Is dat uit de serie Hamassi en Jihadriaan en het Geheim van het Verdwenen Hoofd?quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Misschien weet de geheimzinnige opdrachtgever van B&A Boys het wel.
Neuh ik ben stoerquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je slachtofferhulp wil, moet je het maar zeggen.
Dankjewel, Buzz Killington.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit ziet er geshopt uit, dat weet ik omdat ik in mijn leven veel shops heb gezien.
Edwin Shops?quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit ziet er geshopt uit, dat weet ik omdat ik in mijn leven veel shops heb gezien.
En waar zit de schatkaart verstopt?quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is dat uit de serie Hamassi en Jihadriaan en het Geheim van het Verdwenen Hoofd?
SMS Adri Aan naar 666 voor een leuke onthoofdingsact.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is dat uit de serie Hamassi en Jihadriaan en het Geheim van het Verdwenen Hoofd?
Die gaat ie vanavond allemaal kapot neuken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:23 schreef Coco98 het volgende:
Wat zitten er veel gleufdieren achter Pauw.
Die woonboot gaat vies veel water maken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die gaat ie vanavond allemaal kapot neuken.
Haramharemquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:23 schreef Coco98 het volgende:
Wat zitten er veel gleufdieren achter Pauw.
'Manne, verzamele, een zwembad'quote:
Vluchtelingen komt nog.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het vooralsnog een prima show vandaag.
vluchtelingen krijgen gratis huizen, gratis geld en een baan!!!!!quote:
Is hij er vrijdag wel bij?quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Rene van der Gijp heeft ook al met lijken te maken.
De associaties gaan lekker vandaag.
Oh ik dacht dat dat een dakloze wasquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:29 schreef Specularium het volgende:
Fonz heeft nog steeds een hersenbeschadiging zo te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |