Ja maar in Engeland is wel een militair onthoofd op straat hè.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dit had denk ik niet zoveel met allah of religie te maken maar meer met afrekening. Het is wel een beetje godfatherachtig.
Ik heb toen belletje getrokken bij een allochtoon.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nadat Pim en Theo vermoord werden, dansten de poppen ook niet.
Dat is wat ik zeg, dat is heel wat anders.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maar in Engeland is wel een militair onthoofd op straat hè.
Daar zaten de boevige opperhoofden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Was die shisha lounge het hoofdkwartier van die boeven?
Ik ben toen wel naar het protest lawaai gegaan omdat ik dan misschien op tv zou komen, maar helaas kwam ik niet in beeld.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nadat Pim en Theo vermoord werden, dansten de poppen ook niet.
Hoofdkwartier van de godfather denk ikquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Was die shisha lounge het hoofdkwartier van die boeven?
Theo van Gogh had niets met dat soort symboliek en samenscholing. Vond hij ook van de 4 mei herdenking.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben toen wel naar het protest lawaai gegaan omdat ik dan misschien op tv zou komen, maar helaas kwam ik niet in beeld.
Sommige mensen hebben daar talent en het hoofd voor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben toen wel naar het protest lawaai gegaan omdat ik dan misschien op tv zou komen, maar helaas kwam ik niet in beeld.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:14 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben daar talent voor.
[ afbeelding ]
Een hoofd voorquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:14 schreef Coco98 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je dan ook de helft van je jaarlijkse kopvoddentaks terug krijgen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Draagt de vrouw van het slachtoffer eigenlijk een kopvod?
Wat doet Jan Kooijermans daar?quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:14 schreef Coco98 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |