pi_160556859
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:24 schreef Zipportal het volgende:
Oh ja hij is ook imitator.
niet zo tof doen
pi_160556874
Ik vind het vooralsnog een prima show vandaag.
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:25:54 #231
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_160556883
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het vooralsnog een prima show vandaag.
Vluchtelingen komt nog.
pi_160556888
Wat is dit
pi_160556891
Er ligt een lijk op mijn lul.
pi_160556895
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:25 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Vluchtelingen komt nog.
Nee, daklozen.
pi_160556911
Lijk de Gooyer.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:26:54 #237
446803 Tagliano
pi_160556916
Ik, Jan Cremer
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:27:23 #238
356891 Abed
hooggeleid
pi_160556932
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee, daklozen.
vluchtelingen krijgen gratis huizen, gratis geld en een baan!!!!!
En ons volk woont op straat!!!!!!!!!
Oprutte!!
pi_160556934
Rene van der Gijp heeft ook al met lijken te maken.

De associaties gaan lekker vandaag :N.
pi_160556951
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:25 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Vluchtelingen komt nog.
En de dagelijkse Trumpbash?
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:28:39 #241
9859 crew  Karina
Woman
pi_160556969
Oh ja hij gooit het gouden kalf weg.
niet zo tof doen
pi_160556978
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Rene van der Gijp heeft ook al met lijken te maken.

De associaties gaan lekker vandaag :N.
Is hij er vrijdag wel bij?
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:28:57 #243
356891 Abed
hooggeleid
pi_160556981
Mooi was dit.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:29:02 #244
446803 Tagliano
pi_160556985
pi_160556991
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:28 schreef Specularium het volgende:

[..]

Is hij er vrijdag wel bij?
Maandag.
pi_160556999
Fonz heeft nog steeds een hersenbeschadiging zo te horen.
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:30:09 #247
9859 crew  Karina
Woman
pi_160557009
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:29 schreef Specularium het volgende:
Oh ik dacht dat dat een dakloze was :')
niet zo tof doen
pi_160557012
Waar komen in godsnaam die tweede hippies vandaan zeg? :')
pi_160557015
quote:
99s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja
pi_160557018
quote:

[..]

_O- .
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:30:34 #251
356891 Abed
hooggeleid
pi_160557019
quote:

[..]

woensdag 9 maart 2016 @ 23:30:50 #252
446803 Tagliano
pi_160557027
quote:

[..]

pi_160557029
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:29 schreef Specularium het volgende:
pi_160557035
Ik mis Peter R wel vanavond
pi_160557045
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:31 schreef Protoplanet het volgende:
Ik mis Peter R wel vanavond
Zat bij Humberto vandaag.
pi_160557052
Hoofden zijn het hoofdonderwerp vandaag
pi_160557055
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:30 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Maar dat is een goed idee :7
pi_160557056
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:31 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Oh, die zullen wel wat meer betalen
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:32:08 #259
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_160557063
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:30 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:32:10 #260
pi_160557064
Gaap.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_160557079
Ik kijk ook even mee. :)
Zonder wrijving geen glans
pi_160557083
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:31 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Echt? _O- Die kerel snabbelt wat bij elkaar in deze periode.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:32:57 #263
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_160557085
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:32:59 #264
9859 crew  Karina
Woman
pi_160557087
quote:
Ha die haags.
niet zo tof doen
pi_160557094
quote:
YES
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:33:23 #266
446803 Tagliano
pi_160557102
quote:
_O_
pi_160557104
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:32 schreef Pascalus het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAAAAAA
*O*
quote:
99s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:32 schreef Karina het volgende:

[..]

Ha die haags.
Hallo Karina :)
pi_160557107
Freek is een krent, dingen die je niet verwacht.
pi_160557111
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:32 schreef tralalala het volgende:

[..]

Echt? _O- Die kerel snabbelt wat bij elkaar in deze periode.
Ja. :')
pi_160557113
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:33 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

YES
_O_
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:33 schreef Tagliano het volgende:

[..]

_O_
_O_
pi_160557114
Freek de Jonge is niet alleen zuur, maar ook gierig, verbaast me niets.
pi_160557115
quote:
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:34:03 #273
9859 crew  Karina
Woman
pi_160557118
Op een of andere manier vind ik Maarten hetzelfde type als Pauw.
niet zo tof doen
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:34:17 #274
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_160557125
Ik vind dit niet zo boeiend.
pi_160557127
Gênant dit
pi_160557128
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *O*
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:34:22 #277
168304 Mani89
pi_160557132
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:33 schreef Specularium het volgende:
En hij leeft nog. En Rijk de Gooyer is dood.
pi_160557139
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:33 schreef Specularium het volgende:
pi_160557141
Zou de Freek-tactiek ook werken voor onbekende Nederlanders in de horeca?
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:34:39 #280
9859 crew  Karina
Woman
pi_160557142
Dit lijkt net Corry Konings _O- geen idee wie het is trouwens.
niet zo tof doen
pi_160557148
Ze heeft wel een microfoontje om. :')
pi_160557151
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

_O_

[..]

_O_
Ik ben nu pas gestopt met juichen :)
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:35:03 #283
356891 Abed
hooggeleid
pi_160557153
quote:
pi_160557155
Botoxgenot
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:35:12 #285
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_160557156
quote:
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:35:18 #286
9859 crew  Karina
Woman
pi_160557158
Wat zijn vriendin :D Ik dacht eerder dat jij een grietje van 20 zou hebben of zo.
niet zo tof doen
pi_160557161
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:35 schreef Abed het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
JAAAAAA _O_
pi_160557170
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik ben nu pas gestopt met juichen :)
Goed om te horen. :)
pi_160557172
De reuooie.
pi_160557173
Dit onderwerp interesseert me totaal niet
pi_160557177
Waarom altijd die Dave Von Raven?
pi_160557180
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:35 schreef Coco98 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
BA GOD _O_
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:36:04 #293
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_160557184
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:36:05 #294
168304 Mani89
pi_160557185
Ik vind de Beatles niet leuk.
pi_160557190
Deze man ziet er nog wel jong uit voor iemand die de jaren '60 heeft meegemaakt.
pi_160557192
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind sommige nummers wel leuk.
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 23:36:27 #297
9859 crew  Karina
Woman
pi_160557194
quote:
Sommige liedjes wel, andere niet.
niet zo tof doen
pi_160557195
quote:
Dat vind ik jammer.
pi_160557205
YESTERDAYYYYYYYYYYYYYYYYYY
pi_160557206
Wie zijn deze twee junks?
pi_160557211
Lucky Fonz zit vast 24/7 aan crack of die dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')